Oon maistanut arvioilta pitkälti yli 200 eri olutta elämäni aikana, enkä häpeä myöntää, että Karhu hivelee makunystyröitä edelleen top-5 arvoisesti. Suurin osa maistamistani kalliista, "hyvistä" oluista on suoraan sanottu aivan paskaa Karhuun verrattuna. Se on vähän niinkuin joku hyvä limu, koskaan ei kyllästy ja illan aikana voi juoda niin monta tölkkiä kuin kerkiää. Siinä missä jotkut IPA ja APAt alkaa tökkiä kolmen annoksen jälkeen.Tämän oon pistänyt merkille myös. Herrajumala jos meet johkin olutkyselyyn vastaamaan että tykkäät jostain sellaisesta mitä saa Prismasta, niin voi vittu pojjaat. "Junttiketjun kamaa tämä." Lempiruoista jos mainitset makaronilaatikon, lasagnen ja veriset mullinpihvit, niin ei perkele. Bänniä juntille. Jotain saatanan yksisarvisen kiveksiä laavalla grillattuna pitää olla. En luoja paratkoon ikinä uskalla mennä palstan viiniketjuun! Luulen että homos.. hifistely on siellä jo sitä luokkaa että ei mun psyyke kestäsi, perkeles. Varmaan joka viikonpäivälle ja kalsarien kuosille on listattu niille kuuluva viines. Mutta ei liity jouluaattoon, nin ei tästä enempätä.
Aiheeseen, jouluaattona ei varmaankaan tule nautittua ainuttakaan alkoholiannosta, jollei kotikaljaa lasketa. Välipäivinä todennäköisesti kyllä. Ainakin muutama Karhu.