Viestin lähetti gege dA mAn
Nyt päätin alottaa uuden uran uudessa joukkueessa, oisko mitään ehdotuksia?
En jaksa enää tahkota mestaruuksia toistensa perään Man Utd:lla sun muilla Euroopan huipuilla. Mutta toisaalta joukkueen talous pitäisi olla siinä kunnossa, että pystyy hankkimaan kohtalaisia pelureita tarpeen vaatiessa. Eli heittäkääs ehdotuksia.
Nyt päätin alottaa uuden uran uudessa joukkueessa, oisko mitään ehdotuksia?
En jaksa enää tahkota mestaruuksia toistensa perään Man Utd:lla sun muilla Euroopan huipuilla. Mutta toisaalta joukkueen talous pitäisi olla siinä kunnossa, että pystyy hankkimaan kohtalaisia pelureita tarpeen vaatiessa. Eli heittäkääs ehdotuksia.
Viestin lähetti Wiltord
Kolme kautta AS Roman peräsimessä takana ja menestystä on tullut. 3 Serie A:n mestaruutta, Uefa-cup, 2 Champions Leaguen mestaruutta, 3 Italian liiga cup-voittoa, pari Italian Super Cupia, Euroopan Super Cupit ja Inter-Continental-cupit on tullut voitettua. Pelaajamateriaali alkaa olla erittäin kova ja joukkue on "unbeatable". Esim. puolustuskolmikko: Fabio Cannavaro, Walter Samuel, Sol Campbell. Keskikentältä löytyy Arjen Robben ja Beckham. Hyökkäyksessä Di Vaio. Daniel De Rossista on kehittynyt aivan loistava DMC. Simonetta on tällä hetkellä pelin paras hyökkääjä, arvo noussut 44,5 miljoonaan puntaan! Simonetta on muuten erittäin hyvä jo nuorena ja kehittyy nopeasti. Teki viime kaudella mulle 110 maalia, yli 2/ottelu keskiarvolla. Beckham on aivan maaginen pelintekijä.
Mikäs tässä voittaessa. Vois kohta alkaa pelaan jostain Serie C2:sta, niin olisi enemmän haastetta.
Viestin lähetti Squit
Kysyisin sellasta, että onko joku pelannut Brasilian sarjaa? Siellähän pelataan melkein ympäri vuoden ja muutenkin näyttää eksoottiselta. Että onkos kelläkkään kokemuksia?
Viestin lähetti massimo
Hommasin viime viikonloppuna cm season 03-04...no oli juuri niin hyvä kun odotinkin!! aloitin pelaa englannin ykköstä Norwichilla...ihan ok joukkue. saa nähdä miten äijän käy. aika paljon tullu uudistuksia sitten cm3 ajoista. harjoitteluunkin voi vaikuttaa...onko kukaan tehny harjoitteluun mitään erikoista, onko ylipäätään hyötyä muutella niitä?
kävin hakemassa päivitykset 4.1.5... sitten sivulla(en muista mikä) oli myös database juttu...mutta sen kun laittaa niin peli ei suostu enää toimimaan...onko muilla käyny vastaavasti?
pelaajien numeroita en saanu laitettua mistään...piti vaan pistää automaattisesti...mitenkä se onnistuu? hassua kun ykkös maalitykki(omissa ajatuksissa) pelaa numerolla 46!
varmaan täytyy jatkossa kysellä lisää. eiköhän kaikkee ihmettelemisen aihetta löydy jatkossa :D
Viestin lähetti eagle
Niin mikä tuollaisella joukkueella voittaessa. Itse en ole koskaan jaksanut huippuseuroja, kun haastetta ei ole ollenkaan.
Viestin lähetti HN
FA Cup on sama asia kuin Englannin Cup.
Liigacup, jonka sponsorinimi vaihtelee, on se toinen, vähemmän arvostettu englantilainen cup-kilpailu.
Kiitos ehdotuksista, vaikka en niistä mitään valinnutkaan.
Lähden luotsaamaan Feyenoordin kohti kultaputkea. Joukkue ei ole mikään "nimekäs" ja vain 4 pelaajaa on yli 24 vuotiaita ykkösjoukkueessa.
Puolustus on paras osa-alue, josta löytyy ehkä kovimmat nimet: Patrick Paauwe ja Kees van Wonderen. Keskikenttää tulen vahvistamaan, van Bronckhorstin olisin voinut ostaa, mutta siirto olisi tapahtunut vasta kauden jälkeen joten se siitä. Kärjessä on suht hyvä kaksikko ja Parikan hankin tulevaisuutta ajatellen.
Katotaan miten äijän käy!
Viestin lähetti flintstone
- Michael Owen 3 kk, nivusvamma leikattu (Owen tuntuu olevan jatkuvasti telakalla)
Viestin lähetti eagle
Toki on, erinomainen sarja kyllä. Mukavasti tapahtuu ja sattuu kokoajan, lahjakkaita nuoria paljon, oikein loistava sarja. Ainoa sarja missä ottelussani on tullut 6(!) punaista korttia, vastustaja 4 ja oma tiimini 2. Muutenkin välillä ottelut menivät hulinaksi. Paljon taitoa, tekniikkaa ja tapahtua, suosittelen lämpimästi. Ainiin, itse lähinnä pelaillut niillä div3'n joukkueilla, mutta pääsarjasta löytyy muutama todella hyvä porukka, Santos esim. vähän turhankin hyvä.
Viestin lähetti Squit
Tuli yksi asia mieleen eli:
Onko kukaan päässyt jonkun pelaajan Favoured Personnel eli lempi persoonaksi?
Itse en ole tähän vielä kyennyt, kun kokoonpano vaihtuu aika tiuhaan. Oman joukkueeni olen kyllä saanut siihen toiseen eli lempi joukkue listaan.
Viestin lähetti Squit
Tuli yksi asia mieleen eli:
Onko kukaan päässyt jonkun pelaajan Favoured Personnel eli lempi persoonaksi?
Itse en ole tähän vielä kyennyt, kun kokoonpano vaihtuu aika tiuhaan. Oman joukkueeni olen kyllä saanut siihen toiseen eli lempi joukkue listaan.
Viestin lähetti Squit
Kiitoksia tiedoista, tuo kuulostaa paremmalta kuin luulinkaan. Uteliaana olen katsellut vain, kun pelejä on paljon. Lisäksi on sun muita osavaltio sarjoja. Lisäksi Taloudellinen puoli näyttää olevan hyvässä mallissa, kun euroopan suurseurat rahotta.
Kysyisin vielä, että mikä olis kokeilemisen arvoinen joukkue?