Colorado Avalanche 2005-2006

  • 51 773
  • 372

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
En välttämättä kirjoitti:
Jos annat jonkunlaisen yhteystiedon, mistä tuon "Jaymond Flurrien" saisi kiinni, niin olisi oikein hyvä. Tämä asia olisi ihan hyvä selvittää hänen kanssaan oikein kunnolla.

Ehkä jatkoajasta kannattaisi kysellä tämän Jaymondin yhteystietoja, sillä nimimerkki on edelleen täällä voimassa, mutta ilman kirjoitusoikeuksia. Suosittelen lämpimästi ottamaan tähän kaveriin yhteyttä, sillä kyseessä on melkoisella varmuudella nimimerkkisi lähes täydellinen sukulaissielu.

Kukaan muu ei ole tähän asti ylistänyt Coloradon huippuprospecteja John-Michael Lilesiä ja Marek Svatosia samalle tasolle kuin nimimerkkisi ja tämä pari vuotta aikaisemmin täällä palstalla vaikuttanut nimimerkki Jaymond Flurrie. Kolmas pyhä lehmä tälle kaverille, kuten sinunkin nimimerkillesi, oli Peter Forsberg, mutta hän on nyt kuitenkin jo taaksejäänyttä elämää, kun vaikuttaa jatkossa Philadelphian suunnalla.

Uskoisin että oluttuopposen (josta nimimerkkisi ilmeisesti pitää) ja Pepsi-mukin (josta Flurrie kovasti nautti kuunnellessaan Coloradon matseja nettiradion välityksellä) äärellä saisitte käydä mahtavia keskusteluja Avalanchen ruusuisesta tulevaisuudesta näiden huippunuorukaisten kantamana.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Henkka kirjoitti:
Ehkä jatkoajasta kannattaisi kysellä tämän Jaymondin yhteystietoja, sillä nimimerkki on edelleen täällä voimassa, mutta ilman kirjoitusoikeuksia. Suosittelen lämpimästi ottamaan tähän kaveriin yhteyttä, sillä kyseessä on melkoisella varmuudella nimimerkkisi lähes täydellinen sukulaissielu.

Kukaan muu ei ole tähän asti ylistänyt Coloradon huippuprospecteja John-Michael Lilesiä ja Marek Svatosia samalle tasolle kuin nimimerkkisi ja tämä pari vuotta aikaisemmin täällä palstalla vaikuttanut nimimerkki Jaymond Flurrie. Kolmas pyhä lehmä tälle kaverille, kuten sinunkin nimimerkillesi, oli Peter Forsberg, mutta hän on nyt kuitenkin jo taaksejäänyttä elämää, kun vaikuttaa jatkossa Philadelphian suunnalla.

Uskoisin että oluttuopposen (josta nimimerkkisi ilmeisesti pitää) ja Pepsi-mukin (josta Flurrie kovasti nautti kuunnellessaan Coloradon matseja nettiradion välityksellä) äärellä saisitte käydä mahtavia keskusteluja Avalanchen ruusuisesta tulevaisuudesta näiden huippunuorukaisten kantamana.

Eläs Henkkahyvä nyt yllytä enempää keskenään keskustelemaan. Siitä voi tulla höperöksi jos kaveri pistää toiselle puolelle pöytää Pepsi-mukin ja toiselle Olut-tuopin ja sitten vaihtaa aina pöydän puolta jutellessaan itsensä kanssa kuinka Colorado on historialtaan merkittävin seura koskaan. Sinänsä huvittavaa että jo joku 2-3 reinkarnaatio foorumilla ja modet eivät pysty ollenkaan kontrolloimaan. Sinällään tuo on itselleni aivan sama, mutta osoittaa vain aikamoista tehottomuutta kontrolloida palstaa.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Henkka kirjoitti:
Uskoisin että oluttuopposen (josta nimimerkkisi ilmeisesti pitää) ja Pepsi-mukin (josta Flurrie kovasti nautti kuunnellessaan Coloradon matseja nettiradion välityksellä) äärellä saisitte käydä mahtavia keskusteluja Avalanchen ruusuisesta tulevaisuudesta näiden huippunuorukaisten kantamana.

Eikä pidä missään nimessä unohtaa nimimerkki Joo Eskoa. Itse tykkäsin tästä kyseisestä henkilöstä ja hänen kahdesta viestistä erittäin paljon. "Moi tämä on ensimmäinen viestini jatkoaikaan" tjsp. hyvät naurut siitä saa vieläkin.

Joo Esko
 
Viimeksi muokattu:

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
KPL kirjoitti:
Eikä pidä missään nimessä unohtaa nimimerkki Joo Eskoa. Itse tykkäsin tästä kyseisestä henkilöstä ja hänen kahdesta viestistä erittäin paljon. "Moi tämä on ensimmäinen viestini jatkoaikaan" tjsp. hyvät naurut siitä saa vieläkin.

Niin, nyt on huomattava parannus kun on nimimerkin alkukirjaimet jo saatu muutettua huomattavasti. Varmaankin vaatinut monen kuukauden pohdinnan.
 
KPL kirjoitti:
Eikä pidä missään nimessä unohtaa nimimerkki Joo Eskoa. Itse tykkäsin tästä kyseisestä henkilöstä ja hänen kahdesta viestistä erittäin paljon. "Moi tämä on ensimmäinen viestini jatkoaikaan" tjsp. hyvät naurut siitä saa vieläkin.

Joo Esko

Toi sun linkki antaa, ainakin mulle, "Jatkoajan keskustelupalstan ilmoitus - Sorry - no matches. Please try some different terms." ilmoituksen. Kyseinen "Joo Esko" lienee siis varsin mahtava sälli. (ja tähän hymiö)
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
En välttämättä kirjoitti:
Toi sun linkki antaa, ainakin mulle, "Jatkoajan keskustelupalstan ilmoitus - Sorry - no matches. Please try some different terms." ilmoituksen. Kyseinen "Joo Esko" lienee siis varsin mahtava sälli. (ja tähän hymiö)


Nyt pitäisi toimia taas.
 
KPL kirjoitti:
Nyt pitäisi toimia taas.

Tuosta "Joo Eskosta" saa helposti sen kuvan että Marek Svatos on maailman paras pelaaja (hymiö). Noissa kahdessa viestissä Svatosista ei nimittäin ole minkäännäköistä mainintaa.

"Illan ensimmäinen maalin tekijä näyttää olevan tulokaspuolustaja J-M Liles, joka näyttäis olevan todellinen "out of nothing"-mies."

Ja tämäkö ei sitten pitänyt paikkaansa? Jos Liles tosiaan teki maalin tuolloin kun viesti on lähetetty, mä olen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Mikä tässä nyt on niin pahasti väärin?

Toisessa viestissä "Terve!

Voisko joku kertoa minkä pituinen sopimus Todd Bertuzzilla on? Mä ajattelin vaan et päättyykö se tän kauden jälkeen jolloin Toddilla on varmaan aika mielenkiintonen kesä edessä?

Mistä päin noita sopimusvuosimääriä voisi tarkistella? Palkathan saa NHLPA:n sivuilta, mutta sopimusvuodet?"

on mun mielestä ihan asiallinen kysymys. Johon näyttää tulleen myös asiallinen vastaus.

Siis lyhyesti, mua ainakaan tuollaiset viestit ei ärsytä yhtään. Muutama faktan toteaminen, muutama osuva kysymys. Ja toi "Joo Esko" sai porttikiellon noiden kahden viestin jälkeen, niinkö?
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
En välttämättä kirjoitti:
Tästä pitäisi kai päätellä, ettei kaikkia voi milään miellyttää. Jos joku ei tykkää mun ajatusmaailmasta, niin onko se mun vika? Onhan se tietysti hienoa toisen joukkueen kannattajan tulla meuhkaamaan muitten joukkueitten ketjuihin miten pitäisi kirjoittaa. Eli jätetään sitten jossittelut sikseen ja kerrotaan puhtaita faktoja. Mä otan kans tästä lähtien joka ikisen yhtään oletusta tai kiistanalaista tietoja sisältävän viestin puhtaana provona. Oli ketju mikä tahansa. Jos Detroitin tai Vancouverin kannattaja voi tulla arvostelemaan Coloradon ketjuun toisen mielipiteitä tai kirjoitustyyliä, kai mulla on oikeus ihan yhtälailla tehdä toisten viestien arvostelua toisissa ketjuissa? Eikä tämä ole mikään uhkaus, totean vain juuri oppineeni miten täällä kuuluu kirjoittaa.


Minua ainakin henk. koht. korpeaa kirjoitustyylissäsi se, että otat kaiken jo nyt provona ja henkilökohtaisena hyökkäyksenä itseäsi vastaan. Jos sanot yhtä asiaa, ja joku toinen väittää sinulle jotain muuta, käyt heti puolustuskannalle ja aloitat hullun inttämisen. Ja takerrut joka sanaan ja sanamuotoon. Kirjoitit tuossa että pitäisi oppia kaikkien miellyttämisen olevan mahdotonta. Hyvä. Yleensä se opitaan viimeistään tarhassa. Tottakai jos esittää tulokasta (jonka meriitit ovat vähintäänkin vähäiset) kakkosketjuun, voi odottaa että jollain on eriävä mielipide. Se ei silti tarkoita sitä että mielipiteen esittäjä automaattisesti pitää sinua vähä-älyisenä. Hitto, vaikka esittäisi Blakea ykköspariin, voi jollain olla eriävä mielipide.

Jos sinusta tuntuu siltä että jossain päin Jatkoaikaa jotkut ovat sinua vastaan, niin en voi muuta sanoa kuin että kuuntele Yölintua.



Coloradon tilanteesta sen verran, että Lacroix ei mielestäni ole esiintynyt kaikkein vakuuttavimmin uuden CBA:n aikaisista seurapomoista. Brisebois, Turgeon, Brunette... Kaikki miehet hankittu kakkoskentän pelureiksi. Toimisi varmasti Nashvillessa, mutta Coloradossa on vuosien varrella totuttu hieman tasokkaampaan. Lisäksi ainakin 2/3:n hinta on turhan yläkanttiin viimeisiin meriitteihin nähden. Mikäli nämä ukot ei nyt nouse Pierren toivomalle tasolle, voi Lacroixin päivät Coloradossa olla luetut.


Ja jottei menisi ihan negatiiviseksi, niin onnittelut kuitenkin Brad Maysta. Saas nähä kuinka käy Nucks-peleissä...
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
En välttämättä kirjoitti:
http://www.coloradoavalanche.com/news/currentdetails.asp?ID=332

Karlis Skrastins jatkaa Coloradossa hyväksyttyään QO:n.

Puolustus alkaa olla kuosissa, Skrastins on hyvä peruspakki.

Sauven kauppaaminen Calgaryyn avasi Peter Budajalle paikan NHL:ään, harjoituspelit tulevat antamaan viitettä onko Budaj valmis kakkosveskaksi. Samalla palkkabudjettia saatiin hiukan kevennettyä.

Lowellissa Tom Lawton ja Tyler Weimann (muistaakseni) kamppailevat nyt ykkösveskan paikasta.
 

SuperMario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pientä lohtua coloradohenkisille tuo ehkä tieto parjatun Turgeonin sopimuksen pienenemisestä. Alun perinhän se uutisoitiin 2,533 miljoonan arvoisena sopimuksena TSN:n sivuilla, mutta nyt tieto näyttäisi sen tippuneen 1,5 miljoonaan. Joten miljoona capiin lisää tilaa, siihen mitä julkisuudessa on pyörinyt.

http://www.tsn.ca/nhl/feature.asp?fid=7006

Mitä taas tulee vallitsevaan tilanteeseen. Selvää on, että joukkue on heikentynyt eikä sillä ollut alun perinkään toivoa saada vastaavan tasoista jengiä jalkeille. Sakicin ja Blaken huimat palkat syövät kakkua jo valmiiksi, mutta vastaavasti Hejduk ja Tanguay tyytyivät huomattavasti huokeampiin sopimuksiin. Ainakin Hejdukin 5-vuotinen soppari on erinomainen kivijalka joukkueen jatkoa ajatellen, jos kaveri säilyttää aiemman tasonsa ja miksi ei säilyttäisi. Tulevaisuuden kannalta Avseille olisi ensiarvoisen tärkeää saada lasketuksi tavalla taikka toisella Sakicin ja Blaken palkkoja, jotta mahdollisuudet menestyvän joukkueen rakentamiseksi paranisivat. Ennen Coloradon menestys rakentui kahden huippuketjun varaan, jotka jauhoivat lähes vuoron perään. Nyt tähän tulee muutos, koska materiaali ei tällä hetkellä edellytä kuin yhden huippuketjun muodostamiseen. En sitten tiedä onko tämä loppuviimein niin huono asia. Jääkiekko on kuitenkin joukkuepeliä.
 
SuperMario kirjoitti:
Pientä lohtua coloradohenkisille tuo ehkä tieto parjatun Turgeonin sopimuksen pienenemisestä. Alun perinhän se uutisoitiin 2,533 miljoonan arvoisena sopimuksena TSN:n sivuilla, mutta nyt tieto näyttäisi sen tippuneen 1,5 miljoonaan. Joten miljoona capiin lisää tilaa, siihen mitä julkisuudessa on pyörinyt.

http://www.tsn.ca/nhl/feature.asp?fid=7006

Mitä taas tulee vallitsevaan tilanteeseen. Selvää on, että joukkue on heikentynyt eikä sillä ollut alun perinkään toivoa saada vastaavan tasoista jengiä jalkeille. Sakicin ja Blaken huimat palkat syövät kakkua jo valmiiksi, mutta vastaavasti Hejduk ja Tanguay tyytyivät huomattavasti huokeampiin sopimuksiin. Ainakin Hejdukin 5-vuotinen soppari on erinomainen kivijalka joukkueen jatkoa ajatellen, jos kaveri säilyttää aiemman tasonsa ja miksi ei säilyttäisi. Tulevaisuuden kannalta Avseille olisi ensiarvoisen tärkeää saada lasketuksi tavalla taikka toisella Sakicin ja Blaken palkkoja, jotta mahdollisuudet menestyvän joukkueen rakentamiseksi paranisivat. Ennen Coloradon menestys rakentui kahden huippuketjun varaan, jotka jauhoivat lähes vuoron perään. Nyt tähän tulee muutos, koska materiaali ei tällä hetkellä edellytä kuin yhden huippuketjun muodostamiseen. En sitten tiedä onko tämä loppuviimein niin huono asia. Jääkiekko on kuitenkin joukkuepeliä.

Johan tätä viime kaudella koitettiin tätä yhdellä huippuketjulla pelaamista. Tarkoitus oli saada kuusikko Sakic-Kariya-Selänne-Forsberg-Tanguay-Hejduk pelaamaan kahtena huippuketjuna, mutta miten kävi? Selänne floppasi täysin, Kariya ja Forsberg missasivat puoli kautta, eli yhdellä huippuketjulla käytännössä peli eteni. Juuri samalla kolmikolla joka pelaa ensi kaudellakin. Sakicin ja Blaken palkat laskevat varmaankin ainakin vähän ensi (06-07) kaudelle.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
En välttämättä kirjoitti:
Johan tätä viime kaudella koitettiin tätä yhdellä huippuketjulla pelaamista. Tarkoitus oli saada kuusikko Sakic-Kariya-Selänne-Forsberg-Tanguay-Hejduk pelaamaan kahtena huippuketjuna, mutta miten kävi? Selänne floppasi täysin, Kariya ja Forsberg missasivat puoli kautta, eli yhdellä huippuketjulla käytännössä peli eteni. Juuri samalla kolmikolla joka pelaa ensi kaudellakin. Sakicin ja Blaken palkat laskevat varmaankin ainakin vähän ensi (06-07) kaudelle.

Kyselin tätä jo jossain muussakin ketjussa kun en itse ihan tarkkaan muista, mutta mites ne Teemun pelit alkoivat viimeisellä pelatulla kaudella?? Eikös ensimmäiset n.20 matsia mennyt hyvinkin piste/peli tahdilla? Sen jälkeen tuli muutaman viikon tauko jonkun loukkaantumisen takia, jonka jälkeen minuuttimäärät peliä kohti ja/tai sijoitus ketjussa ei ollut enää sama niin tahti hiipui??
Saatan toki olla väärässä, muistaako kukaan paremmin? Jos loukkaantuminen on floppi niin eikös Mainitut Foppa ja Karyakin Flopanneet samalla lailla?
 
Mosku kirjoitti:
Kyselin tätä jo jossain muussakin ketjussa kun en itse ihan tarkkaan muista, mutta mites ne Teemun pelit alkoivat viimeisellä pelatulla kaudella?? Eikös ensimmäiset n.20 matsia mennyt hyvinkin piste/peli tahdilla? Sen jälkeen tuli muutaman viikon tauko jonkun loukkaantumisen takia, jonka jälkeen minuuttimäärät peliä kohti ja/tai sijoitus ketjussa ei ollut enää sama niin tahti hiipui??
Saatan toki olla väärässä, muistaako kukaan paremmin? Jos loukkaantuminen on floppi niin eikös Mainitut Foppa ja Karyakin Flopanneet samalla lailla?

Siis Selänne pelasi käsittääkseni joulusta eteenpäin ihan penkin alle. Olisiko kymmentä pistettä tehnyt joulun jälkeen? Teemu pelasi 78 peliä runkosarjassa, joten ei se kovin pitkä loukkaantuminen voinut olla. Ainakin All-Stars pelin jälkeen teki 26 peliin 4 pistettä. http://sports.espn.go.com/nhl/players/splits?playerId=839

Loukkaantuminen ei mun mielestä ole floppi, nää "Svatos-vihaajat" tässä ketjussa ovat kyllä käsittääkseni jyrkästi eri mieltä. Forsberg ja Kariya tekivät kovalla tahdilla pisteitä, tätä mua on kielletty käyttämästä, "pisteet per peli" tilastoa siis, mutta Forsberg teki 1,41 pistettä per peli ja Kariya 0,71. Selänne teki 0,41, joten on siinä selvä ero. Ja vielä kun muistetaan loukkaantumisen vievän vireen pois, eli se on aloitettava tavallaan kausi alusta kun on sivussa useita viikkoja, jopa kuukausia, niin Kariyaa ja Forsbergia ei voi sanoa flopeiksi. Mun mielestä.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
En välttämättä kirjoitti:
Loukkaantuminen ei mun mielestä ole floppi, nää "Svatos-vihaajat" tässä ketjussa ovat kyllä käsittääkseni jyrkästi eri mieltä.

Minä en ole nähnyt yhtään Svatos vihaajaa tässä ketjussa. Minulla ei ole ainakaan mitään henkilökohtaista tätä pelaajaa kohtaan, eikä tämä taituri ole pelannut peliäkään suosikkijoukkuettani vastaan. Kunhan yritin kertoa sinulle, mitä mieltä olen hänen ensi kauden mahdollisuuksista Avsien kakkosessa. Voit tietysti kääntää tämän vihaamiseksi jos haluat, mutta sitä se ei missään nimessä ollut.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
En välttämättä kirjoitti:
tätä mua on kielletty käyttämästä, "pisteet per peli" tilastoa siis,

Johtuisiko tämä siitä, että kyseinen metodi ontuu kuin rampa kilpikonna juoksukisoissa? Puhehan on pelaajasta, jolla on _hyvin vähän_ NHL-pelejä allaan. Etkä voi oikeasti verrata häntä niillä meriiteillä esim. Pierre Turgeoniin/Andrew Brunetteen. Etkä oikein kehenkään muuhunkaan veteraanipelaajaan. Svatosin statsit ovat yhtä tyhjän kanssa, kun niitä suhteutetaan herran omaan uraan (ks. viime kausi). Piste/peli kymmenessä matsissa on suht köyhää, piste/peli viidessä kaudessa on jo meriitti. Toinen noista on ns. one hit wonder, toinen tasaista tasonnäyttämistä.

Se, mitä muutamat ovat täällä yrittäneet uuvuksiin asti sanoa, on Svatosin kyvyttömyys (ainakin nykyisellään) vallata paikkaa pelaavasta kokoonpanosta. Puhumattakaan kakkosketjusta. Miksi muuten olisi hommattu Brunette? Ei ne joukkueenjohdossa ole idiootteja sentään, vaikka kuinka joku pepsinhuuruinen Svatos-fani asian niin haluaakin mieltää.

En tietenkään tuomitse Svatos-faniuttasi, mutta tietty realismi kannattaa säilyttää. Svatosin tapauksessa ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu. Ei mopolla kuuhun jne.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
En välttämättä kirjoitti:
Forsberg ja Kariya tekivät kovalla tahdilla pisteitä, tätä mua on kielletty käyttämästä, "pisteet per peli" tilastoa siis, mutta Forsberg teki 1,41 pistettä per peli ja Kariya 0,71.
Carolinasta löytyy muuten puolusta, joka on ollut urallaan keskimäärin parempi maalintekijä tilastojen mukaan kuin kukaan Coloradon pelaaja koskaan!
Brad Fast, taitaa olla ensi kaudella ykkösketjun kamaa noilla tehoilla.
http://www.hockeydb.com/ihdb/players/data02/00045072.html
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tämä Brad Fast on muuten aivan mahtavan upea pelaaja. Siis ehdottomasti ykkösketjun mies. Ei epäilystäkään noilla pisteprosenteille. Jäätävää viimeistelyä. Tulee varmasti pelaamaan paljon ensi kaudella. Ainakin sen 82 peliä + pleijarit päälle!
 
Dan Hinote teki kuulemma jatkosopimuksen, hyväksyi QO:n. Tämä on toistaiseksi vielä huhuasteella, mutta ei todellakaan olisi yllätys. Eikä mikään suurempi uutinenkaan. Vahvistakaa joku kun löytyy lähde.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Dan Hinote tosiaan hyväksyi QO ja pelailee ensi kaudella 643,000$ suuruisella palkalla. Ihan hyvä lisä sinne kolmos/neloskenttään. Taklauksia ja vastustajan pelin rikkomista on luvassa.
 
Hinoten lisäksi Marek Svatos ja Jeff Finger tekivät uudet sopimukset, kaikki hyväksyivät QO:n.

http://www.coloradoavalanche.com/news/currentdetails.asp?ID=334

Coloradolla on nyt sitten sopimukset seuraavien hyökkääjien kanssa:
Joe Sakic, Milan Hejduk, Alex Tanguay, Steve Konowalchuk, Pierre Turgeon,
Ian Laperriere, Dan Hinote, Marek Svatos, Andrew Brunette, Brad May, Antti Laaksonen, Brett McLean ja Cody McCormick.

Näistä siis yksi aloittanee farmissa, veikkaan itse McCormickia. Lisäksi Riku Hahlilla ei ole sopimusta vielä. Jos Hahl tekee sopimuksen, oman veikkaukseni mukaan Brad May olisi 13. hyökkääjä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Näillä näkymin se taitaa olla Svatos joka jää 13. hyökkääjäksi taikka farmiin opettelemaan jääkiekkoilua.

Tanguay - Sakic - Hejduk
Konowalchuk - Turgeon - Brunette
Laaksonen - McLean - Laperriere (Laaksonen - Laperriere - Hinote)
May - Hahl - Hinote (May - MacLean/Hahl - Svatos/Hahl)

Kova puolustava sentteri tuosta vähän puuttuu. Tosin Laperriere menee myös keskelle, mutta sitten joutuu miettimään noita laitureita uudelleen. Svatosta ei taas välttämättä ole järkeä nelosessa pitää, vaan antaa pelata farmissa isommassa roolissa.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Henkka kirjoitti:
Kova puolustava sentteri tuosta vähän puuttuu.

Oikeastaan Avalanchella ei ole ollut kovaa puolustavaa sentteriä, koska vuosikaudet Stephane Yelle hoiti hommat ilman nyrkkejä hyvällä menestyksellä. Hahl voi pystyä aivan samaan Yelle. Gratton kävi vain kääntymässä, joten häntä en laske mukaan.

Kokoonpano näyttää liian veteraanipitoiselta, mutta odotan harjoituskaudelta taas paria yllätystä. Esim. viime vuonna Jim Cummins ja Cody McCormick tulivat puskista ja ottivat pelipaikat ylhäällä. Itse odotan mielenkiinnolla esim. Wojtek Wolskin ja Brad Richardsonin esityksiä.
 

TML

Jäsen
Henkka kirjoitti:
Kova puolustava sentteri tuosta vähän puuttuu.

Laparierre on sopiva 3 kentän sentteriksi. Hoiti virkaa losissakin. Laidoille Hinote ja Laaksonen, niin siinä olisi sitten kolmonenkin valmiina. Ootteko sitä mieltä että 2-kenttään ei tarvita lisävahvistuksia? Brunette-Turgeon-Konowalchuk.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös