Dokaatko jouluaattona?

  • 110 813
  • 915

Dokaatko jouluaattona?

  • Totta munassa. Perseet olalle!

    Ääniä: 195 16,0%
  • Voin maistella, en kuitenkaan juovu.

    Ääniä: 661 54,3%
  • Ei.

    Ääniä: 362 29,7%

  • Äänestäjiä
    1 217

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Tämän oon pistänyt merkille myös. Herrajumala jos meet johkin olutkyselyyn vastaamaan että tykkäät jostain sellaisesta mitä saa Prismasta, niin voi vittu pojjaat. "Junttiketjun kamaa tämä." Lempiruoista jos mainitset makaronilaatikon, lasagnen ja veriset mullinpihvit, niin ei perkele. Bänniä juntille. Jotain saatanan yksisarvisen kiveksiä laavalla grillattuna pitää olla. En luoja paratkoon ikinä uskalla mennä palstan viiniketjuun! Luulen että homos.. hifistely on siellä jo sitä luokkaa että ei mun psyyke kestäsi, perkeles. Varmaan joka viikonpäivälle ja kalsarien kuosille on listattu niille kuuluva viines. Mutta ei liity jouluaattoon, nin ei tästä enempätä.
Oon maistanut arvioilta pitkälti yli 200 eri olutta elämäni aikana, enkä häpeä myöntää, että Karhu hivelee makunystyröitä edelleen top-5 arvoisesti. Suurin osa maistamistani kalliista, "hyvistä" oluista on suoraan sanottu aivan paskaa Karhuun verrattuna. Se on vähän niinkuin joku hyvä limu, koskaan ei kyllästy ja illan aikana voi juoda niin monta tölkkiä kuin kerkiää. Siinä missä jotkut IPA ja APAt alkaa tökkiä kolmen annoksen jälkeen.

Aiheeseen, jouluaattona ei varmaankaan tule nautittua ainuttakaan alkoholiannosta, jollei kotikaljaa lasketa. Välipäivinä todennäköisesti kyllä. Ainakin muutama Karhu.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Todennäköisesti. Herkuttelijakun olen, niin aattona ja joulupäivänä aperitiiviksi terästettyä glögiä, joulukinkun ja laatikoiden kanssa nautin punaviiniä, joulukalojen ja perunan kanssa valkoviiniä ja pakkasenkylmää venäläistä vodkaa, seurustelujuomana punaviiniä, jälkiruokakakkukahvien kanssa konjakkia/brandya, ja jos syöpöttelyn jälkeen vielä maistuu, niin digestiiviksi ehkä vielä lasillinen tai pari single maltia tai jotain yrttilikööriä. Olutta en todennäköisesti jouluna juo, korkeintaan yhden alkoholittoman oluen saunakaljana, mutta en varmaan muuten.
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Palataan taas asiaan. Kyllä sitä tulee tiputeltua joulusafkan kylkeen punaviiniä ja jotain tummaa (joulu) olutta. Viime vuonna täräytin myös satsin munatotia, joka oli aika hämmentävä kokemus; tavallaan maistuvaa ja sitten taas ei. Ja luonnollisesti perheen kesken pelattavan trivial pursuitin kylkeen jotain viskiä ja siitä sitten pikku pöhinöissä pötkötteleen.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Yksi lahtelainen erikoisolut mallia joulu mennyt luukusta ohutsuolen ongelmaksi. Ei liene vielä päihtymyksen kriteeristöä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olutta menee ja jaloviinaa. Punkkuakin varmaan.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kylläjoo. Muuten ei kestä tätä ilon ja riemun juhlaa. Seurana Kozelia ja Xo-väkijuomaa a.k.a. hermomyrkkyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös