Colorado Avalanche 2003-04

  • 92 438
  • 680

Särki

Jäsen
Vai Salosta sateentekijä Denveriin. Kova on usko kaveriin, meikäläisen silmissä Salo kärsinyt viime vuosina kovaa inflaatiota, johtuukohan muuan Belarus-pelistä? Mutta kakkosvahdiksi ja Aebischerin tuuraajaksi varmaan ihan passeli kaveri. Kuka on tämä Gilbert, aivan outo kaveri.

Gratton ja Väänänen maksoivat jo huomattavasti kovemman hinnan, jos tuo luvattu prospect on KIME 44 kertoma Ballard (näyttää olevan totta).
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kalliiksi tuli kyllä Derek Morris Avseille. Kun mies hankittiin, niin menetettiin koko jokkueen paras playoff-pelaaja Chris Drury ja nyt tilalla kurvailee Gratton. Taitaa case Morris olla Lacroix'n typerin kauppa kautta aikain?
 

yzerfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Miksi ei aloittaisi? Milloin viimeksi kyseiset vahdit on voittanut jotain? Miten on mennyt vaikkapa maajoukkue tasolla vaikkapa edelliset olympialaiset? Siis tottakai Aeby on ykkönen, on aivan järjetöntä ajatella että Avs hommaisi ykkösvahdin, jos Aeby pelaa noin hyvin mitä tähän mennessä. Tilanne tietysti muuttuu jos Aeby epäonnistuu, mut mä en näe mitään syytä miksei onnistuisi. Mä lukisin mielelläni perustelut miksi Salo tai Kolzig on parempi kuin Aeby.

Olen vain sitä mieltä, että jos/kun Avs hommaa Kölzigin tai Salon, niin se on suora osoitus, että nykyisiin ei täysin luoteta. Jos tarkoitus olisi hommata pelkkä kakkosvahti, niin siihen riittäisi "pienempikin" nimi, esim Irbe.

Olisin valmis lyömään vetoa, että Kölzig/Salo saapuessaan on eloituksessa ensimmäisessä playoffs- matsissa.

Edit: Ja nyt jo minäkin huomasin, että Salo on sitten Coloradon ykkösmaalivahti playoffseissa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti KIME 44
Niin, toi Ballardin siirto on tsn.ca sivuilla niinkuin näköjään jo Salonkin siirto.

Mä jo hetken ehdin pelätä et toi Morrisin kauppaus olis onnistunut. Ballardin menivät sitte antamaan. Vituiks meni sekin siirto. Salon hommaaminen oli ihan hyvän hintanen.

Morris on ilmeisesti samaa kaliiberia kuin McAmmond. Kumpikin pärjää vain ja ainoastaan Calgaryssa. =)

Mut joo, Morris nyt kuitenkin on rooliltaan ykkös yv:n pyörittäjä, ja koska se paikka on Blaken, ja kuten olen jo aiemmin kirjoittanut, Liles on todella kovassa iskussa (nytkin päällä neljän syötön putki!), niin Morrisille ei ollut käyttöä, vaan, kuten Skoulakin, kannatti vaihtaa eri tyyppiseen pakkiin. Väänänen&Sauer saattavat pelata Avsissa todella pitkään. Itseasiassa, vuonna 2010 Avsin pakistossa saattaa olla kolme nykyistä pakkia, joka ei todellakaan ole huonosti.

Salon kaupan myötä Avsin listoilla aika monta suomalaista: Hahl, Salo, Väänänen, Viitanen, Kalteva ja (toivottavasti ei kauaa) Selänne, eli 4½!
Vähän pelkäänkin et joukkueesta tulee sellanen jonka puolella on kaikki, mikään ei vituta enempää kuin se että suosikkijoukkuetta vaihdetaan kuin sukkia! No joo, ehkä Selänne vituttaa enemmän...
 

yzerfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Miksi ei aloittaisi? Milloin viimeksi kyseiset vahdit on voittanut jotain? Miten on mennyt vaikkapa maajoukkue tasolla vaikkapa edelliset olympialaiset? Siis tottakai Aeby on ykkönen, on aivan järjetöntä ajatella että Avs hommaisi ykkösvahdin, jos Aeby pelaa noin hyvin mitä tähän mennessä. Tilanne tietysti muuttuu jos Aeby epäonnistuu, mut mä en näe mitään syytä miksei onnistuisi. Mä lukisin mielelläni perustelut miksi Salo tai Kolzig on parempi kuin Aeby.

