flintstone kirjoitti:Eli sinulla ei tuota paketti ole mutta haistatat silti Canal+ vitut siitä kun tuo peli on vaihdettu toiseksi. Niinkö? Minä ymmärtäisin vitutuksen huomattavasti paremmin jos sinulla olisi tuo Canal+ hankittuna ja olisit tehnyt hankinnan nimenomaan siksi että näet sieltä SM-liigaa mutta nyt tilanne on se että eipä tuo sinun sauhuamisesi Canal+:n suuntaan paljoa merkitse kun et ole sitä muutenkaan tilannut.
Ehkäpä se peli on vaihdettu jopa siksi että sieltä teiltäpäin ei olla muutenkaan tarpeeksi hankittu tuota Canal+ kanavapaketti?
Shelter kirjoitti:Milläs joku Curt Lindström on nyt niin mielenkiintoinen, että hänen takia pitää peli näyttää oikein televisiosta? Kaveri on kuitenkin jo nähty valmentamassa sm-liigassa, joten big deal. Jos Jokerien uusi valmentaja olisi ollut joku Scotty Bowman, niin asia olisi ollut eri. Sitäpaitsi tuon parin peli on jo näytetty Canalilla, Lukko - Ässät paria ei ole.
Mutta turhapa sitä on valittaa, päätös on tehty ja näillä mennään. Vai pitäisikö Ässät ja Lukko -fanien alkaa pommittamaan Canalia sähköpostilla, että vaihdetaan alkuperäinen peli takaisin?
psychodad kirjoitti:TÄTÄ minä kutsun asiakaspalveluksi!
Laitoin mailin noin 5 minuuttia sitten ja sain vastauksen nyt.
SM-liigan vastaava tuottaja vastaa:
Tervehdys,
Ymmärrän pettymyksesi. Ottelun vaihtaminen ei perustu laajamittaiseen palautteeseen, vaan tiimin journalistiseen ratkaisuun. Ei kannata mobilisoida adressia.
"Hyvitämme" ottelumuutoksen myöhemmin. Matkustamme Raumalle marraskuun lopulla. Länsirannikon paikallispeli on ohjelmassamme joulukuun lopussa.
Ystävällisin terveisin,
xxxxxxxxxxxxx
Kiitokset Canalille nopeasta ja asiallisesta vastauksesta. En olisikaan mobilisoinut addressia, mutta tuosta voisi päätellä että sellaistakin on joku jo harrastanut.
psychodad kirjoitti:Tarkoitinkin lähinnä sitä, että kukaan ei halua nähdä Lindströmiä.
5 viimeistä otteluapale kirjoitti:kuulostaa hyvältä, seurataan sitä tai niitä jotka ovat sillä hetkellä kuumia
O V JaV JaT T + - ME P
HPK 5 4 0 0 1 24 13 11 12
Kärpät 5 4 0 0 1 16 10 6 12
Tappara 5 4 0 0 1 15 10 5 12
TPS 5 2 2 0 1 16 9 7 10
JYP 5 3 0 1 1 12 9 3 10
Ilves 5 2 1 1 1 14 14 0 9
Lukko 5 1 1 2 1 13 13 0 7
Blues 5 2 0 1 2 15 18 -3 7
[b]Jokerit[/b] 5 2 0 0 3 20 20 0 6
Kalpa 5 1 1 0 3 15 15 0 5
Saipa 5 1 1 0 3 15 20 -5 5
Ässät 5 1 0 1 3 12 17 -5 4
[b]HIFK[/b] 5 1 0 0 4 8 17 -9 3
Pelicans 5 0 0 1 4 6 20 -14 1
Älä teeskentele. Olet tyytyväinen, koska näet enemmän suosikkijoukkuettasi ja minua vituttaa, koska suosikkijoukkueeni tv-peli peruttiin.pale kirjoitti:Ymmärrän yskän.
To 17.11. Lukko-Ässät --> HIFK-Jokerit
Ti 22.11. Ilves-TPS --- Ilves-TPS
To 24.11. Pelicans-HIFK --- Pelicans-HIFK
Ti 29.11. TPS-Tappara --> Lukko-HPK
AnaMasa kirjoitti:Älä teeskentele. Olet tyytyväinen, koska näet enemmän suosikkijoukkuettasi ja minua vituttaa, koska suosikkijoukkueeni tv-peli peruttiin.
Nämä siis muutettiin
Jälkimmäinen muutos on siis ilmeisesti hyvitys Raumalle tuon ekan muutoksen tähden. Harmi vaan, että molemmat vaihdetut ottelut vaihdettiin pareihin, jotka ollaan jo nähty. Ei silti, kyllä Tepsiä on tullut ihan riittävästi telkusta ja tulee varmaan jatkossakin tarpeeksi. Itse katson kuitenkin järjestään kaikki matsit ja Lukko-Ässät on noista edelleen kiinnostavampi pari jonkun Curre-95:n tulosta ja Knikkerttonin (vaimikäseon) poissaolosta huolimatta. TPS-Tappara vs. Lukko-HPK:n kiinnostavuudesta olen jäävi kommentoimaan, mutta pelkän hyvityksen vuoksi vaihto on älytön.Koodi:To 17.11. Lukko-Ässät --> HIFK-Jokerit Ti 22.11. Ilves-TPS --- Ilves-TPS To 24.11. Pelicans-HIFK --- Pelicans-HIFK Ti 29.11. TPS-Tappara --> Lukko-HPK
Ei ooo repaa!! Nyyh.[/QUOTE
Ninnkuin aiemmin kerroin, mulle ei ole suurtakaan hyötyä jos joku matsi vaihdetaan HIFKin kotimatsiin. Se kortti. Sen sijaan muista jengeistä Ilves-TPS matsi saattaakin näin edeltäkatsoen vaikuttaa kierroksen ottelulta, ts. vähiten nukahtaneita. Lukko- Ässät toimii myös, mutta epäilyttää jännite?
pale kirjoitti:Lukko- Ässät toimii myös, mutta epäilyttää jännite?
Samaa mieltä olen minä. MUTTA ei tuollaista voi tehdä niin että ensin ilmoitetaan kuukaudeksi eteenpäin pelit. Ei sitten ilmoiteta etukäteen kuin seuraavan viikon pelit, eipä tarvitse vaihdella.pale kirjoitti:Kylmästi voisivat canalilla jatkossakin vasta loppuviikosta päättää, mitä ensi viikolla näytetään? Ilman mitään rahastys-äänestystä, vaan luottaen omaan näkemykseen missä tarjoillaan sen hetken tymäköin matsi. Nimenomaan Matsi.
Twite kirjoitti:PS. Olen sitä mieltä että 24.11. Pelicans-HIFK ei ole millään kriteereillä kierroksen kiinnostavin ottelu. Onko joku eri mieltä?
TPS - Kärpät
Lukko - JYP
HPK - KalPa
Ässät - Jokerit
Pelicans - HIFK
Ilves - SaiPa
Blues - Tappara
Korinekki kirjoitti:Noh. Tossa on kuitenkin listalla lähes kaikki vähemmän kiinnostavia pelejä.
Ässät-Jokerit kiinnostavin. Muut samaa massaa.
vilperi kirjoitti:Eiköhän tuon litanian kiinnostavin peli ole kuitenkin TPS-KÄRPÄT.
Twite kirjoitti:Samaa mieltä olen minä. MUTTA ei tuollaista voi tehdä niin että ensin ilmoitetaan kuukaudeksi eteenpäin pelit. Ei sitten ilmoiteta etukäteen kuin seuraavan viikon pelit, eipä tarvitse vaihdella.
PS. Olen sitä mieltä että 24.11. Pelicans-HIFK ei ole millään kriteereillä kierroksen kiinnostavin ottelu. Onko joku eri mieltä?
TPS - Kärpät
Lukko - JYP
HPK - KalPa
Ässät - Jokerit
Pelicans - HIFK
Ilves - SaiPa
Blues - Tappara