paze17 kirjoitti:On se nyt Birkku jo nähty, että itkemisesi on pelkkää silkkaa katkeruutta siitä, että et itse näe SM-Liigaa televisiosta. Mutta älä silti perusteitta rupea avautumaan Nelosen tai Canalin lähetysten huonosta tasosta. Sillä katsoipa tätä mistä suunnasta tahansa on ero Maikkarin sähellyksiin valovuosia. Ja tämän uuden kaksikon hyväksi.
-paze-
Heh, heh, heh!! Lainaan sinulle tuohon alle eilen kirjoittamani tekstin. Sen jälkeen sinä varmaan voit hiukan tarkentaa tuota termiä "perusteitta". Omaa näkemystäsi ei enää tarvitse perustella koska se tulikin tuossa yllä aika jäätävästi perusteltua (:
Eli minä kirjoitin "PERUSTEITTA" eilen:
"Kun katselin ohjelmia PreGame sekä TimeOut, käväisi mielessä, kuinka sama tuotantoyhtiö voi tehdä samasta aiheesta kaksi noinkin eritasoista ohjelmaa. PreGame oli kokonaisuutena hiton hyvä ohjelma, joka oli yksityiskohtia myöten tehty hyvin. Noista yksityiskohdista maininnan ansaitsee top5-maaleissa taustalla soiva kunkin joukkueen maalimusiikki, joka toimii loistavasti tunnelman luojana. Tuossa ohjelmassa aiheet oli mielenkiintoisia ja pohjatyö oli tehty huolella. Myös juontaja hoiteli oman hommansa varsin tyylikkäästi.
TimeOut oli eilen vielä pahempi pettymys kuin edellisellä kerralla. Tuo ohjelma ei vain mielestäni toimi. Maalikoosteet ovat vajavaisia, ilman pelaaja/valmentajahaastatteluja. Tuo keinotekoinen studiokilpailu olikin todellinen rimanalitus. Vaikea kuvitella että tuo kiinostaisi ketään. Myöskään tuo kahden juontajan systeemi ei toimi, varsinkaan kun toimittajien välinen keskinäinen tasoero on noin valovuosi. Uskon että Laura Ruohola hoitasi tuon studion huomattavasti paremmin yksinään. Hän ei tarvitse ketään puhumaan päälle, eikä myöskään vuorottelemaan spiikkauksissa.
Jos nyt unohdetaan televisioitavat ottelut ja vertaillaan maalikooste ja studio-ohjelmia, olen edelleen sitä mieltä että Maikkari hoiti kokonaisuutena hommansa paremmin kuin Nelonen."
ps. huomaa tuo ensimmäisessä kappaleessa oleva itkeminen, josta katkeruus suorastaan huokuu.