Olen vain sitä mieltä, että jos/kun Avs hommaa Kölzigin tai Salon, niin se on suora osoitus, että nykyisiin ei täysin luoteta. Jos tarkoitus olisi hommata pelkkä kakkosvahti, niin siihen riittäisi "pienempikin" nimi, esim Irbe.

Olisin valmis lyömään vetoa, että Kölzig/Salo saapuessaan on eloituksessa ensimmäisessä playoffs- matsissa.
 

Fubar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Salon kaupan myötä Avsin listoilla aika monta suomalaista: Hahl, Salo, Väänänen, Viitanen, Kalteva ja (toivottavasti ei kauaa) Selänne, eli 4½!
Vähän pelkäänkin et joukkueesta tulee sellanen jonka puolella on kaikki, mikään ei vituta enempää kuin se että suosikkijoukkuetta vaihdetaan kuin sukkia! No joo, ehkä Selänne vituttaa enemmän...

Voi miesparka. Sinäkin se varmaan kirjoittelet sieltä Denverin korkeuksista kannattajana kolmannessa polvessa (Quebeckistä muutitte perässä).

Sitä on näillä virtuaalitaajuuksilla turha ruveta rohmuamaan rapakontakaisia joukkueita itselleen. Minusta suomalaisten oleminen siinä tai tässä joukkueessa on meille suomalaisille aivan yhtä hyvä syy niitä kannattaa kuin joku muukin.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti yzerfan
Olen vain sitä mieltä, että jos/kun Avs hommaa Kölzigin tai Salon, niin se on suora osoitus, että nykyisiin ei täysin luoteta. Jos tarkoitus olisi hommata pelkkä kakkosvahti, niin siihen riittäisi "pienempikin" nimi, esim Irbe.

Olisin valmis lyömään vetoa, että Kölzig/Salo saapuessaan on eloituksessa ensimmäisessä playoffs- matsissa.

Siis koko tilanne on nyt seuraava:
1) Aebischer pelaa niin kauan kun pelaa hyvin.
2) Jos Aeby epäonistuu playoffeissa, niin pitää olla korvaaja.
3) Salon katsottiin olevan paras mahdollinen kakkosvahti, koska jos Avs olisi ykkösmaalivahdin halunnut, se olisi ollut kaliiberia Kolzig.
4) Nyt on siis edelleen paras vaihtoehto sellainen ettei Salo pelaa yhtään playoff-peliä, joka tarkoittaa että Aebischer on onnistunut.
5) Jos olisi hommattu huonompi maalivahti, kuten Irbe, niin millä perusteella Irbe olisi pärjännyt Aebyn epäonnistuessa?
6) Sauven ei katsottu olevan tarpeeksi hyvä kakkosmaalivahdiksi, joten kakkosmaalivahti vaihdettiin Saloksi.
 

Nab77

Jäsen
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Mä jo hetken ehdin pelätä et toi Morrisin kauppaus olis onnistunut. Ballardin menivät sitte antamaan. Vituiks meni sekin siirto. Salon hommaaminen oli ihan hyvän hintanen.

Morris on ilmeisesti samaa kaliiberia kuin McAmmond. Kumpikin pärjää vain ja ainoastaan Calgaryssa. =)

Mut joo, Morris nyt kuitenkin on rooliltaan ykkös yv:n pyörittäjä, ja koska se paikka on Blaken, ja kuten olen jo aiemmin kirjoittanut, Liles on todella kovassa iskussa (nytkin päällä neljän syötön putki!), niin Morrisille ei ollut käyttöä, vaan, kuten Skoulakin, kannatti vaihtaa eri tyyppiseen pakkiin. Väänänen&Sauer saattavat pelata Avsissa todella pitkään. Itseasiassa, vuonna 2010 Avsin pakistossa saattaa olla kolme nykyistä pakkia, joka ei todellakaan ole huonosti.

Salon kaupan myötä Avsin listoilla aika monta suomalaista: Hahl, Salo, Väänänen, Viitanen, Kalteva ja (toivottavasti ei kauaa) Selänne, eli 4½!
Vähän pelkäänkin et joukkueesta tulee sellanen jonka puolella on kaikki, mikään ei vituta enempää kuin se että suosikkijoukkuetta vaihdetaan kuin sukkia! No joo, ehkä Selänne vituttaa enemmän...

