Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Vissiin päivä jolloin porukka dokaa. En dokaa jollet sinäkään?Mikä on jouluaatto?
Vissiin päivä jolloin porukka dokaa. En dokaa jollet sinäkään?Mikä on jouluaatto?
Vissiin päivä jolloin porukka dokaa. En dokaa jollet sinäkään?
Pystyykö putkassa runkkaamaan? En oo koskaan ollut, mutta oon luullut, että otetaan pois kaikki, millä voisi itsensä kuristaa.Ajattelin kusta ja paskantaa ikkunasta, tapella poliisien kanssa ja runkata putkassa.
Pystyykö putkassa runkkaamaan? En oo koskaan ollut, mutta oon luullut, että otetaan pois kaikki, millä voisi itsensä kuristaa.
En ole itekkään dokannut vaan aina on ollut kylmä jekkuputeli ulkona josta voi napsun ottaa ihan siististi.En ole dokannut 22 vuoteen, joten en pidä todennäköisenä, että tulevana joulunakaan dokaisin. Toki eihän sitä koskaan tiedä.
Kuulin eilen, siis yo. kommenttini jälkeen, että aatoksi meille on tulossa vaimoni ensimmäinen lapsenlapsi, kokonaista kuukauden vanhana silloin. Tulossa lienee siis pienehkö "hössötys-Joulu" pienokaisen ympärillä eikä siihen kuulu toilailla humalassa oikein kenenkään.Edelleen pysyn varovaisessa kohtuudessa ruokaviinin, saunaoluen ja konjakin/rommin kanssa. Jouluaattona meillä keskitytään eniten saunan lämpöön ja rauhaan sekä ruokapöydän kattaukseen ja eritoten hyviin makuihin. Saunan ja ruokailun jälkeen takkatulen loisteessa maistunee hyvä konjakki tai rommi.
Tämän oon pistänyt merkille myös. Herrajumala jos meet johkin olutkyselyyn vastaamaan että tykkäät jostain sellaisesta mitä saa Prismasta, niin voi vittu pojjaat. "Junttiketjun kamaa tämä." Lempiruoista jos mainitset makaronilaatikon, lasagnen ja veriset mullinpihvit, niin ei perkele. Bänniä juntille. Jotain saatanan yksisarvisen kiveksiä laavalla grillattuna pitää olla. En luoja paratkoon ikinä uskalla mennä palstan viiniketjuun! Luulen että homos.. hifistely on siellä jo sitä luokkaa että ei mun psyyke kestäsi, perkeles. Varmaan joka viikonpäivälle ja kalsarien kuosille on listattu niille kuuluva viines. Mutta ei liity jouluaattoon, nin ei tästä enempätä.Jatkoaikaan tai ainakin tähän ketjuun kirjoittelevat taitavat olla keskimääräistä sivistyneempää jengiä. Yli 80 prosenttia vastanneista siemailee aattona hienoja viskejä ja konjakkeja, laadukkaita viinejä ja kalliita artesaanioluita hienostuneesti ja korkeintaan seitinohkaisiin päätyen tai sitten ei ota mitään.