Canal+ / Nelonen

  • 1 404 297
  • 5 294

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Birkku kirjoitti:
Juhaht, Iker, punainen#20, Daespoo & Neloskenttä, miettikääpä hiukan. Te vaivaudutte kommentoimaan, mutta kukaan teistä ei ole vaivautunut ottamaan kantaa perustellusti tekstieni sisältöön. Otetaan jätkät esimerkki. Minun väite: nelosen maalikooste on säälittävä koska siinä on vain kolmen minuutin pätkä yhdestä ottelusta ja tämä tulee kaksi kertaa viikossa. Tämän lisäksi vain yhtenä iltana näytetään maalikooste kaikista otteluista. Vertailukohdaksi otan liigan viime vuotisen yhteistyökumppanin, joka tarjosi kaikilta kierroksilta kaikki maalit ja seuraavana aamuna uusinnat moneen eri töihinlähtöaikaan. Siis, tuo oli esimerkki KESKUSTELUPALSTALLA esitetystä mielipiteestä perusteineen. Ja tuo on säälittävää ja koomista ym. ym. ym. Mitähän mahtaa olla tuon rinnalla yhden/kahden rivin kommentti , tyyliin: Lopeta jo, hanki elämä, elä ruikuta/itke jne. Erästä kestosuosikkia lainaten: Miettikääpä sitä.
Tarjosiko MTV3 ne maalit ilmaiseksi no ei tosiaan.
Oliko muilla kanavilla ja lähettäjä kanavalla itsellään yhtään paljon kuvaa peleistä kuin nyt ei todellakaan.
Lauantaisin tulee kaikkista peleistä maalit yms. ilmaiseksi tästä ei ollut viime kaudella toivoakaan.
Nyt tulee kaksi peliä viikossa ja kaksi muuta SM-liigaa käsittelevää ohjelmaa viikossa, joten tarjonta on parantunut selkeästi.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jani82 kirjoitti:
Tarjosiko MTV3 ne maalit ilmaiseksi no ei tosiaan.

Ei ne ilmaiseksi tulleet, mutta ne tulivat kuitenkin. Joka tapauksessa ajassa mitaten edellinen yhteistyökumppani lähetti enemmän kiekko kuin nykyinen. Ja jos hinnasta haluat keskustella, voidaan todeta, että Maikkari tarjosi tuon halvemmalla.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Birkku
On taivaan tosi, että MTV3 teki virheitä. On myös totta että Hockey Night formaatti olisi jatkuessaan kaivannut kasvojen pesua. Totta on myös mielestäni se että Maikkari teki monta asiaa hyvin, jopa selkeästi paremmin kuin Nelonen.

Vaikka olenkin kanssasi samaa mieltä siitä, että olisi ollut hyvä asia liigan näkyminen koko Suomessa, niin pakko on sanoa, että canal+ on tehnyt kaiken paremmin, kuin maikkari teki koskaan. Toivottavasti kerrot minulle, mitkä asiat Maikkari teki paremmin. Ei nimittäin ainakaan "viiltävä" analyysi otteluiden kulusta ollut lähelläkään sitä tasoa kuin se on nyt.

Ainoa asia, mitä ihmettelen, on nuo pukukoppikamerat. Kuka näitä kaipaa? Pitäisi joukkueillekin antaa rauha keskittyä seuravaan erään. Ei sillä, että noita montakaan sekuntia näkyisi, mutta annetaan se rauha niille muutamallekin sekunnille.
 
Birkku kirjoitti:
Juhaht, Iker, punainen#20, Daespoo & Neloskenttä, miettikääpä hiukan. Te vaivaudutte kommentoimaan, mutta kukaan teistä ei ole vaivautunut ottamaan kantaa perustellusti tekstieni sisältöön. Otetaan jätkät esimerkki. Minun väite: nelosen maalikooste on säälittävä koska siinä on vain kolmen minuutin pätkä yhdestä ottelusta ja tämä tulee kaksi kertaa viikossa. Tämän lisäksi vain yhtenä iltana näytetään maalikooste kaikista otteluista. Vertailukohdaksi otan liigan viime vuotisen yhteistyökumppanin, joka tarjosi kaikilta kierroksilta kaikki maalit ja seuraavana aamuna uusinnat moneen eri töihinlähtöaikaan. Siis, tuo oli esimerkki KESKUSTELUPALSTALLA esitetystä mielipiteestä perusteineen. Ja tuo on säälittävää ja koomista ym. ym. ym. Mitähän mahtaa olla tuon rinnalla yhden/kahden rivin kommentti , tyyliin: Lopeta jo, hanki elämä, elä ruikuta/itke jne. Erästä kestosuosikkia lainaten: Miettikääpä sitä.


No täytyy nyt sitten jotain kommentoida. Viime kaudella, viime vuotinen yhteistyökumppani lähetti maalikoosteen kaikista otteluista, maksua vastaan. Joskus, kumma kyllä, kaikista otteluista ei kuitenkaan näytetty edes kaikkia maaleja. Vaikka mainostettiin, että kaikki maalit tulee koosteena. (löytyy varmasti aikaisemmista ketjuista mainintaa).

Nyt ne kaikki maalit tosiaan näkee lauantaisin, täysin ilmaiseksi. Nelonen on kuitenkin tässä tosin aivan täysin "sivutuote". Canal plussalta se todellinen ohjelma, eli itse lätkämatsit tulee. Ja niiden toteutus on paljon parempi kuin kolmosella. Kokonaisuus ratkaisee, Canal + ja Nelonen ovat paljon parempi yhdistelmä, kuin MTV3 ja lisäpaketti.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kimbe66 kirjoitti:
Vaikka olenkin kanssasi samaa mieltä siitä, että olisi ollut hyvä asia liigan näkyminen koko Suomessa, niin pakko on sanoa, että canal+ on tehnyt kaiken paremmin, kuin maikkari teki koskaan. Toivottavasti kerrot minulle, mitkä asiat Maikkari teki paremmin.

Siis vertasin Nelosta ja Maikkaria. Canal+:n ohjelmasisältöön en voi ottaa kantaa syystä, josta voisinkin kertoa hiukan lisää... Ai tiedätte jo tämän jutun. Okei jätetään sitten väliin(:

Eli vastaus kysymykseesi on maalikoosteet ja lauantain iltalähetys. Tietenkin tuo on makuasia, mutta ainakaan ensimmäisellä kerralla tuo TimeOut oli vain puoliksi hyvä. Maalikooste tuossa ohjelmassa kelpaa oiken mukavasti, mutta keskusteluosio oli ainakin ensimmäisellä kerralla aika tyhjää liirumlaarumia. Mikäli jatkossa tuohon tulee parannus, olen ihan varmasti paikalla antamassa myös positiivista palautetta. Vastoin yleistä käsitystä, en ole tässäkään asiassa samankaltainen kuin kisskissylämummo jankuttajat. Ei, en todellakaan ole päättänyt olla hamaseen loppuun asti Canal/Nelosvihaaja. HETI kun sieltä tulee jotain sellaista positiivista, josta on minulle iloa, tulen siitä kertomaan tänne.
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Birkku, sinun itkuviestisi eivät oikeasti ansaitse mitään pidempää vastausta, kaikille lienee kiusallisen selkeätä että sinä purat täällä vain pahaa oloasi ja keskustelu Nelosen ja Canal+:n toiminnasta kanssasi on vain totaalista ajanhukkaa.

Sinun on aivan turha nyt pyristellä kun paskat on jo housussa.
 

nevins

Jäsen
Birkku kirjoitti:
Siis vertasin Nelosta ja Maikkaria. Canal+:n ohjelmasisältöön en voi ottaa kantaa syystä, josta voisinkin kertoa hiukan lisää... Ai tiedätte jo tämän jutun. Okei jätetään sitten väliin(:

Eli vastaus kysymykseesi on maalikoosteet ja lauantain iltalähetys. Tietenkin tuo on makuasia, mutta ainakaan ensimmäisellä kerralla tuo TimeOut oli vain puoliksi hyvä. Maalikooste tuossa ohjelmassa kelpaa oiken mukavasti, mutta keskusteluosio oli ainakin ensimmäisellä kerralla aika tyhjää liirumlaarumia. Mikäli jatkossa tuohon tulee parannus, olen ihan varmasti paikalla antamassa myös positiivista palautetta. Vastoin yleistä käsitystä, en ole tässäkään asiassa samankaltainen kuin kisskissylämummo jankuttajat. Ei, en todellakaan ole päättänyt olla hamaseen loppuun asti Canal/Nelosvihaaja. HETI kun sieltä tulee jotain sellaista positiivista, josta on minulle iloa, tullen siitä kertomaan tänne.

Niin sinä vertailet nyt näitä kahta kanavaa, josta toinen kerkesi lähettää 10 vuottaa lätkää kansalle. Nyt tämä toinen kanava joka jo kuitenkin on lähettänyt omaa ohjelmaansa 2 viikkoa.. voiko näitä verrata vielä?

Miten voi olla, että mummollani on enemmän elämänkokemusta kuin minulla?
 

Hoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Neloskenttä kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Canal + on onnistunut jo nyt luomaan paljon asiallisemman ja laadukkaamman kuvan Sm-liigasta, kuin MTV 3;n Hockey Night. Eroa on kuin yöllä ja päivällä. Oranssit pikkutakit, Anu ja Juti, sunnuntai lähetykset kolmelta.. onneksi niistä on päästy eroon.

Mielikuva liigasta paranee kummasti, kun on hommansa osaava kanava joka hoitaa lähetykset. Tiistai ja torstai sopivat lähetyksille erinomaisesti. Otteluiden aikana tuleviin Plingeihin voisi vielä lisätä toki syöttäjät.. aina voi jostain tietenkin valittaa. Pelaajistakin voisi näyttää enemmän ns. pelaajakortteja ruudun alareunassa tilaisuuksien tullen, mistä näkisi tehoja kuluneelta kaudelta ja uralta. Ihan vain muistin virkistämiseksi.. lisää statseja vaan kehiin ja vielä paranee.

Ja niillä kenellä on mahdollisuus hankkia Canal +, suosittelen kyllä lämpimästi, varsinkin jos sattuu tykkäämään vielä fudiksesta..

Allekirjoitan ehdottomasti edellisen.

Jopa Mikko Grönmanista saattaa kehittyä kelpo studioisäntä, idioottimaisten muovikaavamaisten kaukalonlaitahaastatteluiden ikeestä vapauttamisen johdosta. Tietysti älyllinen seura studiossa auttaa kovastikin, mutta suunta on kyllä hyvä.

Selostus on ollut aina kohdallaan JPJ:lla ja kommentaattoriosastokin on, ainakin vielä, sopivan fressiä.

Vielä kun saadaan 1-2 "maailmanluokan" lätkäliigaa käyntiin, niin canal+sportin tarjonta kattaa kustannuksensa kiitettävästi.

Suosittelen!
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Daespoo kirjoitti:
Birkku, sinun itkuviestisi eivät oikeasti ansaitse mitään pidempää vastausta, kaikille lienee kiusallisen selkeätä että sinä purat täällä vain pahaa oloasi ja keskustelu Nelosen ja Canal+:n toiminnasta kanssasi on vain totaalista ajanhukkaa.

Sinun on aivan turha nyt pyristellä kun paskat on jo housussa.

Olemme yhdessä asiassa samaa mieltä. Meidän välinen keskustelumme on turhaa, ja se loppuu JA:ssa omalta osaltani tähän viestiin. Ymmärrätkö lainkaan miten suuri ristiriita teksteilläsi on verrattuna niiden "sisältöön". Mielestäsi keskustelu kanssani on ajanhukkaa ja silti olet vastannut neljään tai viiteen viestiin, ilman sisältöä, keskittymättä lainkaan siihen mitä minä olen kirjoittanut, eikö tuossa ajassa olisi oman uskottavuutensa vuoksi kannattanut vaikka perustella yksi mielipide. Juu, ja ei tarvitse kertoa, minun uskottavuuteni on mennyt lopullisesti, koska ruikutan, itken ja olen vieläpä jostain korvesta kotoisin.

Taidanpa lähteä housupyykille ja siirtyä sen jälkeen kiinteistövälityksen sivuille etsimään asuntoa Espoosta, jotta elämäni saisi sisältöä.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Birkku kirjoitti:
Juhaht, Iker, punainen#20, Daespoo & Neloskenttä, miettikääpä hiukan. Te vaivaudutte kommentoimaan, mutta kukaan teistä ei ole vaivautunut ottamaan kantaa perustellusti tekstieni sisältöön. Otetaan jätkät esimerkki. Minun väite: nelosen maalikooste on säälittävä koska siinä on vain kolmen minuutin pätkä yhdestä ottelusta ja tämä tulee kaksi kertaa viikossa. Tämän lisäksi vain yhtenä iltana näytetään maalikooste kaikista otteluista. Vertailukohdaksi otan liigan viime vuotisen yhteistyökumppanin, joka tarjosi kaikilta kierroksilta kaikki maalit ja seuraavana aamuna uusinnat moneen eri töihinlähtöaikaan. Siis, tuo oli esimerkki KESKUSTELUPALSTALLA esitetystä mielipiteestä perusteineen. Ja tuo on säälittävää ja koomista ym. ym. ym. Mitähän mahtaa olla tuon rinnalla yhden/kahden rivin kommentti , tyyliin: Lopeta jo, hanki elämä, elä ruikuta/itke jne. Erästä kestosuosikkia lainaten: Miettikääpä sitä.


Ok, yritän perustella. Olen monessa asiassa kanssasi itseasiassa jopa samaa mieltä; Mika Saukkonen on mielestäni huomattavasti mainettaan parempi toimittaja (vaikkei kirjoittaa osaakaan) ja mukava tyyppi. Ongelma näissä keskusteluissa on se, että koko Hockey Nightin heikkous urheiluohjelmana henkilöityi viimeisinä vuosina juuri Mikaan sillä hän antoi HN:lle kasvot. Kasvot, jotka varmasti miellyttivät sitä sohvaperunatavista, mutta jotka muodostuivat yhtäläisyysmerkiksi Maikkarin surkeaan, amatöörimäiseen HN:ään varmasti suurimman osan Jatkoaikaan kirjoittavien keskustelijoiden mielissä. Tämä kun on kuitenkin aika tiiviisti lätkää seuraavien ja sitä myöten siitä keskivertoa enemmän tietävien "olohuone".

Mika Saukkonen oli mielestäni oikein hyvä valinta selostajaksi Lindegrenin jätettyä hommat vuosia sitten, mutta joko tuotantoyhtiö(eikö Saukkonen itse johda tätä?), kanava tai sitten Saukkonen itse tuli sokeaksi omille virheilleen eikä Jeesjees-Jutila paljoa asiaa auttanut.

Voihan se olla, että joskus Jalon ja kumppaneiden äänet, maneerit ja kasvot kuluvat samalla tavalla, mutta sen riski on huomattavasti pienempi niin kauan kuin - toisin kuin Maikkarilla - selostajista ei tehdä ohjelman tähtiä kuvaamalla heitä edestä takaa ja sivusta jokaikisessä lähetyksessä. Studiovieraat kuluvat taatusti loppuun parin vuoden aikana, mutta heidän tuleekin ajan mittaan vaihtua tai pitää ainakin taukoa kommentointihommista.


Nojoo. Vastaukseni on niin huonosti jäsennelty, etten tiedä saitko siitä irti sitä mitä halusit, mutta jos et saanut, kysy suoraan. Tässä keskustelussa on käynyt sikäli hassusti, että kaikki muut kuin sinä puhuvat Canal+:sta, sillä meille Nelosen lätkäohjelmat ovat vain ekstraa, sitä ylimääräistä tilpehööriä sen varsinaisen lätkän rinnalla. Sinä taas puhut pelkästään Nelosesta, et Canalista. Itse en esimerkiksi välttämättä tule jatkossa katselemaan Nelosen kiekkomakasiineja, ellen sitten heräile lauantaina riittävän aikaisin, mutta se ei tunnu missään. Koko kanavanvaihdon tarkoitus oli saada jääkiekko-ottelut jälleen kiinnostaviksi ja siinä onnistuttiin, kiitos Canal+:an.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä mieltä olet Birkku näistä:

- Tolpat on molarin parhaat kaverit
- Läheltä ylös niinku jarppa sanoo
- kisskiss
- ampumalla ne maalit tulee
- ei kautta ilman maalia
- husvatihutaa
- vauhtia on kuin monzassa
- ei sen aina tartte olla lämäri

et ole yksin.. meillä kaikilla on näitä neronleimauksia, parhaita paikkoja, mainoskatkoja, pyyn ohjausta ja ydinfyysikko-jutia todella ikävä. Nyt ei näytetä kuin kaksi peliä viikossa, ennen sentään näytettiin yksi.

Vakavasti sanoen, turha itkeä niistä asioista joihin ei voi itse vaikuttaa. Suurin osa lätkää seuraavista on tyytyväisiä siihen että otteluisäntä vaihtui, joten siinä ei vähemmistön mielipiteet onneksi paljoa paina. Jos maikkari olisi edes vähän viitsinyt satsata tuotteeseen, tätäkään itkua ei tarvitsisi kuunnella ja lätkää näkyisi siellä navetan nurkassakin. Sitäpaitsi, olen melkoisen varma siitä että vuoden kuluttua myös sinulla on mahdollisuus katsella analplussaa. Tekniikka kehittyy nääs.

Käy vittu niissä Saipan peleissä ettei tarvitse valittaa näkyvyyden puutetta. Vaikka kotona näkyy canal niin en mäkään ole vielä yhtään peliä sieltä katsonut. Se että käyn kaikki IFK:n kotipelit tsiigaamassa on ainakin nyt alkukaudella riittänyt minulle. Kyllä siinä tätä sadomasoliigaa näkee ihan tarpeeksi.

Jos asia ei ole sinulle valjennut, canalilla voit myös tsiigata huippufutista ja änäriä. Tosin kyllä epäilen että NHL ei sinua hirveästi nappaa koska todellisen taitojääkiekon ystävänä et varmasti diggaa kun siellä sikaillaan niin vitusti.

Otappa muuten pankista lainaa ja käyppä vaikka ostamassa elämä niin ei tartte kuunnella kun iso mies nyyhkii kun joku pikkutyttö.

Ainiin. Tappara kahvaa, Bluesilla ei ole perinteitä ja IFK:n fyysisyys on pelkkä myytti...
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juhaht kirjoitti:
Nojoo. Vastaukseni on niin huonosti jäsennelty, etten tiedä saitko siitä irti sitä mitä halusit, mutta jos et saanut, kysy suoraan. Tässä keskustelussa on käynyt sikäli hassusti, että kaikki muut kuin sinä puhuvat Canal+:sta, sillä meille Nelosen lätkäohjelmat ovat vain ekstraa, sitä ylimääräistä tilpehööriä sen varsinaisen lätkän rinnalla. Sinä taas puhut pelkästään Nelosesta, et Canalista. Itse en esimerkiksi välttämättä tule jatkossa katselemaan Nelosen kiekkomakasiineja, ellen sitten heräile lauantaina riittävän aikaisin, mutta se ei tunnu missään. Koko kanavanvaihdon tarkoitus oli saada jääkiekko-ottelut jälleen kiinnostaviksi ja siinä onnistuttiin, kiitos Canal+:an.

Jep. Sain tästä irti sen mitä halusin. Juuri tällä tavoin mielestäni tätä keskustelua tulisi käydä. Nyt tuossa oli selkeästi perustellut mielipiteet. Itse asiassa tuo tekstisi paistaa tuosta Hain sepustuksen yläpuolella.

Mitä tuohon Hain tekstiin nyt sanoisi. Kaikesta näkee ettei kirjoittaja ole lukenut tekstejäni kovinkaan huolella ja tästä syystä hän vastailee "mielipiteisiini", jotka eivät edes ole mielipiteitäni. Kokonaisuuden "kruunaa" fraasit, jotka muut trollaajat ovat jo esittäneet tässä ketjussa USEITA kertoja.
 

Larkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
PreGamessa näytettiin tänään runsaasti tappeluja, joten tuo "koko perheen" homma voidaan kyllä unohtaa. Maikkarilla noita ei juuri näkynyt. Muutenkin toimi tällä kertaa hyvin, kun ei ollut teknisiä ongelmia. Juuri näin!
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Larkin kirjoitti:
PreGamessa näytettiin tänään runsaasti tappeluja, joten tuo "koko perheen" homma voidaan kyllä unohtaa. Maikkarilla noita ei juuri näkynyt. Muutenkin toimi tällä kertaa hyvin, kun ei ollut teknisiä ongelmia. Juuri näin!

Katselin samaa. Ainakin kolmesta IFK:n "ottelusta" oli kuvaa, ja lopuksi koko ohjelma päätettiin Nielikäinen-Helenius-tanssiparin näytökseen.

Ohjelma oli muutenkin mielestäni hyvä, katsoin ensimmäistä kertaa tänään.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Noniin! Kannatti herätä kymmeneltä. Mielenkiintoisia valmentajahaastatteluita ja tappeluita oli paljon. PreGamessa oli edelliseen viikkoon verrattuna parannusta nähtävissä. Saas nährä miten illan TimeOutin kanssa käy. Hyvin Nelonen tuntuu hommansa hoitavan.

Ja vielä niille Canalplussattomille jotka jaksavat koko ajan itkeä siitä miten ei enää kiekkoa näy TV:stä: Jos unohdetaan maikkarin ala-arvoiset sunnuntain kiekkolähetykset niin paljon enemmän ollaan nähty maaleja ja tilanteita peleistä urheilu- ja tulosruuduissa kuin viime kaudella. Maikkarin aikaan näytettiin niin hemmetin vähän kaikista kierroksen otteluista ja materiaalia pihdattiin maksulliselle puolelle, mutta ei enää.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Diggasin myös tuosta pre-game setistä. Oli paljon haastatteluja (J.J, Pena, Kahvis ja Jore) ja jokaisesta otteluparista oli ihan kohtuullinen alustus.

Joku Sihvonen voisi olla mielenkiintoinen äijä tuossa Kapasen paikalla, koska menee vähän syvemmälle näihin peleihin kuin Hannes, joka Kerhon ja Kärppien tämänpäiväisestä tyytyi, sinänsä oikeaan, arvioon että vauhtipeli on tiedossa.

Pahin moka oli jättää kauden hienoin maali (HPK; J. Lahti) näyttämättä, kun listoille pääsevät ties mitkä rebound survomiset.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos Top 4:n sijaan olisi näytetty Top 10-maalit, olisi tämä lähetys ollut jo lähellä sellaista makasiiniohjelmaa milllainen sen pitäisi olla. Hieman enemmän välähdyksiä otteluista, vaikka puheen päälle (miksi pitää katsoa kahta paikallaan studiossa puhuvaa ihmistä koko ajan?), niin kyllä kelpaisi. Mutta hyvä näinkin kyllä.
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Samalla kun näytetään noita maaleja niin vois myös näyttä taklauksia ja torjuntoja NHL-weekly ohjelman tyyliin, vai mikä sen rokrammin nimi nyt olikaan joka joskus tuli. Eikä tarvitse olla missään järjestyksessä kuten nyt. Sellanen parin minuutin musavideokooste viikon parhaista suorituksista.

Eli päivän jokaisen pelin hyvä pohjustus ja sitten toi musavideo + jos jää aikaa niin jotain haastatteluja vaikka mielenkiintoisilta nimiltä. Sellanen olis jees. Mutta on tämäkin helvetin hyvä.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Mitkä maalit siihen TOP 4 oli kelpuutettu?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saku #11 kirjoitti:
Mitkä maalit siihen TOP 4 oli kelpuutettu?

1. Kai Nurmisen ylänurkkaveto SaiPan maaliin
2. Ilveksen uuden miehen eli Guerreron maali KalPan verkkoon
3. Tommi Hannuksen maali KalPan verkkoon
4. Bluesin Mikko Lehtosen maali JYPiä (?) vastaan
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Roku kirjoitti:
1. Kai Nurmisen ylänurkkaveto SaiPan maaliin
2. Ilveksen uuden miehen eli Guerreron maali KalPan verkkoon
3. Tommi Hannuksen maali KalPan verkkoon
4. Bluesin Mikko Lehtosen maali JYPiä (?) vastaan
Ok, eli aika oikein meni. Näin Ilvesnäkökulmasta tuonne olisi toki voinut tuupata kumman tahansa Raipen eilisistä maaleista tai Koiviston 5-1 maalin KalPaa vastaan.

Saatan olla väärässäkin, mutta eikö tuo Hannuksen, sinänsä erittäin tärkeä maali, ollut lähinnä joku mitäänsanomaton rebound maalin edestä? Olen toki varmasti väärässä, kun se kerran oli tuonne listalle otettu, mutta selventäkää nyt joku kun tuollainen muistikuva on jäänyt.

Sanotaan nyt täälläkin, että kaverin nimi on tosiaan Guerriero.
 

HC Sputnic

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
TIME-OUT

Kattelin tossa nelosta, ja putosin ihan täysin !!! Meni tämä käheä-ääninen setä ihan pikkusen puihin ku alko vetämään sitämitälie liiga-vetoa
Ei ollu ihan hanskassa... Voi tietysti olla että tekniika petti tai jotain, mutta kyllä minulle jäi se maku että äijä odotti ohjeita korvanappiin kun ei oikeen tienny mitä tehdä tai sanoa. Muuten tykkäsin, ei ole jutia tai anua ikävä.

edittiä... Sinnehän tuli pääkaupunkiseudun takatukat juttelemaan. Molemmat vakuuttelivat että valmennusjohdolla on 100% luotto ja kenkää ei anneta. Kumpikaa ei kuitenkaan uskaltanut vannoa mitään...
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hmm, tuli katsottua. Pitkä miinus tuosta liigaveikkaus-haluatko-miljonääriksi-pelistä. Ei suoraan sanoen kiinnosta tippaakaan mitä joku ns. tavallinen taapertaja veikkailee. Sen ajan kun olisi käyttänyt vaikka Matikaisen ja Virmasen haastiksiin, olisi lähetys ollut todella hyvä.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Masan ja Penan takia piti tämä Time Out katsoa. Ihan hyvillä kysymyksillä Stadin mestarikaksikkoa pommitettiinkin, mutta voi vittu kun kiinnostikin joku vammanen vetopeli, minkä parissa änkytettiin varmaan puolet ohjelmasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös