Daespoo kirjoitti:Colorado-Detroit matsit ovat olleet totaalisia pannukakkuja jo useampia vuosia, ei mitään tietoa vuoden 1996 mellakoista.
No joo tuo on kyllä totta. Ehkä vähän intoilin tuossa alussa.
Daespoo kirjoitti:Colorado-Detroit matsit ovat olleet totaalisia pannukakkuja jo useampia vuosia, ei mitään tietoa vuoden 1996 mellakoista.
Daespoo kirjoitti:Tämä selitys siitä että maalituomari "yläkerrassa" ei voi käyttää kaikkia kamerakulmia on täyttä sontaa, kaikki maalit tarkasteaan NHL:n operatiivisessa päämajassa Torontossa jossa käytössä on jokainen kamerakuva mitä hallista löytyy.
Daespoo kirjoitti:(Alkion ja Köllin voluumit tapissa, pelin äänet minimissään, ei selostusvaihtoehtoja Welholla)
Pallister kirjoitti:Alkiosta osa tänne kirjoittelevista saa kiittää itseään,viime vuotinen Pentti-kampanja korjaa satoa.Näin tässä vähän arvasinkin käyvän.Mutta valituksesta päästäisiin eroon jos Canal voisi ottaa kielivalintoihin sen englannin,eli voisi seurata alkuperäisselostuksella pelit.
Shejbal kirjoitti:Aivan. Nyt vain nauttikaa Alkion tunnelmanluonnista, kun Linkku ei siihen kerran pystynyt. Ja onhan Alkio myös huomattavasti paremmin perillä jääkiekosta kuin Linkku.
Feenix kirjoitti:Ensi yönä:
Perjantain vastainen yö 2/2 02.30
Florida - Washington | NHL
Suora lähetys. Bank Atlantic Center.
Ei mikään ihme peli, mutta kiva nähdä huippukuntoisten AO:n ja Seminin peliä.
Itse olisin mielummin kyllä katsonut tuota SJ-Dallas peliä. Omasta mielestäni noita Kalifornian pelejä voisi oikeasti näyttää enemmän juuri tuon KELLON takia. On paljon helpompaa jaksaa katsoa koko peli kun se alkaa klo 4-5 aamulla kuin klo 2 yöllä.
No joo kyllä tietenkin illalla olisi vielä parempi. Omasta mielestäni tuo klo 2 on vaan siitä paska, että on juuri kerennyt nukahtaa ja sitten herätyskello soi.vza kirjoitti:Ei todellakaan olis helpompi katsoa klo4-5 pelejä. klo00:00 ehkä. No, meitä ihmisiä on erilaisia ja kaikilla on makunsa :)
Daespoo kirjoitti:Tuleehan se C+ HD jo nyt Welholta mutta pikkasen pelottaa...
CBJ kirjoitti:Itselläni ei ollut C+:aa viime kaudella, joten olen kuullut suomalaisselostajista vain Alkiota osasta peleissä. Tuossa Pens-Caps matsissa näyttäsi selostavan muuan Juha Taivainen. Näin nopeasti ajateltuna minulle nimi ei sano mitään. Tietävätkö muut hänestä jotain, kenties tuleva Alkion seuraaja? Mielenkiinnolla ootan tätä supertähtien vääntöä sekä pelillisesti että selostuksellisesti.
Lisäksi J-P Jalo on ollut Kortelaisen kanssa parissa pelissä selostamassa.CBJ kirjoitti:Itselläni ei ollut C+:aa viime kaudella, joten olen kuullut suomalaisselostajista vain Alkiota osasta peleissä.
En kyllä itsekkään, ei kerkeä nukkumaan ennen ottelua lähes yhtään, ja jos yhtämittaisesti valvoo siihen vähäv vajaa 5:een, menee seuraava päivä aika v*tu*ks*. esim 04.00 on huomattavasti parempi kuin tuo 02.00, valitettavasti canal näyttää enemmän juurikin 02.00 otteluita.Näsä kirjoitti:Itse en syty noihin klo 02.00 peleihin jostain syystä.
CBJ kirjoitti:muuan Juha Taivainen.
Ensi yönä ottelu toivomaasi aikaan:rivet kirjoitti:En kyllä itsekkään, ei kerkeä nukkumaan ennen ottelua lähes yhtään, ja jos yhtämittaisesti valvoo siihen vähäv vajaa 5:een, menee seuraava päivä aika v*tu*ks*. esim 04.00 on huomattavasti parempi kuin tuo 02.00, valitettavasti canal näyttää enemmän juurikin 02.00 otteluita.
Peli kyllä näkyi ihan normaalisti ainakin täällä pk-seudulla, Welhon kaapelissa.brendadervin kirjoitti:Kolmas erä käynnissä ja kanava vieläkin pimeänä. C+ jaksaa yllättää.
Feenix kirjoitti:Ensi yönä Canalin on parasta olla sähläämättä:
1.
Lauantai 3/2 20.00
Pittsburgh - Washington | NHL
Suora lähetys. Mellon Arena. Selostus JUHA TAIVAINEN, no niin se ilo siitä ottelusta PERKELE!