Prof. Puck
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ***HIFK*** & Norristolainen
Mun värilasit on Teräväisen suhteen täysin neutraalit...
..Ja Jiri Hudler on muuten parempi pelaaja kuin Teuvo Teräväinen. Kokenut sekä on todistanut pystyvänsä pelaamaan kahdessa kärkiketjussa.
Kyllä minäkin ymmärrän realiteetit, jotka ansiokkaasti auki kirjoitit, kun ikkuna kannuun on auki tässä ja nyt. Heitto värilaseista - hymiön kera - oli suora jatkumo sinun itse kirjoittamaasi, ei sen kummempaa.
Mutta nostit tässä uudessa vastauksessasi parikin pointtia esille, joita tulen kyllä mielenkiinnolla seuraamaan:
Andrew Shawn ja Jiri Hudlerin vertaaminen Teräväiseen parempana pelaajana, hmmhh... katsotaan.. Shawn sitä oli kuluneella kaudella, mutta minä vertaan näitä kahta hiukan pidemmällä kuin perspektiivillä, sillä nythän näiden kahden nuorukaisen välillä tehtiin päätös, kummasta pidetään kiinni. En väitä, että Shaw oli millään tavalla huono, saatikka väärä, kiinnitys, mutta en nyt menisi suoralta kädeltä sanomaan, etteikö Teräväisestä lopulta kuitenkin kuoriudu parempi pelaaja. Toki pelaajatyyppi/rooli ja Chicagon tämänhetkinen tarve myös painoivat vaakakupissa, kuten asian esille toitkin.
Hudlerista me yksinkertaisesti olemme eri mieltä.. En toki montaa peliä päättyneellä kaudella Hudlerilta nähnyt, sattuneista syistä, mutta ei tehnyt vaikutusta, oli suorastaan jopa pettymys. Hudlerin kohdalla on toki mielekästä verrata ainoastaan tulevaa kautta suhteessa Teräväiseen, mutta otetaanpa tämäkin tarkkailuun. Ei sillä, mielelläni minä tässä väärässä olisin, koska se olisi toki Chicagon etu.
Ihan sivuheittona sanoisin, että yllättävän vähän annat siimaa Teräväisen kohdalla sille tosiasialle, että kyseessä on vielä nuori poikanen, ei edes miehen iässä.. tai mitoissa.. joka näkyy sitten myös kentällä. Minä olen ilmeisesti sekä paljon kärsivällisempi kuin myös luottavaisempi teräväisen suhteen. Ymmärtäisin asian, jos teräväinen olisi edes pari vuotta vanhempi, Mutta eipä tästä sen enempää...