Championship Manager 4

  • 48 220
  • 475

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Josko niitä nettipelaajia löytyisi, tähän mennessä vasta yksi innokas ilmoittautunut mukaan.

EDIT: Rosteri täynnä.
 
Viimeksi muokattu:
Everton

Evertonilla nyt viides kausi menossa. Valioliigassa tällä hetkellä kolmantena ja mestaruus puolustettavana. Sarjasijoitukset olleet nousujohteisia (8., 5., 2. ja 1.). Kaudella 05/06 tuli palkintokaappiin UEFA-cupin ja Euroopan Super Cupin voittopytyt, mutta todellinen täysosuma oli kausi 06/07, jolloin valioliigan mestaruuden lisäksi tuli valloitettua myös Mestareiden liiga. Triplan pilasi tappio FA-cupin loppuottelussa ManU:lle.

Tällä hetkellä ihanteellinen aloituskokoonpano seuraava:
Richard Wright (GK)
Daniel Bonera (DR) - Joseph Yobo (DC) - Lewis Buxton (DC) - Mathew Sadler (DL)
James McFadden (AMR) - Ian Ross (MC) - Morten Gamst Pedersen (AMC) - Lionel Morgan (AML)
Cherno Samba (SC) - Wayne Rooney (FC)
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Täällä ilmottautuu suht. uusi pelaaja. Pari viikkoa pelailua takana ja addiktoituminen peliin hyvin vahvaa. 5 kausi menossa Hullilla ja ykkösdivarissa porskutetaan toista kautta. Hieman tarvitsisin apuja nyt. Koitan kertoa joukkueesta mahdollisimman paljon. Ongelmana tuntuu olevan maalinteko, tällä hetkellä ykkösdivarin sijoitus on 14( G29, W11, T8, L10), hetki sitten kirmattiin vielä 4 parhaan sakissa. Maaleja( 28 maalia/ 29 ottelussa) joukkue on tehnyt 4. vähiten koko divarista. Toisaalta omissa on soinut ( 25 maalia/ 29 ottelua) kohtuullisen vähän (4. vähiten). Joukkue pelaa 4-4-2 attacking systeemillä. Keskikenttällä laidat on laittettu nuolilla viilettämään hyökkäyspäätyyn, ja keskellä on am ja dm.
Joukkue(ikä suluissa), ensin mainittu yleisempi vaihtoehto pelipaikalle:
GK: Lee Grant(24) / Romain Larrieu(31)
DR: Billy Jones(20) / Justin Hoyte(23)
DL: David Murphy(23) / Andy Holt(29) D/DM L
DC: Jean Dika(28) / Richard Walker(25)
DC: Justin Hoyte(23) / Jon Otsemobor(24)
DM: Isaac Osbourne(21) / Richard Hinds(27)
MR: Aaron Lennon(20) / Jim Corbett(27)
ML: Grant McCann(27) / Ben Burgess(26)
AMC: Aaron Lennon(20) / Êderson(22)
SC: Mark Peters(24) / Niklas Dahlin(21)
SC: Jason Norville(24) / Peter Crouch(26)

Assistant Managerina toimii Claudio Ranieri
Coacheina Kevin Keegan, Warren Joyce, Mark Kelly, Barry Richardson ja Mark Vaughan. Mukana vielä pari Fysioterapeuttia (kummallakin physio 20) ja muutama scoutti.

Maaleja ei siis tällä kaudella ole kamalasti syntynyt, viime kaudella ei ollut ongelmaa Peters ja Crouch kummatkin pyssyttivät parisenkymmentä maalia mieheen. Norvillen ja Dahlinin hommasin tälle kaudelle joukkueesta poistuneiden vanhojen partojen tilalle. Toinen ongelma on pelaajien jatkuva loukkaantuminen, pahimmillaan runkopelaajia on ollut 6 yhtäaikaa loukkaantuneena, loukkaantumiset sattuvat useimmin harjoituksissa. Harjoituspuoleen en olekkaan paljoa puuttunut, vaan olen sen antanut assistant managerin hoitoon, paitsi olen määrännyt kuka vetää kenenkin treenit ja sen että physiot ovat aina mukana. Training groud näyttää Adequate facilities, boardilta pyysin äskettäin parannusta tähän ja pientä lupailua oli jo ilmassa. Olisiko jollain jotain hyviä neuvoja harjoitteluun/maalinteko ongelmiin?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
CM 03/04

Neljäs kausi menossa (aikasemmat sijoitukset 5, 4, 2) Liverpoolilla ja valioliigan mestaruus edelleen hakusessa ja todennäköisesti sitä ei tule tälläkään kaudella vaikka kauden alku olikin yhtä voitosta voittoon kulkemista. Sitten alkoikin paha loukkaantumis suma jonka aikana 3 vakio kokoonpanon puolustajaa ja 2 keskikenttämiestä oli pitkillä sairaslomilla (kesto 3 viikosta - 5 kuukauteen) ja se lupaava alku muuttuikin tasapeleihin ja muutamaan pahaan tappioputkeen. Nyt sijoitus liigassa on jälleen nousut aina kolmanneksi asti, edellä Newcastle ja hallitseva mestari Arsenal. Kautta on noin reilu kolmannes jäljellä ja Arsenalin kiinni ajaminen tuntuu vielä mahdolliselta kun eroa on vain 5 pistettä, mutta Newcastle tuntuu karanneen liiaksi 11 pisteen kaulallaan. Ilman Newcastlen tappioputkea tuota ei enää helpolla aja kiinni ja eihän ne pirulaiset tunnu osaavan hävitä edes vieraskentällä niin tuntuu ne mestaruus haaveet taaskin kaatuvan.

Euroopan kentillä on mennytkin sitten huomattavasti paremmin ja UEFA-cup on tullut vallattua kahdesti ja viime kaudella Mestareiden liigan finaalissa Newcastle oli maalein 3-2 vahvenpi.

Isoinpia kauppojani on olleet Heskeyn myyminen Bayern Mucheniin ja Dioufin myyminen Real Madridiin. Vastaavasti isoin satsaus on Malbranquen ostaminen Valenciasta. Valitettavasti Malbranque on ollut pelillisesti lievä pettymys. Muita kovia hankintoja on olleet Forsell Bayernista ja Veron Chelseasta (halusivat myydä viime kesänä) ja Zidane Realista (myös tämän siirron takana oli Realin halu myydä).

Tämän hetken kokoonpano on tällainen:

Owen - Forsell

Kewell - Le Tallec - Zidane - Gerrard

Traore - Diarra - Hyypiä - Carragher

Kirkland

vaihtopenkillä
Taylor (GK)
Riise (DL)
Veron (AMC)
Smith (F C/R)
Gillespie (SC)

Hauskaa on ollut vaikka tuo mestaruuden metsästys taaskin jäänee ensi kauteen.

Lopuksi vielä pienenä vinkkinä niille jotka pelaavat Liverpoolilla niin omista reserveistä/junioreista löytyvät Anthony Le Tallec (AM/F C) ja Steven Gillespie (SC) on kokeilemisen arvoisia pelaajia. Le Tallec on siis hyvä pelintekijä keskikentälle ja Gillespie vaikuttaa n. kahden kauden perusteella tehokkaalta viimeistelijältä.

Ja kaikille muillekin niin Venäjältä löytyvä Marat Izmailov on myöskin tsekkaamisen arvoinen ja halvahko kärkipelaaja.
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaas mulle, että miten CM 03-04:ssa saisi helpommin tehtyä maaleja kulmapotkuista. Toki kulman antajalla on merkitystä, mutta miten esimerkiksi pelaajat kannattaa sijoittaa kulmatilanteessa.

Vapareista teen hyvin maaleja sijoittamalla puolustajat puskemaan keskityspalloja, mutta kulmista teen aika harvoin. Joskus irtopalloista tai sitten hyökkääjä puskee etutolpalta, mutta muuten hiljaista.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
CM 03/04 dominoiva AMC

Elikkäs kaikille 03/04 pelaajille kysymys.

Pitäisi ostaa mahdollisimman dominoiva piilokärki. Onkos kelläkään hyvää vinkkiä?

Itselläni on kovat laiturit: Joaquin ja Alex jotka tällä hetkellä pyörittävät peliä kohtuullisen hyvin, mutta piilokärkeni (Deisler) on ollut piilossa. Siksi etsin doiminoivaa piilokärkeä joka olisi laiturien tasolla. Mielummin nuori sellainen. Ja saa maksaa.

Kysyisin myös hyvää ja kohtuullisen nuorta topparia. Mabizela kun tuntuu enemmän olevan laitalinkki vaikka topparin arvot onkin.

Kokoonpano:

Adriano - Pazzini (Saviola, peluutan tasaisesti näitä kavereita)

Alex - Renato (DMC) - Deisler - Joaquin

Zauri - Mexes - Mabizela - Mancini

Frey
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Viestin lähetti Apassi
Kertokaas mulle, että miten CM 03-04:ssa saisi helpommin tehtyä maaleja kulmapotkuista. Toki kulman antajalla on merkitystä, mutta miten esimerkiksi pelaajat kannattaa sijoittaa kulmatilanteessa.

Paljon ratkaisee myös, mihin laitat kulman antajan keskittämään pallon. Itse yleensä laitan potkaisemaan boksiin sisälle ja parhaat pääpelaajat boksiin sisälle ja yleensä toinen toppareista haastaa maalivahdin eli "challenge goalkeeper". Ei ole idioottivarma, mutta et jää ilman maalejakaan.

Itse ryskän tällä hetkellä Cheltenhamilla 2.divaria ja joukkue on kyllä toiseen divariin liian hyvä, vaikka sijoitus onkin vasta 7. Toista kautta pelaan ja joukkue näyttää seuraavalle:

Hyökkääjät:
Damian Spencer - Alex Notman, muita hyökkääjiä on Sean Devine, Craig Fagan, Kayode Odejayi ja vanha koira Bob Taylor.

Keskikenttä:
Martin Devaney - Mark Yates - Michael Hughes - Craig Dobson, muita keskikenttäpelaajia on Richard Forsyth, Simon Osborn, Bertrand Cozic ja Graham Fyfe.

Puolustus:
Jamie Victory - Colin Murdock - Sean O'Hanlon - Anthony Griffin, muita pakkeja on Colin Hyde (oma junnu), Luke Buttery, Gavin Wilkinson, Chris Curran, John Brough ja Danny Smith.

Maalivahdit:
Alan Julian ja Steve Book varalla. Martin Herrera tulossa Fulhamista ilmaiseksi.

Omasta mielestä täydellinen kokoonpano, kun kärjessä on nopeutta molemmilla ja Spencer on kova pääpelaaja. Keskikentällä laidoissa nopeutta (Devaney, Dobson, Cozic, Fyfe) ja keskellä kunnon juhtia (Yates, Forsyth, Osborn) ja taitava Michael Hughes hyökkäävänä keskikenttänä. Puolustuksessa sama kuin keskikentällä, laidoissa nopeat Victory, Griffin, Hyde ja Buttery, keskellä rautajalat ja ilmatilan dominoijat Murdock, O'Hanlon, Wilkinson, Curran ja Brough.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Helppo ratkaisu: Osta Andres D'Alessandro ja ongelmasi ovat ratkaistut. Pelin paras AMC.

Toppariksi suosittelisin AC Milanin nuorta Claytonia.
 

Voittaja

Jäsen
Edellä mainittu Le Tallec on hyvä tuohon piilokärjen hommaan, tekee paljon maaleja keskikentältä. Itsellä tehnyt yli 20 maalia keskikentältä Liverpoolille yhden kauden aikana.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Viestin lähetti Apassi
Kertokaas mulle, että miten CM 03-04:ssa saisi helpommin tehtyä maaleja kulmapotkuista. Toki kulman antajalla on merkitystä, mutta miten esimerkiksi pelaajat kannattaa sijoittaa kulmatilanteessa.

Vapareista teen hyvin maaleja sijoittamalla puolustajat puskemaan keskityspalloja, mutta kulmista teen aika harvoin. Joskus irtopalloista tai sitten hyökkääjä puskee etutolpalta, mutta muuten hiljaista.

Itse olen suhtkoht monta maalia tehnyt vain sillä, että olen pistänyt keskitykset takatolpalle ja sinne parhaat pukkaajat. Tai oikeastaan vaan pistät parhaat pukkaajat sinne minne keskität. :D
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Re: CM 03/04

Viestin lähetti flintstone

Lopuksi vielä pienenä vinkkinä niille jotka pelaavat Liverpoolilla niin omista reserveistä/junioreista löytyvät Anthony Le Tallec (AM/F C) ja Steven Gillespie (SC) on kokeilemisen arvoisia pelaajia. Le Tallec on siis hyvä pelintekijä keskikentälle ja Gillespie vaikuttaa n. kahden kauden perusteella tehokkaalta viimeistelijältä.

Itse asiassa, Liverpoolilta löytyy myös muutama muukin helmi reserveistä mm. Foley-Sheridan, Mellor, Partridge, Vaughan, Townley, Guthrie, McGrath. Itse pelaan nyt Liverpoolilla kautta 2010-11, mutta viime kauden sähläykset lopettivat mielenkiinnon, sillä joukkueen rahatilanne kävi tukalaksi ja jouduin pakkomyymään suuren osan huippupelaajistani mm. Owen, Pienaar, Deisler ym.ym. lähtivät.

Viime kaudella kokoonpano näytti suunnilleen tältä:

Jon Masalin
Hanno Balitsch - Lucio - Michael Dawson - Stuart Giddinds
Sebastian Deisler - Anthony Le Tallec - Steven Gerrard - Harry Kewell
Cherno Samba - Michael Owen

Vaihdossa mm.:
Jerzy Dudek
Stephen Vaughan
John O'Shea
Aaron Lennon
James McFadden
Steven Pienaar
Danny Guthrie
Filipe Oliveira
Djibirl Cisse

Vielä jotain statseja:

2 Liiga Cupin voittoa, 1 Liigan voitto, 2 FA Cupin voittoa, Community Shieldin voitto, Mestareiden liigassa paras sijoitus toinen.

Suurin voitto Chelseasta 7-0
Suurin tappio Barcelonalle 4-0
26 ottelua ilman tappioa
Kallein ostettu pelaaja James McFadden 19,5 milj £
Kallein myyty pelaaja John Arne Riise 15 milj £

Olen ollut managerina Liverpoolissa 2909 päivää
Pelejä pelattu 459 joista voittoja on 276, tasapelejä 97 ja tappioita 86. Maaliero näissä otteluissa on 790-330.

Olen ostanut pelaajia yhteensä 142 milj punnalla, ja myynyt pelaajia 89 milj punnalla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onkos kenelläkään hyviä vinkkejä topparien hankintaan? Rahallahan tietenkin saa laatua (tyyliin Nesta) mutta löytyykö halpaa/kohtuu hintaista potenttiaalista huippumiestä?

Ja mitä tulee tuohon pelaamiseen niin aloitin sitten uudelleen alusta Liverpoolilla, samalla kun päivitin 4.1.5 patchin peliin.

Aloituskokoonpanossa ei tällä hetkellä ole tehty paljoakaan muutoksia, mitä nyt Sami Hyypiän 6 kuukauden sairasloma hieman pistää tuon puolustuslinjan pitävyyden koetukselle.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Aloitin Cardiffilla ja ekana vuotena ykköseen. Nyt vaan on rakennettava sellainen joukkue, että sijoittuu keskikastiin. Siirtorahnaa peräti 2,1M. wow..
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti flintstone
Onkos kenelläkään hyviä vinkkejä topparien hankintaan? Rahallahan tietenkin saa laatua (tyyliin Nesta) mutta löytyykö halpaa/kohtuu hintaista potenttiaalista huippumiestä?

Ja mitä tulee tuohon pelaamiseen niin aloitin sitten uudelleen alusta Liverpoolilla, samalla kun päivitin 4.1.5 patchin peliin.

Aloituskokoonpanossa ei tällä hetkellä ole tehty paljoakaan muutoksia, mitä nyt Sami Hyypiän 6 kuukauden sairasloma hieman pistää tuon puolustuslinjan pitävyyden koetukselle.

Philippe Mexes Auxerresta on varma vaihtoehto. Minium fee release clause on 3,1 milj. puntaa. Elikkä vähintään sillä hinnalla saa ja kyse on pakista, joka pelaa sillon tällön Ranskan maajoukkueessa ja ikää on vasta 21v.

On jo alussa yksi pelin parhaista puolustajista ja luultavasti sulla on sen verran rahaa että saat sen. Se paikkaa Hyypiän varmuudella hyvin.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alotin pelaamaan AS Romalla. En jaksanut enää pelata Fiorentinalla, jolla kaikki onnistui hienosti. Ensin nousin Serie B:stä A:han. Sitten pistin kunnon siirtoruletin päälle, ostelin halpoja pelaajia ja sellasia, joiden sopimukset loppui. Tämä onnistui hienosti ja olin A:ssa heti kolmas. Seuraavana vuonna voitinkin mestaruuden, Italian Cupin, Champions Leaguen, Super Cupin ja kaiken mahdollisen. Sitten pelasin vielä pari vuotta voittaen taas kaiken. Nyt alotin uuden pelin ja uudet haasteet. Taktiikkana Italiassa loistavasti toimiva 4-4-2 attacking, jota olen itse jonkin verran säädellyt.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti flintstone
Onkos kenelläkään hyviä vinkkejä topparien hankintaan? Rahallahan tietenkin saa laatua (tyyliin Nesta) mutta löytyykö halpaa/kohtuu hintaista potenttiaalista huippumiestä?

Kuten Wiltord totesikin jo, Mexes lienee paras vaihtoehto. Mutta myös Nottinghamista (?) irtoaa suht. halvalla Michael Dawson, joka ainakin muutaman kauden jälkeen on huippu-toppari.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Wiltord
Philippe Mexes Auxerresta on varma vaihtoehto.

Kiitoksia, pitääkin tsekata tuo Mexes kuten myös tuo SSee:n kertoma Dawsonkin. Eiköhän tuolla selvitä Hyypiän loukkaantumisen ohi ja pidemmällekin Samin ikääntyessä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Viestin lähetti flintstone
Kiitoksia, pitääkin tsekata tuo Mexes kuten myös tuo SSee:n kertoma Dawsonkin. Eiköhän tuolla selvitä Hyypiän loukkaantumisen ohi ja pidemmällekin Samin ikääntyessä.

Radoi Steaua Bucharestista on erinomainen valinta myös. Halvempi kuin Mexes vielä, ainoa ongelma että vaatii työluvan englantiin ja joissain maissa on ns. ei-eupelaaja.
 

Polliisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
#28
Itse olen pelannut (ja pelaan vieläkin välillä) Sunderlandilla. Pelinä siis CM 03-04, kausi 06-07 menossa, tarkemmin v. 2007 helmikuu.

Ensimmäisellä kaudella tuli ykkösdivarin voitto, toisella kaudella kolmas sija Valioliigassa, kolmannella kaudella Valioliigan voitto ja tappio Interille Champions Leaguen finaalissa (FT 3-3, rankkarit Interille 4-2).

Nyt siis pelaan neljättä kautta, johdan Valioliigaa ja CL:n toinen kierros lähestyy.

Avauskokoonpano on suunnilleen tälläinen:

Thomas Sorensen

Julio Arca-Fabricio Coloccini-Michael Dawson-Darren Holloway

Antonio Di Natale-Nigel Reo-Coker-Andres Iniesta-Grant Leadbitter (oma juniori, aivan loistava wingeri)

Anatoli Todorov-Orri Freyr Oskarsson

Penkillä mm. Adam Collin (maalivahti), Jorge Andrade, Frechaut, Michael Gray, Luke Moore, Jami Puustinen, Neil Hardy.

1 liigan voitto, 1 Community Shield voitto, CL:ssa siis paras sijoitus 2.

Biggest Win Cardiffista 6-1
Biggest Defeat 0-2 Stokelle
27 ottelua ilman tappiota, pisin voittoputki 15 ottelua, pisin tappioputki 2 ottelua.

Highest Transfer Fee Paid £12,250,000 Andres Iniesta (from Barcelona)

Highest Transfer Fee Received £3,500,000 Matthew Piper (to Liverpool)

Pelaajia ostettu £20 milj. punnalla, myyty £9,75 milj. edestä.
 

Ju$$i

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Cardiffilla tahkoan nyt kautta 2007/08 valioliigaa. UEFA cuppiin päässyt kahdesti, mutta paras menestys liigassa uupuu vielä.

"Hieman" on joukkue elänyt matkan varrella (2 alkuperäistä jäljellä), mutta tällä hetkellä kokoonpanolla:

Earnshaw - Comandini (penkillä Enrico Palumbo)

Blondel

Jamie Burns - Richard Wellens - Steed Malbranque (Fernando Meira)

Morten Rasmussen - Mike Simpkins - Diego Crosa - Lucas Neill (paras pelaaja/syöttäjä 3 kautta putkeen, pelasi keskikentällä)

S. Angus (Glenn Verbauwhede)

Varsin nimetön poppoo, mutta potentiaalia vaikka mihin.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Itse olen myös ollut lojaali aina jotain tiettyä seuraa kohtaan. Aloitin Birminghamilla ja päädyin peräti toiseksi Valioliigassa Arsun jälkeen. Toisella kaudella meni suht.hyvin. Pääsin jatkoon CL:n lohkovaiheesta, mutta 26.joulukuuta kuului kummia. Manchester Unitedin manageri Söör aleks verkusson oli potkittu ManUsta ulos. Hain paikkaa sillain kokeilumielessä ja kuukautta myöhemmin ManUsta soitettiin ja kysyttiin minua tehtävään. Ylöspäin tahtovana managerina vastasin tottakai Jeessöör ja paikka oli sitä myöden minun. Joukkue paini tasaisessa sarjassa pienissä ongelmissa, mutta loistavana managerina sain joukkueen pelaamaan viihdyttävää ja ennenkaikkea tuloksekasta jalkapalloa ja suuri unelmani täyttyi keväällä. Voitimme Premier liigan mestaruuden.

Tällä hetkellä toinen kausi on vajaassa puolessa välissä jasarjasijoitus on toinen. CL:ssä 4 peliä pelattu ja maaliero 12-1 ja jatkopaikka varma.

Liigavoittoja: 1
CUP-voittoja: 2
Pelatut ottelut: 117
Voittoja: 73
Tasapelejä: 20
Tappioita: 24
Tehtyjä maaleja: 237
Päästettyjä: 110

Infoa

- Ostin aikoinaan Rafael Arles Castillon Birminghamiin 2.4 miljoonalla punnalla. Nyt hän pelaa minulla ManUssa ja hintaa on 26 miljoonaa puntaa

- Ostin Daniel Braathenin Norjan Skeidistä 230 000 punnalla. Nyt hän jatkaa uraansa Birminghamissa ja hänen hintansa on 12 miljoonaa puntaa. Ensimmäisellä kaudellaan hän viimeisteli 38 ottelussa 38 maalia ja antoi 4 maaliin johtanutta syöttöä.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Reilut neljä menestyksekästä kautta Chelsealla takana, joiden aikana aikana tullut voitettua oikeastaan kaikki mahdollinen ja vielä useampaan kertaan.

Tärkeimpiä voittoja on tullut seuraavanlaisesti:
Valioliigan mestari: 2004, 2005, 2006 & 2007
CL:n mestari: 2004, 2005 & 2007 - (2006 tappio finaalissa Arsenalille ja:lla 1-2)
FA Cupin voittaja: 2006 & 2007 - (Finaalissa myös 2004 & 2005)
Myös muita "pienempiä" pyttyjä on tullut voitettua.

Aikaa joukkueessa on tullut vietettyä 1543 päivää.
Pelejä on kertynyt 256, joista voittoja 185, tasureita 46 ja tappioita 25. Maaleja tehtynä 531 ja päästettynä 134.

Pisin voittoputki: 16
Pisin tappioputki: 2
Pisin tappioton putki: 33
Pisin putki voitoitta: 4

Ainoastaan kolme isoa ostosta (Lucio, Diego & Juaquin) olen kausien aikana tehnyt, koska joukkue on alunperinkin niin laadukas.

Tämän hetkinen kokoonpano:

Mutu - Roncatto
Duff - Diego - Parker - Juaquin
Bridge - Terry - Lucio - Gallas
Cech

Loppujen lopuksi ainainen voittaminen käy todella tylsäksi, joten taidan aloittaa nimimerkki vstp:n hienojen tarinoiden innoittamana uuden kauden jollain vähemmän kuuluisalla joukkueella, jostain vähemmän kuuluisasta liigasta (Ideoita, anyone?) . Hienoimpia kausia kautta aikojen olen tahkonnut Rushdenilla, Nottinghan Forrestilla ja HJK:lla... those were the days...
 
Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kokeileppa vaikkapa Portugalin liigaa Boavistalla.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Jos haastetta haluaa, niin aloittaa vaikka Espanjan aladivareista Lanzarotella tai vastaavalla. Suomen ja Ruotsin sarjoissa on melko helppoa nostaa alasarjojen joukkue kärkeen, mutta Espanjassa ainakaan henkilökohtaisesti en ole vielä onnistunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös