Kotipelejähän nuo Arizonassa pelatut pelit ovat olleet aina, samoin Floridassa on aina todella paljon Wings-faneja. Kaikki halukkaat eivät mahdu kotipeleihin, niin pitää lähteä vähän kauemmas tyhjempiin halleihin =)
On se kyllä silti noloa, että alakatsomossa oli tuollakin tyhjää ja Wings-fanit eivät olleet viitsineet ilmestyä paikalle. Todella noloa.
Tämmöinen jännä bongaus tuli HF Boardsilta, kaveri ensin linkitti Red Wingsin ruoka-menun joukkueen lentokoneesta palstalle ikäänkuin kertoakseen että hänellä on joku tietolähde joukkueessa ja sen jälkeen kirjoitteli tämmöistä:
Kenny Holland is really upset about the AA situation. Kenny is a very bright guy. 1.9 M x 2 years is the offer on the table for AA. AA does infact want 2.5M. And Kenny has actually pondered raising his offer. but he thinks 1.9M is a fair offer. Ken Holland doesn't even really want AA back, (AA is not well liked by coach), but he is afraid AA is good enough to score 30G for some other team. And he really doesnt want to give him away. (their is a mix of feelings here obviously)
AA also feels like he deserves 20Min a game, and should be on the top powerplay. the reason the coaches dont like him as much as us fans sometimes, is he doesnt do "the little things" well. he is missing details, and focusing on what he alone determined to be how to excel in this league. He is wrong. He should take the 1.9M, play like an allstar, then get paid the big bucks after.
Se mitä itse nyt olen vuosien ajan näitä huhuja suodatellut, niin Jeff Blashill taitaa olla se Athanasioun ongelma. Blashillin kanssa on ollut näitä kahnauksia jo Grand Rapidsin aikana, sielläkään Athanasiouta ei juuri ollenkaan päästetty ylivoimalle. Koska ei tehnyt pikkuasioita hyvin, pelasi itsekkäästi ja hyökkäysuuntaan varastaen liian usein. Moni on täälläkin maininnut Athanasioun pisteet, että "ei oo kummoiset AHL:stä". Eivät olekkaan, koska on pelannut lähes koko aikansa siellä tasakentin ja alivoimalla. Tasakenttäpisteiksi suhteutettuna mies oli ollut ihan hyvä.
Minun mielestäni on oikein, että valmentaja ei anna mitään erivapauksia puolustusvelvotteista luistavalle pelaajalle. Se miten pelaaja sitten on reagoinut tähän, on aika itsekästä. Itsekkyys on tiettyyn pisteeseen asti hyvästä, mutta tässä tuntuu että nyt on menty jo yli.
AA haluaa 2,5 miljoonaa, joka tarkottaisi sitä että joku pitää treidata miehen tieltä pois. Yksi pelaaja ei edes riitä, jos se olisi joku Sheahan. Toinenkin pitää lähteä, että cappiin mahtuu ja rosteri kutistuu 18+2 pelaajaan. Aika voimakkaaseen asemaan asettaa pelaaja itsensä.
Minun etuni joukkuekavereiden etua ensin.