Hehee, oikein nauratti tuo kun Hatcheriä vietiin kuin Niinimaata. Hyvin kyllä on taklaillut tänään, yleensä Hatcher ei tee muuta kun seisoo maalin edessä ja roiskii kiekkoja sinne tänne. Hieno voitto Phillyltä, harmi kun ei tullut laitettua pitkävetoon.SaucerPass kirjoitti:Hatcher ei taaskaan vakuuta.
Mr. Penguin kirjoitti:Hehe, kuuluuko muillakin Foppaville Predatorsin peli ilman selostusta? Ihan mielenkiintoista katsella peliä joskus näinkin, pelkillä kaukalon äänillä, tosin mistä vetoa että kohta sieltä pläjähtää päälle joku kammottava Svenska-selostus...
Pitkään mietin pitäisikö Canalin kanssa itkeä vai nauraa. Alkaa vahvasti kääntyä jo itkun puolelle. On kyllä surkeiten käytetyt 29 euroa kuussa, kun on joka kolmannessa NHL-matsissa ongelmia. Taas on varmasti alkio kännissä siellä studiossa eikä osaa veivata oikeita nappeja.Trooster kirjoitti:Juu, ilman selostusta tulee. Kieltämättä hieman outoa tällaista katsella.
crosby kirjoitti:Pitkään mietin pitäisikö Canalin kanssa itkeä vai nauraa. Alkaa vahvasti kääntyä jo itkun puolelle. On kyllä surkeiten käytetyt 29 euroa kuussa, kun on joka kolmannessa NHL-matsissa ongelmia. Taas on varmasti alkio kännissä siellä studiossa eikä osaa veivata oikeita nappeja.
jampa kirjoitti:Onko kenelläkään hajua siitä miksi kyseiset herrat ei pelaa?
Miksu00 kirjoitti:Ihan mukavasti tulee 13-ottelua tällä viikolla. Sopii mulle, ei tässä sairaslomalla olekkaan muuta tekemistä kuin katsoa telkkaria.
Mr. Penguin kirjoitti:Xboil, tänään näyttäisi olevan vain vajaan minuutin viive tuossa Canalin lähetyksessä, mutta kyllä se melkein aina yleensä on ainakin 5 minuuttia, joskus jopa semmoiset 10-30 minuuttia joka on täysin käsittämätöntä.
Onneksi tämänkin pelin näkee SUORANA ja jenkkiselostuksilla NASNilta... ;)
XBoil kirjoitti:no voi helvetti, ketä kiinnostaa jotkui viime yön ottelut tai jälkilähetykset. Tuo on uskamatonta toimintaa canal+:lta miten ne ei voi lähettää live matseja viikolla??
vaik pitäis olla soppari nyt NASN kanavan kanssa. FUCK.
onko kellään tietoa kuinka helvetin paljon viivettä näissä canalin peleis on?
Islanders- Capitals matsia seuraan canalilta sekä samalla bet365 live vedonlyönnissä ja ihmettelin kun sinne tuli 2-1 vaikka jäbät vasta alottelee 5-3 ylivoimaa...todella surkuhupaisaa tämäkin.
XBoil kirjoitti:no voi helvetti, ketä kiinnostaa jotkui viime yön ottelut tai jälkilähetykset. Tuo on uskamatonta toimintaa canal+:lta miten ne ei voi lähettää live matseja viikolla??
vaik pitäis olla soppari nyt NASN kanavan kanssa. FUCK.
expertti kirjoitti:No tuossa pelissä on viivettä hieman enemmän, kun se pelattiin eilen.
XBoil kirjoitti:Noh toivottavasti tuo NASN saataisiin jotenkin kaapeliin myös koska itselle live pelit edustaa sitä minkä takia kanavan tilaan. mulle jälkilähetyksillä ei o mitään arvoa. nythän welho ainostaan tarjoaa NASN kanavaa kaapelissa, tämä on minun tieto.
Mr. Penguin kirjoitti:...kyllä se olisi hirveää jos itse joutuisin kitumaan Canalin surkean paskan kanssa: Ottelut tulee ties kuinka suurella viiveellä, Suomiselostus pilaa kaiken, aina on jotain teknisiä ongelmia jne... huokaus.