Jaymond Flurrie
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado Avalanche.
Viestin lähetti repe_joke
Niin tai sitten Teemu pelaa jo seuraavassa pelissä ihan normaalisti sen 13 minuuttiansa.
Sitä minä ihmettelen mitenkä Foppa voi viedä Selänteen pelipaikan, kun eikös tuo Foppani pelaa keskellä normaalisti ja Selänne oikeassalaidassa.
Oli miten oli luulisi Selänteenkin heräävän horroksestaan nyt viimeistään. Tosin minua edelleenkiin kiinnostaisi kovasti tietää mikä on Selänteen polven kunto. Ja minua ei kiinnosta Jaymondin nettiradion välityksellä näkemä kuva siitä, että polvi on kunnossa vaan ihan lääkärin mielipide siitä onko se 100% kunnossa vai ei.
Ehkä taas todistan tietämättömyyteni, mutta eikös NHL otteluun saa nimetä 20 pelaajaa? Siis käytännössä 2 maalivahtia, 6 puolustajaa ja 12 hyökkääjää? Eli Coloradolla on esim. seuraavanlainen "lista":
Sakic
Hejduk
Tanguay
Kariya
Gratton
Konowalchuk
Nikolishin
Barnaby
Hahl
Hinote
Hendrickson
Worrell
-------------------
Selänne
josta katsotaan kuka pudotetaan pois kun esim. Forsberg palaa. Tilannehan kuitenkin on se, että mun käsittääkseni esim. Sakic, Hahl ja Gratton voivat pelata myös laidassa. Jolloin Selänteen paikalle on jo pelaaja. Sitä kautta mun ymmärtääkseni se vaikuttaa Selänteen pelaamiseen.
Eli jos viime yön ketjut oli (en tiedä oliko, mutta jos olivat)
Tanguay-Sakic-Hejduk
Kariya-Gratton-Konowalchuk
Barnaby-Nikolishin-Worrell
Hahl-Hendrickson-Hinote
Niin Fopan paluun jälkeen voisivat olla esim.
Tanguay-Sakic-Hejduk
Kariya-Forsberg-Konowalchuk
Barnaby-Nikolishin-Gratton
Hahl-Hendrickson-Hinote
Viestin lähetti repe_joke
vaan ihan lääkärin mielipide siitä onko se 100% kunnossa vai ei.
WTF? Sä pyydät Jatkoaika.comista lääkärintodistusta?