Taitaa Lappeenrannan seudulla maanpäällisen digiverkon kautta tulla niin vähän lisää katsojia, että homma olisi pelkkä kuluerä Canal+:lle.Birkku kirjoitti:No eipä sitten tarvinnut katsella liigapelejä tällä kaudella TV:stä. Aloituskustannukset olisivat kohonneet 500 euroon. Kieltämättä pettymys Canal+:n toimintaa kohtaan on jälleen aika tapissa. Puheet laajasta näkyvyydestä on täyttä paskaa. Niin kauan kun Canal+ ei ole valmis maksamaan edes Digitan valmiiksi asentamaa kaistaa alueilla, joissa tuo C-nippu näkyisi on puheet laajasta näkyvyydestä pelkkää teoreettista höpinää. Totuus on se että KÄYTÄNNÖSSÄ on PALJON paikkoja missä tuota kanavaa ei saa näkymään. Satelliittilautasen kanssa homma on aivan tuuripeliä. Jos asuntosi on sattumalta paikassa, jossa ei ole oikeassa suunnassa puita, taloja tai mäkiä edessä, SAATTAA Canalin saada näkymään.
Voi olla että joku kokee tämänkin turhanpäiväisenä itkemisenä, mutta edelleen uskallan väittää palvelua ALA-ARVOISEKSI, jos sitä ei edes kyetä tarjoamaan. Selitykseksi ei kelpaa että olisihan sen saanut 500 euron lisäpanostuksella. Jossain menee kuitenkin raja järkevän ja ei ihan niin järkevän hinnan välillä.
Totuus on se, että Canal+:n saa näkymään suurimpaan osaan Suomea helpommin ja halvemmalla kuin maikkarin kokemusta on useammasta paikasta tämän suhteen.
Totuus on se, että satut nyt itse asumaan väärässä paikassa ei se ole Canal+:n vika, mutta se on asia jolle voit itse tehdä jotain.
Canal+ kyllä kykenee sen palvelun tarjoamaan, mutta itse et näemmä ole valmis sijoittamaan siihen rahaa kun kerran näkyvyys olisi mahdollista.
Kyllä mitenkään ymmärrä miten saat Canal+:n aloituskustannuksiksi yli 500€.
Ei nouse tuohon luokkaan mikäli hommaa vaan perusboxin tai tyytyy siihen mikä tuu paketin mukana.