Jaahah, sellainen treidi.
Tyytyväinen olen siihen, että Skinner saatiin nyt heivattua ulos, mutta vastine oli kyllä odotettua heikompi. Olisin kyllä odottanut että sieltä tulee edes joku 3-4 kentän tasoinen kaveri mutta nyt läjä melko turhia pickejä + yksi ei mikään erityisen lupaava juniori. Kyllähän tässä kaupassa Buffalo vei aivan 100-0 ja on varmasti vahvistus heille. Mutta tilanne oli tuo mikä se oli, joten ilmeisesti tuossa ei ollut muutakaan tehtävissä.
Useat ihmettelivät täällä että miksi Canes fanit haluavat Skinneriä ulos. Itse en pelaajatyyppinä tykkää, koska ei osaa pelata juuri kenenkään kanssa yhteen, vaan on sellainen laput silmillä pelaaja. Toki mättää silti sen 20-30 maalia kauteen, koska liike ja taitotaso ovat sen verran hyvällä mallilla, mutta ei vain ole mielestäni voittava pelaaja.
Olihan Skinner selkeästi suurimpia fan favouriteja, minkä huomasi viime kaudella kun kävin PNC-Arenalla katsomassa pari peliä, mutta itse olen tyytyväinen että sieltä takaa nousee nuoret jätkät isompiin rooleihin. Innolla odotan ensi kautta ja erityisesti mukava nähdä Svechnikovin peliä ja odotan myös Zykovilta hyvää kautta.
Sellainen ennustus vielä että odotan Darlingilta suurta tasonnostoa: viime kaudesta ei juuri huonommaksi voi enää mennä ja kaveri on raporttien ja videoiden perusteella ilmeisesti viettänyt kesän Raleighissa ja reenannut määrätietoisesti.