mummi kirjoitti:Silloin kun se jannu kääntää kameraa niin kuva nykii ja natkuu...?!
Ei se nyi, ellet sitten tarkoita tuota koko freimin jäätymistä. Se taas johtuu ihan digitekniikan lapsuksista, ei lähettävästä yhtiöstä.
mummi kirjoitti:Silloin kun se jannu kääntää kameraa niin kuva nykii ja natkuu...?!
Juhaht kirjoitti:Ei se nyi, ellet sitten tarkoita tuota koko freimin jäätymistä. Se taas johtuu ihan digitekniikan lapsuksista, ei lähettävästä yhtiöstä.
En kyllä havainnut moista. Eikä muitakaan jäätymisiä. Kaapelin kautta katsellaan Jyväskylässä.mummi kirjoitti:Silloin kun se jannu kääntää kameraa niin kuva nykii ja natkuu...?!
Ojo kirjoitti:Niissä erätaukojen "Jortikka mainoksissa" ei minulla kuulunut ääntä lainkaan. Mites muilla?
L4E kirjoitti:Eipä kuulunut, mutta eipä siinä paljoakaan menettänyt.
Senior kirjoitti:Makuja on monia. Minusta Veikkiksen uudet TV-mainokset (Tami ja Jortsu) ovat aivan helvetin hyviä.
Näin tänään ensimmäisen kerran ottelun Canalilta. Täytyy sanoa, että teki vaikutuksen. Todella hyvältä näytti. Sensijaan Nelosen viime lauantain TimeOut (se illan lähetys) on todella syvältä. Ketä tosiaankaan kiinnostaa esimerkiksi nähdä satunnaiskatsojen lopputulos-arpajaisia minuuttitolkulla. Tämä ohjelma toivottavasti hakee vielä muotoaan.
Käsittääkseni Iltalehti=Almamedia=MTV3, eli tuon jutun voi jättää omaan arvoonsa tai ottaa huumorilla.LaTe_Show kirjoitti:Jaahas, tämän päivän Iltalehti kommentoi tätä Canal+/Nelonen kuviota... http://www.iltalehti.fi/2005/09/28/jaakiekko/200509283545988_jk.shtml
AnaMasa kirjoitti:Käsittääkseni Iltalehti=Almamedia=MTV3, eli tuon jutun voi jättää omaan arvoonsa tai ottaa huumorilla.
Juhaht kirjoitti:Siinä on taas se, mitä Iltalehti ja Iina on haukannut tuollaisen jutun kirjoittaessaan. Kai sen nyt luulisi jokaisen normaaliajatteluun kykenevän tajuavan, että kiekon siirtyminen mainosrahoitteiselta ilmaiskanavalta maksulliselle, kaikissa talouksissa näkymättömälle kanavalle tiputtaa katsojamäärän murto-osaan aiemmasta.
Jollekin Time-Outin tyyppiselle marginaaliyleisön makasiiniohjelmalle tuo 100 000 katsojaa on todella hyvä suoritus. Mutta mitäs tosiasioista, otsikot myyvät.
Juuh. Tuosta jutusta huokuu samanlainen "oma lehmä ojassa"-sävy, mitä oli Iltalehden Kummola-kampanjassa. Jos heitetään kunnon salaliittoteoriat kehiin, niin kirjoitustyylikin täsmää niin tarkasti, että voisi helposti luulla itse Pekka Jalosen olevan tämänkin paskan taustalla. Ei vaan omalla naamalla ole enää uskottavuutta maajoukkuetuuban jälkeen. Koffin edustajan kommentit loistavat poissaolollaan, eli PJ, eiku Iina, on varmaan jututtanut jotain Koffin rekkakuskia. Tällainen teksti vaatii ehdottomasti tuekseen sponssien kommentteja, ennen kuin asiasta voi edes keskustella: "On kuitenkin yksi taho, jonka pinna ei varmasti veny sinne asti. Seurojen yhteistyökumppanit ovat seuranneet kauhulla niiden painajaisten toteutumista, joita he alkoivat nähdä jo kanavamuutoksen julkistushetkellä." Jos itse lehdessä on jotain kommentteja noilta yhteistyökumppaneilta, niin laittakaa tänne.LaTe_Show kirjoitti:Sen verran on pakko korjata, että ainakin MTV3n sivuilla lukee näin: "MTV Oy kuului 26.4.2005 asti Alma Mediaan." Mutta eihän tämä tietenkään poista sitä tosiasiaa etteikö nämä mediat olisi vieläkin "läheisiä" toisilleen.
AnaMasa kirjoitti:Tottahan se silti on, että se "Illan peli" (vai mikä se on) ontuu. Mun puolesta koko 5 minuutin turhuus pois ja arkipeleistäkin tarinaa lauantaille.
Crueman kirjoitti:Mitenköhän tämä mahtaa toimia tilanteessa joissa toinen on satelliittiboxi ja toinen normaali antennivastaanotin niinkuin esim. sivullekirjoittaneella. Ennenhän korttia pystyi vaihtamaan boxien välillä, mutta nykyään ei antenniversio korttia enää tunnista. Se on sikäli sieltä itsestään, että nyt ei pysty tallentamaan edellä mainitusta syystä esim. yöllä tulevaa saksalaista taidetta...
JimmyMac kirjoitti:Niin, mikäli oikein ymmärsin, niin tuo Conax-linkitys ei koske kaapelitalouksia?
LaTe_Show kirjoitti:Jaahas, tämän päivän Iltalehti kommentoi tätä Canal+/Nelonen kuviota... http://www.iltalehti.fi/2005/09/28/jaakiekko/200509283545988_jk.shtml
Birkku kirjoitti:On päivän selvää että valtakunnalliselle sponsorille TV-näkyvyys on tärkeä asia.
Nyt itse en oikein ymmärrä tätä puolustelua ja Iina Aition jutun teilaamista. Kieltääkö joku täällä että 99 000 katsojaa on tuohon aikaan esitettävälle ohjelmalle ihan vitun vähän? "Mutku, mutku, ei jääkiekko kiinnosta massoja." Lauantai-illan klo 20 eteenpäin on koko viikon paras ohjelmapaikka ja testikuvankin luulisi keräävän yli 100 000 silmäparia. Pelkään, että matalat katsojaluvut tulevat merkitsemään joko ohjelmapaikan siirtoa, TimeOutin peruuttamista tai ohjelman sisällön radikaalia viihteistämistä. Yleisökilpailuja, Redraman esiintymisiä, Risto Kaskilahtea yms.LaTe_Show kirjoitti:Tottakai tämä pitää paikkaansa, mutta mielestäni se on huolestuttavaa jos jääkiekkolähetykset tehdään vain näiden sponsoreiden ehdoilla: Koffin Parhaat Paikat, Saarioisten viikon juniori etc, sen sijaan että käsiteltäisiin itse päätapahtumaa.