Sponsorit ovat tyytyväisiä jääkiekon tv-näkyvyyteen, kertoo Taloussanomat.
JimmyMac kirjoitti:Joo, mutta kun se on se puoli Suomesta, jossa ei asu ketään.
Ihan odotetunlaiseltahan tuo lista näyttää, eli valtakunnallisesti kiinnostavimpia joukkueita näytetään eniten. SaiPaa tosin haluaisin minäkin nähdä enemmän. Pelasivat ainakin siinä yhdessä TV-ottelussa erittäin miellyttävää jääkiekkoa.
Dhearted kirjoitti:Hifkin pelit vielä jollain tasolla ymmärrän, mutta että joka toinen ottelu on Tapparan peli. Ei mielestäni joukkueen pelityylissä mitään erikoista ole. Voisi kyllä näyttää vähän tasaisemmin KAIKKIEN joukkuieden pelejä. Annoin palautetta siitä canalillekkin, samoin tuntevat tehkää samoin, ehkä he jotenkin huomioivat asian (toivottavasti vaikka siten ettei tarvi enää nähdä yhtään Tapparan peliä kevätkaudella, koska kiintiö täyttyi jo syksyllä...)
Eddie kirjoitti:TPS & Tappara valtakunnallisesti kiinnostavimpia joukkueita?
D mies kirjoitti:tämän vuoden pelit (nähdyt ja vielä näkymättömätkin):
HIFK 6
Tappara 5
TPS 5
Lukko 4
Jokerit 4
Ässät 3
Blues 3
Kärpät 3
HPK 3
Ilves 3
KalPa 2
JYP 2
Pelicans 2
SaiPa 1
Kausi 2005-2006 runkosarja
YLEISÖMÄÄRÄT
Yht Y/O
1. Jokerit 27 187102 6930
2. HIFK 28 177848 6352
3. Tappara 27 151050 5594
4. TPS 27 148823 5512
5. Kärpät 27 148238 5490
6. Ilves 27 139394 5163
7. Blues 27 133138 4931
8. JYP 27 117818 4364
9. Lukko 27 115487 4277
10. Ässät 27 115071 4262
11. HPK 27 114856 4254
12. KalPa 28 112523 4019
13. SaiPa 27 110568 4095
14. Pelicans 27 105814 3919
JimmyMac kirjoitti:Ja onhan se nyt ihan selkeä asia, että HIFK, Jokerit, Tappara ja TPS (ja ehkä nykyään myös Kärpät) ovat valtakunnan suosituimmat joukkueet noin yleisesti.
forrest kirjoitti:Sponsorit ovat tyytyväisiä jääkiekon tv-näkyvyyteen, kertoo Taloussanomat.
Niin, tuota juttua lukemalla saa sen kuvan, että tuossa on kysytty lähinnä liigan pääsponsoreilta(?). Veikkaan, että eri joukkueiden sponsorit voisivat sitten ollakin vähän eri mieltä, kun tuo näkyvyys ei todellakaan jakaudu missään mielessä tasaisesti. Tosin toki pienten seurojen sponsorit tietävät jo sponssisopimuksia tehdessään etteivät samanlaista näkyvyyttä mediassa saa kuin isojen joukkueiden sponsorit. Mutta silti kyllä lätyttää tuo Canalin pelienvalinta. SaiPa kun on pelannut tällä kaudella vieraissakin monesti viihdyttävää kiekkoa(toisin kuin aiemmilla kausilla) ja silti on näkynyt vain yksi peli. Tosin nuo tämän vuoden pelivalinnathan tehtiin jo ennen kauden alkua pääosin. Toivoa sopii, että Canalilla olisi huomattu SaiPan pirteät otteet ja että joukkue näkyisi useammin tv-otteluissa kevätpuoliskolla.forrest kirjoitti:Sponsorit ovat tyytyväisiä jääkiekon tv-näkyvyyteen, kertoo Taloussanomat.
forrest kirjoitti:Sponsorit ovat tyytyväisiä jääkiekon tv-näkyvyyteen, kertoo Taloussanomat.
Uncle Becker kirjoitti:SM-liigasta Timonen mainitsee seuraavaa: "Canal+:n lähetyksiä katsoo jo melkein yhtä monta kuin MTV3:n lähetystä aikanaan, minkä liäksi halleissa käy enemmän väkeä."
Jokainen voi miettiä mitä tuo "melkein" tarkoittaa ja meinataanko katsojamääriä per peli vai viikko vai mitä. Minä ainakin olen nykyiseen tilanteeseen tyytyväinen.
Uncle Becker kirjoitti:
SM-liigasta Timonen mainitsee seuraavaa: "Canal+:n lähetyksiä katsoo jo melkein yhtä monta kuin MTV3:n lähetystä aikanaan, minkä liäksi halleissa käy enemmän väkeä."
Jokainen voi miettiä mitä tuo "melkein" tarkoittaa ja meinataanko katsojamääriä per peli vai viikko vai mitä. Minä ainakin olen nykyiseen tilanteeseen tyytyväinen.
lihaani kirjoitti:Miksi Canal+ EI ILMOITA Suomen katsojalukuja? Se on mainostajalle aina tärkein tieto mistään mediayhtiöstä.
D mies kirjoitti:Piti oikein kaivaa tämä topikki esiin ja laskea tämän vuoden pelit (nähdyt ja vielä näkymättömätkin):
HIFK 6
Tappara 5
TPS 5
Lukko 4
Jokerit 4
Ässät 3
Blues 3
Kärpät 3
HPK 3
Ilves 3
KalPa 2
JYP 2
Pelicans 2
SaiPa 1
seeyou@jäähalli kirjoitti:Minun mielestäni HIFK-faneja on "sorsittu" otteluvalinnoissa. IFK:n pelejä on toki näytetty eniten, mutta lähinnä kotipelejä/vieraspelejä, joihin voi arkenakin lähteä.
seeyou@jäähalli kirjoitti:Minun mielestäni HIFK-faneja on "sorsittu" otteluvalinnoissa. IFK:n pelejä on toki näytetty eniten, mutta lähinnä kotipelejä/vieraspelejä, joihin voi arkenakin lähteä.
Number 11 kirjoitti:Minun mielestäni Blues-faneja on "sorsittu" otteluvalinnoissa. Bluesin pelejä on näytetty tasan kaksi kappaletta ja molemmat ovat olleet kotipelejä. 27.12. sentään nähdään Bluesin vierasottelu Turussa.
Hack kirjoitti:Samoin JYP-faneja. Viidensiä sarjassa ja kaksi merkityksetöntä kotipeliä näytetty. Eikö lisää ole edes tulossa ainakaan ennen tammikuuta.
Eddie kirjoitti:TPS & Tappara valtakunnallisesti kiinnostavimpia joukkueita?
kritiikki kirjoitti:Vaikka Kärpät onkin "puolen suomen" joukkue, -se on sitä vaan maantieteellisesti.
Katsojaluvut eivät ilmeisesti riitä lähellekkään valtakunnallista kiinnostavuutta.
Kärppien katsojaluvuista suurin osa tullee Oulusta, ja sen välittömästä tuntumasta.
Mitä kauemmaksi Oulusta mennään, -sitä vähemmäksi kiinnostavuuskin katoaa.
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:Tuskinpa kärpät kiinnostavin joukkue sm-liigassa on, mutta en nyt jaksa uskoa, että vähiten kiinnostava. Voihan se toki olla, paska kun on ja kaikki pelaajat ovat rottia, pellehermanneja tai minnihiiriä.
kritiikki kirjoitti:Jos Jokerit tällä urheilumenestyksellään sijaitsisi vaikkapa Jämsässä, -se ei kiinnostaisi mediaa lainkaan.