Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Joo eihän koko Venäjällä oo koronaa...aidsia.... homoja... dopingia....Kyllä. Täähän on varsinainen ebola. Ja varsinkin nyt kun näyttää että Neftellä ei oikeasti ollut tartuntoja.
Joo eihän koko Venäjällä oo koronaa...aidsia.... homoja... dopingia....Kyllä. Täähän on varsinainen ebola. Ja varsinkin nyt kun näyttää että Neftellä ei oikeasti ollut tartuntoja.
Kaikista... Siis jos ympäristönä on sämppärin fantasiamaailma.Mistä säännöistä Jokerit on nyt ollut piittaamatta?
Ja varsinkin nyt kun näyttää että Neftellä ei oikeasti ollut tartuntoja.
Väärin.Oikeastihan mitään pandemiaa ei ole olemassakaan, sehän on vain lännen salajuoni Venäjää vastaan kuten siellä valtionmediat toitottivat totuutena kansalleen. Myöskään Venäjällä ei ole osuutta oppostiovaikuttajien Navalnyin ja Kara-Murzan myrkytyksiin, Skripalien myrkytyksiin, Malesialaiskoneen alasampumiseen, Nemtsovin, Politkovskajan ja Litvinenkon salamurhiin eikä järjestelmälliseen valtiojohtoiseen doping-ohjelmaan. Pietarissa ei ole trollitehtaita, Syyriankin kaasuiskut olivatkin lännen lavastus ja Venäjä ei pyrkinyt vaikuttamaan USA:n presidentinvaaleihin eikä Brexit äänestykseen. Venäjä ei myöskään ole maksanut Talibaneille tapporahaa. Miksi siis Neftessäkään olisi oikeasti ollut tartuntoja.
Kaikki on vain lännen juonittelua. Kiekkoa jäähän!
Jos tartuntoja olisi oikeasti ollut, olisi hyvin epätodennäköistä, että Jokerien pelaajat olisivat niiltä välttyneet.
Perustan väittämäni siihen.
Veikkausliiga toimii Suomessa ja KHL pääsääntöisesti Venäjällä. Venäjällä koronaan sairastuneiden määrä on aivan eri mittaluokassa Suomeen verrattuna, jolloin riskitkin ovat suurempia. Viimeinen asia mitä Jokereiden imago tällä hetkellä kaipaa on se, että Jokeripelaajia sairastuu Venäjältä tuotuun koronaan. Ehkä siksi(kin) haluavat toimia vastuullisesti.Mulle tuli yllätyksenä että Veikkausliigassa ei edes testata. Eihän tässä ole mitään järkeä. Jokerit testaa säännöllisesti ja toimii vastuullisesti ja kärsii siitä ja Veikkausliigassa pelataan eikä välitetä mistään eikä tietenkään mitään seurauksia.
Mun työkaverin vaimo sairasti koronan kotona. Koko perhe oli samassa asunnossa karanteenissa. Kukaan muu perheestä ei saanut tartuntaa. Se on aikalailla tuurista kiinni tarttuuko vai ei. Se, että vastustajalla on pelissä neljä positiivistä ei lainkaan varmasti tarkoita sittä että toisen joukkeeseen tarttuisi. Toisaalta on täysin mahdollista että Jokereissa on tartuntoja, mutta ne eivät vielä näy testeissä.Perusta ihmeessä. Läheinenkin kanssakäyminen tartunnan saaneen kanssa ei automaattisesti tarkoita sitä, että saa tartunnan.
Korostaa vaan nykytilanteen järjettömyyttä.Mun työkaverin vaimo sairasti koronan kotona. Koko perhe oli samassa asunnossa karanteenissa. Kukaan muu perheestä ei saanut tartuntaa. Se on aikalailla tuurista kiinni tarttuuko vai ei.
Jos tartuntoja olisi oikeasti ollut, olisi hyvin epätodennäköistä, että Jokerien pelaajat olisivat niiltä välttyneet.
Itse sairastin koronan maaliskuussa koko perheeni ohella. Asuttiin tuolloin Madridissa ja varotoimista huolimatta saimme tartunnan. Edelleen täysi mysteeri mistä tauti lopulta tarttui. Itselläni oireet olivat rankat, vaimolla ja lapsilla kevyemmät. Ihmettelin lääkärille sitä, että olen harjoitellut kohtalaisen intensiivisesti liikuntaa reilut 10 vuotta painottuen aerobiseen treeniin ja silti olin ainoa meistä joilla oireet olivat rankimmat. Lääkäri kertoi, että mikäli elimistö on stressitilassa esim. intensiivisen harjoittelun vuoksi tai mikäli ei ole huolehtinut palautumisesta on mahdollista, että oireetkin iskevät voimakkaammin. Sama todennäköisesti jälkitauteihin- ja oireisiin.Mun työkaverin vaimo sairasti koronan kotona. Koko perhe oli samassa asunnossa karanteenissa. Kukaan muu perheestä ei saanut tartuntaa. Se on aikalailla tuurista kiinni tarttuuko vai ei. Se, että vastustajalla on pelissä neljä positiivistä ei lainkaan varmasti tarkoita sittä että toisen joukkeeseen tarttuisi. Toisaalta on täysin mahdollista että Jokereissa on tartuntoja, mutta ne eivät vielä näy testeissä.
Juu. En todellakaan yrittänyt sanoa, että tauti ei tartu vaan sitä että joskus tarttuu hyvinkin vähästä ja joskus ei vaikka olisi kaksi viikkoa potilaan kanssa neljän seinän sisällä. Se on todella arvaamaton.Itse sairastin koronan maaliskuussa koko perheeni ohella. Asuttiin tuolloin Madridissa ja varotoimista huolimatta saimme tartunnan. Edelleen täysi mysteeri mistä tauti lopulta tarttui. Itselläni oireet olivat rankat, vaimolla ja lapsilla kevyemmät. Ihmettelin lääkärille sitä, että olen harjoitellut kohtalaisen intensiivisesti liikuntaa reilut 10 vuotta painottuen aerobiseen treeniin ja silti olin ainoa meistä joilla oireet olivat rankimmat. Lääkäri kertoi, että mikäli elimistö on stressitilassa esim. intensiivisen harjoittelun vuoksi tai mikäli ei ole huolehtinut palautumisesta on mahdollista, että oireetkin iskevät voimakkaammin. Sama todennäköisesti jälkitauteihin- ja oireisiin.
Mulla yksi tuttu, hyväkuntoinen ja intohimoisesti maastopyörilyä harrastanut 43-vuotias kuoli sairaalaan Madridissa.
edit. Naapurissa meillä asui iäkäs brittipariskunta. Mies sairastui ja oli käytännössä oireeton ja sen vaimo ei koskaan edes sairastunut.
Eiköhän se ala siitä hetkestä kun ne positiiviset tulokset viime perjantaina Latviassa saatiinMiksi muuten karanteeni alkaa perjantaista kun peli oli keskiviikkona?
Juu. En todellakaan yrittänyt sanoa, että tauti ei tartu vaan sitä että joskus tarttuu hyvinkin vähästä ja joskus ei vaikka olisi kaksi viikkoa potilaan kanssa neljän seinän sisällä. Se on todella arvaamaton.
Oliko Bluesin jengillä todettu, vai pelkkä epäilty altistus? Jokereilla todettiin altistus, kun Neften pelaajat antoivat Riikassa 4 positiivista näytettä. Joillain Venäjältä lähetetyillä negatiivisilla näytteillä voi pyyhkiä persettä. Näin se valitettavasti menee. Mä luotan noihin Latvian testeihin 100x enemmän. Varsinkin, kun jengissä oli virusta jo ennen stadiin tuloa.Käsittämätöntä, miten näissä karanteenitapauksissa toimitaan eri tavoin. Bluesin U20 joukkueen karanteeni purettiin koska testitulokset olivat negatiivisia. Olisi se uskomatonta, jos Jokereiden suhteen ei toimittaisi samoin!
Tuota normi-influessaan verrannollisuutta itsekin olen pohdiskellut. Onko edes jokseenkin verrattavissa tilastojen mukaan?Media tekee tästä koronasta yhtä hysteriaa...en siis väheksy tautia etteikö se joillekin olisi vaarallista, mutta monille perusterveille myös normi influenssa voi olla yhtä vaarallinen.
Blues pelasi HPK:n u20 vastaan jossa todettu 3 koronatartuntaa, joten täysin verrannollinen tilanne Jokereiden kanssa.Oliko Bluesin jengillä todettu, vai pelkkä epäilty altistus? Jokereilla todettiin altistus, kun Neften pelaajat antoivat Riikassa 4 positiivista näytettä. Joillain Venäjältä lähetetyillä negatiivisilla näytteillä voi pyyhkiä persettä. Näin se valitettavasti menee. Mä luotan noihin Latvian testeihin 100x enemmän. Varsinkin, kun jengissä oli virusta jo ennen stadiin tuloa.
Suomen viranomainen olisi ehkä korkeintaan voinut estää Nefekhimikkiä pelaamasta Stadissa jos jengissä on pelaajia, joiden pitäisi olla karanteenissa.
Vaikeaa on.
Blues pelasi HPK:n u20 vastaan jossa todettu 3 koronatartuntaa, joten täysin verrannollinen tilanne Jokereiden kanssa.
edit. Ja niin, Jokerithan juuri tiedotti, että maanantaina otetut testit olivat kaikki negatiivisia (siis Jokereilla). Mä en ymmärrä miten Venäjältä lähetetyt negatiiviset tähän liittyy..