Dokaatko jouluaattona?

  • 110 360
  • 915

Dokaatko jouluaattona?

  • Totta munassa. Perseet olalle!

    Ääniä: 195 16,0%
  • Voin maistella, en kuitenkaan juovu.

    Ääniä: 661 54,3%
  • Ei.

    Ääniä: 362 29,7%

  • Äänestäjiä
    1 217

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä kiitos. Mitäpä aattelit tarjota?
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Enpä oo koskaan dokannut. Toisaalta olen viimeiset 8 joulua ollut töissä koska jouluihmisiä en ole muutenkaan. En kyllä usko että dokaisin vaikka olisin vapaalla. Nuorempana joulupäivä oli se ryyppypäivä kun alkoi itse kullakin kaveripiirissä jo pannu leviämään joulujuttuihin.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jees kiskon kyllä kaksin käsin. Ensin kuitenkin jouluruoka naamaan ja vähän pitää vissiin olla sosiaalinen. Mutta vain hyvin vähän. Sen jälkeen viunat esiin ja turpa mutkalle. Yllättävän vähän tullut juopoteltua tänä vuonna vaikka suurimman osan vuotta olenkin istunut kotona.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
En vielä tänäkään jouluna. Kaikkina muina ajankohtina pystyn toteuttamaan tuon.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Useimmiten tulee jouluna oltua autolla liikenteessä. Vanhempien luona joulupöydässä menee ehkä se lasi viiniä, mutta ei muuta.

Pari-kolme kertaa olen jouluna juonut tuota enemmän. Aina ulkomailla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pystyykö putkassa runkkaamaan? En oo koskaan ollut, mutta oon luullut, että otetaan pois kaikki, millä voisi itsensä kuristaa.

Sä oot nyt ymmärtänyt runkkaamisen väärin, ei siihen tarvita apuvälineitä. Tai no, onhan niitä sellaisia tekolaitteita, joista oli täällä vähän aikaa sitten puhetta mutta itse olen old skool -runkkari ja tyydyn (heh) käteeni. Putkassa olen ollut yhden käden sormimäärän verran tai vähän harvemmin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Pari erikoisempaa olutta juon ja jos joku haluaa kanssani lasillisen viiniä/terästettyä glökiä vetäistä, mutta kännejä en vedä, sen verran harvinaista tuo vanhempien luona käyminen.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
En ole dokannut 22 vuoteen, joten en pidä todennäköisenä, että tulevana joulunakaan dokaisin. Toki eihän sitä koskaan tiedä.
En ole itekkään dokannut vaan aina on ollut kylmä jekkuputeli ulkona josta voi napsun ottaa ihan siististi.
Tämä joulu tulee menemään todennäköisesti ihan vithuilleen niin saatanpa raapaista pari napsua reippaamasti
ihan vaan kostoksi kaikille etä on joulu.
Joulupukillekin terveisä ettei tartte sXXXna tulla käymään.
Hiuksista vXXXXttuun tämmöset bileet. Kiinnostaa miinus viis.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Edelleen pysyn varovaisessa kohtuudessa ruokaviinin, saunaoluen ja konjakin/rommin kanssa. Jouluaattona meillä keskitytään eniten saunan lämpöön ja rauhaan sekä ruokapöydän kattaukseen ja eritoten hyviin makuihin. Saunan ja ruokailun jälkeen takkatulen loisteessa maistunee hyvä konjakki tai rommi.
Kuulin eilen, siis yo. kommenttini jälkeen, että aatoksi meille on tulossa vaimoni ensimmäinen lapsenlapsi, kokonaista kuukauden vanhana silloin. Tulossa lienee siis pienehkö "hössötys-Joulu" pienokaisen ympärillä eikä siihen kuulu toilailla humalassa oikein kenenkään.
Toisaalta, minunhan ei tarvitse hössöttää enkä aiokaan, mutta minulle lankeaa joitakin isännän hommia, jotka pitää hoitaa kunnialla => en aio olla humalassa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Koronan takia on nyt ensimmäinen joulu, joka tulee vietettyä kotosalla. Tähän asti on aina menty vuorovuosin joko avovaimon tai meikäläisen vanhemmille. Nyt pidetään muutama päivä "joulukaranteenia" kotosalla, eikä tavata ulkopuolisia, ja lähdetään vasta joulun jälkeen sukulaisvierailulle, niin saadaan minimoitua riskit siitä, että veisi ikävän joululahjan riskiryhmiin kuuluville.

