Canal+ / Nelonen

  • 1 404 255
  • 5 294

scholl

Jäsen
steepler kirjoitti:
Birkun valituksesta on käynyt ilmi että hän ilmeisesti asuu sellaisessa asunnossa johon lautastakaan ei saa. Birkulle kuitenkin sellainen neuvo että jotkut tosiasiat kannattaa hyväksyä kuten se että kaikkia kanavia ei saa näkymään joka paikkaan.

Se on itsestä kiinni tuo. Itse en ole koskaan suostunut muuttamaan asuntoon, missä hommat ei ole kunnossa. Olen aina kysellyt kiinteistövälittäjältä hyvin tarkasti sen, että asiat ovat kunnossa. Jälkeenpäin on paha ruikuttaa, jos nimet on jo paperissa.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nurmijärven Peto kirjoitti:
Hommataan yhteiskolehtilla Birkulle asunto alueelta jossa canali näkyy. Kukaan ei jaksa kuunnella tota valitusta päivästä toiseen. Sähän oot kun pienet lapset äiti toi ei leiki mun kanssa. Birkku HANKI ELÄMÄ!!

No joopa joo ja huh huh. Kai sitä niittää mitä kylvää ja sen lisäksi ylläolevan kaltaisia rikkaruohoja. Myönsin jo eilen että jotkut tekstini toistivat vitutuksen takia hiukan liikaakin itseään. Sorry siitä kaikille muille maitsi yllä olevan kaltaisille SISÄLLÖTTÖMIEN ja PERUSTELEMATTOMIEN onelinereiden rustaajille.

Huolimatta siitä että ärsyyntymisestäni johtuen kommentoin muutaman kerran liikaa tuota näkyvyysongelmaa, en todellakaan aio jäävätä itseäni tästä keskustelusta. Uskon ja toivon että ne lukijat/kirjoittajat joilla on kykyä nähdä metsä puilta, ymmärtävät erottaa asiat toisistaan. Myönnän toki sen että olen osittain itse hankkinut tuon asenteellisuuden viitan harteilleni. Silti en ole mielestäni ansainnut yllä olevan kaltaista tubaa niskaani. Ja hei sinä Nurmijärven miehekäs Peto. Ei, en tarvitse nessuja enkä kerää sääliä.

Senkin päivän jälkeen kun Canal+ tulee täällä näkymään otan ihan varmasti kantaa tuon ohjelmformaatin tasoon, samoin kun kokonaisuuteen.

Ja hei kanssakirjoittajat. Ehdotan että yritetään porukalla pitää tämä keskustelu edes jonkinlaisessa kuosissa. Kirjoituksia saa ja pitääkin kritisoida jos siltä tuntuu, mutta yrittäkää edes kommentoida ajankohtaisia viestejä ja perustelkaa eriävät mielipiteenne.

ps. Kasatonov sinä ylitit sietokyvyn.
 
Viimeksi muokattu:

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kasatonov kirjoitti:
[BIRKKU]
No mutta kun ei se nyt vaan noin voi olla. MTV3 teki huipputuotetta ja jakoi sitä ILMAISEKSI ja se näkyi minun pohjoiseen/venäjälle/divariin osoittavasta parvekkeesta huolimatta. Kaikki ystäväni joilla on parveke samaan suuntaan ovat kanssani samaa mieltä - Canaali/AmatööriPlus/VEteläParvekkeenSuosijatPlus on ihan suolesta.
[/BIRKKU]
Oikeasti, mies täyttää kohta 40. Ostetaan sille lahjaksi paketti nessuja.

Kysymys: Onko tuo sanasta sanaan minun kirjoittamaani tekstiä, kun olet sen noin tyylikkäästi lainannut. Kokeile kuule ihan oikeasti,lainata joku teksti sellaisenaan kun olen sen kirjoittanut ja perustele mielipiteesi suht asiallisesti ja tule vaikka sen jälkeen moralisoimaan lapsellisuudesta ja itkemisestä.
 
Viimeksi muokattu:

Kasatonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, San Jose Sharks
Birkku kirjoitti:
ps. Kasatonov sinä ylitit sietokyvyn.
No hyvä. Kuten huomaat, aika monen sietokyky on ylittynyt sinun ruikutuksestasi. (Aiheellinen) pointtisi näkyvyyden rajoituksista on nyt tullut jo varmaankin riittävästi kommunikoitua. Voitaisiinko nyt keskittyä tässä ketjussa sisällön analysointiin.

Minäkin kaipaan Kaikki Maalit Ihansamamilläkanavalla-lähetystä. Muutoin koen saavani rahalle vastinetta. Mitä ns. pelkkään kuvaan tulee - Canal/Nelosen ohjaus on oikeasti parempaa kuin Maikkarin.

Vielä rakentava ehdotus - jututa jotain seinänaapuriasi josko vaikka lainaisivat parvekettaan sinun lautaselle. Kaapeliahan vetää vaikka ulkokautta talon ympäri.
 

Kasatonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, San Jose Sharks
Birkku kirjoitti:
Kysymys: Onko tuo sanasta sanaan minun kirjoittamaani tekstiä, kun olet sen noin tyylikkäästi lainannut. Koleile kuule ihan oikeasti,lainata joku teksti sellaisenaan kun olen sen kirjoittanut ja perustele mielipiteesi suht asiallisesti ja tule vaikka sen jälkeen moralisoimaan lapsellisuudesta ja itkemisestä.
Ei, vaan yritin nokkelasti vaihtaa ns. Birkkumoodiin ja kirjoittelin omiani - kieltämättä tuosta saa kuvan että lainasin sinua. Tämä lienee vastoin sääntöjä joten rankaiskoon modet jos sieltä tuntuu. Muutoin pointtini edellisessä viestissä.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kasatonov kirjoitti:
No hyvä. Kuten huomaat, aika monen sietokyky on ylittynyt sinun ruikutuksestasi. (Aiheellinen) pointtisi näkyvyyden rajoituksista on nyt tullut jo varmaankin riittävästi kommunikoitua. Voitaisiinko nyt keskittyä tässä ketjussa sisällön analysointiin.

Vielä rakentava ehdotus - jututa jotain seinänaapuriasi josko vaikka lainaisivat parvekettaan sinun lautaselle. Kaapeliahan vetää vaikka ulkokautta talon ympäri.


Jep. Minun puolestani voidaan keskittyä sisällön analysointiin. Toivon kuitenkin että KAIKKEA neloseen kohdistuvaa kritiikiäni ei laitettaisi Canalia kohtaan tuntemani pettymyksen piikkiin. Olen vakavasti sitä mieltä että vaikka ottelut näytettäisiin ilmaiseksi Nelosella, ei tuo ero olisi lainkaan niin murskaava Maikkarin ja Nelosen välillä kun täällä annetaan ymmärtää. Tuo ensimmäinen tämän iltainen viestini kumpusi yksinomaan siitä pettymyksestä minkä koin tuon mitättömän allekolmen minuutin ottelupätkän jälkeen. Toki olisin voinut jättää tuon viittauksen näkemättömään otteluun pois, mutta sen verran on "roskia hanpaankolossa" että se pulpahti tuohon ruudulle aika vaistomaisesti.

Palaan vielä kerran tuohon näkyvyysongelmaan(sorry niille, joita tämä häiritsee)
Mitä tulee tuohon naapurin parvekkeeseen, ei se ole hyvä idea koska ne samat puut seisovat hänenkin parvekkeen edessä. Katollehan tuon voisi tietenkin laittaa, mutta hintaa sille tulee ja siinä vaiheessa kun joku kovempi myräkkä sitä lautasta hiukan kääntää, joutuu asentajalle pulittamaan lisää rahaa. No joo, välttämättä tämäkään ei ole se majorproplem. Suurin niskakarvojen nostattaja on tuo Canal+:n aikataulutus ja tiedoitus. Tämä sama propleema lienee NHL:n kohdalla, teillä joilla tuo kanava näkyy. Eli useista sähköpostikyselyistä huolimatta kukaan Canalilta ei ole pystynyt kertomaan alkaako tuo näkymään, vai ei(itse asiassa YHTEENKÄÄN kyselyyn ei ole edes vastattu). Mielestäni olen varsin aiheesta vihainen kun palveluntarjoaja ei kykene edes kertomaan tarjoaako he minulle maksua vastaan kuvaa antennin kautta vai ei. Jos minulle kerrotaan että tällä kaudella Canal+ ei tule Joutsenon linkkiin, voin alkaa vakavasti harkitsemaan lautasen asentamista katolle. Jokaine ymmärtää kuitenkin sen että on pirun typerää maksaa lautasen asentamisesta katolle ja kaapelin vetämisestä sieltä alimpaan kerrokseen, jos on "vaara" että seuraavalla viikolla kuva tuleekin antenni kautta. Mielestäni tällaiset asiat olisi pitänyt olla hoidettuna ja selkeästi tiedoitettuna hyvissä ajoin ennen kauden alkua.
 
Viimeksi muokattu:

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kasatonov kirjoitti:
Ei, vaan yritin nokkelasti vaihtaa ns. Birkkumoodiin ja kirjoittelin omiani - kieltämättä tuosta saa kuvan että lainasin sinua. Tämä lienee vastoin sääntöjä joten rankaiskoon modet jos sieltä tuntuu. Muutoin pointtini edellisessä viestissä.

En ole raportoinut viestiäsi Moderaattoreille, enkä myöskään raportoi. Vaikka tuo ei ihan täysin reilun pelin mukainen virtuaali-isku ollutkaan, en toivo sen johtavan penalttiin. Eli, jos tässä kohtaa modet sallivat, haluan tuoda esiin sen ettei minun virtuaalipersoonani ole niin herkkä että sen takia ketään huilaamaan tarvitsisi laittaa.

Haluaisin myös muistuttaa vielä näiden onelinereiden kirjoittajille että nuo kärkevät kommenttini Canal+:aa kohtaan ovat kaikessa toistossaankin aika kevyttä kauraa verrattuna siihen mitä Maikkarista kirjoitettiin viime kaudella(ja vielä tässäkin ketjussa). Jos minulle sanotaan että joo, joo pointtisi on tullut selväksi, voi ihan huvikseen käydä vilkaisemassa monta kertaa Maikkarin ketjussa jaksettiin kritisoida kisskissylämummoläheltäylös-jorinoita. Voi olla että minulla on hiukan matkaa vielä tuohon toiston määrään. Ero on vain siinä että näkemykseni poikkeaa ns. yleisestä näkemyksestä
 

Höyry

Jäsen
Todellisuudessa suurin häviäjä on Suomalainen jääkiekkoilu. SM-Liiga on lyhyt näköisyydessään ja ahneuttaan tehnyt sopimuksen joka hävitti jääkiekon TV:stä. Ennen sai sentään kerran viikossa nähdä SM-Liigaa. Täytyy olla aikamoinen SM-Liiga fani että maksaa noin paljon kuukaudessa. Mestis ja urheilukanava tässä tietysti voittaa, koska nyt Suomalaista jääkiekkoa voi katsoa sieltä. Harmittaa vaan että suosikkijoukkue on tässä pimentoon vaipuneessa sarjassa.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Höyry kirjoitti:
Todellisuudessa suurin häviäjä on Suomalainen jääkiekkoilu.
Kiva saada tuoretta näkökulmaa keskusteluun.
Ennen sai sentään kerran viikossa nähdä SM-Liigaa.
Voisin käyttää koska vaan 150 riviä Hockey Nightin mollaamiseen, mutta ei se ole vaivan arvoista. Lyhyesti: Ei me mitään nähty.
Täytyy olla aikamoinen SM-Liiga fani että maksaa noin paljon kuukaudessa.
27e.. tuon verran menee minimissään yhteen kotimatsiin irtolipulla paikan päällä. 27e kahdeksasta liigapelistä ei ole paljoa. Tuohon kun vielä lisätään leffat, sarjat, DTM, Valioliiga, Serie-A, Elitserien ja todennäköisesti NHL, niin summa ei ole yhtään mitään.

Jos joku asuu ihan oikeasti Canalin ulottumattomissa, niin paska homma. Toivottavasti tilanne korjaantuu lähitulevaisuudessa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Canalin lähetyksessä ovat hidastukset ja uusinnat huonompia kuin Hockey Night peleissä. Jäähyn tultua näytetään randomilla joku tilanne, aika monta kertaa ollut ihan eri kuin se mistä jäähy tuli. Maaleja ei näytetä kovinkaan kummoisista kulmista ja ihan liian lyhyillä pätkillä joissa ei näy että mistä se syöttö tuli. Ei ihan joka maalissa noin, mutta aika usein.

Muu Canalin toiminta Hockey Nightin kuvauksella ja ohjauksella olisi hyvä yhdistelmä.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
AnaMasa kirjoitti:
Voisin käyttää koska vaan 150 riviä Hockey Nightin mollaamiseen, mutta ei se ole vaivan arvoista. Lyhyesti: Ei me mitään nähty..

Uteliaisuuteni heräsi. En kuitenkaan pyydä 150 riviä koska yleinen mielipide selostajasta, kommentaattorista sekä tauko-ohjelmasta on aika hyvin tiedossa. Sen sijaan olisin utelias lukemaan perustelut tuolle "ei me mitään nähty". Mielestäni Maikkarin kuvaus oli ihan hyvä. Kyllä minä ainakin tuon perusteella ottelun kulusta olin ihan hyvin perillä. Kokonaan toinen asia on se onko Canal+:n kuvaus parempaa. Siitä luen ihan mielellään kommentteja.

Twitelle hatunnosto siitä että uskaltaa täällä Maikkarivihaajien osastolla esittää rohkeasti oman mielipitensä.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
AnaMasa kirjoitti:
27e.. tuon verran menee minimissään yhteen kotimatsiin irtolipulla paikan päällä. 27e kahdeksasta liigapelistä ei ole paljoa. Tuohon kun vielä lisätään leffat, sarjat, DTM, Valioliiga, Serie-A, Elitserien ja todennäköisesti NHL, niin summa ei ole yhtään mitään.

Tietysti riippuu siitä mitä haluaa katsoa. Itse en esimerkiksi maksa koskaan senttiäkään mistään muusta kiekkomatsista kuin Ässien pelistä, ainakaan runkosarjassa. Ajatellaan, että otan kanavan pelkästään Ässien pelien takia, koska se olisi totuus. Muita katselen sivusilmällä, jos katselen. Nuo NHL:t ja leffat eivät kiinnosta, siitäkään syystä että tv:n katseluun ei nykyään jää kovinkaan paljon aikaa.

Puoleksi vuodeksi paketti pitäisi ottaa: 6 kertaa 27 tekee 162 euroa, boxiakaan ei ole, eli satasen(?) boxi ja viidenkympin avaus tekee kaikki yhteensä yli 300 euroa muutamasta Ässä-pelistä ja muusta "täytelisukkeesta". Tuolla rahalla näkisin varmaan kaikki Ässien kauden kotiottelut, koska katselen ne seisomakatsomosta omia viinoja nauttien, eli maksan vain pääsylipusta. Matkakustannuksia en laske tähän, koska aina käydessäni Porissa ottelussa, hoidan samalla muitakin asioita siellä.

On näitä laskeskeltu ja canal oli harkinnassa, mutta totesin ettei minun ole mitään järkeä ottaa sitä. Eikä ole ollut vieroitusoireita, vaikka lätkää on tullut telkusta kykenemättä sitä itse katsomaan. Ässä-pelin aikana täytynee hankkiutua johonkin screenin ääreen, ellei pääse hallille.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Höyry kirjoitti:
Todellisuudessa suurin häviäjä on Suomalainen jääkiekkoilu. SM-Liiga on lyhyt näköisyydessään ja ahneuttaan tehnyt sopimuksen joka hävitti jääkiekon TV:stä. Ennen sai sentään kerran viikossa nähdä SM-Liigaa. Täytyy olla aikamoinen SM-Liiga fani että maksaa noin paljon kuukaudessa. Mestis ja urheilukanava tässä tietysti voittaa, koska nyt Suomalaista jääkiekkoa voi katsoa sieltä. Harmittaa vaan että suosikkijoukkue on tässä pimentoon vaipuneessa sarjassa.


Jaa, kyllä mun tv:stä näkyy jääkiekkoa edelleen. Nyt tosin paljon enemmän kuin ennen. Jos SM-liigan katsojakunnasta jäävät tuon kanavavaihdon takia pois ne joukkueiden luetteluunkin kykenemättömät sohvaperunat, jääkööt. He ovat heikoin lenkki eivätkä kuulu edes kohderyhmään.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
teemu73 kirjoitti:
Puoleksi vuodeksi paketti pitäisi ottaa: 6 kertaa 27 tekee 162 euroa, boxiakaan ei ole, eli satasen(?) boxi ja viidenkympin avaus tekee kaikki yhteensä yli 300 euroa muutamasta Ässä-pelistä ja muusta "täytelisukkeesta". Tuolla rahalla näkisin varmaan kaikki Ässien kauden kotiottelut, koska katselen ne seisomakatsomosta omia viinoja nauttien, eli maksan vain pääsylipusta. Matkakustannuksia en laske tähän, koska aina käydessäni Porissa ottelussa, hoidan samalla muitakin asioita siellä.


Tuo boksin laskeminen näissä tuohon mukaan saa toki aina loppusumman näyttämään suuremmalta, mutta fakta on, että sen boksin joutuu ostamaan joka tapauksessa jos töllöä aiot vielä parin vuoden päästä katsella.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Birkku kirjoitti:
Sen sijaan olisin utelias lukemaan perustelut tuolle "ei me mitään nähty". Mielestäni Maikkarin kuvaus oli ihan hyvä.
Olet ihan oikeassa. Kyllä sitä Maikkarin kuvaa katsomaan pystyi, vaikkakin ilman ääntä, eikä Canal+ ole esittänyt kameroillaan vielä mitään ihmeellistä. Kaikissa muissa osa-alueissa Canal+ päihittääkin Hockey Nightin kirkkaasti. Kyllä Canalistakin parannettavaa vielä löytyy.
teemu73 kirjoitti:
Puoleksi vuodeksi paketti pitäisi ottaa: 6 kertaa 27 tekee 162 euroa, boxiakaan ei ole, eli satasen(?) boxi ja viidenkympin avaus tekee kaikki yhteensä yli 300 euroa muutamasta Ässä-pelistä ja muusta "täytelisukkeesta".
Mikäli et pysty katsomaan mitään muuta kuin Ässien pelejä ja pidät Canalin muuta urheilutarjontaa täytelisukkeena, niin tyhmäähän se olisi paketti hommata. Digiboxin omistamattomuus on hölmö kommentti. Kas kun et heittänyt, että televisiotaakan ei ole, eli 1000e + 200e +.... :)
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Birkku kirjoitti:
Twitelle hatunnosto siitä että uskaltaa täällä Maikkarivihaajien osastolla esittää rohkeasti oman mielipitensä.

En usko täällä olevan varsinaisia "Maikkarinvihaajia" vaan enemmänkin huonon laadun vihaajia. Itse ainakin haluan nähdä selvästä laadukkaampia liigalähetyksiä kuin mitä Maikkari viimeisen 3-4 vuoden aikana tarjosi. Minä jääkiekkofanina koin, että peli ei ollut enää pääasia lähetyksessä vaan kaikki nykypäivän elämästä muutenkin tutut pinnalliset, markkinavoimien pyörittämät lieveilmiöt. Itse pelistä ja jääkiekosta puhuttiin liian vähän ja ilman sisältöä. Kaikkinainen kritiikin puute oli myös asia, joka häiritsi. Jutia kuunnellessa tuli mieleen, ettei SM-liigassa ole koskaan ikinä pelattu ainuttakaan paskaa peliä. Hyvää hokia joka ainut väsynyt sunnuntai-iltapäivän vääntö.

Saukkosen selostuksen kanssa olisi kyllä ihan pärjännyt, mutta Juti olisi pitänyt vaihtaa kommentaattorin paikalta jo useampi kausi sitten. Alussa Jutia oli ihan kivakin kuunnella, mutta loppuvaiheessa en ainakaan minä jaksanut... Itse petyin liian monta kertaa Maikkarin lähetysten sisällöttömyyteen enkä katsonut kuin lähinnä pleijarilähetyksiä. Eniten häiritsi Maikkarin asenne, josta paistoi läpi enemmän lajista perillä olevien aliarviointi. Luulivat, että voisivat tehdä Hokinaitteja loputtomiin tuolla vanhalla formaatilla ilman riittävää sisältöä ja todellisia parannusmuutoksia. Ei toimi enää ja ainakin minä olen pitkäaikaisena Canal+:n asiakkaana tyytyväinen. Ottelulähetyksistä nauttii ja jopa HPK-Lukko -pelin jaksoi katsoa loppuun asti mielenkiinnolla, vaikka peli ratkesi jo ensimmäisen kympin aikana.

Jos on kiinnostunut pelkästään lätkästä ja SM-liigasta, on 27 / 29 euroa kieltämättä kohtuullisen iso raha. Itse seuraan tiiviisti Valioliigaa, NHL:ää (toivon mukaan Canal saa sopimuksen aikaan), muutamia laatusarjoja (Carnivale, Monk) ja emännän kanssa tulee monesti katsottua varsinkin viikonloppuisin joitakin hyviä elokuvia (ehkäpä 6-7 per kuukausi, joten leffoja ei tarvitse vuokrata videoliikkeistä -> jonkinlaista säästöä siltä puolelta). Tämän perusteella saan kyllä rahoilleni vastinetta. Toki olen onnekas, että Canal+ näkyy kotikaupungin kaapelissa ja ainakin toistaiseksi työpaikkakin löytyy, jolloin 27/29 euroa kuussa ei ole mitenkään mahdoton summa kaikesta em. viihteestä.

Sympatiseeraan toki Birkkua ja muita, joilla ei ole mahdollisuutta Canalia nähdä. Ja perinteisesti kanavalle voi antaa risuja huonosta tiedottamisesta, johon ilmeisesti Birkkukin on törmännyt. Olen muutaman sähköpostikyselyn vuosien varrella kanavalle lähettänyt enkä kertaakaan ole vastausta saanut. Tällä osa-alueella puolestaan Canal+ aliarvioi katsojia... Ymmärrän myös Birkun turhautuneisuuden tilanteesta, mutta nyt olisi ehkä syytä pistää vähän jäitä sinne kypärän alle. Pointti on tullut selväksi ja valittamisen jatkaminen kääntyy vaan ko. näkökulmaa vastaan, kun jatkuva "kitinä" (anteeksi sanamuoto) alkaa ärsyttää.

Toivon vilpittömästi, että Birkku saa nopeasti SM-liigan näkyville omasta televisiostaan - kunhan se ei tapahdu Maikkarin vanhalla Hokinait-ylämummoformaatilla...
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Stomper kirjoitti:
Pointti on tullut selväksi ja valittamisen jatkaminen kääntyy vaan ko. näkökulmaa vastaan, kun jatkuva "kitinä" (anteeksi sanamuoto) alkaa ärsyttää.

Toivon vilpittömästi, että Birkku saa nopeasti SM-liigan näkyville omasta televisiostaan - kunhan se ei tapahdu Maikkarin vanhalla Hokinait-ylämummoformaatilla...

No joo, onhan tässä muutaman viikon aikana pulssi hiukan ehtinyt tasaantua, eikä aikomukseni ole jatkaa tuon saman asian jauhamista. Sen sijaan Nelosen ja ehkä myös Canalin ohjelmien sisältöä tulen kommentoimaan silloin kun aihetta on.

Siitä voit olla ihan varma ettei tuo Maikkarin formaatti kiekkoa ainakaan kovin nopealla aikataululla tule näyttämään. Eikös nuo sopimukset tehdä kolmeksi vuodeksi kerrallaan.

Olen sitä mieltä että Canal+:n tulisi kuitenkin hyvissä ajoin herätä tuossa tiedoitus ja asiakaspalvelu toiminnassa, koska tuolla touhulla kolmessa vuodessa saattaa kerääntyä isokin määrä vihaisia asiakkaita. Mikäli skenaario NHL-sopimuksen tyrehtymisestä totoeutuisi, ilmestyisi aika paljon vihaisia asiakkaita hyvinkin pian ja imago ottaisi todella pahan kolhun. Nyt on kaksi viikkoa sarjan alkuun eikä katsojilla ole mitään varmuutta näkyykö NHL. Canal+:lla on tasan yksi mahdollisuus. NHL:n pitää näkyä. Muussa tapauksessa Birkun murina on enää pientä piipitystä sen rinnalla mitä vihaiset ohjelmapaketin tilaajat heille tarjoavat.
 
Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juhaht kirjoitti:
Tuo boksin laskeminen näissä tuohon mukaan saa toki aina loppusumman näyttämään suuremmalta, mutta fakta on, että sen boksin joutuu ostamaan joka tapauksessa jos töllöä aiot vielä parin vuoden päästä katsella.

Totta. Mutta sanotaan vaikka näin, että se on sitten sen ajan ongelma. Telkkarikin saattaa mennä viimestään siinä vaiheessa vaihtoon ellei se laukea jo aikaisemmin.

AnaMasa kirjoitti:
Mikäli et pysty katsomaan mitään muuta kuin Ässien pelejä ja pidät Canalin muuta urheilutarjontaa täytelisukkeena, niin tyhmäähän se olisi paketti hommata.

Tarkennetaan sen verran, että pystyn kyllä katsomaan "täytepelejäkin" mutta en maksamaan niistä. Kävinpä kuule pari vuotta sitten katsomassa jopa TPS-Pelicans -ottelua kun ilmaisen lipun sain. Maikkarin ilmaispeleistä katselin kaikki muut paitsi Jypin ja Bluesin ottelut (elleivät pelanneet Ässiä vastaan).

Nyt näytetyistä kolmesta canalin pelistä itselleni on hyvin riittänyt se 3 minuutin kooste kaikesta oleellisesta, mikä on neloselta näytetty.
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Birkku kirjoitti:
Olen sitä mieltä että Canal+:n tulisi kuitenkin hyvissä ajoin herätä tuossa tiedoitus ja asiakaspalvelu toiminnassa, koska tuolla touhulla kolmessa vuodessa saattaa kerääntyä isokin määrä vihaisia asiakkaita. Mikäli skenaario NHL-sopimuksen tyrehtymisestä totoeutuisi, ilmestyisi aika paljon vihaisia asiakkaita hyvinkin pian ja imago ottaisi todella pahan kolhun.

Aivan totta kuten edellisessä viestissäni itsekin totesin. Itsestä ainakin tuntuisi, että asiakaspalvelussa potentiaalisten asiakkaiden kysymyksiin tulisi vastata suhteellisen nopealla aikataululla. Mielestäni tässä Canal+:n kohdalla onkin outo ristiriita: ohjelmaformaatti ja urheilufanien palvelu tällä saralla toimii, mutta tiedottaminen on syvältä sieltä jostain. Toisaalta todella pro-meininkiä, mutta tiedottamisen suhteen "amatöörien puuhastelua".
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
teemu73 kirjoitti:
Tuolla rahalla näkisin varmaan kaikki Ässien kauden kotiottelut, koska katselen ne seisomakatsomosta omia viinoja nauttien, eli maksan vain pääsylipusta.
Perusporilaiseen tapaan ostat varmaankin lastenlipun?

Canalin kuukausimaksua voi kaapelipuolella verrata TV1000:n, joka näyttää vain elokuvia olikohan viideltä kanavalta. Hinta 20 €/kk. Näin tuon sporttikanavan lisähinnaksi tulee muutama euro. Mieluiten kyllä minäkin tilaisin pelkästään sen, mutta kunhan tuohon elokuvatarjontaa tarkemmin syventyy niin tulee varmasti jokunen elokuva katseltua vuokra-dvd:n sijasta.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Erittäin tyytyväinen..

...olen itse ainakin varsinaisiin otteluihin -> kuvaukseen, tilastoihin,selostukseen(&selostajiin/kommentaattoreihin),mainosten yms. sälän puuttumisiin.

Itse ottelua ennen tai jälkeen tulleista studioista en voi kommentoida kun en niitä ole nähnyt/katsonut.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Yksi pikkuruinen nipotuksen aihe koskee pelaajan nimen alla olevia tilastoja, jotka esitetään tyyliin "5 ottelut 2 maalit 3 syötöt". Asia menisi varmaan selkeämmin perille, jos tekstit olisivat ennen numeroita ("Ottelut 5 maalit 2 syötöt 3").
 

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
forrest kirjoitti:
Yksi pikkuruinen nipotuksen aihe koskee pelaajan nimen alla olevia tilastoja, jotka esitetään tyyliin "5 ottelut 2 maalit 3 syötöt". Asia menisi varmaan selkeämmin perille, jos tekstit olisivat ennen numeroita ("Ottelut 5 maalit 2 syötöt 3").

Itseäni on sama ärsyttänyt, mutta pientähän tuo on. Syynä lienee tähän se, että käytetään samoja pohjia kuin muunkielisissä lähetyksissä vrt. 5 games 2 goals 3 assists. Voisihan tuon toki korjata, niin oltaisiin taas vähän parempia.

-tt
 

scholl

Jäsen
forrest kirjoitti:
Yksi pikkuruinen nipotuksen aihe koskee pelaajan nimen alla olevia tilastoja, jotka esitetään tyyliin "5 ottelut 2 maalit 3 syötöt". Asia menisi varmaan selkeämmin perille, jos tekstit olisivat ennen numeroita ("Ottelut 5 maalit 2 syötöt 3").

Mun mielestäni se pitäisi olla:
5 ottelua, 2 maalia, 3 syöttöä
Jos halutaan esittää niin kuin sinä haluat niin pitäisi olla kaksoispisteet hallussa eli ottelut:5, maalit: 2, syötöt: 3
 

Cooley

Jäsen
Teille, joilla ei Canal+ näy, ettekä saa sitä näkymään tai olette niin persaukisia, ettei ole varaa (Birkku etunenässä): Täällä Hämeenlinnassa lienee kaksikin nimeltämainitsematonta ravintolaa, jotka näyttävät kankaalta lähes kaikki Canalin urheilulähetykset. Mm. kaikki SM-liigan kiekkolähetykset. Ei maksa kuin vaivan mennä katsomaan. Ei voi kuin naureskella muille saman kokoluokan kaupungeille, joista ei yhtään vastaavaa kuppilaa löydy, kun täältä Suomen suurimmalta valaistulta hautausmaaltakin löytyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös