Hukkaviiva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Niemisessä ärsyttää eniten se, kun se yrittää väkisin puhua kirjakieltä, ja se kuulostaa kauheelta. Puhuisi vaan niinkuin normaalisti puhuu, niin olisi todella hyvä kommentaattori.
Itse olen katsonut suurimman osan matseista NASN:ltä eikä ole Canalia ikävä. Orkkisselostus, kaikki studiot ja sun muut (Cherryt ja Behind the maskit), sujuva toteutus eikä niitä vitun hissimusiikilla höystettyjä haista vittu -tilastoja joka helvetin katkolla.
En tiedä pitikö Köllin olla kommentoimassa ja miehellä sattui jokin este, mutta J.Ruutu siellä oli.Ensi yönä selostamossa JP Jalo & Kölli
En tiedä pitikö Köllin olla kommentoimassa ja miehellä sattui jokin este, mutta J.Ruutu siellä oli.
Omiin korviin "wannabe-jalo" Innanen kuulostaa kiekko-otteluissa t o d e l l a rasittavalta. Futispeleissä vielä menee, mutta mitä nyt on miehen selostuksia nhl-matseista kuullut, niin toivottavasti ei finaaleita selosta. Taivainen ja Jalo nyt jotenkin vielä kelpaavat, vaikka kyllä itsekin mieluiten alkuperäiskielellä pelejä kuuntelisin.Eiköhän Innanenkin laiteta äänirasiaan vielä näissä kinkereissä.
Kuinka paljon kaudella 2006-2007 näkyi Detroitin pelejä Canalilla? Olen ensikaudeksi ehkä hommaamassa Canal Plussaa niin olisi mukava tietää, kuitenkin oman suosikkijoukkueen otteluita katselee ja odottaa mieluiten ;)