Canal+ / Nelonen

  • 1 404 400
  • 5 294

scholl

Jäsen
Itsekin olin jossain vaiheessa sitä mieltä, että länsirannikon paikallismatsi on ihan ok, mutta onhan se täysin hullua, jos narrien matsia ei näytettäisi, kun on uusi valmennusjohto, 2 uutta veskaria jne.

Taitaa olla niin, että eniten päätöksistä närkästyvät ne, jotka eivät ole edes Canal +:n asiakkaita, vaan ikuisia vastarannan kiiskejä (nyt mä en ainakaan ota canalia), joiden harrastuksissa keskeisenä on ikuinen valittaminen ja uusien asioiden vastustaminen.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin itselläni ei ole canalia eikä tule, mutta olisi edes se viiden minuutin koostekin Ässä-pelistä ollut ihan kiva nähdä. Nyt ensi torstaina joka kanava huutaa vain Curre sitä ja Curre tätä.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivottavasti Canal pitää linjansa jatkossa, ja näyttää esimerkiksi 12.01 ottelun Pelicans-Jyp, jossa Pelicanssia valmentaa ensimmäistä kertaa Hannu Aravirta. Koska tämän pelin on oltava mielenkiintoisin silloin tuom valmentajavaihdoksen takia.

Periaatteessa se on hyvä, että Canal pystyy reagoimaan tilanteisiin nopeallakin aikavälillä, itseäni vaan "vihastuttaa" se, että haluan nähdä eri parien välisiä otteluja, HIFK -Jokerit on jo nähty tällä kaudella, ja tullaan näkemään taas 10.01 Canalilta(sinä päivänä ei ole muita pelejä), kun taas tuota Lukko - Ässät, länsirannikon hegemonia ottelua, ei olla vielä näytetty. No, aina ei voi voi voittaa, ei edes joka kerta.

Mutta onhan tuo HIFK-Jokeritkin peli mielenkiintoinen, en sillä purnaa. Onhan se hauska nähdä Virmanen heilumassa verokorttien kanssa vaihtoaitiossa ja "tsemppaamassa" pelaajia.....
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Jos canal aikoo näitä "sucker puncheja" heittää niin voitaisiin sitten edes sopia jonkinlaiset pelisäännöt. Esimerkiksi niin että viikkoa ennen ei enää saisi muuttaa ottelua. Nykyäänhän tuo aiheuttaa sitä että joku saattaa esim. pyytää työvuoroaan vapaaksi ja sitten telkkarista tuleekin jotain mikä ei itseä kiinnosta tippaakaan.

Torstaina aion tuoda kaksi helvetin isoa kiveä sohvalle, ja pistän matsin päälle. Otan siitä kuvan ja lähetän Canalille.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
TÄTÄ minä kutsun asiakaspalveluksi!

Laitoin mailin noin 5 minuuttia sitten ja sain vastauksen nyt.


SM-liigan vastaava tuottaja vastaa:

Tervehdys,

Ymmärrän pettymyksesi. Ottelun vaihtaminen ei perustu laajamittaiseen palautteeseen, vaan tiimin journalistiseen ratkaisuun. Ei kannata mobilisoida adressia.

"Hyvitämme" ottelumuutoksen myöhemmin. Matkustamme Raumalle marraskuun lopulla. Länsirannikon paikallispeli on ohjelmassamme joulukuun lopussa.

Ystävällisin terveisin,


xxxxxxxxxxxxx



Kiitokset Canalille nopeasta ja asiallisesta vastauksesta. En olisikaan mobilisoinut addressia, mutta tuosta voisi päätellä että sellaistakin on joku jo harrastanut.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
flintstone kirjoitti:
Eli sinulla ei tuota paketti ole mutta haistatat silti Canal+ vitut siitä kun tuo peli on vaihdettu toiseksi. Niinkö? Minä ymmärtäisin vitutuksen huomattavasti paremmin jos sinulla olisi tuo Canal+ hankittuna ja olisit tehnyt hankinnan nimenomaan siksi että näet sieltä SM-liigaa mutta nyt tilanne on se että eipä tuo sinun sauhuamisesi Canal+:n suuntaan paljoa merkitse kun et ole sitä muutenkaan tilannut.

Ehkäpä se peli on vaihdettu jopa siksi että sieltä teiltäpäin ei olla muutenkaan tarpeeksi hankittu tuota Canal+ kanavapaketti?

No, pelin yhteydessä oli tarkoitus tehdä vierailu toiseen asuintaloon, jossa kyseinen Canal+ näkyy. Ei kai minulla mitään äänenpainoa sinänsä ole Canalin suuntaan urputtaa, kun en koko kanavapaketista ole maksanut (ja tämä vain vahvisti päätöstä, että en tule jatkossakaan maksamaan), mutta harmittipahan (ja harmittaa edelleen) aika paljon, että jo tehdyt suunnitelmat menevät ihan puihin, kun Canalin päässä yhtäkkiä ilman varoitusta kylmästi siirretään Lukko - Ässät sivuun. Ei siinä sen kummempia. Jos olisin Canalin tilaaja, silloin voisin pitää enemmän ääntä näistä isojen seurojen suosimisistakin, nyt en viitsinyt siitä mitään mainita.

Ja meiltäpäin = Helsingistä, joten tuskin se pelin vaihtoon on mitenkään vaikuttanut.

Edit: Ok, pointsit ja kiitos Canalille, jos hyvittävät asian lähitulevaisuudessa näyttämällä toisena päivänä länsirannikon paikallisen. Siinä tapauksessa asia ei enää harmita paljoa, koska tällöin ymmärrän ratkaisun näyttää tällä hetkellä kiinnostavin ja tapetilla oleva HIFK - Jokerit, jos kerran syrjäytetylle Lukko - Ässät -pelillekin on alunperinkin suunniteltu korvausta lähitulevaisuuteen. Hienoa toimintaa, Maikkarilta vastaavaa olisi ollut turha toivoakaan.
 

R0kMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, HIFK, Newcastle
Shelter kirjoitti:
Milläs joku Curt Lindström on nyt niin mielenkiintoinen, että hänen takia pitää peli näyttää oikein televisiosta? Kaveri on kuitenkin jo nähty valmentamassa sm-liigassa, joten big deal. Jos Jokerien uusi valmentaja olisi ollut joku Scotty Bowman, niin asia olisi ollut eri. Sitäpaitsi tuon parin peli on jo näytetty Canalilla, Lukko - Ässät paria ei ole.

Mutta turhapa sitä on valittaa, päätös on tehty ja näillä mennään. Vai pitäisikö Ässät ja Lukko -fanien alkaa pommittamaan Canalia sähköpostilla, että vaihdetaan alkuperäinen peli takaisin?

Mä aloin pommituksen heti miten kun tieto siirrosta tuli. Ja voin todeta etten ole ollut ainoa :D
No, hyvittävät Lukko-Ässät pelin sitten joulukuussa. Ihmettelen silti mitkä asiat ratkaisivat siirron..
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
psychodad kirjoitti:
TÄTÄ minä kutsun asiakaspalveluksi!

Laitoin mailin noin 5 minuuttia sitten ja sain vastauksen nyt.


SM-liigan vastaava tuottaja vastaa:

Tervehdys,

Ymmärrän pettymyksesi. Ottelun vaihtaminen ei perustu laajamittaiseen palautteeseen, vaan tiimin journalistiseen ratkaisuun. Ei kannata mobilisoida adressia.

"Hyvitämme" ottelumuutoksen myöhemmin. Matkustamme Raumalle marraskuun lopulla. Länsirannikon paikallispeli on ohjelmassamme joulukuun lopussa.

Ystävällisin terveisin,


xxxxxxxxxxxxx



Kiitokset Canalille nopeasta ja asiallisesta vastauksesta. En olisikaan mobilisoinut addressia, mutta tuosta voisi päätellä että sellaistakin on joku jo harrastanut.

Pisteet Canalille. Hienoa, että hoitivat homman noin, niin kaikki on tyytyväisiä.
Nyt tuon pelin vaihdon Hifk - Jokerit peliin ymmärtää ja hyväksyy täysin... Hienoa toimintaa kyseiseltä kanavalta, tuli hutkittua ennekuin tutki asiaa tarkemmin...
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
psychodad kirjoitti:
Tarkoitinkin lähinnä sitä, että kukaan ei halua nähdä Lindströmiä.

Paitsi nuo mainiot miehet Karjala-lippiksissään, jotka elävät viellä vuotta -95. Nooh, tuskin kovin moni maajoukkue mies kuuluu Canalin asiakkaisiin SM-liigan takia, mutta silti Curren media-arvoa ei kannata aliarvioida. Taitaa olla Aravirran kanssa tämän hetken tunnetuin liigavalmentaja ns. suuren yleisön keskuudessa.

edit:Luin vasta nyt tuon Canalilta saamasi vastauksen. Juma, vaikutta ihan oikealta yritykseltä tuo Canal+.
 
Viimeksi muokattu:

zoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Höh! Aine ne kuvaa ne HIFK:n matsit mitä menen itse katsomaan.
Hyvä kuitenkin, että vaihtelevat matseja kiinnostavampiin, mutta hyvittävät ne myöhemmin.
Go CanalPlus!
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän tuo otteluvaihto alkuun harmitti, mutta toisaalta minua AIKUISTEN OIKEASTI kiinnostaa nähdä "uusi" Jokerit katsottuani ja hämmästeltyäni Kalpa-Jokerit-pelin.
Positiivinen asia on, että Raumalla ehditään kahden viikon aikana tekemään jotain hallin rakennustyömaalle, ennen kuin kamerat saapuvat HPK-peliin 29.11.

http://www.raumanlukko.fi/galleria/
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihmetyttää vain hieman näissä otteluvalinnoissa tuo HIFKin jatkuva näkyminen. Ei se brändi kuitenkaan näissä maakunnissa ihan niin kiinnostava ole, kuin Helsingissä kuvitellaan.

Olisikohan tässä takana jokin canal+:n ajattelu: HIFK tappelee kuitenkin vähintään yhdessä noista peleistä -> iltapäivälehdet kirjoittavat suuria lööppejä, kuinka HIFK tappeli tv-pelissä canal+:n lähetyksessä -> syntyy suuri jeesustelu asiasta -> yhä useammat ihmiset haluavat tilata canal+:n nähdäkseen, mistä kohina oikein syntyy.

Ja välttääkseni HIFK-fanien vi**uilun, paljastan jo nyt, että minulla on kyllä canal+, ja aion kyllä katsoa pelit, eikä minulla ole mitään tappeluitakaan vastaan, mutta haluaisin kyllä nähdä muitakin kuin HIFKin otteluja joka toinen kerta, kun pelejä tulee.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mielestäni oli ihan hyvä veto vaihtaa seuraava tv-peli. Uskon että Stadin paikallispeli kiinnostaa paljon useampaa kuin se toinen ottelu. Ja tietenkin Canal+ ajattelee myös taloudellisia etuja, harva yritys kuitenkaan alkaa mitään hyväntekeväisyyttä harjoittamaan jos huomaavat että jollain toisella tavalla on saatavissa parempi tuotto.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
En ottanut kauden kynnyksellä canal+:a, koska silloin silmäiltyäni niitä matseja joita oli tarkoitus näyttää, olivat omalta kannalta turhia: Kolme HIFK.n kotimatsia. Mitäpä minä siitä olisin hyötynyt kun kerran kausarin omistan?

Nyt mulla on kuitenkin tuo kanava hallussa, kiitos hehkeiden neitojen ja mainion halli-tarjouksen, tarjoukseen johon viattomana jouduin kesken nakinostoretkeä HIFK-Kalpa -matsissa. Itselleni jälkikäteen sobbari povarissa todistelin canal+:n tarpeellisuutta, tuleehan sieltä muutakin, NHL:ä, koboa ja kaikkea.

Pari viikkoa(?) sitten täällä oli napinaa siitä ettei canal suostunut vaihtamaan näytettävää matsia? Nyt vaihtaa ja sehän kuulostaa hyvältä, seurataan sitä tai niitä jotka ovat sillä hetkellä kuumia ja reagoidaan heti tilaanteeseen. Tämä on mielestäni asiakaspalvelua ja taidankin tarjouksen umpeuduttua jatkaa tilausta. Mielelläni katson matseja jossa on jotain värinää, kuin väsynyttä täytepeliä mikä on pakko pelata ja pakko televisioida koska kesällä tehdyssä ohjelmakartassa niin lukee. Useinmiten perinteinen merisääkin pesee tällaiset lähetykset ja helposti. Kylmästi voisivat canalilla jatkossakin vasta loppuviikosta päättää, mitä ensi viikolla näytetään? Ilman mitään rahastys-äänestystä, vaan luottaen omaan näkemykseen missä tarjoillaan sen hetken tymäköin matsi. Nimenomaan Matsi.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
pale kirjoitti:
kuulostaa hyvältä, seurataan sitä tai niitä jotka ovat sillä hetkellä kuumia
5 viimeistä ottelua
Koodi:
         O V JaV JaT T  +  -  ME P
HPK      5 4  0   0  1 24 13  11 12
Kärpät   5 4  0   0  1 16 10   6 12
Tappara  5 4  0   0  1 15 10   5 12
TPS      5 2  2   0  1 16  9   7 10
JYP      5 3  0   1  1 12  9   3 10
Ilves    5 2  1   1  1 14 14   0  9
Lukko    5 1  1   2  1 13 13   0  7
Blues    5 2  0   1  2 15 18  -3  7
[b]Jokerit[/b]  5 2  0   0  3 20 20   0  6
Kalpa    5 1  1   0  3 15 15   0  5
Saipa    5 1  1   0  3 15 20  -5  5
Ässät    5 1  0   1  3 12 17  -5  4
[b]HIFK[/b]     5 1  0   0  4  8 17  -9  3
Pelicans 5 0  0   1  4  6 20 -14  1
lähde:www.bluesfanclub.net

Tosi kuumia ovat joo. Ilmeisesti tämän pohjamutaderbyn ansiosta ohjelmistosta tipahti mm. TPS-Tappara. En nyt vielä riehu tämän enempää, mutta pahasti alkaa Canalin otteluvaihdot muistuttamaan maikkarin vastaavia.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Ymmärrän yskän. Tarkoitan kierroksen kiinostavuutta sillä millä sitä eniten nostetaan.Keskenäinen väkevyys kontra uusi pelaaja ja valkku. Kevyt saneeraus vai täys remppa? Mua ainakin kiinnostaa nähdä millaista Jokerit esittää materiallaan kun sinne on tollanen poppaukko hoidettu, voidaan nähdä ihan oikeata peliä? Samaan aikaan Tepsiin on tullut uusvanha perusvenäläisen perusvarma suihinottaja, jonka otteet ei juurikaan jaksa kiinnostaa ajatellessa jääkiekkoa. Noin yleensä TPS:n matseja saattaisi seurata ilman nukahtamista tollaset kevyet 3% katsojista niin miksi sitä pitäisi näyttää? Saada uneen ne loputkin?

Tappara on pelannut, moni voisi sanoa ja sanon itsekin, helvetin vahvaa peliä. Miksi, siis yleisen mielenkiinnon kannalta pitäisi näyttää kun Tappara leipoo urakalla Tps:ä nenään? Eikö ole mielenkiintoisempaa katsoa tasaväkistä matsia sohvalta käsin?
 
Viimeksi muokattu:

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
pale kirjoitti:
Ymmärrän yskän.
Älä teeskentele. Olet tyytyväinen, koska näet enemmän suosikkijoukkuettasi ja minua vituttaa, koska suosikkijoukkueeni tv-peli peruttiin.

Nämä siis muutettiin
Koodi:
To 17.11. Lukko-Ässät   --> HIFK-Jokerit 
Ti 22.11. Ilves-TPS     --- Ilves-TPS    
To 24.11. Pelicans-HIFK --- Pelicans-HIFK
Ti 29.11. TPS-Tappara   --> Lukko-HPK
Jälkimmäinen muutos on siis ilmeisesti hyvitys Raumalle tuon ekan muutoksen tähden. Harmi vaan, että molemmat vaihdetut ottelut vaihdettiin pareihin, jotka ollaan jo nähty. Ei silti, kyllä Tepsiä on tullut ihan riittävästi telkusta ja tulee varmaan jatkossakin tarpeeksi. Itse katson kuitenkin järjestään kaikki matsit ja Lukko-Ässät on noista edelleen kiinnostavampi pari jonkun Curre-95:n tulosta ja Knikkerttonin (vaimikäseon) poissaolosta huolimatta. TPS-Tappara vs. Lukko-HPK:n kiinnostavuudesta olen jäävi kommentoimaan, mutta pelkän hyvityksen vuoksi vaihto on älytön.

Ei ooo repaa!! Nyyh.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
AnaMasa kirjoitti:
Älä teeskentele. Olet tyytyväinen, koska näet enemmän suosikkijoukkuettasi ja minua vituttaa, koska suosikkijoukkueeni tv-peli peruttiin.

Nämä siis muutettiin
Koodi:
To 17.11. Lukko-Ässät   --> HIFK-Jokerit 
Ti 22.11. Ilves-TPS     --- Ilves-TPS    
To 24.11. Pelicans-HIFK --- Pelicans-HIFK
Ti 29.11. TPS-Tappara   --> Lukko-HPK
Jälkimmäinen muutos on siis ilmeisesti hyvitys Raumalle tuon ekan muutoksen tähden. Harmi vaan, että molemmat vaihdetut ottelut vaihdettiin pareihin, jotka ollaan jo nähty. Ei silti, kyllä Tepsiä on tullut ihan riittävästi telkusta ja tulee varmaan jatkossakin tarpeeksi. Itse katson kuitenkin järjestään kaikki matsit ja Lukko-Ässät on noista edelleen kiinnostavampi pari jonkun Curre-95:n tulosta ja Knikkerttonin (vaimikäseon) poissaolosta huolimatta. TPS-Tappara vs. Lukko-HPK:n kiinnostavuudesta olen jäävi kommentoimaan, mutta pelkän hyvityksen vuoksi vaihto on älytön.

Ei ooo repaa!! Nyyh.[/QUOTE

Ninnkuin aiemmin kerroin, mulle ei ole suurtakaan hyötyä jos joku matsi vaihdetaan HIFKin kotimatsiin. Se kortti. Sen sijaan muista jengeistä Ilves-TPS matsi saattaakin näin edeltäkatsoen vaikuttaa kierroksen ottelulta, ts. vähiten nukahtaneita. Lukko- Ässät toimii myös, mutta epäilyttää jännite?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
pale kirjoitti:
Kylmästi voisivat canalilla jatkossakin vasta loppuviikosta päättää, mitä ensi viikolla näytetään? Ilman mitään rahastys-äänestystä, vaan luottaen omaan näkemykseen missä tarjoillaan sen hetken tymäköin matsi. Nimenomaan Matsi.
Samaa mieltä olen minä. MUTTA ei tuollaista voi tehdä niin että ensin ilmoitetaan kuukaudeksi eteenpäin pelit. Ei sitten ilmoiteta etukäteen kuin seuraavan viikon pelit, eipä tarvitse vaihdella.

PS. Olen sitä mieltä että 24.11. Pelicans-HIFK ei ole millään kriteereillä kierroksen kiinnostavin ottelu. Onko joku eri mieltä?

TPS - Kärpät
Lukko - JYP
HPK - KalPa
Ässät - Jokerit
Pelicans - HIFK
Ilves - SaiPa
Blues - Tappara
 

Korinekki

Jäsen
Twite kirjoitti:
PS. Olen sitä mieltä että 24.11. Pelicans-HIFK ei ole millään kriteereillä kierroksen kiinnostavin ottelu. Onko joku eri mieltä?

TPS - Kärpät
Lukko - JYP
HPK - KalPa
Ässät - Jokerit
Pelicans - HIFK
Ilves - SaiPa
Blues - Tappara

Noh. Tossa on kuitenkin listalla lähes kaikki vähemmän kiinnostavia pelejä.
Ässät-Jokerit kiinnostavin. Muut samaa massaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Korinekki kirjoitti:
Noh. Tossa on kuitenkin listalla lähes kaikki vähemmän kiinnostavia pelejä.
Ässät-Jokerit kiinnostavin. Muut samaa massaa.

Eiköhän tuon litanian kiinnostavin peli ole kuitenkin TPS-KÄRPÄT. Kärpät taistelee ykköspaikasta ja TPS on pikku hiljaa saamassa pelinsä kuntoon. Jos menee suunnitelmien mukaan,niin tää on kiistatta illan kovin ottelu.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
vilperi kirjoitti:
Eiköhän tuon litanian kiinnostavin peli ole kuitenkin TPS-KÄRPÄT.

Kyllä, jos haluaa katsoa rusettiluistelua ja kontaktien välttelyä. Itse haluan katsoa kuinka liha tummuu ja laita ryskää, joten noista peleistä selkeästi kiinnostavimmat pelit tulevat Lahdesta ja Porista. Varauksin Tampereelta, riippuen jaksaisiko Ilves innostuttaa SaiPaa tältä kaudelta tuttuun taklauspeliin.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Twite kirjoitti:
Samaa mieltä olen minä. MUTTA ei tuollaista voi tehdä niin että ensin ilmoitetaan kuukaudeksi eteenpäin pelit. Ei sitten ilmoiteta etukäteen kuin seuraavan viikon pelit, eipä tarvitse vaihdella.

PS. Olen sitä mieltä että 24.11. Pelicans-HIFK ei ole millään kriteereillä kierroksen kiinnostavin ottelu. Onko joku eri mieltä?

TPS - Kärpät
Lukko - JYP
HPK - KalPa
Ässät - Jokerit
Pelicans - HIFK
Ilves - SaiPa
Blues - Tappara


En minä ainakaan ole. Kiinnostavin matsi tolta listalta käydään kotiakselilla Pori- Tampere. Siellä saatetaan nähdä ihan oikeata vääntöä.

Hienoa kuitenkin on se, että Canal/Nelonen reagoi asiaan eikä jää makaamaan. Mulle kelpaa Ilves-Saipa tai Ässät-Jokerit. Odotettavissa jääkiekko-nimistä peliä? Kivahan sitä olisi sohvalta katsoa kaiken tän muun tuuban ohessa,
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös