Nurmijärven Peto kirjoitti:Hommataan yhteiskolehtilla Birkulle asunto alueelta jossa canali näkyy. Kukaan ei jaksa kuunnella tota valitusta päivästä toiseen. Sähän oot kun pienet lapset äiti toi ei leiki mun kanssa. Birkku HANKI ELÄMÄ!!
No joopa joo ja huh huh. Kai sitä niittää mitä kylvää ja sen lisäksi ylläolevan kaltaisia rikkaruohoja. Myönsin jo eilen että jotkut tekstini toistivat vitutuksen takia hiukan liikaakin itseään. Sorry siitä kaikille muille maitsi yllä olevan kaltaisille SISÄLLÖTTÖMIEN ja PERUSTELEMATTOMIEN onelinereiden rustaajille.
Huolimatta siitä että ärsyyntymisestäni johtuen kommentoin muutaman kerran liikaa tuota näkyvyysongelmaa, en todellakaan aio jäävätä itseäni tästä keskustelusta. Uskon ja toivon että ne lukijat/kirjoittajat joilla on kykyä nähdä metsä puilta, ymmärtävät erottaa asiat toisistaan. Myönnän toki sen että olen osittain itse hankkinut tuon asenteellisuuden viitan harteilleni. Silti en ole mielestäni ansainnut yllä olevan kaltaista tubaa niskaani. Ja hei sinä Nurmijärven miehekäs Peto. Ei, en tarvitse nessuja enkä kerää sääliä.
Senkin päivän jälkeen kun Canal+ tulee täällä näkymään otan ihan varmasti kantaa tuon ohjelmformaatin tasoon, samoin kun kokonaisuuteen.
Ja hei kanssakirjoittajat. Ehdotan että yritetään porukalla pitää tämä keskustelu edes jonkinlaisessa kuosissa. Kirjoituksia saa ja pitääkin kritisoida jos siltä tuntuu, mutta yrittäkää edes kommentoida ajankohtaisia viestejä ja perustelkaa eriävät mielipiteenne.
ps. Kasatonov sinä ylitit sietokyvyn.
Viimeksi muokattu: