Canal+ / Nelonen

  • 1 404 141
  • 5 294

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juhaht kirjoitti:
Missä Maikkari näytti joka ottelukierrokselta maalit? Itse en muista koskaan nähneeni niitä.

Maalikoosteet tulivat Maikkarin plussalla otteluiltoina klo 22.30 ja seuraavana aamuna moneen kertaan uusintana. Juu, oli kyllä maksullinen ja muistan erittäin elävästi kun täällä Maikkaria haukuttiin ahneeksi kun tarjosi nuo koosteet+ Ottelun/viikko+ Klassikko-ottelut hintaan 69e/kausi. Amatööriplussan 29e/kk ei kovinkaan monen mielestä ole liikaa. Okei, itsekin olen sen verran intohimoinen kiekkomies että olisin valmis tuon hinnan maksamaan, mikäli nuo tunarit saisivat täälläkin kuvan näkymään. Samaan hengenvetoon on todettava että tuo hinta on siedettävä vain jos NHL.n kanssa päästään sopimukseen. Tuossa Canalin paketissahan myydään väkisin vanhoja elokuvia, joita Maikkari tarjoaaa tälläkin hetkellä joka viikko ilmaiseksi.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen Time outiin ihan kohtalaisen tyytyväinen. Puhuvista päistä en ole oikein koskaan ollut kiinnostunut, joten Korpisalo-osuuden tästä katsoin, muuten poikkesin jääkaapilla aina kun jauhettiin äänestyksistä ja jotain muuta.

Koosteet olivat ihan kelvollisia. Se onkin tärkeintä. Tietysti niitä voisi vielä parantaa näyttämällä koko lähetyksen ajan ja jättämällä höpöttämisen vähemmälle. Mutta hyvä näinkin.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
dude kirjoitti:
Keskusteluosuus samaa liirunmlaarumia kuin MTV3:lla

En katsonut kuin hieman lopusta Korpisalon ja Nurmisen haastattelua, mutta mielenkiinnosta kysyn, millaisia kysymyksiä näiltä ex-kiekkoilijoilta olisi pitänyt kysyä? Mielestäni jäkis on sen verran yksinkertainen laji, että samat teemat ja samat vastaukset toistuvat pakostakin eri haastateluissa. Haastateltava saa olla kiekkoilijaksi poikkeuksellisen välkky, että haastattelun anti on oikeasti kiinnostavaa kuunneltavaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lare kirjoitti:
En katsonut kuin hieman lopusta Korpisalon ja Nurmisen haastattelua, mutta mielenkiinnosta kysyn, millaisia kysymyksiä näiltä ex-kiekkoilijoilta olisi pitänyt kysyä? Mielestäni jäkis on sen verran yksinkertainen laji, että samat teemat ja samat vastaukset toistuvat pakostakin eri haastateluissa. Haastateltava saa olla kiekkoilijaksi poikkeuksellisen välkky, että haastattelun anti on oikeasti kiinnostavaa kuunneltavaa.


Tässä kannattaa huomioida myös se, ettei liigaa ole pelattu kuin kaksi kierrosta ja käsiteltäviä aiheita väkisinkin rajatusti. Ellei taas kerra, noin sadatta kertaa, olisi vedetty jotain työsulkujauhantoja keittoon mausteeksi.

Toki Time-Outissa on vielä paljon parannettavaa, mutta kyllä sitä tällaisenaankin paljon mieluummin katsoo kuin Maikkarin vastaavaa kehitelmää.


Paras osuus tähän asti nähdyistä on silti tärkein, eli itse ottelutapahtuma. Se oli niin huikeasti maikkaria edellä, että sen katsominen Hockey Nightin paikalla tuntui samalta kuin olisi kussut hunajaa piikkilangan sijaan. Myös lauantaina Pregamella on hyvä potentiaali analyyttisemmän otteensa sijaan, mutta se tulee kyllä hiukan liian aikaisin. Klo 12 olisi ideaali aika, mutta klo 11 jo paljon kybää parempi.
 

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Birkku kirjoitti:
Maalikoosteet tulivat Maikkarin plussalla otteluiltoina klo 22.30 ja seuraavana aamuna moneen kertaan uusintana. Juu, oli kyllä maksullinen ja muistan erittäin elävästi kun täällä Maikkaria haukuttiin ahneeksi kun tarjosi nuo koosteet+ Ottelun/viikko+ Klassikko-ottelut hintaan 69e/kausi. Amatööriplussan 29e/kk ei kovinkaan monen mielestä ole liikaa. Okei, itsekin olen sen verran intohimoinen kiekkomies että olisin valmis tuon hinnan maksamaan, mikäli nuo tunarit saisivat täälläkin kuvan näkymään. Samaan hengenvetoon on todettava että tuo hinta on siedettävä vain jos NHL.n kanssa päästään sopimukseen. Tuossa Canalin paketissahan myydään väkisin vanhoja elokuvia, joita Maikkari tarjoaaa tälläkin hetkellä joka viikko ilmaiseksi.

Varmasti tuo on ylikallis hinta siitä, jos ei kiinnosta kuin pari jääkiekkomatsia viikossa. Ja näistäkään suurimmassa osassa ei suosikkijoukkue pelaa. Mutta SM-liigahan nyt ei ole Canalin ainoa sisältö, toisin kuin MTV3:n jääkiekkopaketissa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mene nyt Birkku kitisemään johonkin muualle, olet vain katkera Canal+:n näkyvyydestä jonka vuoksi itket kaikesta mikä tähän pakettiin liittyy.

TimeOut oli sata kertaa parempi kuin KiekkoYössä ja tämä ei ole edes makuasia josta voi kiistellä.
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Daespoo kirjoitti:
TimeOut oli sata kertaa parempi kuin KiekkoYössä ja tämä ei ole edes makuasia josta voi kiistellä.

Jep. Ainoa asia mikä jäi puuttumaan olivat maalien hidastukset ja ehkä pientä minusta myös kuvapätkien teknisestä laadusta. Mutta muuten hyvää duunia neloselta.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Birkku kirjoitti:
Niin. Tuossa on se suurin Maikkarin ja Amatööriplussan suurin ero. Maikkari myy jääkiekkoa jäääkiekkoihmiselle

Oikeesti, lopeta jo. Tossakin tuli jo niin iso läppä että kahvit oli näppiksellä välittömästi.

Kerro mulle nyt omin sanoin että ketä on ne jääkiekkoihmiset jotka halusivat/haluavat kuunnella Jutin kiss kiss-läppiä tai Saukkosen lapa jäähän, nimi lehteen -fraaseja?? En tiedä ketään joka kaipaisi sitä skeidaa mitä Maikkari tuotti.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
TimeOut > HockeyNight

Kuten dude sanoi, niin TimeOutin haastikset olivat juuri tuota HN-huttua. Maalikoosteiden spiikit olivat jopa HN-huonompia äänentasoltaan ja ennenkaikkea puheen sujuvuudelta. Minulle tämä ei ollut duden tapaan pettymys, sillä esim. Laura Ruoholan puheet ohjelman perheystävällisyydestä ja viihteellisyydestä saivat allekirjoittaneen pelkäämään, että pian valitaan Kierroksen Hattu tai Risto Kaskilahti lausuu kiekkorunoja sillai hauskasti.

MUTTA ottelukoosteet olivat paljon pidempiä ja mielestäni ihan ok leikkausjälkeä, vaikka olivatkin hieman suttuisia. Lätkää näki enemmän, joten sen takia TimeOut palveli satunnaista jääkiekon ystävää paremmin.

Muuta yleishörinää on aikaa parantaa, mutta pääasia on että jokaisesta ottelusta nähdään maalit ja pari hyvää taklausta/tappelua/maalipaikkaa. Jos nuo näytetään, niin minun puolestani loppuajan Risto Kaskilahti saa vaikka lausua runoja Kierroksen Hattu päässään.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Daespoo kirjoitti:
Oikeesti, lopeta jo. Tossakin tuli jo niin iso läppä että kahvit oli näppiksellä välittömästi.

Kerro mulle nyt omin sanoin että ketä on ne jääkiekkoihmiset jotka halusivat/haluavat kuunnella Jutin kiss kiss-läppiä tai Saukkosen lapa jäähän, nimi lehteen -fraaseja?? En tiedä ketään joka kaipaisi sitä skeidaa mitä Maikkari tuotti.

Minä ja monet muut katsoivat peliä nimeltä jääkiekko eikä valttämättä jaksanut ottaa hirveätä stressiä selostajasta tai kommentaattorista. Minä tiedän PALJON ihmisiä, jotka todella pitivät Hockey Nightin formaatista. Mitä tulee Saukkoseen ja Jutilaan, totean omana mielipiteenäni että Saukkonen menetteli selostajana ja on studiossa oikeasti hyvä ammattitoimittaja. Jutila puolestaan olisi tässä vaiheessa voitu vaikka vaihtaa, koska hänellä ei enää ollut ohjelmalle hirveästi annettavaa.

Täällä on selkeästi paljon sellaisia, jotka haukkuvat Maikkaria, Saukkosta ja Jutilaa vain siksi koska JA:n muutamat asiantuntijoina pidetyt kirjoittajatkin tekevät niin. Kuten olen aiemmin todennut: Minä olen erittäin kiitollinen Maikkarille siitä kiekkoviihteestä, jota se minulle vuosia tarjosi. Ja tätä en todellakaaan sano siksi että olen vihainen Canalille, vaan siksi että tuo formaatti oli kaikkine puutteineenkin kokonaisuutena hyvä. Olen vakuuttunut että Canalin ja Nelosen myötä ihmiset tulevat huomaamaan että täydellisyyttä on maailmassa aika vähän jos lainkaan. Mielenkiintoista onkin seurata, onko yhdelläkään Maikkarinvihaajalla kanttia sanoa sitä jossain vaiheessa ääneen.
 
Viimeksi muokattu:

SjV

Jäsen
SergeiK kirjoitti:
MUTTA ottelukoosteet olivat paljon pidempiä ja mielestäni ihan ok leikkausjälkeä, vaikka olivatkin hieman suttuisia. Lätkää näki enemmän, joten sen takia TimeOut palveli satunnaista jääkiekon ystävää paremmin.
Onko jollain muuten ihan faktaa tarjota siitä kuka hoitaa kuvaukset noihin koosteisiin. Onko C+/Nelosella koosteisiin käytössä "yleiskuva" materiaali hallilta, jonka kuvauksen hoitaa Ylen/Maikkarin/Nelosen käyttämät uutiskuvaajat, vaiko peräti kotijoukkueen huoltajan tavallisella DV-kameralla kuvatut otokset. Kaikkialla tuskin on käytössä broadcast-tasoisia kameroita.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Birkku kirjoitti:

Itku ja vinku. Eiköhän täällä ole jo kaikille tullut selväksi, että sinulla on paha mieli kun et saa Canal+ kanavia ilmaiseksi tönössäsi näkymään. Tuon toitotuksen lisäksi sinulla ei hirveästi asiaa taida ollakaan, kun et edes pääse lähetyksiä katsomaan.

Sinua pitäisi kai nyt jaksaa ymmärtää, olethan kaltoin kohdeltu, mutta voisi silti olla paikallaan että lakkaisit muistojen kultaamisen Hockey Nightin osalta. Jos vaikka käyttäisit energiasi sen pohtimiseen, että saako antenneja asennettua muualle kuin parvekkeelle. Vaikka katolle?

Hockey Night oli jo lähtökohdiltaan ontuva paketti. MTV3:n tahdosta pelejä jouduttiin pelaamaan heikoimpana mahdollisena pelipäivänä kahden väsyneen joukkueen kesken. Tämä näkyi usein pelin tasossa selkeästi. Voisi arvella että nämä lähetykset eivät kyllä ketään saaneet innostumaan liigan tasosta.

Tätä taustaa vasten on mahdotonta ymmärtää mielipidettäsi siitä, että MTV teki jotain positiivista kiekkokansalle, tai SM-liigalle.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Sir P.Sihvoselle pitäisi suoda jonkinlainen oma spottinsa näissä lähetyksissä. Minä en tiedä mitä se voisi olla, mutta uskon että herralta ei ideat tai sanottava lopu kesken.

Jäähyaition vieraaksi herra pääsisi milloin vain, heh.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Birkku kirjoitti:
Niin. Tuossa on se Maikkarin ja Amatööriplussan suurin ero. Maikkari myy jääkiekkoa jääkiekkoihmisille ja formulaa formulaihmisillle. He eivät rahasta sellaisella mitä asiakas ei välttämättä tarvitse.

Maikkarin F1-kortti maksoi 5-7 euroa per kisa ostohetkestä riippuen. Sillä ei saanut mitään muuta. Canal+ SM-liiga maksaa noin 4 euroa per ottelu. Sillä saa lisäksi todella paljon muuta urheilua. Suorastaan loistava valikoima Premieriä yms. Ja elokuvia myös.
 

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
Minunkin mielestä Time Out oli erittäin suuri pettymys. Maalikoosteet olivat asiallisia mutta hidastukset ja uusinnat puuttuivat. Studio-osuudet olivat taas sitten aivan paskoja. "tätä niin mukavaa pikkujutustelua ja kaikkia naurattaa" -jutustelua oli aivan liikaa. Juontajapari oli taas puolestaa aivan perseestä ja yllätysyllätys ilmeisesti Ruhola oli saanut väännettyä mukaan pelaajakortit, jotka tässä osiossa oli nimetty joiksikin pelaajanostoiksi. Amatöörimäistä töhellystä eikä muuta voi sanoa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minunkin on pakko vertailla MTV3:n ja Nelosen/Canal+:n jääkiekkopaketteja. Mielestäni MTV3:n Hockey Night oli kyllä parempi.Nelosen jääkiekkoohjelmista minulle tuli sellainen ajatus,että etenkin tää pelikierroksen jälkeinen ohjelma oli jotenkin väkisin tehdyn makuista. Tai siis siitä yritettiin jotenkin väkisin tehdä viihdyttävä ja asiantunteva.Laura Ruoholakin oli tiputtanut tasoaan aika paljonkin YLE:n ajoista.Tämän lisäksi studion lavastukset oli kyllä aika rumat,niissäkin Maikkari vie voiton,tosin sillä nyt ei paljon merkitystä ole. Toki esitysaika Nelosella on parempi, mutta toisaalta voiko senkään sanoa olevan paras katseluaika siinä mielessä,että Kolmoselta tulee samaan aikaan enemmän kansaa puoleensa vetävä Huuma.Että kyllä varmaan olisi löytynyt vieläkin parempi katseluaika,jolloin se olisi ehkä tavoittanut vielä enemmän kansaa.Itselläni ei köyhänä opiskelijana ole varaa hankkia digiboksia,saati canal+:aan maksullista korttia,joten pelilähetyksiä en voi verrata keskenään. Mutta maksuton on aina maksuton ja voittaa maksullisen kyllä selvästikin tietenkin.
Sitten Nelosen ohjelmista tämä aamuinen oli selvästi parempi.Siinä oli ensinnäkin parempi studioisäntä,jollain tavalla laadukkaampaa keskustelua ja muutenkin säväytti enemmän. Kun taas illan lähetyksen keskustelukin oli aika turhaa,etenkin kun Nurmisen Pasi ja Korpisalon Jari oli keskustelemassa,se oli jokseenkin pintapuolista,ei herättänyt liiemmin mielenkiintoa ja muutenkin Fun Club oli parempi.
Mielipiteeni on kuitenkin se,että vaikka olenkin toivonut lätkän siirtyvän Maikkarilta pois, kun sitä siellä lähetettiin,niin kuitenkaan tämä uudistus ei mielestäni ole askel parempaan suuntaan.
Ja kumpi tuleekaan halvemmaksi,käydä katselemassa suosikkijoukkueeni pelejä paikan päällä opiskelija-alennuksella seisomokatsomossa,kuin hankkia Canal+,kumminkaan kanava ei näyttäisi kuin korkeintaan pari Kerhon peliä kuukaudessa ja kuukausimaksu olisi jotain 27 euroa,siihen päälle digiboksi. Seisomolipun saa kuudella eurolla,27 eurolla käy katselemassa pelin jo neljä kertaa.Että se siitä.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Time Out oli pikkuisen pettymys, mutta se olikin Nelosen ohjelma!

Itse kävin hoitamassa kanava-asiat kuntoon Tampereen Kanavakaupassa ja täytyy heti mainostaa, että en maksanut pelkästään kiekosta vaan samaan syssyyn saa aika pläjäyksen Valioliigaa sa Serie A:ta, puhumattakaan elokuvista.

Turha itkeä.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
OneBigRed kirjoitti:
Itku ja vinku. Eiköhän täällä ole jo kaikille tullut selväksi, että sinulla on paha mieli kun et saa Canal+ kanavia ilmaiseksi tönössäsi näkymään. Tuon toitotuksen lisäksi sinulla ei hirveästi asiaa taida ollakaan, kun et edes pääse lähetyksiä katsomaan.

Sinua pitäisi kai nyt jaksaa ymmärtää, olethan kaltoin kohdeltu, mutta voisi silti olla paikallaan että lakkaisit muistojen kultaamisen Hockey Nightin osalta. Jos vaikka käyttäisit energiasi sen pohtimiseen, että saako antenneja asennettua muualle kuin parvekkeelle. Vaikka katolle?

Kuka täällä mistään ilmaisesta on puhunut. Olen koko ajan toitottanut että olisin valmis maksamaan kunhan kuva saadaan näkymään.

Ei. Sinun ei tarvitse välttämättä ymmärtää minua yhtään enempää mitä minä ymmärrän canal+ merkkistä säälittävää "liikeyritystä". Mitä tulee tuohon antennin asentamiseen katolle, olisin kovasta hinnasta huolimatta ehkä valmis jopa harkitsemaan sitäkin vaihtoehtoa, jos nämä nyplääjät kykenisivät antamaan edes JOTAIN tietoa missä vaiheessa neuvottelut ovat. Ei nimittäin ihan hirveasti huvittaisi maksaa antenniasentajlle lautasen asentamisesta jos viikon päästä tuon jälkeen tuleekin tieto että se toimii sittenkin antenniverkon kautta esim. Joulukuusta alkaen. Olisi voinut kuvitella että ennen sarjan alkua olisi kyetty tässäkin asiassa joku ratkaisu tekemään.

Mitä taas tulee JA:n kirjoittajien kestoinhokkiin Maikkariin, tulen pysymään kannassani että he tekivät paljonkin hyvää liigakiekkoilulle. Tunnen nimittäin paljon ihmisiä, jotka nauttivat sunnuntai-iltapäivän kiekko-otteluista. On hyvä muistaa että jääkiekon ystäviä on myös JA:n ulkopuolella ja heitä on aika paljon. Tosin tuossa porukassa on myös paljon niitä joille tuo maksullisuus ainakin noilla hinnoilla muodostuu kynnyskysymykseksi.

Se että olen henkilökohtaisista syistä johtuen vihainen Canalin porukalle ei taatusti estä minua arvioimaan esim. Nelosen Time Out-ohjelmaa ilman asenteellisuutta. Rehellisesti sanoen tuo em. ohjelma ei vain mielestäni ollut mitenkään huikea tai suuri harppaus "pahan Maikkarin" ikeestä.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Minä ainakin katson mieluummin maksullisia Canal+:n lätkälähetyksiä, kuin ilmaisia MTV3:n Hockey Night -lähetyksiä.

Alunperin oli aikomuksenani odotella Canal+:n hankkimisen kanssa NHL-lähetysten varmistumiseen asti, mutta 1,5 erän mittainen ilmaislähetys viime viikon Blues-Kärpät-ottelusta vakuutti minut, ja hankin Canalin samantien. Kuten Juhaht jo kertoi, niin itse tärkein, eli suorat ottelulähetykset ovat kyllä aivan eri planeetalta verrattuna HN-paskaan.

Otteluiden selostus ja studio-osuudet ovat huomattavasti suuremmalla ammattitaidolla tehtyjä ja koko lähetyksestä paistaa halu tehdä oikeasti hyvää JÄÄKIEKKO-ohjelmaa, eikä mitään koko perheen sunnuntai-iltapäivän "viihdettä" mukahauskoinen selostajineen/kommentaattoreineen.

Nelosen puolelta PreGame oli hyvä, vaikkakin tekniset ongelmat söivät lähetysajasta n. 1/3. Keskusteltiin jääkiekosta asiantuntevasti ja tarjottiin katsojille hyvä ennakkopaketti illan otteluista, esim. luokkaantumisten yms. hyödyllisen informaation muodossa. Myös Mikko Lehtosen esittely oli hyvä.

TimeOut oli itsellenikin lievä pettymys - tosin sellaisenaankin parempi, kuin yksikään MTV3:n jääkiekkolähetys viime vuosina. Omasta mielestäni koko ohjelma-ajan voisi antaa kierroksen otteluiden käsittelylle. Kerettäisi käymään läpi kaikki tilanteet hidastuksineen, mukaanlukien kaikki maalit, kovat taklaukset, hienot torjunnat, loukkaantumiset, yms. mielenkiintoiset tapahtumat. Ymmärrän kyllä, että tässä haetaan kohderyhmäksi katsojia hard-core-lätkäihmisten ulkopuoleltakin, mutta silti voisi mielestäni keskittyä analyyttisemmin päivän otteluihin ja jättää muut löpinät vähemmälle. Mielenkiintoista kuitenkin nähdä, miten TimeOut tästä kehittyy.

Lisäksi TimeOutissa ärsytti Nurmisen kommentti, kun häneltä kysyttiin Karl Goehringista nimen omaan AHL:n ajalta - Nurminen vastasi jotakin, että "ei Goehringista jäänyt oikein kuvaa, kun silloin SEN joukkueen maalissa pelasi TOINEN KAVERI". Mikä joukkue ja kuka toinen kaveri!? Olisi vaan rohkeasti sanonut, että Syracusen ykkösmaalivahtina pelasi silloin myös NHL-kokemusta omaava Jean-Francois Labbe, joka tällä hetkellä pelaa Saksassa. Usein näkee tällaista, en tiedä onko se sitten katsojien aliarvioimista, kun ajatellaan ettei kukaan kumminkaan tunnista. Pistää itseäni ainakin ärsyttämään.

Joka tapauksessa Canal+:n/Nelosen ansiosta on oma jääkiekkoinnostukseni pitkästä aikaa erittäin korkealla, kun vihdoinkin ovat ammattimiehet hoitamassa SM-liiga-televisiointia.
 

Kelju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, JM Aaltonen
cobol kirjoitti:
Maikkarin F1-kortti maksoi 5-7 euroa per kisa ostohetkestä riippuen. Sillä ei saanut mitään muuta. Canal+ SM-liiga maksaa noin 4 euroa per ottelu. Sillä saa lisäksi todella paljon muuta urheilua. Suorastaan loistava valikoima Premieriä yms. Ja elokuvia myös.
Kyllä tuossa maikkarin rahastustouhussa on nykyään sellainen haistavittu-meininki että hyvää päivää. Itseltänikään ei Canal plussaa löydy, mutta olen aina pitänyt sitä todella hyvin ja ammattimaisesti toteutettuna pakettina. Pääasiana ei ole rahastus tai mainostaminen kuten pöllö-TV:n kaikissa plus-paketeissa sekä edesmenneessä Hockey nightissa. Ja kyllä, Canal+ kannattaa ostaa jo pelkästään jääkiekkotarjonnan takia. Puhumattakaan kaikesta muusta, mitä paketissa tulee lisäksi. Suosittuja urheilulajeja ette tulevaisuudessa Suomen TV:stä ilmaiseksi näy. Piste.

Ihan sääliksi käy Jutilaa ja Saukkosta, joista tuli syntipukit surkealle HN-toteutukselle. Eivät ne oikeasti niin huonoja selostajia olleet. Tosiasia kuitenkin on, että Hockey nightin formaatilla tulos olisi ollut ihan yhtä paska vaikka selostamassa olisi ollut kuka hyvänsä. Asia on täsmälleen sama Formula 1 -lähetyksissä. Paskaapaskaapaskaa.

Todella surkeaa vikistä siitä, ettei enää tulee sitä yhtä ilmaista HN-ottelua viikossa. HN meni vuosi vuodelta surkeampaan suuntaan ja viimeisellä kaudella touhu oli jo ihan naurettavaa. Ja muistakaa, että HN olisi varmasti mennyt lopulta kokonaan maksulliseksi maikkarinkin käsissä. Ja sitä ei varmasti kukaan halua. Parempi näin.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Birkku kirjoitti:
Mitä taas tulee JA:n kirjoittajien kestoinhokkiin Maikkariin, tulen pysymään kannassani että he tekivät paljonkin hyvää liigakiekkoilulle. Tunnen nimittäin paljon ihmisiä, jotka nauttivat sunnuntai-iltapäivän kiekko-otteluista. On hyvä muistaa että jääkiekon ystäviä on myös JA:n ulkopuolella ja heitä on aika paljon. Tosin tuossa porukassa on myös paljon niitä joille tuo maksullisuus ainakin noilla hinnoilla muodostuu kynnyskysymykseksi.
Kenen tahansa itseään kunnioittavan "lätkäfanin" sunnuntaidarran huipentuma oli seurata maikkarin ja pyysalon loistavaa kiekkoviihdettä. Parhaat paikat, tekstarileikit ja asiantuntevat erätaukohaastattelut jäivät ikuisesti elämään sieluihimme. Unohtamatta tietenkään niitä huikeita, syväluotaavia analyyseja jotka evästävät ketä tahansa jääkiekkoa seuraavaa vuosikymmeniksi eteenpäin. Hullunkuriset mutta helvetin asiantuntevat " läheltä ylös, molarin parhaat kaverit, kiss kiss ja ampumalla ne maalit tulee "- prinsiipit pätevät luultavasti vielä 100 vuoden päästäkin. Lisäksi putte... eikun Jutilan Timo edustaa juuri sitä atleettisuutta ja urheilullisuutta joka antaa loistavaa esimerkkiä kaikille nuorilla siitä miten tärkeää on pitää itsensä huippukunnossa niin fyysisesti kuin henkisestikin peliuran jälkeen.

Eiköhän mennä kaikki vetää ranteet auki.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse uskon nelosen porukan olevan määrätietoisempia time-outin suhteen. Nelonen osaa varmasti tehdä oikeat johtopäätökset ohjelman parantamisen suhteen. Kolmosella "parannettiin" ohjelman tasoa jollain parhailla paikoilla, viikon junnuilla yms sonnalla. Kolmoselle lähetetty palautteeseen ei mitenkään reagoitu. Samaa piittaamattomuutta jatkui vuosi toisensa jälkeen. Itse uskon Nelosen pidentävän lähetys aikaa tuntiin tai puoleentoista. Tai sitten jätetään epäoleellesia kohtia pois. Nelosella varmasti halutaan tehdä tuotteesta kiinnostavan ja varmasti arvostetaan palautetta.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
cobol kirjoitti:
Maikkarin F1-kortti maksoi 5-7 euroa per kisa ostohetkestä riippuen. Sillä ei saanut mitään muuta. Canal+ SM-liiga maksaa noin 4 euroa per ottelu. Sillä saa lisäksi todella paljon muuta urheilua. Suorastaan loistava valikoima Premieriä yms. Ja elokuvia myös.

Näinpä. Itse rakastan jalkapalloa yli kaiken, joten jo pelkästään se tekee Canal+:n minulle erinomaiseksi hankinnaksi. Viikonloppuisin vähintään neljä Valioliigapeliä suorana (ja suurin osa muistakin jälkilähetyksinä) ja siihen päälle Serie A, NHL, SM-liiga, elokuvia (joita en paljon katso, mutta kuitenkin) ja hyviä sarjoja vuosia ennen Suomen esitystä. Esimerkiksi Shield tuli Canalilta jo aikaa sitten ja kohta alkaa parasta aikaa jenkkilässä pyörivä, erinomainen Rome.

Katson itse saavani tuolla sisältömäärällä enemmän kuin tarpeeksi vastinetta 27 eurolleni, joten olen harvinaisen tyytyväinen.

EDIT: Lihaani, PPV on tulossa kovaa vauhtia Suomeenkin. Jahka isot firmat saavat systeemit kuntoon, kaikki mahdollinen kiinnostava siirtyy varmasti maksulliseksi.
 

Nalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon SiniKeltainen
En ainakaan vielä osaa vertailla täysin kumpi on parempi, Nelonen/ Canal+ vai Maikkari. Sen kuitenkin muistan Maikkarilta huonona, että yleensä Satakunnassa pelatuista peleistä kuvamateriaali ei "ehtinyt" lähetykseen. Yleensä kuvamateriaali kuitenkin ehti jos vastassa oli ollut, joko sarjaa johtava joukkue tai Jokerit, HIFK tai Blues. Mietitäämpä sitä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös