Colorado Avalanche 2003-04

  • 92 140
  • 680

WiLkKu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Jokerit
Pitää kyllä myöntää, että on jäänyt paska maku suuhun koko Morris-skenaariosta. Sen ”johdosta” Avsista ovat lähteneet Drury, Reinprecht, Yelle, Morris, McAmmond, Ballard. Takaisin tullut Väänänen, Gratton, 2nd round pick 2005 + varausvuoro kun McAmmond meni takasin Calgaryyn.

Kaupathan on kokonaisuudessaan tainnut olla:
Drury, Yelle <-> Morris, McAmmond, Shantz (joka nykyään pelailee jossain päin Eurooppaa kait)
Reinprecht <-> Ballard
Morris, Ballard <-> Väänänen, Gratton, 2nd round pick 2005
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti WiLkKu
Pitää kyllä myöntää, että on jäänyt paska maku suuhun koko Morris-skenaariosta. Sen ”johdosta” Avsista ovat lähteneet Drury, Reinprecht, Yelle, Morris, McAmmond, Ballard. Takaisin tullut Väänänen, Gratton, 2nd round pick 2005 + varausvuoro kun McAmmond meni takasin Calgaryyn.

Kaupathan on kokonaisuudessaan tainnut olla:
Drury, Yelle <-> Morris, McAmmond, Shantz (joka nykyään pelailee jossain päin Eurooppaa kait)
Reinprecht <-> Ballard
Morris, Ballard <-> Väänänen, Gratton, 2nd round pick 2005

Oma näkemykseni pelaajista:

Drury: Tästä ei ole kysymystäkään, mies on selvästi parempi kuin kukaan muu noista pelaajista.

Yelle: Yelle oli mun suosikkeja, se oli kova aloittaja ja hengenluoja.

Morris: Morris oli silloin Calgaryssa mun mielestä erittäinkin hyvä.

McAmmond: Ennen Avsiin tuloa oli tehnyt tappavaa jälkeä Calgaryssa, ainakin jos verrataan aiempaan uraan. Osoittautui vähän samanlaiseksi kuin Selänne, paljon odotettiin, mitään ei saatu.

Shantz: Oli ilmeisesti "jos annatte vielä ton niin tehään kaupat"-tyypin pelaaja. McAmmond+Morris+Shantz for Yelle+Drury näytti sillon kaupantekohetkellä ihan hyvältä.

Reinprecht: Oli ihan hyvä pelaaja Avsissa, olisin mielelläni pitänyt. Ei ollut Kariyasta tai Selänteestä korvaajaksi.

Ballard: Pahoin pelkään että tästä miehestä kuullaan vielä, ja paljon.

Väänänen: Hyvä kolmosparin pakki Avsiin.

Gratton: Paljon puhuttu Avsin yhteydessä, vihdoin toteutui. Toivottavasti ketju Kono-Niko-Gratton saa tulosta aikaan. Kai Gratton voi pelata laidassa?

2nd pick: Pakko toivoa Ballardin tasoista miestä. Tästä voi sanoa kymmenen vuoden päästä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähetti Jaymond Flurrie


2nd pick: Pakko toivoa Ballardin tasoista miestä. Tästä voi sanoa kymmenen vuoden päästä.

Mutta Lilesistä voi sanoa jo nyt?
 

WiLkKu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Jokerit
Jahas, Steve Mooren ura oli sitten siinä. Broken neck, lähde Sportsnet.

EDIT: Eiköhän tuo Bertussu ole siis koko loppukauden pelikiellossa.
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti dana77
Pitäisköhän mun vaihtaa suosikkijoukkue Detroitista Canadiensiin, kun ei jaksa aina syödä kahta Cesars pizzaa vaan kaljaa tekisi mieli (ei taida enää Molson vaan omistaa).

Odotellaanhan vain muutama vuosi, niin Denverin suuren eläkeläisväestön (generation ex) takia joukkueen pääsponsoriksi vaihtuu joku laksatiivisia lääkkeitä mainostava firma :D

Juu, nykysponssi ei pahemmin toimi janonsammuttajana.

Elikä odotettavissa vuonna 2014 Jaymond Flurrie:

Mä vedän aina ennen peliä putkilon ulostuslääkettä ja voiton jälkeen toisen, sen jälkeen aika meneekin leppoisesti vessan puolella seuraavaa peliä odotellen.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Viestin lähetti WiLkKu
Jahas, Steve Mooren ura oli sitten siinä. Broken neck, lähde Sportsnet.

EDIT: Eiköhän tuo Bertussu ole siis koko loppukauden pelikiellossa.

www.sportsnet.ca puhui kahdesta murtuneesta selkänikamasta...

http://wwww.sportsnet.ca/hockey/article.jsp?content=20040309_112031_3092

"An Avs spokesman did not immediately provide an update, saying only that the Moore remained in hospital and a statement on his condition would be released later in the day."

"Rogers Sportsnet, citing Moore's parents in Thornhill, Ont., said the 25-year-old forward had sustained two fractured vertebra."

Edit: Jaahas, ja tämä meni nyt sitten poliisiasiaksi...

"Bertuzzi, meanwhile, faces the wrath of the NHL and possibly the police."

"B.C. Solicitor General Rich Coleman said Tuesday that Vancouver police were investigating Bertuzzi's hit on Moore. "

"It was in Vancouver that Marty McSorley, then with the Boston Bruins, was charged with assault after knocking out then-Canuck Donald Brashear with a stick to the head in February 2000. "

http://www.tsn.ca/nhl/news_story.asp?id=75668
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Henkka
Mutta Lilesistä voi sanoa jo nyt?

Melkein väittäsin et se on Liles eikä tuo 2.kierroksen varaus joka johtaa tulokaspakkien pistepörssiä? Olenko ihan väärässä?

"Colorado goal scored by seeeeecoooond Draftpick! Assisted by fuutuureee coonsiderations and player to be named later" juurikin näin...
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Miten se sanonta meni? "Ei mitään niin huonoa ettei jotain hyvääkin" eli jos tuosta Mooren tapauksesta on pakko hakea jotain hyvää, niin todennäköisesti joukkue ainakin herää. Tän uskaltaa nyt sanoa kun tietää ettei miehellä oo vakavia vammoja. Tai siis hengenvaaraa ei oo ja raajat pelaa. Mutta pelaako mies?

Mutta edelleen, mä toivon ettei kombinaatio Minä-ladattu ase-Bertuzzi toteudu, se ase nimittäin laukeis "vahingossa".
 

Fubar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti dana77
Pitäisköhän mun vaihtaa suosikkijoukkue Detroitista Canadiensiin, kun ei jaksa aina syödä kahta Cesars pizzaa vaan kaljaa tekisi mieli (ei taida enää Molson vaan omistaa).

Onneksi kannatan ja minulla on Quebecin junioriliigaa pelaavan Halifax Mooseheadsin paita, ja kun Moosehead on vielä hyvää kaljaa.
 

Cube

Jäsen
Viestin lähetti Jaymond Flurrie

C) eli tämä nimenomaan toimii Coloradon kohdalla. Väittävät olevansa Avs-faneja ja juovat Coca-Colaa. Täysin mahdoton yhtälö! Suunnilleen sama asia ku väittää et "mä oon sun kaveri" ja ampua selkään...
...
C) Mä juon joka peliä ennen, ja joka voiton jälkeen 11/2 litran pullon Pepsiä. Tietysti Mountain Dew menisi yhtä hyvin, mutta mä juon Pepsiä.
...
Siis edelleen, mä en tiedä kaikkia Coloradon sponsoreita, ne ei ole ilmoittanut mulle tän kauden sopimuksia pyynnöistä huolimatta.
Nämä ovat kyllä niin totaalisia helmiä, että alta pois! Kyllähän miehellä periaatteita pitää olla, ei siinä mitään.. Pitäisikö sitä itsekin lähestyä Leonsista sähköpostilla Washingtonin sponsorilistan selvittäminen mielessä? Kannattaa varmaan toimia nopeasti, koska Capsillä ei tällä menolla enää kauaa sponsoreita ole..

Olen muuten Jaymondin kanssa samoilla linjoilla. Kokista juovat vain kusipäät.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Cube
Nämä ovat kyllä niin totaalisia helmiä, että alta pois! Kyllähän miehellä periaatteita pitää olla, ei siinä mitään.. Pitäisikö sitä itsekin lähestyä Leonsista sähköpostilla Washingtonin sponsorilistan selvittäminen mielessä? Kannattaa varmaan toimia nopeasti, koska Capsillä ei tällä menolla enää kauaa sponsoreita ole..

Olen muuten Jaymondin kanssa samoilla linjoilla. Kokista juovat vain kusipäät.

Jaahas, vastataan nyt vielä kerran ennen todennäköistä pelikieltoa.

Mun mielestä seurojen pitäis hyppiä ilosta jos joku haluaa sponsorilistan. Mä sain listan pari kautta sitten, mutten ole sen jälkeen onnistunut.
 

Cube

Jäsen
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Mun mielestä seurojen pitäis hyppiä ilosta jos joku haluaa sponsorilistan. Mä sain listan pari kautta sitten, mutten ole sen jälkeen onnistunut.
Näinhän se varmasti on.. Jos joku haluaa ihan tosissaan edesauttaa sponsoroinnin kannattavuutta, niin toki ko. toiminta pitäisi organisaation puolesta tehdä mahdollisimman helpoksi. Huvitti kuitenkin tuon tiedustelun erikoisuus.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Cube
Näinhän se varmasti on.. Jos joku haluaa ihan tosissaan edesauttaa sponsoroinnin kannattavuutta, niin toki ko. toiminta pitäisi organisaation puolesta tehdä mahdollisimman helpoksi. Huvitti kuitenkin tuon tiedustelun erikoisuus.

Suurin osa mut tietävistä ihmisistä pitää mua vähintään "jotenkin erikoisena". No, ei siinä mitään, se et jos mä oon jotenkin erikoinen tai et mä teen jotain erikoista, niinku pyydän listaa sponsoreista, ei sinänsä ole mitenkään väärin. Vai? Ei sillä että sellaista olisit edes väittänyt.

Saako täällä avautua tuon verran elämästään?

Toivottavasti kukaan ei ota tästä allekirjoitustaan.
 

Cube

Jäsen
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Suurin osa mut tietävistä ihmisistä pitää mua vähintään "jotenkin erikoisena". No, ei siinä mitään, se et jos mä oon jotenkin erikoinen tai et mä teen jotain erikoista, niinku pyydän listaa sponsoreista, ei sinänsä ole mitenkään väärin. Vai? Ei sillä että sellaista olisit edes väittänyt.
Ei ole väärin. Hauskaa se oli silti.

Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Toivottavasti kukaan ei ota tästä allekirjoitustaan.
Ei tästä, mutta tuota Pepsi-sitaattia harkitsin vakavasti. Se on klassikkotavaraa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Melkein väittäsin et se on Liles eikä tuo 2.kierroksen varaus joka johtaa tulokaspakkien pistepörssiä? Olenko ihan väärässä?

Niin tuossa mulla napsahti korvaan se, että Lilesistä pystyt sanomaan että mies on huippupakki yhden tulokaskauden perusteella ja muista vasta 10 vuoden päästä. Ei oikeen periaatteet kohtaa, mutta ei se ole kyllä yllätyskään, sen verran sekavaa juttua on tänään taas ilmoille tullut.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Henkka
Niin tuossa mulla napsahti korvaan se, että Lilesistä pystyt sanomaan että mies on huippupakki yhden tulokaskauden perusteella ja muista vasta 10 vuoden päästä. Ei oikeen periaatteet kohtaa, mutta ei se ole kyllä yllätyskään, sen verran sekavaa juttua on tänään taas ilmoille tullut.

Siis lyhyesti, mä voin sanoa vuonna 2014 tuleeko pelaajasta huippu, mutta Lilesista mä voin sanoa jo nyt et tulee. Tämä siksi että 2.varaus saattaa hyvinkin pelata vaikka SM-liigassa neljä kautta varauksen jälkeen. Sitten saattaa olla Hersheyssä kolme kautta. Ja sitten pelailla Coloradossa "sisäänajokauden", ja sitten olla All-Rookie Teamissa. Paitsi etten tiedä kelpaako 28-vuotias kentälliseen.

No joka tapauksessa, Liles on varmempi huippu kuin 2.varaus.

Joo, mulla on ollut vähän ajatus sekaisin tuon Moore-tapauksen jäljiltä. Pitää nyt toivoa että nukutuksi saa...
 

JanJ

Jäsen
Jahas, Tommy Salo on sitten se maalivahti jolla Colorado hakee kannua. Vähintäänkin mielenkiintoista.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Veikkaisin Aebischerin olevan ykkösveskari niin kauan kuin pelit sujuvat. Salo hankittiin tod.näk. siltä varalta, että Aebischer loukkaantuisi. Sauve ei ole vielä tarpeeksi hyvä siihen.
 

Sandokan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Teacup
On se kovaa olla fani nykyään, kovat on kriteerit. Joku hölmöhän saattaa nyt vain erehtyä kannattamaan jotain seuraa tuosta vain, pitää joukkueen pelityylistä tms. Se, että hän vain tykkää katsella joukkueen pelejä TV:stä ja iloitsee heidän menestyksestään ei enää kuitenkaan riitä. Häntä ei kiinnosta ostaa joukkueen tuotteita, hän ei tiedä faktoja joukkueesta, hän ei juo Pepsiä, hän pitää myös pahimman vastustajan pelistä, hän seuraa jääkiekkoa ainoastaan koska pitää itse pelin katsomisesta -> hirveä ihminen, jota ei voi pitää kannattajana. Kuvitellaan, että joukkueen pelityyli vielä muuttuu hänen mielestään tylsäksi esim. valmentajanvaihdoksen vuoksi. Hänpä saattaa jopa vaihtaa seuraa. Siis mitä!?

Onneksi on sinnikkäitä faneja, jotka jaksavat kannattaa, vaikka olosuhteet olisivat mitkä tahansa. Eikä vahingossakaan kehuta tai arvosteta muita joukkueita, vaikka toimisivat suosikkijoukkueen kanssa samalla lailla.

Joku saattaa ostaa jopa kännykkään kuoret ihan vaan sen takia, että niissä on joku logo, vaikkeivat ne muuten kunnolla toimisikaan ja olisivat rumat. Ja tosifanit eivät niitäkään vaihda, vaikka painostettaisiin ja pilkattaisiin joka puolelta.

Tällä miehellä ei ole oikeutta kutsua itseään kannattajaksi!

Onneksi jätät mahdollisuuden naisille.
 

Zengur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olen ehkä väärässä mutta näyttää siltä että Teukka ei ole pelaavassa kokoonpanossa ollenkaan tässä ottelussa. Ehkä polvi on vihdoin liian sökö tai sitten Granato teki sen mikä olisi pitänyt tehdä jo kuukausi tai pari sitten.

Jessus sentää mie sanon.

ESPN kertoo että Teukalla on "nuha" heh heh, kiva nähdä miten noi ketjut muokkaantuu kun pleijarit alkaa ja jos/kun Foppa tulee takaisin.

Linkku oli jo tosi innoissaan "suomi ketjusta" kun Teemu pelasi Hahlin laidassa.

WOW SUOMIKEJTU TAAS JÄÄLLÄ.

Jeesus Kristus.

PS. JF, älä sano mitään, ketään ei enään kiinnosta luulisin. Juo pari litraa pepsia tms.
 
Viimeksi muokattu:

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
MTV3:n sivuilla kerrottiin, uutistoimisto AP:n maininneen Teemun possaolon syyksi heikot peliesitykset. Eipä temen poissaolo näytä haitanneen Avsin peliä, kun voitto kuitenkin tuli. Nyt kun salamaa lepuutettaisiin vielä 2 - 3 peliä , niin eiköhän ala tehot löytyä.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti jpet
MTV3:n sivuilla kerrottiin, uutistoimisto AP:n maininneen Teemun possaolon syyksi heikot peliesitykset. Eipä temen poissaolo näytä haitanneen Avsin peliä, kun voitto kuitenkin tuli. Nyt kun salamaa lepuutettaisiin vielä 2 - 3 peliä , niin eiköhän ala tehot löytyä.

Sulla on tossa aika paha kirjotusvirhe. Sulla lukee "2 - 3 peliä" kun pitäis olla "2 - 3 kuukautta". Niin muuten, tuleeko se "salama" siitä kun salamakaan ei ikinä osu kahdesti samaan maaliin?

Mua kovasti kiinnostais tietää kenen tilalle Selänne pitäisi nostaa? Kuka on tehnyt hommansa yhtä huonosti?

Ja Zengur, ei taida pahemmin olla sun vallassas ketä kiinnostaa? Sitä paitsi, tuskin mä tänne kirjotan sen takia että jotain kiinnostais...

Playoffketjuiksi veikkaan:
Tanguay-Sakic-Hejduk
Kariya-Forsberg-Gratton
Konowalchuk-Nikolishin-Barnaby
Hahl-Hendrickson-Hinote

Jaa niin, otetaanpa tosta vielä yksi lainaus:
Viestin lähetti Henkka
Eli siis sun mielestä Selänne on niin huono pelaaja ettei sitä kannata laittaa edes kentälle?

Kysypä samaa Granatolta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
No en kyllä ihmettele yhtään jos Teemua lepuutetaan jos ei niitä
tehoja löydy. Niinhän se on kaikille oikeudenmukaistakin, eikö.
Mikään puolustava hyökkkääjä hän ei kuitenkaan ole.

Ilmeisesti tuo flunssa syynä oli vain pientä peittelyä.
Onko tietoa Teemun "paluusta"?
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti stiflat
No en kyllä ihmettele yhtään jos Teemua lepuutetaan jos ei niitä
tehoja löydy. Niinhän se on kaikille oikeudenmukaistakin, eikö.
Mikään puolustava hyökkkääjä hän ei kuitenkaan ole.

Ilmeisesti tuo flunssa syynä oli vain pientä peittelyä.
Onko tietoa Teemun "paluusta"?

Jotenkin olen sitä mieltä että Selänne saa vielä mahdollisuuden. Tosin kun tuota hyökkääjälistaa katsoo, varsinkin sitä ettei Foppa ollut viime pelissä mukana, niin tiukkaa tekee Selänteen paikansaanti. Veikkaan et seuraavaa tappiota seuraavassa pelissä Selänne pelaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Jotenkin olen sitä mieltä että Selänne saa vielä mahdollisuuden. Tosin kun tuota hyökkääjälistaa katsoo, varsinkin sitä ettei Foppa ollut viime pelissä mukana, niin tiukkaa tekee Selänteen paikansaanti. Veikkaan et seuraavaa tappiota seuraavassa pelissä Selänne pelaa.

Niin tai sitten Teemu pelaa jo seuraavassa pelissä ihan normaalisti sen 13 minuuttiansa.
Sitä minä ihmettelen mitenkä Foppa voi viedä Selänteen pelipaikan, kun eikös tuo Foppani pelaa keskellä normaalisti ja Selänne oikeassalaidassa.
Oli miten oli luulisi Selänteenkin heräävän horroksestaan nyt viimeistään. Tosin minua edelleenkiin kiinnostaisi kovasti tietää mikä on Selänteen polven kunto. Ja minua ei kiinnosta Jaymondin nettiradion välityksellä näkemä kuva siitä, että polvi on kunnossa vaan ihan lääkärin mielipide siitä onko se 100% kunnossa vai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös