Itse en ole tiennytkään tuosta, hyvä jos pystyy.Gellner kirjoitti:Eikös noissa Sport 2:n matseissa pysty tuon kielen valitsemaan, joten ei pääse Juhan selostus häiritsemään.
Itse en ole tiennytkään tuosta, hyvä jos pystyy.Gellner kirjoitti:Eikös noissa Sport 2:n matseissa pysty tuon kielen valitsemaan, joten ei pääse Juhan selostus häiritsemään.
Thornton kirjoitti:Peli kyllä näkyi ihan normaalisti ainakin täällä pk-seudulla, Welhon kaapelissa.
Feenix kirjoitti:Ensi yönä Canalin on parasta olla sähläämättä:
1.
Lauantai 3/2 20.00
Pittsburgh - Washington | NHL
Suora lähetys. Mellon Arena. Selostus JUHA TAIVAINEN, no niin se ilo siitä ottelusta PERKELE!
2.
Lauantai 3/2 23.00
San José - Chicago | NHL
Suora lähetys. HP Pavilion at San Jose.
Legwand#11 kirjoitti:Mahtaiskohan tossa jälkimmäisessä pelissä olla jopa jenkkiselostus?
Daespoo kirjoitti:Minua ei häiritse Alkion selostus lähellekkään niin paljon kuin se fakta että pelin äänet on minimissään (suhteessa selostusääneen), se vituttaa yli kaiken koska pelin äänet ovat "se" juttu jolla tv-katsojakin pääsee parhaiten fiilikseen mukaan.
Toissa pelissä (Florida-Washington) äänet toimivat, mutta kyllä oli hallissa hiljaista. Halli oli puoliksi tyhjä ja maalin tullessa yleisö korkeintaan taputti.rivet kirjoitti:Olen samaa mieltä, on todella ärsyttävää että pelin ääniä ei kuulu lähes lainkaan. Esim kun tulee kova taklaus, pleksiin osumis ääni ei kuulu lainkaan, eikä yleisön hurraus sen jälkeen, sama jos kotijoukkue tekee maalin, maalitorvesta ei kuulu lährd mitään, ja tuntuu kun yleisö olisi aivan hiljaa.
brendadervin kirjoitti:Kolmas erä käynnissä ja kanava vieläkin pimeänä. C+ jaksaa yllättää.
Feenix kirjoitti:1.
Lauantai 3/2 20.00
Pittsburgh - Washington | NHL
Suora lähetys. Mellon Arena. Selostus JUHA TAIVAINEN, no niin se ilo siitä ottelusta PERKELE!
masaman kirjoitti:Kyse taitaa olla Calgary-Columbus matsista? Sama täällä, kaksi erää ok ja sitten hävisi kuva ja tilalle vaan teksti, että lähetys alkaa kanavalla klo 19.00.
Legwand#11 kirjoitti:Mielestäni 1000x parempi selostaja kuin pelle-alkio.
Sais selostaa toistekkin(aina kun siellä pitää olla suomalainen), esim. vaikka tänään illalla.Canal vois potkia sen Alkion pihalle.
HIFK kirjoitti:Samaa mieltä täälläkin Alkiosta. Kaveri kyllä on koko ajan innoissaan, tiedä sitten onko teennäistä, mutta meikäläistä ei jaksa viehättää kovin paljoa pelit mitkä Alkio selostaa. Sehän oli Maikkarin salibandypeleissä ja selostaa myöskin jotain Urheilukanavan futispelejä, Saksan Bundesliigaa ainakin. Menee eräänlainen hohto.
Kulminaatiopistelijä kirjoitti:Korjattakoon, että Urheilukanavan futispelejä selostaa erinomaisella tavallaan Tuomas Virkkunen.
Mitä minä kuulin, niin puhuivat suomalaisten nimien lausumisesta.Yö-Orava kirjoitti:Mitäs FSN Detroitin selostajapari jutusteli Filppulasta äsken kun Selänteenkin mainitsivat, justiin meni juttu ohi.
CBJ kirjoitti:Kummallista, mulla ei ainakaan tehnyt samaa temppua. Näytti siis ihan tämän päivän ohjelmat. Canal+ - ongelmat levisivät jo nettiin.
Totta. Mistähän nyt tuulee, kun omassa tv:ssä näkyy C+ sport vaikka en ole koko roskaa tilannut. Parhaillaan katselen Devils-Islanders matsin uusintaa viime yöltä.brendadervin kirjoitti:C+ jaksaa yllättää.
Cable open-kampanja. Eli suurin osa maksullisista kanavista näkyy maanantaiaamuun ilmaiseksi.roskakori kirjoitti:Totta. Mistähän nyt tuulee, kun omassa tv:ssä näkyy C+ sport vaikka en ole koko roskaa tilannut.
Sieltähän se tulee kun jaksat vaan valvoa!roskakori kirjoitti:Totta. Mistähän nyt tuulee, kun omassa tv:ssä näkyy C+ sport vaikka en ole koko roskaa tilannut. Parhaillaan katselen Devils-Islanders matsin uusintaa viime yöltä.
Kieltämättä aika jees! Vielä kun näyttäisivät ilmatteeksi tuon Hawksien pelin tähän taloon, niin olen valmis laukeamaan.
Tulee tänään uusintana seiskalta. Huomenna tulisi Dallas-Colorado joskus kymmenen aikaan, sen jaksan jopa minä valvoa. Pakkohan tällainen mahdollisuus on käyttää, kun tuskin tulen Canalia ihan heti tilanneeksi.roskakori kirjoitti:Vielä kun näyttäisivät ilmatteeksi tuon Hawksien pelin tähän taloon, niin olen valmis laukeamaan.