En halua toki olla se joka manaa paskaa tulevaisuudesta, mutta onhan Chicagon prospekti osasto onnettoman heikko verrattuna moneen muuhun joukkueeseen.
Ei mielestäni kuulu ihan NHL:n viiden huonoimman joukkoon, mutta lähellä kuitenkin. Vähän miten itse haluaa tulkita, rankkaako esimerkiksi kärkiosaston tärkeämmäksi kuin leveyden ja niin päin pois.
Sain tästä kuitenkin innostusta hieman rankata, nopeasti, osan Blackhawksin prospecteista ja antaa hieman suuntaa ceilingista, hieman realistisemmin mitä itse optimistisena toivon. Lasken Schmaltzin, Hartmanin sekä Forslingin mukaan tähän vielä, koska ovat kuitenkin nuoria vielä.
Nick Schmaltz - top-6 hyökkääjä / 1B-sentteri alá Jason Spezza
Alex DeBrincat - top-6 hyökkääjä / kakkosketjun 25+25 laitahyökkääjä
John Hayden - top-9 hyökkääjä / sentteri/laituri, pystyy paikkaamaan ylemmissä ketjuissa tarpeen mukaan
Ryan Hartman - top-9 hyökkääjä / laituri, kiekollisempi Andrew Shaw, säännöllinen 20+20 pienellä edgellä
Dylan Sikura - top-6 hyökkääjä kaiken mennessä putkeen, pienikokoinen sentteri, mutta todennäköinen skenaario ettei murtaudu koskaan NHL:ään
Graham Knott - top-9 hyökkääjä / sentteri/laituri, pystyy paikkaamaan ylemmissä ketjuissa tarpeen mukaan
Nathan Noel - 3-4 ketjun hyökkääjä, roolipelaaja
Matthew Highmore - 3-4 ketjun hyökkääjä, roolipelaaja
Gustav Forsling - top-4 puolustaja ihan minimissään, Paul Martin on hyvä verrokki, jos täyttää minimiodotukset
Henri Jokiharju - top-4 kiekollinen puolustaja, yleispuolustaja
Luc Snuggerud - top-4 kiekollinen, offensiivinen puolustaja
Lucas Carlsson - top-4 kiekollinen puolustaja, yleispuolustaja
Ian Mitchell - kolmosparin alivoimaspesialisti, "Rozsival"
Dennis Gilbert - kolmosparin alivoimaspesialisti, "Rozsival"
Varmasti osa puuttuu, mutta näkisin itse tuossa ne potentiaalisimmat nimet, jotka NHL-rosteriin joskus tiensä voivat murtaa ja lähelle kattoaan voivat päästä. Toivottavasti suurin osa osuu, toivottavasti kaksi puolustajaa ylittää odotukset reilusti.