anteeksi tietämättömyyteni, mutta moneltako kiekko putoaa jäähän Suomen aikaa?
Onkos täällä muuten ketään online?
Taas meitä rankaistiin ylivoimalla, taisi olla 12:sta peli putkeen!
Wingsit pyyhki sitten Chicagolla jäätä huolella
Kyllä tilanne aika selkeästi oli sellainen että Chicago pyyhki jäätä Chicagolla ja se on aivan sama mikä Playoff jengi siellä olisi ollut vastassa.
Jos Detroit olisi pelannut tänään hyvin tulos olisi about 12-1
Olikohan jo kuinka mones peli pleijareissa, että tasakentällisin ei päästetty yhtään? Kelpaa mulle ihan hyvin näin.
Påhlssonin cheap shot Filppulaan oli kovuudeltaan itikkaosastoa verrattuna siihen Kronwallin Havlatin päähän napsahtaneeseen taklaukseen. Toki tämä Sammyn isku oli halpamainen ja jäähynarvoinen, mutta ei tuollaisista hipaisuista kuulu kuitenkaan lentää pihalle, tiedät sen itsekin. Edelleen, ei Kronwallkaan olisi lentänyt pihalle, elleivät tuomarit olisi virheellisesti olettaneet Havlatin olleen kiekoton mies.Millä vitulla samat tuomarit voivat päästää Pahlssonin tahallisen ja tarkoituksellisen kiekottoman miehen päähän taklaamisen kakkosella, kun he juuri edellisessä pelissä ovat antaneet vitosen puhtaasta taklauksesta. No luotan että NHL:n komentohuone Torontossa on ajan tasalla.
Helppo se on jälkikäteen tulla v*ttuilemaan. Aivan yhtä hyvin Huet olisi voinut pelata tähän väliin unelmapelin kuin romahtaa nyt nähdyllä tavalla. Hintalaatusuhde on kieltämättä liigan "eliittiä", tätä on tuskin kukaan edes Hawks-leirissä kiistänyt. Olen itsekin moittinut Huetia pitkin kautta, mutta Khabibulinin ei-niin-loistavan (tarkoitan, että Khabby pelasi muuten oikein hyvin, mutta päästi liikaa otettavissa olleita sisään) maalivahtipelin tuloksena toivoin miehelle näyttöpaikkaa. Nyt nähtiin mihin Cristobal pystyy, tai siis ei pysty, joten omasta puolestani toivotan tervemenoa ranskalaiselle. Harmi vain ettei kukaan järkevä GM miestä tuolla sopparilla organisaatioonsa huoli.Huet oli kyllä loistava, en tajua miksei häntä ole aikaisemmin peluutettu, kuten Jatkoajan tietäjät ovat ehdottaneet. Hintalaatusuhteeltaan ihan eliittiä.
Olen vahvasti eri mieltä, sekä sen kanssa että yhtä hyvin Huet olisi voinut onnistua (aika moni Blackhawks-fanikin tästä jo etukäteen oli myös sitä mieltä) sekä sen kanssa että Khabibulin olisi ollut jotain muuta kuin loistava. Se on minun mielestäni ihan fanimaista itsepetosta syyttää Khabibulinia jostain yksittäisestä helposta maalista, kun joka pelissä laukauksia tulee kohti se 40 ja suuressa osassa on edessä seisomassa joku Holmström, Cleary tai Frantzen. Kun maalivahti ei pysty kaikkia laukauksia näkemään niin matematiikan todennäköisyydet ovat vain sellaiset, että sieltä jossain vaiheessa sisään menee joku "helppo". Khabibulin on mielestäni ollut ylivoimaisesti sarjan paras Hawks-pelaaja ja keskinkertaisemmalla maalivahtipelillä tällainen ottelu oltaisiin voitu nähdä jo aikaisemmin.Aivan yhtä hyvin Huet olisi voinut pelata tähän väliin unelmapelin kuin romahtaa nyt nähdyllä tavalla. Hintalaatusuhde on kieltämättä liigan "eliittiä", tätä on tuskin kukaan edes Hawks-leirissä kiistänyt. Olen itsekin moittinut Huetia pitkin kautta, mutta Khabibulinin ei-niin-loistavan (tarkoitan, että Khabby pelasi muuten oikein hyvin, mutta päästi liikaa otettavissa olleita sisään) maalivahtipelin tuloksena toivoin miehelle näyttöpaikkaa.
Olen vahvasti eri mieltä, sekä sen kanssa että yhtä hyvin Huet olisi voinut onnistua (aika moni Blackhawks-fanikin tästä jo etukäteen oli myös sitä mieltä) sekä sen kanssa että Khabibulin olisi ollut jotain muuta kuin loistava. Se on minun mielestäni ihan fanimaista itsepetosta syyttää Khabibulinia jostain yksittäisestä helposta maalista, kun joka pelissä laukauksia tulee kohti se 40 ja suuressa osassa on edessä seisomassa joku Holmström, Cleary tai Frantzen. Kun maalivahti ei pysty kaikkia laukauksia näkemään niin matematiikan todennäköisyydet ovat vain sellaiset, että sieltä jossain vaiheessa sisään menee joku "helppo". Khabibulin on mielestäni ollut ylivoimaisesti sarjan paras Hawks-pelaaja ja keskinkertaisemmalla maalivahtipelillä tällainen ottelu oltaisiin voitu nähdä jo aikaisemmin.
Burishia lukuunottamatta kaikki Chicagon pelaajat ansaitsisivat ruoskalla selät verille. Varsinkin Versteeg. Ehkä säälittävin esitys, mitä olen nähnyt. Ja mikä idea oli jatkuvasti körmyyttää Leinoa?