Ei täällä kotonakaan tule dokailtua. Mutta tilasin Alkon verkkokaupasta muutaman oluen ja pienen portviinin, niin noita tulee ruoan kanssa maisteltua. Vähän erilainen joulu, mutta ei se dokaamalla muuttuisi normaaliksi.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Totta helvetissä dokaan.
Olen tuolloin Diani Beachilla isotissisen kenialaisen ateistipimun kanssa.
Tulemme juomaan runsaasti alkoholijuomia ja unohtamaan koko keinotekoisen juhlan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllähän hyvät oluet nyt Jouluun kuuluu, samoin kun perinteiset kalat, salaatit, kalkkunasiivut, perunat ym.ym.

Tosin en tiedä voiko sitä oluen lipittelyä varsinaisesti nyt dokaamiseksi kutsua :)
 
Kalan kanssa hyvää valkoviiniä ja muuten humppakuutio valkoviiniä. Tanskalaisen maksapatén ja kalkkunan kanssa punaviiniä ja aperatiiviksi tilliakvaviittia. Saunassa peruskepua.

Lärvejä en vedä mutta sopiva määrä muuten.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ei tule dokattua. Ensimmäinen joulu lapsen kanssa, enkä aio pilata sitä ryypiskelemällä. Joku hyvä olut illalla, mutta muuten ilman alkoholia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
No en tietenkään dokaa! Eihän me taiteilijat nyt sellaista harrasteta, joskus ehkä satunnaisesti läpällä ja kännissä, mutta silloinkin ainoastaan vahingossa! Muuten minä juon AINA sivistyneesti, sillä olenhan taiteilija ja näin ollen parempi ihminen ja ylempi kansalainen.

Vai teenkö mä vain pilaa itsestäni tuon toisen ketjun keskustelun innoittamana? Haha, en kerro! Saatte luvan arvata.

oispa kaljaa
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Luultavasti seuraavan kaavan mukaan. Puoli pulloa hyvää Espanjalaista punaviiniä kinkun kanssa. Lasi konjakkia jälkiruoaksi. Illalla ehkä yksi Gin&tonic sitten iltapalaksi.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jatkoaikaan tai ainakin tähän ketjuun kirjoittelevat taitavat olla keskimääräistä sivistyneempää jengiä. Yli 80 prosenttia vastanneista siemailee aattona hienoja viskejä ja konjakkeja, laadukkaita viinejä ja kalliita artesaanioluita hienostuneesti ja korkeintaan seitinohkaisiin päätyen tai sitten ei ota mitään. Silti jouluaatto on poliisille yksi vuoden kiireisimmistä päivistä, mitä kotihälytyksiin tulee ja kotona nautiskeltu alko taitaa olla suurin syy siihen. Hyvä, Jatkis!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jatkoaikaan tai ainakin tähän ketjuun kirjoittelevat taitavat olla keskimääräistä sivistyneempää jengiä. Yli 80 prosenttia vastanneista siemailee aattona hienoja viskejä ja konjakkeja, laadukkaita viinejä ja kalliita artesaanioluita hienostuneesti ja korkeintaan seitinohkaisiin päätyen tai sitten ei ota mitään.
Tämän oon pistänyt merkille myös. Herrajumala jos meet johkin olutkyselyyn vastaamaan että tykkäät jostain sellaisesta mitä saa Prismasta, niin voi vittu pojjaat. "Junttiketjun kamaa tämä." Lempiruoista jos mainitset makaronilaatikon, lasagnen ja veriset mullinpihvit, niin ei perkele. Bänniä juntille. Jotain saatanan yksisarvisen kiveksiä laavalla grillattuna pitää olla. En luoja paratkoon ikinä uskalla mennä palstan viiniketjuun! Luulen että homos.. hifistely on siellä jo sitä luokkaa että ei mun psyyke kestäsi, perkeles. Varmaan joka viikonpäivälle ja kalsarien kuosille on listattu niille kuuluva viines. Mutta ei liity jouluaattoon, nin ei tästä enempätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös