Tunnin ohjelma josta puolet ottelukoosteita ja puolet studiokeskustelua.
Hurmeen raahaaminen studioon ei tuonut mitään ja Laineeltakaan ei saatu kysyttyä muuta mielenkiintoista kuin jään kunnosta. Jos tämä formaatti on pysyvä, niin jako on 50-50, eli puolet pelaajahaastatteluista pääkaupunkiseudun porukoilta paikalle kärrättynä ja puolet muilta 11 joukkueelta satelliitin välityksellä. Ja kysymykset juostenkustuja, joten vastaukset ei anna mitään. "Mitä mieltä vastustajan itsellesi tuntemattomasta 0+0-miehestä?" kaltaiselta flopilta sentään tänään säästyttiin.
Virmanen/Matikainen-kaksikko sen sijaan oli erittäin kiinnostava osuus, mutta loppui täysin kesken. Lisäksi Lauralla ja Pekalla(?) oli ihan freestyle päällä, eli varsinaisesti ei oltu puheenvuoroja mietitty. Kysymykset olivat hyviä lukuunottamatta vannomis-tiukkausta (helvetti, jos olikosenyt 25.11 mennessä tulee pelkästään tappioita niin onhan se nyt selvä, että koutsi saa takuuvarmasti kenkää vaikka olisi itse Jeesus. 20 kierrosta takana kuitenkin.)
Liigaveto-osuus totaalisen turha. Miksi ketään kiinnostaa, miten jollekin totaalituntemattomalle pulliaiselle käy? Tai jos kiinnostaa, niin näitä visailuohjelmiahan on maailma pullollaan vieläkin, vaikka pahin buumi on onneksi taittunut. Jättäisivät edes yhteen kierrokseen homman ja panos korkeammaksi, jos kerran muhkeita voittoja haluavat hehkuttaa. Kolmeen kertaan sama läpi vie kolmasosan ohjelma-ajasta. Lisäksi hommaa ei oltu harjoiteltu ja Pekka(?) takelteli pahasti sääntöjä selvittäessään.
Nythän rivi oli perusriviä helpompi, kun 2-2-tuloksia oli kaksi. Odottelenpa kierrosta, jolloin kaikki ottelut päättyvät samoihin numeroihin... "kuusi oikein, ja sitten toinen kierros" "joo, kyllä mä valitsen tähänkin taas sen 2-2".
Tuohan vielä suosii sitä, että sopivan voiton tullen pitää riviä vain samana. Nythän jampalla oli 170 euroa taskussa, mutta se vaihtui lämpimään käteen. (kai se Kiekko-Reippaan pelipaita, eli viime kauden Pelicansin juhlaottelun paita, olisi joka tapauksessa tullut yllätyspalkintona) Tonni ekalla kierroksella, niin itse valitsisin jäljellä olevilla kierroksilla samat numerot, todellista PPV-qualitya.
Pasi Nurmisesta ei tässä roolissa ole yhtään mitään hyötyä. "Mitkä olivat mielenkiintoiset ottelut?" "Mitäs nyt, kun Jokerit on viimeisenä?" ja "mistä tietää, että valmentajan pitää saada kenkää?"