trumppa kirjoitti:Joku on jossain herännyt ja selvittänyt, mikä on sm-liigan kiinnostavin joukkue.
Repolainen kirjoitti:...ja kolme HIFK:n peliä on mielestäni vittuilua meille kanavasta maksaville kuluttajille.
Jewgen kirjoitti:Nyt on aika lausua pitkä haistatus Canal +:lle. Tuota Lukko-Ässät ottelua varten oli tarkoitus pitää oikein kisastudiota. Eli koska sitä ei nähdäkkään niin iso haistatus!!!!
Bismarck kirjoitti:Mäkin maksan, enkä ota todellakaan canalin toimintaa vittuiluna. Hieno homma nähdä pääkaupunkiseudun ykkönen niin sarjataulukossa kuin kiinnostavuudessakin tv-ruudussa. Avaan muutaman oluen ja nautin ottelusta. Nauti sinäkin Repolainen.
Repolainen kirjoitti:Brändi tekee kiinnostavan? Minun mielestäni HIFK:ssa ei ole kuin kolme valtakunnallisestikin kiinnostavaa pelaajaa tällä kaudella: Karalahti, Lostedt ja Salmelainen. Jere taitaa vielä olla loukkaantuneena? Jokerit ja Blues ovat paljon kiinnostavimpia jengejä pääkaupunkiseudulta tällä hetkellä ja kolme HIFK:n peliä on mielestäni vittuilua meille kanavasta maksaville kuluttajille.
K V Yht
Kärpät 2 1 3
Jokerit 1 3 4
TPS 2 3 5
Lukko 1 3 4
HIFK 3 3 6
Blues 2 1 3
Ilves 2 1 3
Tappara 1 4 5
HPK 2 1 3
Ässät 2 1 3
KalPa 1 1 2
SaiPa 1 0 1
JyP 2 0 2
Pelicans 1 1 2
Mikä se Kerhon toinen vieraspeli Lukko-ottelun lisäksi on?JPL kirjoitti:K V Yht
..
HPK 2 2 4
Twite kirjoitti:Mikä se Kerhon toinen vieraspeli Lukko-ottelun lisäksi on?
En muista kuin 2 kotipeliä nähneeni, pätkiikö mulla nyt jo muistikin näin pahasti?
Vieraspeli?Jamina kirjoitti:Torstaina 6.10 pelattu HPK-Ässät näytettiin Canal+:lla.
JPL kirjoitti:Eli vuodenvaihteeseen mennessä joukkueiden otteluita on nähty Canalilla seuraavasti:
Koodi:K V Yht Kärpät 2 1 3 Jokerit 1 3 4 TPS 2 2 4 Lukko 1 3 4 HIFK 3 3 6 Blues 2 1 3 Ilves 2 1 3 Tappara 2 4 6 HPK 2 2 4 Ässät 1 1 2 KalPa 1 1 2 SaiPa 1 0 1 JyP 2 0 2
PeZu kirjoitti:Mihin hävisi se yksi Pelicansien peli Hifkiä vastaan? Muuten toi taulukko taitaa olla oikeassa(?)
Sapoman kirjoitti:Jou
Itse aion irtisanoa koko Canalplus palvelun heti kun tarjousvuoteni on tässä kohta täynnä.
Ai vähän sama homma? Todella vähän. Mieti nyt toisen kerran.Jeffrey kirjoitti:Tässä on vähän sama homma kun lätkän mm-kisoissa. Kiinnostavimmat pelit näytetään. Mitäs siitä tulis jos mm-kisoissakin näytettäisiin pelejä tasapuolisesti? Voin vain kuvitella sen hälinän jos Suomen peliä ei näytettäisiin kun samaan aikaan pelattava Puola-Japani pitää näyttää tasapuolisuuden vuoksi.
Köpi kirjoitti:01.11 näytettiin myös JYP - Pelicans, joten loksunokillekin pitää merkata kaksi peliä näytettäväksi.
Twite kirjoitti:Mikä se Kerhon toinen vieraspeli Lukko-ottelun lisäksi on?
En muista kuin 2 kotipeliä nähneeni, pätkiikö mulla nyt jo muistikin näin pahasti?
Minusta vaihtoehdot ovat enemmänkin:kaali kirjoitti:Ei maha mitään, itke ja niele.
Eikös tuona päivänä tullut Ässät-TPS?JPL kirjoitti:25.10.2005 Tappara - HPK
Twite kirjoitti:Eikös tuona päivänä tullut Ässät-TPS?
PS. Ihme itkemistä itkemisestä.
SergeiK kirjoitti:Minusta vaihtoehdot ovat enemmänkin:
a) osta
b) ole ostamatta.
Itse valitsin jälkimmäisen.