Mistä lähtien Salo on suomalainen ollut?

Morris epäonnistunut? Viimekaudellahan Morris pelas loistavasti, paremmin kuin esim. Liles tällä kaudella. Enpä tiedä kiekollisia pakkeja on tasan kaksi ja jos jompi kumpi loukkaantuu tai Liles ei pärjääkään playjareissa niin voipi käydä kehnosti. Sitäpaitsi Väänänen on ollut tällä kaudella aivan yhtä huono kun Morriskin. Toivotaan, että Ossi parantaa Avseissä.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Fubar
Voi miesparka. Sinäkin se varmaan kirjoittelet sieltä Denverin korkeuksista kannattajana kolmannessa polvessa (Quebeckistä muutitte perässä).

Sitä on näillä virtuaalitaajuuksilla turha ruveta rohmuamaan rapakontakaisia joukkueita itselleen. Minusta suomalaisten oleminen siinä tai tässä joukkueessa on meille suomalaisille aivan yhtä hyvä syy niitä kannattaa kuin joku muukin.

En sano etteikö Avsia saisi kannattaa. Mutta ei kiitos näitä tyyppejä faneiksi, jotka
A) eivät osta mitään joukkueelta. Ei lippuja, ei fanituotteita, ei kirjoja, ei mitään.
B) vaihtavat kesällä/joukkueen pudottua jatkosta/jonkun vaihtaessa seuraa kannattamaansa seuraa. Mä en tajua miten joillakin voi lukea tuossa "Suosikkijoukkue"-kohdassa useampi NHL-seura. Puhumattakaan useammasta minkään muunkaan liigan seuroista. Siis esim. "HPK+Colorado" toimii, mutta "Detroit+Colorado" vaatii melkoista skitsofreniaa!
C) eli tämä nimenomaan toimii Coloradon kohdalla. Väittävät olevansa Avs-faneja ja juovat Coca-Colaa. Täysin mahdoton yhtälö! Suunnilleen sama asia ku väittää et "mä oon sun kaveri" ja ampua selkään...
D) Eivät tiedä joukkueesta mitään. Siis esim. kapteenia, kotikaupunkia, jääytettyjä pelinumeroita yms. perusfaktaa. Mikään tilastonikkari ei tarvitse olla, mutta jos kannattaa seuraa ja kysyy "Mitä tarkoittaa Avalanche?" tai "Mikä toi Howler on?", niin ei helvetti.

Omalta kohdaltani vastaan näin
A) Olen ostanut joukkueelta tavaraa useamman sadan dollarin, ehkä tuhannenkin, edestä. Thus far.
B) Mä olen ollut Quebecin puolella kaudesta 89-90 tai 90-91 saakka. Jokatapauksessa niin kauan kuin NHL:stä olen tietänyt. Yli puolet kausista on mun mielestä kuitenkin suht hyvin. Varsinkin kun on ottanut selvää aiemmistakin kausista.
C) Mä juon joka peliä ennen, ja joka voiton jälkeen 1½ litran pullon Pepsiä. Tietysti Mountain Dew menisi yhtä hyvin, mutta mä juon Pepsiä.
D) Aika paha todistaa, no jokatapauksessa, kyllä mä noihin lueteltuihin kysymyksiin tiedän vastaukset.

Mä muuten tiedän ettei Howler ei enää ole "toiminnassa"...
 

Nab77

Jäsen
Jaymond, Jaymond

Viestin lähetti Jaymond Flurrie
En sano etteikö Avsia saisi kannattaa. Mutta ei kiitos näitä tyyppejä faneiksi, jotka
A) eivät osta mitään joukkueelta. Ei lippuja, ei fanituotteita, ei kirjoja, ei mitään.
B) vaihtavat kesällä/joukkueen pudottua jatkosta/jonkun vaihtaessa seuraa kannattamaansa seuraa. Mä en tajua miten joillakin voi lukea tuossa "Suosikkijoukkue"-kohdassa useampi NHL-seura. Puhumattakaan useammasta minkään muunkaan liigan seuroista. Siis esim. "HPK+Colorado" toimii, mutta "Detroit+Colorado" vaatii melkoista skitsofreniaa!
C) eli tämä nimenomaan toimii Coloradon kohdalla. Väittävät olevansa Avs-faneja ja juovat Coca-Colaa. Täysin mahdoton yhtälö! Suunnilleen sama asia ku väittää et "mä oon sun kaveri" ja ampua selkään...
D) Eivät tiedä joukkueesta mitään. Siis esim. kapteenia, kotikaupunkia, jääytettyjä pelinumeroita yms. perusfaktaa. Mikään tilastonikkari ei tarvitse olla, mutta jos kannattaa seuraa ja kysyy "Mitä tarkoittaa Avalanche?" tai "Mikä toi Howler on?", niin ei helvetti.

Omalta kohdaltani vastaan näin
A) Olen ostanut joukkueelta tavaraa useamman sadan dollarin, ehkä tuhannenkin, edestä. Thus far.
B) Mä olen ollut Quebecin puolella kaudesta 89-90 tai 90-91 saakka. Jokatapauksessa niin kauan kuin NHL:stä olen tietänyt. Yli puolet kausista on mun mielestä kuitenkin suht hyvin. Varsinkin kun on ottanut selvää aiemmistakin kausista.
C) Mä juon joka peliä ennen, ja joka voiton jälkeen 1½ litran pullon Pepsiä. Tietysti Mountain Dew menisi yhtä hyvin, mutta mä juon Pepsiä.
D) Aika paha todistaa, no jokatapauksessa, kyllä mä noihin lueteltuihin kysymyksiin tiedän vastaukset.

Mä muuten tiedän ettei Howler ei enää ole "toiminnassa"...

Juot Pepsiä? AAAWKEI! Taidat olla humour-miehiä? Alotit seuraamisen 90? Kaheksan-vuotiaana? Jeesh ei siinä mittään.
Kuuluisko faniuteen myös se, että näkis jonkun niitten pelin sillon tällön?Koskaan? Ei mut innostusta riittää hyvä niin, paljonko maksoit paidastas? onko koti vai vieras? Kenen nimellä?

Juodaan peepsiä, tullaan avs-faneiksi niin.....
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
-"eli tämä nimenomaan toimii Coloradon kohdalla. Väittävät olevansa Avs-faneja ja juovat Coca-Colaa. Täysin mahdoton yhtälö!"
-"Mä juon joka peliä ennen, ja joka voiton jälkeen 1½ litran pullon Pepsiä. Tietysti Mountain Dew menisi yhtä hyvin, mutta mä juon Pepsiä."

Soita ja kysy pääsisitkö Pietarinkadun Oilers GO-GO:hun, toi sun matsku on ylivertaista!

"Eivät tiedä joukkueesta mitään. Siis esim. kapteenia, kotikaupunkia, jääytettyjä pelinumeroita yms. perusfaktaa."

Tästä pitää kuitenkin sen verran antaa anteeksi, ettei haittaa jos ei tiedä niitä numeroita, joita joukkuekkaan ei tiedä. Esim Peter Stasnyn #26:sta.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Jaymond Flurrie

C) Mä juon joka peliä ennen, ja joka voiton jälkeen 1½ litran pullon Pepsiä. Tietysti Mountain Dew menisi yhtä hyvin, mutta mä juon Pepsiä.

Päivän paras.

Kai juot vain vettä joka on tuotu lentokoneella Kalliovuorilta ja katselet joka ilta Cliffhangeria?
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Nab77
Mistä lähtien Salo on suomalainen ollut?

Morris epäonnistunut? Viimekaudellahan Morris pelas loistavasti, paremmin kuin esim. Liles tällä kaudella. Enpä tiedä kiekollisia pakkeja on tasan kaksi ja jos jompi kumpi loukkaantuu tai Liles ei pärjääkään playjareissa niin voipi käydä kehnosti. Sitäpaitsi Väänänen on ollut tällä kaudella aivan yhtä huono kun Morriskin. Toivotaan, että Ossi parantaa Avseissä.

Siis siksi se onkin 4½, Eli Salo on puoliksi suomalainen, asunut ikänsä Ruotsissa (syntynyt muistaakseni Surahammerissa?), mutta vanhemmat (ainakin toinen) on Suomesta. Siis "suonissa virtaa suomalaista verta".

Morris pelasi kieltämättä viime kaudella hyvin, mutta kun Liles tuli jakamaan tehoja/vastuuta, niin Morrisin tehot hävisi. Ja edelleen, ei Liles ole joukkueen ykköspuolustaja, eli ei ole minkäänlaista riskiä peluutta Lilesiä pleijareissa. Miksi Väänännen, Morris tai Boughner pärjäisivät yhtään paremmin? Mä veikkaan et Morris löytää nopeasti tehonsa Phoenixissa. Väänänen täydentää yhden parin lisää. Näitä parejahan ovat:
Sakic-Forsberg eli maailman parhaita keskushyökkääjiä, molemmat myös "omia kasvatteja"
Tanguay-Hejduk eli parhaita tuon ikäluokan hyökkääjiä, molemmat myös "omia kasvatteja"
Selänne-Kariya eli molemmat pelaa parhaan taitonsa mukaan päin vittua tällä hetkellä
Nikolishin-Hendrikson eli molemmat saman tyyppisiä pelaajia, kumpikin tullut Avsiin täksi kaudelksi, loistavia aloittajia
Hahl-Hinote, eli molemmat myös saman tyyppisiä "energiapelaajia", molemmat myös "omia kasvatteja"
Worrell-Barnaby, molemmat tulleet tälle kaudelle uusina, molemmat tappelijoita, molemmat osaa myös pelata
Väänänen-Skrastins, molemmat pelanneet "hiekkakentillä" ennen Avsiin tuloa, molemmat ennen sitä SM-liigassa, molemmat uusia tälle kaudelle.
Sauer-Boughner, molemmat juuri Avsiin tulleita pakkeja.
Blake-Liles, no tämä nyt on ehkä vähän kaukaa haettu, mutta Liles jokatapauksessa on fyysistä peliään lukuunottamatta mahdollisesti Blaken tasoinen pakki joskus 2007-2010. Siis mahdollisesti!
Aebischer-Salo, kaksi maalivahtia jotka ovat olleet tosi kovia sekä maajoukkueissa (älkää mainitko sanaa Belarus) että runkosarjassa, mutta kumpikaan ei ole saanut playoffeissa mitään aikaan. Olkoonkin että Salo on joskus ollut toisella kierroksella.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se kovaa olla fani nykyään, kovat on kriteerit. Joku hölmöhän saattaa nyt vain erehtyä kannattamaan jotain seuraa tuosta vain, pitää joukkueen pelityylistä tms. Se, että hän vain tykkää katsella joukkueen pelejä TV:stä ja iloitsee heidän menestyksestään ei enää kuitenkaan riitä. Häntä ei kiinnosta ostaa joukkueen tuotteita, hän ei tiedä faktoja joukkueesta, hän ei juo Pepsiä, hän pitää myös pahimman vastustajan pelistä, hän seuraa jääkiekkoa ainoastaan koska pitää itse pelin katsomisesta -> hirveä ihminen, jota ei voi pitää kannattajana. Kuvitellaan, että joukkueen pelityyli vielä muuttuu hänen mielestään tylsäksi esim. valmentajanvaihdoksen vuoksi. Hänpä saattaa jopa vaihtaa seuraa. Siis mitä!? Tällä miehellä ei ole oikeutta kutsua itseään kannattajaksi!

En taaskaan ymmärrä... Kukin tyylillään ei ilmeisesti päde tässä yhteydessä...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Boston Bruins
Viestin lähetti dude
Päivän paras.

Kai juot vain vettä joka on tuotu lentokoneella Kalliovuorilta ja katselet joka ilta Cliffhangeria?


Puhumattakaan vielä South Parkin katselusta..

Eihän tämmöistä ihmistä voi olla olemassakaan.

Onneksi silti täytän JF:n tiukat kriteerit omien fanitusvalintojeni osalta.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Noh vaikka Jaymond piristääkin päivää aina niin uskomattomilla tempauksilla niin on tuo joukkueen omiminen jo vanhempaa perua, Dead Wings-fanien perua lähinnä.

Mutta, että 3l Pepsiä...jepjep, sehän tekee tosifanin, että juo jotain litkua vain sen takia, että Pepsi on joukkueen sponsori...Aikalailla ihannetapaus joukkueen ja mainostajien kannalta on tuollainen tyhjäpää, joka ottaa tosissaan mainostajat.

Minä kun kannatan Canadiensia, enkä sen mainostajia.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti varjo
Mutta, että 3l Pepsiä...jepjep, sehän tekee tosifanin, että juo jotain litkua vain sen takia, että Pepsi on joukkueen sponsori...Aikalailla ihannetapaus joukkueen ja mainostajien kannalta on tuollainen tyhjäpää, joka ottaa tosissaan mainostajat.

Minä kun kannatan Canadiensia, enkä sen mainostajia.
Pitäisköhän mun vaihtaa suosikkijoukkue Detroitista Canadiensiin, kun ei jaksa aina syödä kahta Cesars pizzaa vaan kaljaa tekisi mieli (ei taida enää Molson vaan omistaa).

Odotellaanhan vain muutama vuosi, niin Denverin suuren eläkeläisväestön (generation ex) takia joukkueen pääsponsoriksi vaihtuu joku laksatiivisia lääkkeitä mainostava firma :D
 

Nab77

Jäsen
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Siis siksi se onkin 4½, Eli Salo on puoliksi suomalainen, asunut ikänsä Ruotsissa (syntynyt muistaakseni Surahammerissa?), mutta vanhemmat (ainakin toinen) on Suomesta. Siis "suonissa virtaa suomalaista verta".

Morris pelasi kieltämättä viime kaudella hyvin, mutta kun Liles tuli jakamaan tehoja/vastuuta, niin Morrisin tehot hävisi. Ja edelleen, ei Liles ole joukkueen ykköspuolustaja, eli ei ole minkäänlaista riskiä peluutta Lilesiä pleijareissa. Miksi Väänännen, Morris tai Boughner pärjäisivät yhtään paremmin? Mä veikkaan et Morris löytää nopeasti tehonsa Phoenixissa. Väänänen täydentää yhden parin lisää. Näitä parejahan ovat:
Sakic-Forsberg eli maailman parhaita keskushyökkääjiä, molemmat myös "omia kasvatteja"
Tanguay-Hejduk eli parhaita tuon ikäluokan hyökkääjiä, molemmat myös "omia kasvatteja"
Selänne-Kariya eli molemmat pelaa parhaan taitonsa mukaan päin vittua tällä hetkellä
Nikolishin-Hendrikson eli molemmat saman tyyppisiä pelaajia, kumpikin tullut Avsiin täksi kaudelksi, loistavia aloittajia
Hahl-Hinote, eli molemmat myös saman tyyppisiä "energiapelaajia", molemmat myös "omia kasvatteja"
Worrell-Barnaby, molemmat tulleet tälle kaudelle uusina, molemmat tappelijoita, molemmat osaa myös pelata
Väänänen-Skrastins, molemmat pelanneet "hiekkakentillä" ennen Avsiin tuloa, molemmat ennen sitä SM-liigassa, molemmat uusia tälle kaudelle.
Sauer-Boughner, molemmat juuri Avsiin tulleita pakkeja.
Blake-Liles, no tämä nyt on ehkä vähän kaukaa haettu, mutta Liles jokatapauksessa on fyysistä peliään lukuunottamatta mahdollisesti Blaken tasoinen pakki joskus 2007-2010. Siis mahdollisesti!
Aebischer-Salo, kaksi maalivahtia jotka ovat olleet tosi kovia sekä maajoukkueissa (älkää mainitko sanaa Belarus) että runkosarjassa, mutta kumpikaan ei ole saanut playoffeissa mitään aikaan. Olkoonkin että Salo on joskus ollut toisella kierroksella.

Ai joo, mä luulin et Selänne oli se puolikas, kun se on niin "paska".
Tarkoitin, että riski Lilesin peluuttamiseen johtuu siitä kun se on rookie ja sillä ei ole playoff kokemusta juuri miltään tasolta ja se on pienikokoinen ja pleijareissa tunnetusti fyysinen peli korostuu. Mutta ehkä mitään riskiä ei ole? Sähän voisit tehdä ittelles jonkun kivan pelin noista Avsien "pareista" ja mennä sitä pelaileen....
 

Luu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Selänteen huonoudelle on vaikea enää keksiä vertailukohtaa. Mies on tehnyt viimeisissä 30 pelissä huikeat tehot 3+2 ja viimeiset 11 peliä ovat sujuneet tyystin ilman tehoja! Kun Teemu ei tunnetusti ole mikään duunarilaituri, vaan miehen hyvyys on aina mitattu maaleina ja tehopisteinä, on lähes käsittämätöntä, että Granato on antanut edes nykyistä peliaikaa "Finnish Lassielle". Teemulle ei näy olevan mitään väliä millä tyylillä hän Stanley Cupin voittaa, jos on voittaakseen. Näköjään riittää, että vain roikkuu mukana menestyvässä joukkueessa. Käsittääkseni Selänteen vammatkaan eivät ole niin pahoja, että ne pelaamista haittaisivat näin paljon.

Jos joku tänne kirjoittavista vierailee Amerikan mantereella, niin viitsittekö käydä Denverissä antamassa Teemulle herätyksen vaikka mojovalla luunapilla.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Re: Jaymond, Jaymond

Jaha, vastauksia sataa =)

Mistä lähdetään? Siinä ala-asteella, jotain kaheksan vuotta taisin olla, kun aloin seuraamaan.

Tummapaita, kotipaitana ostin, mut nythän se on vieraspaita. Nimi "J.Flurrie" numero 47. Maksoin jotain 300$.

Ja kyl mun mielestä sellanen et kuuntelee 90% pelit radiosta, on jo aika hyvin. Jos olis joku satelliitti-systeemi, niin tietysti tv:stä seuraisin. Mut edelleen, mä näen kuitenkin maalit (ja tappelut, kiitos sille joka antoi tänne tänään sen linkin), et en ihan ilman liikkuvaa kuvaa ole.

"Soita ja kysy pääsisitkö Pietarinkadun Oilers GO-GO:hun, toi sun matsku on ylivertaista!" Ilmota sä mut sinne =) Siis ei mutsinne vaan mut sinne (olipas taas mahtava juttu)...

"Kai juot vain vettä joka on tuotu lentokoneella Kalliovuorilta ja katselet joka ilta Cliffhangeria?"

En, mä juon ihan normaalia suomalaista vesijohtovettä. Siis silloin kun en juo Pepsiä. "Cliffhangerin" ja "Denverin keikan" ja "Lumivyöryn" olen nähnyt muutaman kerran, kuten myös muutaman muun Denveriä tai Avalanchea liippaavan elokuvan.

Ja tuo et on fani, se meinaa sitä et on fani, ei sitä et kattoo televisiosta peliä ja on toisen puolella. Mut mikään valmentajanvaihdos ei saa häiritä faniutta. Mut se on täysin mahdoton yhtälö et on sekä Detroitin et Coloradon fani. TV:stä voi kattoo pelejä ja tykätä pelityylistä, mut ei olla fani.

"Puhumattakaan vielä South Parkin katselusta.."

Olen nähnyt ehkä 85% South Parkin jaksoista, ja katson joka torstai.

"Minä kun kannatan Canadiensia, enkä sen mainostajia."

Siis edelleen, mä en tiedä kaikkia Coloradon sponsoreita, ne ei ole ilmoittanut mulle tän kauden sopimuksia pyynnöistä huolimatta. Siksipä saatan tehdä inhimillisen virheen ja ostaa esim. väärän merkkisen puhelimen. Mullahan oli Ericsson. Seagaten kovoa käytän.
 

Nab77

Jäsen
Re: Re: Jaymond, Jaymond

Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Jaha, vastauksia sataa =)

Mistä lähdetään? Siinä ala-asteella, jotain kaheksan vuotta taisin olla, kun aloin seuraamaan.

Tummapaita, kotipaitana ostin, mut nythän se on vieraspaita. Nimi "J.Flurrie" numero 47. Maksoin jotain 300$.


Ai niin, taisitkin kertoa jo ton paidan nimen aikasemmin.
300? Tyyriiksi tuli. Iten ostin viime vuonna Orlandosta Phillyn paidan tais olla 180 dollarii. 92, Tocchet on kuningas.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Re: Re: Jaymond, Jaymond

Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Tummapaita, kotipaitana ostin, mut nythän se on vieraspaita. Nimi "J.Flurrie" numero 47. Maksoin jotain 300$.
Tai sitten toisinpäin. Mullakin on jokunen paita, mutta kyllä Coloradon ensimmäisen kauden Starter tai 99-kauden Pro Player kyllä kelpaisi, mutta 300$ on kyllä ihan törkeä hinta.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Luu2
Selänteen huonoudelle on vaikea enää keksiä vertailukohtaa. Mies on tehnyt viimeisissä 30 pelissä huikeat tehot 3+2 ja viimeiset 11 peliä ovat sujuneet tyystin ilman tehoja! Kun Teemu ei tunnetusti ole mikään duunarilaituri, vaan miehen hyvyys on aina mitattu maaleina ja tehopisteinä, on lähes käsittämätöntä, että Granato on antanut edes nykyistä peliaikaa "Finnish Lassielle". Teemulle ei näy olevan mitään väliä millä tyylillä hän Stanley Cupin voittaa, jos on voittaakseen. Näköjään riittää, että vain roikkuu mukana menestyvässä joukkueessa. Käsittääkseni Selänteen vammatkaan eivät ole niin pahoja, että ne pelaamista haittaisivat näin paljon.

Jos joku tänne kirjoittavista vierailee Amerikan mantereella, niin viitsittekö käydä Denverissä antamassa Teemulle herätyksen vaikka mojovalla luunapilla.

Tästä olen kirjoitellut muutaman kerran tänne. Kysypä vaikka nimimerkeiltä "Henkka" tai "Dana77" et onko Jay maininnut asiasta. Tässä kuitenkin tän vuoden (ei kauden, vuoden) pistepörssi Avsista:

2004 # P GP G A P +/- PIM SOG
Tanguay 18 LW 33 16 25 41 20 30 51
Hejduk 23 RW 33 18 20 38 19 8 95
Sakic 19 C 32 15 22 37 10 20 92
Forsberg 21 C 18 12 16 28 14 20 39
Kariya 9 LW 31 6 15 21 -5 16 57
Konowalchuk 22 LW 33 6 10 16 -1 35 57
Blake 4 D 26 3 12 15 6 19 73
Liles 26 D 33 3 11 14 2 16 54
Morris 53 D 33 2 9 11 -3 20 64
Foote 52 D 29 1 9 10 10 28 33
Moore 36 C 33 4 5 9 -2 17 28
Skoula 41 D 24 1 7 8 1 18 18
Skrastins 3 D 33 4 4 8 10 2 41
Hinote 13 RW 19 2 4 6 -6 15 17
Selänne 8 RW 32 4 2 6 -6 8 64
Nikolishin 11 C 13 1 3 4 1 4 19
Larsen 15 LW 18 2 2 4 3 11 14
Worrell 28 LW 29 2 1 3 3 133 17
Clark 5 D 7 1 1 2 1 4 3
Hendrickson 7 C 7 1 1 2 -4 2 12
Brigley 60 LW 11 1 1 2 1 4 11
Hahl 32 C 9 0 1 1 -3 6 7
Boughner 6 D 2 0 0 0 1 2 0
Kuleshov 43 LW 3 0 0 0 -1 0 4
Sauer 34 D 9 0 0 0 0 15 10
McCormick 20 C 11 0 0 0 -4 22 1
McAllister 24 D 14 0 0 0 0 42 3
Cummins 17 RW 18 0 0 0 -3 25 8
Totals N/A 593 105 181 286 64 542 892
Max N/A 33 18 25 41 20 133 95
Min N/A 2 0 0 0 -6 0 0
Average N/A 21,18 3,75 6,46 10,21 2,29 19,36 31,86
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Re: Re: Re: Jaymond, Jaymond

Viestin lähetti dana77
Tai sitten toisinpäin. Mullakin on jokunen paita, mutta kyllä Coloradon ensimmäisen kauden Starter tai 99-kauden Pro Player kyllä kelpaisi, mutta 300$ on kyllä ihan törkeä hinta.

Niin siis tumma on nykyään kotipaita, aivan. Tää paita on kaudelta 2001, mut ei tietenkään käytetty ku tää on mun omalla nimellä. Tai siis kyllähän mä tätä olen käyttänyt =)

Oleks minkä verran tilannut paitoja ihan suoraan joukkueilta?

Mä olen kuitenkin sitä mieltä, et vaikka sulla onkin (eikö?), Detroitin paita omalla nimellä, niin aika harvalla on. Paitsi jos sukunimi nyt sattuu olemaan vaikkapa "Salo" tai "Jokinen".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös