2) On aivan 100-prosenttisen varmaa, että jos jään odottelemaan, että tuo karvaisempi kiinnittää sen kattoon, ei ainakaan kannata pidätellä hengitystä. Todennäköinen ripustusajankohta olisi "huomenna", käytännössä joskus seuraavalla vuosituhannella.
No jo on merkillistä peliä, en ole koskaan tuollaisista miehistä kuullutkaan ;)
Kokeiles leipurivitsiä, se on auttanut tuhansia naisia saamaan nopealla aikataululla mm. lamput kattoon, ym. kaunista kotiin.
Leipurivitsi:
Mies tuli töistä väsyneenä kotiin ja tapasi kiukkuisen vaimon. "Mikäs nyt on" yritti mies sovinnollisesti johon vaimo kipakasti vastasi: "Kaapin ovi on rikki, se roikkuu eikä pysy kiinni".
Mies meni kuitenkin kaikessa rauhassa sohvalle makaamaan ja vastasi "en minä mikään puuseppä oo".
Seuraavana päivänä vaimo oli taas kiukkuisena miestään vastassa ja sanoi "sähköt reistailee, tee jotain, että saadaan valoa" Mies vaan meni makaamaan sohvalle ja sanoi "en minä mikään sähkömies oo".
Kolmas päivä koitti ja kiukkunen vaimo valitti miehelleen kun putket vuotaa: "Vesi lainehtii lattialla, korjaa vesijohdot". Johon mies sohvalta maaten huutaa "en minä mikään putkimies oo".
Seuraavana päivänä vaimo oli NIIN iloinen, hyräili ja hymyili kauniisti miehen tullessa kotiin johon mies ihmetellen "no mitään ei ole ilmeisesti tänään mennyt rikki" ? "Vettä tulee, sähköt palaa ja toimiiko kaapin ovikin. Tilasitko jonkun korjaajan?"
Tähän iloinen vaimo vastaa, "en tilannut, naapurin mies kävi".
No voi piru, se kitupiikki, paljonko se pyysi, kysyi mies. "No ei se paljoakaan. Se sanoi, että maksu on sitten pullaa tai pilluu".
Sitten nainen heittäytyi unelmoivasti sohvalle sanoen:
Enkä minä mikään leipuri oo.
Terveisin koo