Children of Bodom

  • 341 433
  • 991

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mutta lain ei tarvitsisi olla aina tällaisissa asioissa niin vitun sokea, vaan ihan suoranaiset oikeusmurhat pitäisi pystyä kitkemään pois. Ongelma on vain niin pieni, koska se koskee lähinnä vain tapauksia, missä toinen osapuoli on rikas ja toinen perustallaaja. Valtaosa pareista kun taitavat olla melko tasa-arvoisessa asemassa, mitä kerrytettyyn varallisuuteen tulee. Mutta oikeustajun vastaista hermoa se kutittaa pienikin epäkohta.
Oikeustajun vastaista hermoa tässä kutittaa nimenomaan se, että Laihon ja "leskensä" avioliitto lienee käytännössä päättynyt jo joku 15 vuotta sitten. Tottakai nykytiedon valossa olisi kannattanut erota silloin, jaettavaa olisi ollut vähemmän, mutta jos puolisot ovat asuneet jo vuosikausia eri osoitteissa ja eri mantereilla, niin jollain tavalla pitäisi osoittaa myös avioliiton jatkuminen, siis muutenkin kuin paperilla. Valitettavasti laki ei taida antaa tässä yhtään tulkinnanvaraa.

Ihmettelisin myös, jos Laiho ei olisi tarjonnut Kimberlylle minkäänlaista rahallista porkkanaa avioehdon allekirjoittamisesta. Kyllä hänellä olisi ollut siihen varaa. Mutta tätähän ei ainakaan Kimberly tule koskaan kertomaan.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Oikeustajun vastaista hermoa tässä kutittaa nimenomaan se, että Laihon ja "leskensä" avioliitto lienee käytännössä päättynyt jo joku 15 vuotta sitten. Tottakai nykytiedon valossa olisi kannattanut erota silloin, jaettavaa olisi ollut vähemmän, mutta jos puolisot ovat asuneet jo vuosikausia eri osoitteissa ja eri mantereilla, niin jollain tavalla pitäisi osoittaa myös avioliiton jatkuminen, siis muutenkin kuin paperilla. Valitettavasti laki ei taida antaa tässä yhtään tulkinnanvaraa.

Ihmettelisin myös, jos Laiho ei olisi tarjonnut Kimberlylle minkäänlaista rahallista porkkanaa avioehdon allekirjoittamisesta. Kyllä hänellä olisi ollut siihen varaa. Mutta tätähän ei ainakaan Kimberly tule koskaan kertomaan.

Mulla kutittaa aina, kun rikas mies joutuu luovuttamaan puolet itsetekemästään (tai perimästään) omaisuudesta naiselle, jolla ei ole ollut osaa eikä arpaa tuon omaisuuden kerryttämisessä. Ja jotta tästä ei jää seksististä makua kenenkään suuhun, niin samalla tavalla se kutittaisi, jos osat ovat toiste päin. Mutta se siitä.

Ja allekirjoitan mitä sanoit, tämä tapaus erityisesti vituttaa. Siihen viittasinkin tuolla, ettei lain tarvitsisi olla niin perkeleen sokea. Eli olosuhteet pitäisi voida ottaa huomioon, jos henkilö haluaisi testamentilla jättää laillisen vaimonsa omaisuutensa ulkopuolelle.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Voi voi. Surullinen näytelmä tästä vielä saatiin. Sympatiat on perheen ja sukulaisten puolella, karmea tilanne menettää lapsi/veli, ja sitten käydä vielä tätä draamaa läpi julkisuudessa.

Kimberlyltä varsin jaloa toimintaa julkaista kuolinsyy ilman perheen lupaa. Vittu miten kuvottava ihmisperse.

Vähän sellainen fiilis, että Bodomin kolmikko tiesi moneltakin kantilta, että mitä on luvassa. Tiesivät Alexin tilanteen, ja tiesivät että kuka kömpii esille tässä tilanteessa. COBn perintö on oikeassa käsissä, eikä tarvitse Kimberlyn kanssa vääntää mistään.
 

Animal

Jäsen
Vähän sellainen fiilis, että Bodomin kolmikko tiesi moneltakin kantilta, että mitä on luvassa. Tiesivät Alexin tilanteen, ja tiesivät että kuka kömpii esille tässä tilanteessa. COBn perintö on oikeassa käsissä, eikä tarvitse Kimberlyn kanssa vääntää mistään.

Lisäisin tähän, että juuri tämän takia uskon Laihon lähteneen Bodomin taustayhtiöstä ns. in good terms vaikka jotain skandaalia siitä medioissa yritettiin viritellä.

Nyt minusta on alkanut nämä siskon ulostulot luettuani tuntumaan, että Goss on jenkkityyliin haistanut tilaisuutensa alkaa rahastamaan Laihon nimellä ja aineettomalla perinnöllä. Tähän viittaisi paluu isosti julkisuuteen kuoleman jälkeen, toive järjestää joku spektaakkeli hautajaisista "Laihon ystäville", hautaaminen Hietaniemeen ilmeisesti taitelijakukkulalle, Laihon nimissä päihdeongelmaisten auttamiset jne. Vähän kuten vaikka joku Wendy Dio (joka tosin seisoi miehensä rinnalla jo tämän eläessä). Rahaa hän olisi saanut perinnönjaossa todennäköisesti mukavan summan ilman tätä sekoiluakin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Oli niin tai näin, niin pääsisivät nyt edes sopuun siitä, että ne tuhkat eivät joutuisi kauaa Malmilla, kaikista mahdollisista paikoista, homehtumaan.*

*Ei minulla ole mitään Malmia vastaan, olenhan siellä melkein asunutkin nuorempana. Halusin vain vähän keventää viestiä.
Niin siis perhe haluaisi tuhkat haudata nimenomaan Malmille, eli Malmilla homehtuminen joka tapauksessa olisi edessä. Kotka haluaisi tuhkat Hietaniemeen.
 
Mulla kutittaa aina, kun rikas mies joutuu luovuttamaan puolet itsetekemästään (tai perimästään) omaisuudesta naiselle, jolla ei ole ollut osaa eikä arpaa tuon omaisuuden kerryttämisessä.

Faija nyt ei ole miljonääri eikä sinne päinkään mutta joskus soitti pahoitellen mulle että mahdollisen kuoleman edessä jättää isomman siivun nykyiselle vaimolleen. Sanoin että mitä helvettiä, sinä ne rahat olet tienannut ja saat tehdä niillä mitä lystäät. Ei ole mullakaan ollut osaa eikä arpaa omaisuuden tienaamisessa.
 

Outsider

Jäsen
Nyt kun vielä Iltasanomissa ja Kaaoszinessa oli Alexin siskon kommentteja vähän Iltalehden juttua laajemmin, niin kyllähän Kimin on pakko laittaa ne todisteensa tiskiin, jos haluaa maineensa pelastaa tai ylipäätänsä kommentoida asiaa enää millään tavalla julkisesti.

Uskoisin että toi kuolinsyyn julkaisu kääntyy kyllä perheen keskuudessakin lopulta hyväksi asiaksi, koska kyllähän sen kaikki tiesi jo ennestään, että myrkkyjä meni enemmän kuin tarpeeksi ja oletettavaa oli, että se myös aiheutti kuoleman. Nyt kun tämä on varmistettu, niin katkeaa kerralla kaikki mahdolliset huhut itsemurhasta, oksennukseen tukehtumisesta jne. mitä olisi varmasti pyöritelty maailman tappiin asti jossain määrin.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Uskoisin että toi kuolinsyyn julkaisu kääntyy kyllä perheen keskuudessakin lopulta hyväksi asiaksi, koska kyllähän sen kaikki tiesi jo ennestään, että myrkkyjä meni enemmän kuin tarpeeksi ja oletettavaa oli, että se myös aiheutti kuoleman. Nyt kun tämä on varmistettu, niin katkeaa kerralla kaikki mahdolliset huhut itsemurhasta, oksennukseen tukehtumisesta jne. mitä olisi varmasti pyöritelty maailman tappiin asti jossain määrin.

Öö, siis mitä? Perhe ei halunnut kuolinsyytä julkisuuteen, ja kun se vastoin heidän tahtoaan julki tuotiin, niin asia kääntyy vielä hyväksi? Minä olin Laihon ja COBn suuri fani, mutta ei mua Laihon kuolinsyy ole juurikaan kiinnostanut. Alussa ehkä, mutta ei viime aikoina. Koska mitä väliä sillä on, että mihin mies kuoli?

Laiho piti yksityiselämänsä aika hyvin piilossa, puhui toki perheestään lämpimästi, mutta siihen se aika pitkälti jäi. Minusta on ihan vitun vastenmielistä, että tieto vuodetaan vastoin lähimmäisten tahtoa julkisuuteen.
 

Outsider

Jäsen
Öö, siis mitä? Perhe ei halunnut kuolinsyytä julkisuuteen, ja kun se vastoin heidän tahtoaan julki tuotiin, niin asia kääntyy vielä hyväksi? Minä olin Laihon ja COBn suuri fani, mutta ei mua Laihon kuolinsyy ole juurikaan kiinnostanut. Alussa ehkä, mutta ei viime aikoina. Koska mitä väliä sillä on, että mihin mies kuoli?

Laiho piti yksityiselämänsä aika hyvin piilossa, puhui toki perheestään lämpimästi, mutta siihen se aika pitkälti jäi. Minusta on ihan vitun vastenmielistä, että tieto vuodetaan vastoin lähimmäisten tahtoa julkisuuteen.

Siinä ne perusteluni lukee lainaamasi viestin viimeisessä lauseessa. Toi yksityiselämän piilossa pitäminen on erikoinen väite, kun puhutaan miehestä joka on aika avoimesti kertonut omaelämäkerrassaan terveys ja päihdeongelmistaan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Laiho piti yksityiselämänsä aika hyvin piilossa, puhui toki perheestään lämpimästi, mutta siihen se aika pitkälti jäi. Minusta on ihan vitun vastenmielistä, että tieto vuodetaan vastoin lähimmäisten tahtoa julkisuuteen.

Sama. En voi oikein sanoin kuvata kuinka vastenmielisen haudanraiskaajan kuvan tuo ahne lehmä on itsestään tässä jättänyt.

Mä jotenkin pystyisin vielä ymmärtämään sen, että rosvoaa lakiosuuteensa vedoten hänen tyhmyyksissään sekaantuneen ex-poikaystävänsä, mutta että vielä tekee sen julkisesti Laihon perheen kustannuksella niin ei helvetti. Mitähän se sillä uurnallakaan tekisi. No niin tietenkin. Todennäköisesti myisi. Uskoni ihmiskuntaan sai taas ison kolauksen.
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Siinä ne perusteluni lukee lainaamasi viestin viimeisessä lauseessa. Toi yksityiselämän piilossa pitäminen on erikoinen väite, kun puhutaan miehestä joka on aika avoimesti kertonut omaelämäkerrassaan terveys ja päihdeongelmistaan.
No ei varsinaisesti kyllä kertonut. Kyllä sitä kuvan sai, että kaikenlaista on matkan varrella ollut, muttei todellakaan sellaista kuvaa, että kaveri on ollut jo pidempään tilassa jossa hengitys voi loppua hetkenä minä hyvänsä. Olemus sen toki pari viime vuotta kertoi.

Edit. Ja kuten todettua. Jos Laiho olisi halunnut kondiksestaan kertoa, niin olisi sen tehnyt. Ei ole läheisten, bändikaverien yms. asiakaan siitä puhua kun ei itsekään sitä tehnyt. Alhainen saastahan tuo Kim on. Todella kuvottava tapaus.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Siinä ne perusteluni lukee lainaamasi viestin viimeisessä lauseessa. Toi yksityiselämän piilossa pitäminen on erikoinen väite, kun puhutaan miehestä joka on aika avoimesti kertonut omaelämäkerrassaan terveys ja päihdeongelmistaan.

Eli koska huhut saattavat levitä, niin on parempi että vastoin lähimmäisten tahtoa kuolinsyy julkaistaan. Hieno homma.

Ehkä piilossa oli väärä sana, mutta ei Alexi mitenkään hirveästi julkisuudessa pyörinyt elämäänsä esitellen. Varmaan 97% jutuista pyöri musan ympärillä. Toki kertoi avoimesti mielenterveysongelmista, unettomuudesta sekä kännissä sattuneista vahingoista, mutta ei nämä pääjuttuja olleet. Tämä viimeinen sairaus oli sitten sellainen, ettei siitä puhuttu mitään. Ei perheenjäsenet, ei Bodomin jäsenet, ei BAMin jäsenet, eikä avovaimo, silti Kimberly koki oikeudekseen kertoa asiasta. Ja tämän pitäisi olla hyvä asia?
 

Outsider

Jäsen
No ei varsinaisesti kyllä kertonut. Kyllä sitä kuvan sai, että kaikenlaista on matkan varrella ollut, muttei todellakaan sellaista kuvaa, että kaveri on ollut jo pidempään tilassa jossa hengitys voi loppua hetkenä minä hyvänsä. Olemus sen toki pari viime vuotta kertoi.

Edit. Ja kuten todettua. Jos Laiho olisi halunnut kondiksestaan kertoa, niin olisi sen tehnyt. Ei ole läheisten, bändikaverien yms. asiakaan siitä puhua kun ei itsekään sitä tehnyt. Alhainen saastahan tuo Kim on. Todella kuvottava tapaus.

Tuosta vaikka kun lukaisee jutun missä sivutaan kirjassakin mainittuja asioita, niin ei nyt päällimmäiseksi jää kuva, että asiat pidettäisiin yksityisenä: Alexi Laiho 40 vuotta! Itsensä lähes hengiltä ryypännyt kitaristilaulaja teki täydellisen elämänmuutoksen: elää nyt lapsiperhearkea Australiassa
Mutta turha tästä nyt on sen enempää alkaa vääntämään.


@Knox Kyllähän tuota kuolinsyytä on fanien toimesta somessa ja foorumeilla arvuuteltu ja ihmetelty heti kuolemasta lähtien. Se että se ei jotain kiinnosta ei merkkaa sitä, etteikö ketään muuta kiinnosta. Alexilla/Bodomilla on niin iso joukko faneja ympäri maailmaa, että siihen joukkoon sopii aika monta erilaista näkemystä. Itse en vaan millään näe miten kuolinsyyn julkaiseminen vaikuttaisi siihen millaisena Alexi muistetaan, kuten siskonsa väitti. Tai miksi sitä pitäisi häpeillä, että kuoli viinaan ja myrkkyihin, kun eläessään ei niiden käyttöä salaillut. En myös itse voi kuvitella omaisena oikein mitään pahempaa kuin perättömät huhut itsemurhasta, mutta tämä perustuu vain omiin kokemuksiini ja on vain minun mielipide. Jokaisella saa olla omansa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Voi voi - tälläistä jälkipyykkiä ei olisi Alexille toivonut. Lienee kaikille oli jo ilman julkaisuakin selvää, että kuolema oli tyyppiä ”estettävissä”.

Tämä leski valitti, että ystävät eivät päässeet hautajaisiin ja samaan aikaan hän on hengannut Latvalan kanssa. Eiköhän ole selvää miksi perhe ei ole halunnut kutsua tiettyjä henkilöitä ja heillä oli oikeus siihen.

Tämän farssin lisäksi on näköjään pitkä perintöriita edessä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tuosta vaikka kun lukaisee jutun missä sivutaan kirjassakin mainittuja asioita, niin ei nyt päällimmäiseksi jää kuva, että asiat pidettäisiin yksityisenä: Alexi Laiho 40 vuotta! Itsensä lähes hengiltä ryypännyt kitaristilaulaja teki täydellisen elämänmuutoksen: elää nyt lapsiperhearkea Australiassa
Mutta turha tästä nyt on sen enempää alkaa vääntämään.
Mä oon kans sitä mieltä, että viimeisenä vuosikymmenenään Alexi antoi itse asiassa melko paljon itsestään. Tuon 40v-juhlahaastiksen lisäksi oli oma suht avoin elämäkerta ja tämän lisäksi Laiho avasi omia ajatuksiaan kirjassa Error! Mielen häiriöitä, jossa kerrottiin Alexin kokemasta henkisestä ahdistuksesta. Sitten oli myös Hans Välimäen ohjelmassa vierailuja, missä esiinnyttiin yhdessä Kristenin kanssa.

Goss on saatu nyt kiinni. Kim vaatii jutun mukaan Alexin siskolta julkista anteeksipyyntöä ilkeästä käytöksestä.

 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Goss on saatu nyt kiinni. Kim vaatii jutun mukaan Alexin siskolta julkista anteeksipyyntöä ilkeästä käytöksestä.
Goss todella osaa selittää asiansa paremmin kuin vaikka se Alexin sisko, joka haukkui Kimberlyn mielenvikaiseksi julkisesti.
 

Outsider

Jäsen
Mä oon kans sitä mieltä, että viimeisenä vuosikymmenenään Alexi antoi itse asiassa melko paljon itsestään. Tuon 40v-juhlahaastiksen lisäksi oli oma suht avoin elämäkerta ja tämän lisäksi Laiho avasi omia ajatuksiaan kirjassa Error! Mielen häiriöitä, jossa kerrottiin Alexin kokemasta henkisestä ahdistuksesta. Sitten oli myös Hans Välimäen ohjelmassa vierailuja, missä esiinnyttiin yhdessä Kristenin kanssa.

Goss on saatu nyt kiinni. Kim vaatii jutun mukaan Alexin siskolta julkista anteeksipyyntöä ilkeästä käytöksestä.


Tätä Aleksi oli tarkka yksityisyydestään mantraa hoetaan varsinkin tuolta aussipuolelta, mutta sitten kuitenkin jaetaan kaikkea mahdollista tietoa siitä miten Aleksi vietti aikaa kenenkin lasten kanssa jne. Enkä nyt vertaa tätä kuolinsyyn julkaisuun, mutta jännästi sieltä suunnasta silti löytyy näitä random tyyppejä tekemään juuri sitä mistä muita syyttävät. No nyt on näköjään Kellikin aktivoitunut taas jakamaan Annan eilistä haastattelua, kun sen aiemman julkaisun meni poistamaan ja vastauksena tähän Kim palannut taas Kellin ja Aleksin alkoholinkäyttöön.


Kim tosiaan esittää tuossa IS:n jutussa asiansa huomattavasti paremmin, tosin toimittajana olisin kysynyt mikä sen hautapaikan suhteen on tilanne, ja sitä millä perusteilla kuvittelee testamentin olevan lainvoimaton? Tässäkin mainittiin siskon jutun tapaan Aleksin läheisimmät ystävät, ja vaikka ymmärrän hyvin miksi oikeasti läheiset eivät halua nimiänsä esiin, niin jonkunlainen ulostulo tässä varmaan kuitenkin olisi se millä loputon juupas-eipäs väittely saisi pisteen.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tätä Aleksi oli tarkka yksityisyydestään mantraa hoetaan varsinkin tuolta aussipuolelta, mutta sitten kuitenkin jaetaan kaikkea mahdollista tietoa siitä miten Aleksi vietti aikaa kenenkin lasten kanssa jne. Enkä nyt vertaa tätä kuolinsyyn julkaisuun, mutta jännästi sieltä suunnasta silti löytyy näitä random tyyppejä tekemään juuri sitä mistä muita syyttävät. No nyt on näköjään Kellikin aktivoitunut taas jakamaan Annan eilistä haastattelua, kun sen aiemman julkaisun meni poistamaan ja vastauksena tähän Kim palannut taas Kellin ja Aleksin alkoholinkäyttöön.
Samaa mieltä tästä. Kellin porukoiden ei ole mielestäni mitään aihetta puhua Alexin yksityiselämästä, koska Kelli kuvasi sitä itse jatkuvasti omalle Instagram-tilille. Alexihan ei ollut koskaan sinut edes tietokoneiden, saati sosiaalisen median kanssa, joten hän ei itsestään jakanut oikeastaan yhtään mitään muille. Sen sijaan tämä Australian avovaimo tykkäsi painella eetteriin paljon Alexi-aiheisia Instagram-julkaisuja aina kun Alexi oli Ausseissa kotosalla. Eli Kelli otti kaiken ilon irti rokkarin vaimon statuksestaan.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Minusta tuossa on vain se ero, että toinen ei laskelmoi ja mieti etukäteen sanomisiaan.

Minusta tässä on vain toinen osapuoli julkisuuden ja rahojen perässä. En minä tietenkään väitä, etteikö raha kelpaa kaikille. Goss olisi voinut hoitaa tämän asian ilman tätä hässäkkää ja surra ilman julkisuuttakin. Lisäksi jo 15v erossa käytännön tasolla pitäisi olla riittävä syy pitää suu kiinni yhtään mistään.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mike

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Faija nyt ei ole miljonääri eikä sinne päinkään mutta joskus soitti pahoitellen mulle että mahdollisen kuoleman edessä jättää isomman siivun nykyiselle vaimolleen. Sanoin että mitä helvettiä, sinä ne rahat olet tienannut ja saat tehdä niillä mitä lystäät. Ei ole mullakaan ollut osaa eikä arpaa omaisuuden tienaamisessa.

Ihan oikeassa olet, sun faija saa tehdä rahoillaan mitä haluaa ja silloin kun se on asianomaiselle ihan ok, niin mitäpä minä olen siinä nokkaani koputtamaan. Jeff Bezoskin taisi ihan mukisematta ja omasta tahdostaan luovuttaa ex-vaimolleen melko makoisan potin. Alexi Laiho taas halusi testamentata omaisuutensa vanhemmilleen ja nyt siinä on yksi haahka välissä lokkeilemassa omaa osuuttaan. Se ei ole ok. Tiger Woodsille ei tainnut olla ok, että joutui luovuttamaan 100 miljoonaa dollaria ruotsalaiselle bimbolle, jolla ei ikimaailmassa olisi ollut mahdollisuutta kartuttaa tuollaista omaisuutta itsekseen.

edit:

Ja vielä tuohon, että eihän se perijäkään ole tehnyt mitään ansaitakseen perintöään. En tietenkään voi puhua kaikkien suulla, mutta jos mietin itseäni ja vääjäämätöntä poislähtöäni tästä maailmasta ja olisin tilanteessa missä mun pientä omaisuutta kärkkyy nainen, johon mulla ei ole mitään verisidettä, tai mun lapset tai muu suku, niin kyllä mä lähtökohtaisesti haluan, että mun kerryttämä omaisuus pysyy mun suvussa. Jos siis tilanne olisi edes etäisesti verrattavissa vaikka Laihon vastaavaan.

Noissa muissa mainitsemissani tapauksissa toki omaisuus pysyy suvussa, kun on yhteisiä lapsia.
 
Viimeksi muokattu:

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Mä oon kans sitä mieltä, että viimeisenä vuosikymmenenään Alexi antoi itse asiassa melko paljon itsestään. Tuon 40v-juhlahaastiksen lisäksi oli oma suht avoin elämäkerta ja tämän lisäksi Laiho avasi omia ajatuksiaan kirjassa Error! Mielen häiriöitä, jossa kerrottiin Alexin kokemasta henkisestä ahdistuksesta. Sitten oli myös Hans Välimäen ohjelmassa vierailuja, missä esiinnyttiin yhdessä Kristenin kanssa.

Goss on saatu nyt kiinni. Kim vaatii jutun mukaan Alexin siskolta julkista anteeksipyyntöä ilkeästä käytöksestä.


Antoi itsestään mitä halusi tai puhui mistä halusi ja toisaalta piti jotain muuta salassa. Myös vältti esim. tuomasta sukulaisiaan julksuuden valokeilaan. Ei siis mikään "en puhu kenellekään mitään" mutta silti tarkka siitä mitä ja mistä puhuu.

Tässähän se nyt sitten selvisi lopullisesti sekin että haaskalle tulijalle ei puolison tasinko riitä vaan aikoo tyhjentää tuhkatkin pesästä jos siitä lakimiesten jälkeen mitään otettavaa jää.
 

Animal

Jäsen
On tämä kyllä melkoista törkyviihdettä ja paskanheittoa. Nyt Goss julkaissut instassaan vastineen lehtikirjoituksiin ja pitää sisällään mm. kuvakaappauksia Kellin instasta, jossa Laiho mm. vetää pöytäliinaravintolassa punkkua pullonsuusta ja etsitään goottibileisiin absinttisuihkulähdettä.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Iltasanomien jutun mukaan Kimberly olisi halunnut muuttaa Alexin asuntoon. Sillä lailla.

Kimberly lässyttää omassa instassaan, uhrihuntu päällä vain siitä, kuinka häntä vastaan hyökätään ja lokakampanjoidaan. Lupaa totuuden tulevan julki "joku päivä". Ovelasti siis pitää - tai yrittää pitää - spotlightin tuossa hänen addiktion vastaisessa taistelussaan, ja kuinka Kelli ruokki Alexin addiktiota, joka johti hänen kuolemaansa.

Sanallakaan Kimberly ei ole ottanut kantaa väitteisiin siitä, että hän olisi tuon perinnön perässä. Sanallakaan hän ei ole ottanut kantaa tuohon tuhkien panttivankina pitämiseen, paitsi tänään IS:ssa. Ja vielä(kään) hän ei ole julkaissut mitään todisteita siitä, että hänen ja Alexin välit olivat läheiset.

Ja millä vitun oikeudella hänen pitäisi saada järjestää yhtään mitään siunaustilaisuutta tai päättää Alexin viimeistä lepopaikkaa? Ja ei, nyt ei ole kyse laista vaan moraalista.

Ja en myöskään purematta niele tietenkään kaikkea, mitä Alexin sisko suustaan päästää. Eipä hänkään ole väitteilleen mitään muuta, kuin sanansa antanut. Poislukien nämä, mitkä IS ja IL ovat vahvistaneet, eli sen että testamentti on olemassa, että uurna on jumissa Malmilla ja että Kimberly on vaatinut saada muuttaa Alexin asuntoon.
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Goss todella osaa selittää asiansa paremmin kuin vaikka se Alexin sisko, joka haukkui Kimberlyn mielenvikaiseksi julkisesti.
Kyllähän tuo toiminta aika mielenvikaiselta hänen osalta vaikuttaa. Toinen vaihtoehto on, että kyseessä on yksinkertaisesti paha ihminen eli ns. ihmisperse.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tuo toiminta aika mielenvikaiselta hänen osalta vaikuttaa. Toinen vaihtoehto on, että kyseessä on yksinkertaisesti paha ihminen eli ns. ihmisperse.
Minä en kyllä tavoita tätä ajatusta. Voihan olla niinkin että kyseessä oli elämän suuri rakkaus ja ilkeä suku ei päästänyt edes hautajaisiin ja yrittää vielä varastaa perinnön.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös