Tarjoan huikan!Ei jaksa.
Varmaan vähän nuorempia kuin minulla kun minä tarjosin lapsillenikin.Sivistyneesti otettava kun on lapsia mukana. Muutama olut ja pari lasia viiniä, enempää ei tarvitse.
Jesse muutti veden viiniksi. Luterilaisuuden kunniaksi voidaan ottaa vielä pari.Huomenna… niin huomenna voi olla haikea huominen. Jeesuksen syntymäpäivä ja kankkunen, sopivat yhteen…en ota enää, tai vähän..
Tän kun näkisi.Pohjille mäyräkoira kaljaa ja pullo kossua, sen jälkeen baariin ryyppäämään.
Pistän ananaksesta tehdyn voittajan mitalin kaulaan ja nappaan huikan.Tarjoan huikan!
De Kuyper Pineapple - hedelmäliköörit - Hollanti - Viinikartta.fi
Luonnehdinta: Väritön, täyteläinen, ananaksinen, kevyen sitruksinen, Hinta: 13.14 euroawww.viinikartta.fi
Sulla muka ananasta.Pistän ananaksesta tehdyn voittajan mitalin kaulaan ja nappaan huikan.
Teinkö suurenkin synnin kun join alkoholia lasteni läsnäollessa ja vielä tarjosin juomat niille kahdelle täysi-ikäiselle? Nuorin sai olla kuivin suin kun täyttää huomenna vasta 17 v.Jesse muutti veden viiniksi. Luterilaisuuden kunniaksi voidaan ottaa vielä pari. (Jos ei ole lapsia läsnä!)
Et tehnyt. Ja minä muutenkin viimeinen henkilö tuomitsemaan. Lähinnä jos tenavia läsnä, tuskin tähän aikaan muutenkaan. Tuo nyt on vaan eurooppalainen tapa.Teinkö suurenkin synnin kun join alkoholia lasteni läsnäollessa ja vielä tarjosin juomat niille kahdelle täysi-ikäiselle? Nuorin sai olla kuivin suin kun täyttää huomenna vasta 17 v.
Juo enemmän, kyllä se siitä lähtee.Eihän tää ees nouse päähän ku syönyt niin hyvin koko päivän.
Ei suinkaan. Ilta on, jos ei nuori niin vielä käynnissä.Kaikki vissiin joi liikaa kun ei ole tuntiin tullut uusia viestejä.
Sivistyneesti otettava kun on lapsia mukana. Muutama olut ja pari lasia viiniä, enempää ei tarvitse.