Re: CM 03/04
Viestin lähetti flintstone
Lopuksi vielä pienenä vinkkinä niille jotka pelaavat Liverpoolilla niin omista reserveistä/junioreista löytyvät Anthony Le Tallec (AM/F C) ja Steven Gillespie (SC) on kokeilemisen arvoisia pelaajia. Le Tallec on siis hyvä pelintekijä keskikentälle ja Gillespie vaikuttaa n. kahden kauden perusteella tehokkaalta viimeistelijältä.
Itse asiassa, Liverpoolilta löytyy myös muutama muukin helmi reserveistä mm. Foley-Sheridan, Mellor, Partridge, Vaughan, Townley, Guthrie, McGrath. Itse pelaan nyt Liverpoolilla kautta 2010-11, mutta viime kauden sähläykset lopettivat mielenkiinnon, sillä joukkueen rahatilanne kävi tukalaksi ja jouduin pakkomyymään suuren osan huippupelaajistani mm. Owen, Pienaar, Deisler ym.ym. lähtivät.
Viime kaudella kokoonpano näytti suunnilleen tältä:
Jon Masalin
Hanno Balitsch - Lucio - Michael Dawson - Stuart Giddinds
Sebastian Deisler - Anthony Le Tallec - Steven Gerrard - Harry Kewell
Cherno Samba - Michael Owen
Vaihdossa mm.:
Jerzy Dudek
Stephen Vaughan
John O'Shea
Aaron Lennon
James McFadden
Steven Pienaar
Danny Guthrie
Filipe Oliveira
Djibirl Cisse
Vielä jotain statseja:
2 Liiga Cupin voittoa, 1 Liigan voitto, 2 FA Cupin voittoa, Community Shieldin voitto, Mestareiden liigassa paras sijoitus toinen.
Suurin voitto Chelseasta 7-0
Suurin tappio Barcelonalle 4-0
26 ottelua ilman tappioa
Kallein ostettu pelaaja James McFadden 19,5 milj £
Kallein myyty pelaaja John Arne Riise 15 milj £
Olen ollut managerina Liverpoolissa 2909 päivää
Pelejä pelattu 459 joista voittoja on 276, tasapelejä 97 ja tappioita 86. Maaliero näissä otteluissa on 790-330.
Olen ostanut pelaajia yhteensä 142 milj punnalla, ja myynyt pelaajia 89 milj punnalla.