Älä teeskentele. Olet tyytyväinen, koska näet enemmän suosikkijoukkuettasi ja minua vituttaa, koska suosikkijoukkueeni tv-peli peruttiin.
Nämä siis muutettiin
Koodi:
To 17.11. Lukko-Ässät --> HIFK-Jokerit
Ti 22.11. Ilves-TPS --- Ilves-TPS
To 24.11. Pelicans-HIFK --- Pelicans-HIFK
Ti 29.11. TPS-Tappara --> Lukko-HPK
Jälkimmäinen muutos on siis ilmeisesti hyvitys Raumalle tuon ekan muutoksen tähden. Harmi vaan, että molemmat vaihdetut ottelut vaihdettiin pareihin, jotka ollaan jo nähty. Ei silti, kyllä Tepsiä on tullut ihan riittävästi telkusta ja tulee varmaan jatkossakin tarpeeksi. Itse katson kuitenkin järjestään kaikki matsit ja Lukko-Ässät on noista edelleen kiinnostavampi pari jonkun Curre-95:n tulosta ja Knikkerttonin (vaimikäseon) poissaolosta huolimatta. TPS-Tappara vs. Lukko-HPK:n kiinnostavuudesta olen jäävi kommentoimaan, mutta pelkän hyvityksen vuoksi vaihto on älytön.
Ei ooo repaa!! Nyyh.[/QUOTE
Ninnkuin aiemmin kerroin, mulle ei ole suurtakaan hyötyä jos joku matsi vaihdetaan HIFKin kotimatsiin. Se kortti. Sen sijaan muista jengeistä Ilves-TPS matsi saattaakin näin edeltäkatsoen vaikuttaa kierroksen ottelulta, ts. vähiten nukahtaneita. Lukko- Ässät toimii myös, mutta epäilyttää jännite?