Canal+ / Nelonen

  • 1 404 056
  • 5 294

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Mane kirjoitti:
Mikäköhän idea oli kysyä Timo Vertalasta Kalle Sahlstedtilta, joka ei tunne miestä lainkaan, mutta on sentään muutaman kerran urallaan pelannut miestä vastaan? Molemmat ovat vielä hyökkääjiä, joten vähemmän tekemisissä toistensa kanssa.
Tuo tapaus oli kieltämättä outo ja Kallekin taisi ihmetellä kysymystä. Tiedä sitten, oliko kyseessä pientä alkukankeutta tai jotain muuta. Esim. seuraavaan osioon ei pystytty vielä siirtymään jostain syystä ja oli pakko keksiä jotain.

Muuten ihan ok ohjelma. Maalit näytettiin jokaisesta ottelusta ja pientä analyysiä tuli myös päälle. Olihan siellä pientä änkyttämystä ja muuta, mutta olihan kyseessä kuitenkin ensimmäinen lähetys.
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Timeout oli ihan ok. Koosteet matseista olivat asialliset ja hyvät. Myös studio keskustelu Nupen ja Korpin kanssa toimi hyvin, tosin oli melko lyhyt.
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Hyvä Laura ja Pekka

En myöskään ymmärrä narinaa illan lähetyksestä.Mielestäni välähdykset oli aivan hyviä,ainakin maikkaria parempia.Rauhallisempi tahti.Karalahden viestin lukeminen saattaa ennakoida aika mielenkiintoista linjaa.Aivan sama Pekalle mitä joku ajattelee tai on tehnyt jos asia kiinnostaa kiekkoyleisöä.Seiskajournalismi on kuitenkin asia erikseen.Voisin kuvitella että esim.Kummola ei saisi Pekkaa vaikenemaan jostakin liigaa koskevasta jutusta mikä on aiheuttanut keskustelua.Jollain lailla paistoi läpi toimittajan ammattitaito verrattuna eräisiin muihin.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Mane kirjoitti:
Eipä tämä Nelosen Time-out vakuuttanut missään määrin.

?? Ohjelmahan oli hyvä. kunnon katsaukset/matsi. Hyvät vieraat, Korppi puhu järkeviä, samoin Nurminen. Pari haastatelut ym. Verrattuna HN:n "mikä on sun suosiikipelaaja" kysymykset julkkiksiltaä. tätä ei oltu "juosten kustu".

Tyytyväinen, katsomisen arvoinen toisin kuin HC

Mane kirjoitti:

Realismia kehiin KUITENKIN hei. Millä resursseilla tehdään ohjelmaa suomalaisesta urheilusarjasta suomalaisille vrt. Kanada/Usa heikäläisille. Ero tuotantobudjetissa on samaa luokkaa kuin NHL joukkueella ja SM-liiga joukkueella. kumpikohan voittas?

Vertailua ruotsiin tms. vastaavaan tänx, jotta vertailu olisi mielekäs ja uskottava.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Ihan ok suoritus Nelosen porukalta. Parantamisen varaa on toki, mutta ainakaan ei tuu Hokinaittia enää koskaan ikävä! Mitään SVT:n Hockeykvällimäistä asiallista ja asiantuntevaa laatumakasiinia en odottanutkaan, eikä semmoinen edes onnistuisikaan suomalaisten tekemänä, joten tämä Nelosen hieman rennommalla meiningillä tehty TimeOut kelpaa ihan hyvin. Tosin nuo "otteluraportit" olisivat voineet olla hieman kattavampia. Muutamasta ottelusta kun tuli vain hätäinen 20 sekunnin maalikimara. Enemmän haastatteluita ja tilanteita olisi kiva katsella, sekä jokaisesta ottelusta olisi kiva nähdä edes jokin pieni yhteenveto. Ja meidän juontajakaksikkommekin vähän vielä tökki, mutta toivottavasti oli vain alkujännitystä tai jotain...
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin no, olihan tuo time out ihan kohtuullinen. Aika paljon sellaista sähellystä, kuten monta kertaa Laura ja se äijä puhuivat toistensa päälle --> ärsyttävää!
Maalikosteet kuitenkin varsin mallikkaita ja hyvä niin. Tuollaiset tyhjänpäiväiset "gallupit" saisi kuitenkin suosiolla jättää pois. Ei niihin kuitenkaan vastaa kuin 30 ihmistä.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Periaatteessa ihan hyvä ohjelma, mutta lähetysaika olisi saanut olla pitempi, jotta Niinimäestä, Kontiolasta & Widingistä olisi saatu pidemmät haastattelut ja jotta studiossakin olisi puhuttu enemmän Korpparin ja Nupen kanssa. Hyvät koosteet joka ottelusta ovat kuitenkin iso plussa ja Jeren tekstari aika hyvä veto.

Pregame ei ollut mitään erikoista. Perusjorinoita, mutta kyllähän niitäkin sopii tehdä. Itse en kyllä yleensä ole lauantaina tuohon aikaan ylhäällä, mutta tänään piti tsekata. Klo 12 olisi jo parempi aika ohjelman katselulle, sillä kyllähän senkin katsoo mielellään vaikkei mitään niin spesiaalia tarjoakaan.

Selkeästi ollaan kuitenkin menty eteenpäin Maikkarin ajoista mikä kyllä olikin tiedossa jo ennen ohjelmien esittämistä.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä ainakin kiitän tuota sopimuksen menoa kanalille. Time out näytti hyvin maalit ja toiseksi tulosruudussakinn näkyynykyään maaleja eikä niitä säästellä maksulliselle puolelle.

Canalin lähtys Kärppien pelistä oli mielestäni hyvä. Mukavasti puhuttin erityisesti kiekollisestä pelistä ja taidosta eikä jauhettu kädettömistä roolipelaajista. Yksi askel parempaan kiekkoon on jumputtaa junnujen päähän hienoja kiekollisia suorituksia eikä jauhaa roolipelaamisesta ja viisikkopuolustamisesta. Puhutaan siitä miten tehdään kiekolla hienoja juttuja ja maaleja.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se Jeren tekstiviestin lukeminenkin ja kiire häihin osoittaa vain sen, kuinka erilainen kanava Nelonen on. Näkeehän sen jo urheilu-uutisistakin, kun sinne valitaan ulkonäön perusteella (varsinkin se yksi blondi, joka korvasi Viivin) ja säälukijatkaan ei hirveästi vaikuta ulkoisesti ilmastoalaa opiskelleelta.

Muutenkin kaukosäätimestä on sitä nelosta alettu painaa entistä enemmän. Jalkapallopuolen on hoitanut Pasi Rautiainen tyylikkäästi. Nelonen osaa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kiinnittikö muuten kukaan huomiota siihen että Lukko-matsin raportissa näytettiin myös se snadi töniminen? Ei mikään iso juttu mutta Pyysalon kyhäelmissä tuli sellanen ajatus että mitään kähinöitä ei näytetä, niitä suorastaan kartettiin. Jos linja on muuttunut niin hyvähyvä!
 

Eeyore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Valitetaan nyt tästä aiheesta, kun muusta ei ole tullut valitettua vähään aikaan.

Ensinnäkin. Miksi lenssunen rohisija mölöttää töllössäni? Ärsyttävää kun puheesta ei saa kunnolla selvää. Laura olisi voinut olla siellä aivan hyvin yksin juontamassa, se äijä tuonut mitään lisäarvoa.

Pelikatsauksissa tuli maalit, mutta melko pikaisesti. Pelanneista/Valmentaneista ainoa haastateltu oli Kalle Shalsted. Missä valmentaja haastattelut? YLE:lla sentään haastateltiin ainakin Jortikkaa ja Mika Lehtoa.

Nuorten pikaesittelyt olivat kohtalaista antia. Tai niin hyvää kuin PIKAesittely voi olla. Olisi taas voitu käyttää aiheeseen enemmän aikaa ja keskittyä vain yhteen nuoreen lupaukseen.

Miksi juontaja selittää jostain kaverinsa häistä? Ketä kiinnostaa? Samaa äänestyssoopaa oli kuin KiakkoYössä. Ja mitä helvettiä se yleisö teki studiossa?

Korpisalolle pisteet peliurastaan. Mutta miksi hänet piti studioon raahata? Miehen selityksestä ei saanut mitään tolkkua. Peesasi Pasia, ja sönkötti jotain "pikkuisen", "muottiin", "hieman" "ei saa karsia kaikkea". Sekavaa selitystä.

Ja kuten Mane jo heitteli, oli Kallelle esitetty kysymys Vertsista melko turha. Mies häkeltyi ja luvassa oli samat peruslässytykset kuin KiakkoYössä tuhansia kertoja. "Vertseja tarvitaan joka joukkueessa", "Tekee hyvin likaista duunia" "Plaa plaa, lässyn lässyn".

Suunta on joko ylöspäin tai sitten takaisin KiakkoYön tasolle. Tällaisenaankin kuitenkin hakkaa edeltäjänsä suvereenisti.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ossi kirjoitti:
Siis puhutko nyt Canalin lähetyksen ja tuotannon huonosta laadusta verrattuna Maikkarin vastaavaan, vai purnaatko vain maksullisuutta vastaan?

Itse asiassa en puhu kummastakaan. Purnaan siitä että tämä Amatööriplussa ei kykene tarjoamaan minulle palveluitaan edes rahalla.

Sille joka kirjoitti jotain markkinataloudesta, sanoisin etten tarvitse siitä aiheesta esitelmää koska olen työskennellyt kyseisten lainalaisuuksien parissa 17-vuotta. Ymmärrän erittäin hyvin mikä on kannattavaa ja mikä ei. Ymmärrän myös imagotekijöiden merkityksen markkinataloudessa. Ja tuo on se mitä Amatööriplussa ei ymmärrä tai niitä ei kiinnosta.

Minulla on toki varaa myöntää että osa purnaamisesta johtuu pelkästään turhautumisestani siihen etten kiekkolähetyksiä voi katsella.Varsinkin kun kesällä tiedotettiin Kanavanippu C:n Aloittamisesta Joutsenossa.

17-vuotta olen kuunnellut kiltisti omien asiakkaiden "murheita" ja tästä syystä pyrkinyt viimeiseen saakka olemaan itse kärsivällinen asiakas silloin kun olen tuotteita tai palveluita ostanut. Tässä kohtaa kuitenkin koen saaneeni ALA-ARVOISTA palvelua koska en saa palvelua edes rahalla ostettua. Siinä olen monien kirjoittajien kanssa samaa mieltä ettei jääkiekko ole koko elämä eikä edes tärkein asia maailmassa. Jääkiekkon seuraamien on kuitenkin minulle erittäin mieluinen ajanviettotapa talvella ja koska Canal+ ei sitä halua minulle tarjota voin aivan hyvin käyttää osan tuosta vapautuvasta ajasta esim. sähköpostien kirjoittamiseen SM-liigalle. Tulen ihan varmasti säännöllisin väliajoin muistuttamaan Liigaa siitä minkälaiselle roskapuulakille oikeudet on myyty. Onko noilla viesteilläni sitten mitään merkitystä? En tiedä, mutta jos kaltaisiani pettyneitä alkaa ilmaantua riittävästi saattaa niillä jokin vaikutus olla mikäli seuraavassa tarjouskilpailussa on mukana taloudellisesti Amatöörilplussan veroinen kilpailija.
 
Viimeksi muokattu:

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Birkku kirjoitti:
Itse asiassa en puhu kummastakaan. Purnaan siitä että tämä Amatööriplussa ei kykene tarjoamaan minulle palveluitaan edes rahalla.

Sille joka kirjoitti jotain markkinataloudesta, sanoisin etten tarvitse siitä aiheesta esitelmää koska olen työskennellyt kyseisten lainalaisuuksien parissa 17-vuotta. Ymmärrän erittäin hyvin mikä on kannattavaa ja mikä ei. Ymmärrän myös imagotekijöiden merkityksen markkinataloudessa. Ja tuo on se mitä Amatööriplussa ei ymmärrä tai niitä ei kiinnosta.

Minulla on toki varaa myöntää että osa purnaamisesta johtuu pelkästään turhautumisestani siihen etten kiekkolähetyksiä voi katsella.Varsinkin kun kesällä tiedotettiin Kanavanippu C:n Aloittamisesta Joutsenossa.

17-vuotta olen kuunnellut kiltisti omien asiakkaiden "murheita" ja tästä syystä pyrkinyt viimeiseen saakka olemaan itse kärsivällinen asiakas silloin kun olen tuotteita tai palveluita ostanut. Tässä kohtaa kuitenkin koen saaneeni ALA-ARVOISTA palvelua koska en saa palvelua edes rahalla ostettua. Siinä olen monien kirjoittajien kanssa samaa mieltä ettei jääkiekko ole koko elämä eikä edes tärkein asia maailmassa. Jääkiekkon seuraamien on kuitenkin minulle erittäin mieluinen ajanviettotapa talvella ja koska Canal+ ei sitä halua minulle tarjota voin aivan hyvin käyttää osan tuosta vapautuvasta ajasta esim. sähköpostien kirjoittamiseen SM-liigalle. Tulen ihan varmasti säännöllisin väliajoin muistuttamaan Liigaa siitä minkälaiselle roskapuulakille oikeudet on myyty. Onko noilla viesteilläni sitten mitään merkitystä? En tiedä, mutta jos kaltaisiani pettyneitä alkaa ilmaantua riittävästi saattaa niillä jokin vaikutus olla mikäli seuraavassa tarjouskilpailussa on mukana taloudellisesti Amatöörilplussan veroinen kilpailija.
Saat sinäkin Canal+:n näkymään jos haluat turha selittää sitä sillä, että talonyhtiö tai muut ei anna mutta kaikilla suomalaisilla on teoreettinen mahdollisuus nähdä Canal+ jos vaan haluaa.
Tässä vaiheessa on vaan kyse siitä rahasummasta jonka sinä haluat sijoittaa siihen, että Canal+ näkyy sinulle.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jani82 kirjoitti:
Saat sinäkin Canal+:n näkymään jos haluat turha selittää sitä sillä, että talonyhtiö tai muut ei anna mutta kaikilla suomalaisilla on teoreettinen mahdollisuus nähdä Canal+ jos vaan haluaa.
Tässä vaiheessa on vaan kyse siitä rahasummasta jonka sinä haluat sijoittaa siihen, että Canal+ näkyy sinulle.
Minusta tuo oli hiukan epäreilu kuitti Birkulle, joka selitti aika kattavasti turhautumisensa syyn. Jos tuo teksti olisi osoitettu minulle, sanoisin tylysti "Älä lässytä!". Hiukan sama, kun kehottaisi GSM-peittoalueen ulkopuolella asuvalle, että osta palikka satelliittipuhelin, äläkä valita.

Mutta mitä tulee itse aiheeseen, olen melko tyytyväinen tarjonnan määrään ja laatuun täällä näkyvyysalueella. Eilinen TimeOut oli pienistä alkukangerteluistaan huolimatta juuri sellainen makasiiniohjelma, mitä odotinkin. Rentoa jutustelua, asiantuntevia ja/tai kiinnostavia vieraita ja kiireettömät otteluraportit. Jäin tosin hieman kaipaamaan hidastuksia maukkaista tilanteista, mutta ehkä nekin tässä syksyn mittaan saadaan mukaan kuvioihin. Ja minustakin sen maalilaulun soittaminen TOP-maaleissa oli hauska idea. Kunhan eivät näytä ikinä Tepsin maaleja tuossa koosteessa. Hunajataa ei vain jaksa kuunnella.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
TimeOut

Selkeä parannushan se oli kiekkoyöhön, mutta vieläkin on runsaasti parennettavaa.

- Lähetysaika on liian lyhyt, että ehtisi tekemään kunnon koosteet joka pelistä.
- Hidastuksia ei juuri ollut ja muita kuin maaleja näytettiin liian vähän, taklauksia ei juuri lainkaan.
- Yleisö on aivan turha ja katsojakysymys vielä turhempi.
- Lässytyskysymykset haastateltavilta, kuten kysymys Vertalasta.

EoM, mutta parempaan pystyy pienellä panostuksella.
 

Metro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heti alkuun sanottakoon, että TimeOut hakkaa alkukangerteluistaankin huolimatta HNFC:n noin 100 - 0. Ohjelmassa on selkeää potentiaalia vielä eilen nähtyä parempaan. Eka lähetys on tottakai vähän sellaista hakemista je sehän näkyi päällekkäinpuhumisina, epäonnistuneina siirtymisinä aiheesta toiseen, kummallisina kamera-ajoina jne. Pekan minä hetkenä tahansa pettävä ääni toi myös lisäjännitystä lähetykseen seuraamiseen. Veikkaan kuitenkin, että muutaman viikon päästä tekeminen on jo aivan toisella tasolla, toivottavasti.

Vielä muutamia viivoja:
- Aki Linnanahde. Tätä pelimies Linnanahteen mukanaoloa en ihan ymmärrä. Cityn lähetysten perusteella tietämys kiekosta ei ole kummoinen ja eilinenkään ei varsinaisesti vakuuttanut.
- Yleisö. Minkä takia?
- Mitä mieltä olet Timo Vertalasta? Ihme kommentti! Olisi ymmärtänyt jos Tappara olisi ollut vastassa. Nyt ei kyllä uponnut, eikä näyttänyt uppoavan Sahlstedtiinkaan.
- Riittävän pitkä lähetysaika, jonka voisi käyttää vieläkin tehokkaammin. Turhat mielipidekyselyt pois. Liigassa pelaavista ulkomaalaisista voisi mielestäni ottaa selville enemmän kuin mitä eri medioissa on tähän asti ollut tarjolla. Nämä ovat kuitenkin niitä oletusarvoisesti tähtistatuksen omaavia kavereita, joita harva suomalainen kiekkotoimittaja kuitenkaan uskaltaa haastatella. Tai jos uskaltaa, niin kysymykset ovat tasoa: miten seuraavaan erään? Toimittajien uskalluksen puuttena se kai pitää ymmärtää, kun niin harvoin näiden ulkomaaisten kommentteja saa kuulla. Joka lähetykseen siis yksi ulkomaalainen "pelaajakortti" niin hyvä tulee, ja semmoinen haastattelija, joka taitaa lontoota tyyliin Tapio Suominen. Plussaa eilisestä Widingistä!
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Aloitetaan tärkeimmällä, eli Laura on lihonut ainakin 20 kg! "Mitä Vittua?", kysyy Länsi-Suomi, kyrvässäkö luita? Ei saatana, laittakaa se Laura nyt laihduttamaan ja äkkiä, sillä minulla on selkeä visio piilottaa makkaraa kyseisen typyn kanssa, kun hän seuraavaksi näille leveyspiireille osuu. Ja minulla on jopa kaverin ja kaverin tyttöystävän mandaatti kyseiselle toiminnalle, joten seikka on ns. saletti! Kyllä minä Lauraa voin voin tuollaisenakin laittaa, mutta pitänee sitten vähentää vähän valaistusta ja pitää iirikset suunnatuna Lauran lärviin!

Sitten ohjelmasta, samaa mieltä kuin edellä, eli yleisö hiuksista vituun ja maali koosteessa voisi näyttää tilannetta hieman aikaisemmin, että syntyisi jonkinlainen kuva maalin rakentelusta. Ei mulla muuta, jatkakaa. Borgie over and out.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Metro kirjoitti:
- Mitä mieltä olet Timo Vertalasta? Ihme kommentti! Olisi ymmärtänyt jos Tappara olisi ollut vastassa. Nyt ei kyllä uponnut, eikä näyttänyt uppoavan Sahlstedtiinkaan.

Onkohan Metro eksynyt väärille raiteille? Juuri Tapparaahan vastaa Kärpät oli pelannut. Mikä tässä kummastutti?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Alex kirjoitti:
- Lähetysaika on liian lyhyt, että ehtisi tekemään kunnon koosteet joka pelistä.

Joopa joo, ja sitten vielä valitetaan, ettei maikkari saa aikaan kunnon koosteita otteluista, kun heillä tuota lähetysaikaa oli ruhtinaalliset 15 minuuttia, tiistaisin mahtipontiset 5min...

Katselin ohjelman eilen videolta "lievähkössä" humalatilassa, joten ihmeempiä en kyllä tuosta muista. Pitänee kattella uudelleen...
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielestäni jo pelkästään se, että kiekkoa näkyy lauantaiana parhaaseen katseluaikaan lähes tunnin maaleineen äärettömän suuri kehitysaskel nimeomaan SM-liigan markkinoinille. Nyt ihmiset oikeast alkavat tietää esimerkkinä kuka on vaikkapa Janis Sprutks(toivottavasti meni oikein)jne. Jos viime talvena Pertti Perussuomalaiselta olisi kysytty kuka on Glen Metropolit tai Jason Williams niin moni ei olisi tiennyt tai vastaukseksi olisi saatu joku tennispelaaja.

Väitän, että tuon lauantain lähetyksen seurauksena tulee useampi tuhat ihmistä seuraamaan pelejä. Tällä tarkoittan sitä, että joku saa kipinän lähtemään siihen yhteen peliin kaudella. Ne eurot, jotka tätä kautta saadaan on tärkeitä liigalle mahdollistaen paremman kilpailuun pelaajista. Toisaalta samalla mainostajat saavat näkyvyyttä mainoksilleen.

Itse lähetyksessä sitten tulee tuollaista perusläppäeikä mitään syvällistä kiekosta. Minä toivoisin tuohon lähetykseen enemmän niitä highlight tilanteita maaleja, veivejä, takalauksia ja torjuntoja. Niillä liigaa mainostetaan. Kovin syvällisillä analyyseillä peleistä karkotetan "suuriyleisö". Analysointia tukee mielestäni pre-game lähetykset, jotka pitää samalla suunnata veikkaajille. Taas raha jossain määrin pyörittää hommaa.

Mitäkö sitten parantaisin. Odottaisin neloselta nelosplussan hyödyntämistä. Aloitus oli hyvä WC-peleineen, mutta miksei siellä voisi pitää myös liigakatsauksia kierrosten jälkeen, vaikka puolituntisina. Ei siellä niin tähdellistä muuta ohjelmaa tällä hetkellä ole.

Itse en ole siitä tietoinen mitä nelonen saa esittää, mutta eiköhän Canal myös halua mainostaa tuotettaan ja +-kanavalla siihen olisi oiva mahdollisuus kerätä hardcore kiekkofaneja yhteen ja myytä enemmän myös omaaCanal+ palvelua.

Itse ottelulähetys Canalilla oli mielestäni vähintään hyvä. Minua ilahdutti kiekollisen pelin esille tuonti ainaisen roolipelaamisen ihannoinnin sijaan. Siinä näytettiin moneen otteseen esimerkkinä Kariyan peliä. Pikku kaveri, mutta isot miehet ei saa miellään irti kiekosta ja Stiivi lähes poikkeuksetta sanoi viimeisen sanan minne kiekko menee. Se olis yleensä se oma mies.

Miinusta annan Canalille mainonnasta. Se mitä Canal Plus paketti sisältää on äärettömän hankala selvittää. Kuuluuko kaikki elokuvakanavat ja Sport pakettiin ei tunnnu selviävän mainoksista. Toiseksi näkeekö paketin ostamalla NHL:ään on ainakin minulle ollut epäselvää. Kolmanneksi minulle selvisi, että en ole uusi asiakas, vaikka en ole ikinä Canal plussa tilannut. Minulla on kaapelioperaattorin kortti (Opoy), joten olen vanha asiakas. paketti jäi minulkta hankkimatta, olin jo Opoyn konttorissa, mutta sitten tytteli ei osannut minulle kertoa mitä minun pitää maksaa mitä ei, joten lähdin Willisikaan pelin katsomiseen ja jätin asian sikseen.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ikijokeri kirjoitti:
Joopa joo, ja sitten vielä valitetaan, ettei maikkari saa aikaan kunnon koosteita otteluista, kun heillä tuota lähetysaikaa oli ruhtinaalliset 15 minuuttia, tiistaisin mahtipontiset 5min...

Eihän se 45min riitä, jos halutaan mukaan joku keskusteluaihe, turhat katsojakysymykset ja ainakin pari mainoskatkoa. Kyllähän sen eilen näki, ettei aika riittänyt kunnon koosteisiin, vaan monesta pelistä näytettiin vain maalit. Pelejäkään ei ollut kuin kuusi. Vartti lisää aikaa koosteisiin tekisi ihmeitä.

Ja maikkariin ei kannata verrata, se oli sen verran paskaa. Nelonen saa aloittaa puhtaalta pöydältä ja luonnollisesti täydellisyys tavoitteenaan.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Katselin tuon Time Out ohjelman eilen nauhalta ja olin kovasti hämmästynyt. Hämmästynyt siksi kun täällä on hehkutettu kuinka paljon parempaa tuo tarjonta oli kuin Maikkarilla. Olen ehdottomasti enemmistön kanssa eri mieltä. Tuo ohjelma ei todellakaan häikäissyt. Maalikoosteet oli tietenkin hyvää peruskauraa, jota Maikkari esitti viime kaudella JOKA ottelukierrokselta ilman ylimääräisiä lässytyksiä. Keskusteluosio taas hävisi Maikkarin vastaavalle 100-0. melko mitäänsanomatonta liirumlaarumia. Fan Club otti kuitenkin kantaa ja herätti keskustelua.

Nii ja se jätkä(pekka tai jotain) häviää studiojuontajana Mika Saukkoselle ihan mennen tullen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Birkku kirjoitti:
Maalikoosteet oli tietenkin hyvää peruskauraa, jota Maikkari esitti viime kaudella JOKA ottelukierrokselta ilman ylimääräisiä lässytyksiä. Keskusteluosio taas hävisi Maikkarin vastaavalle 100-0. melko mitäänsanomatonta liirumlaarumia. Fan Club otti kuitenkin kantaa ja herätti keskustelua.


Missä Maikkari näytti joka ottelukierrokselta maalit? Itse en muista koskaan nähneeni niitä. Hoki Nait Fun Clab oli niin iso vitsi, että sen katselu suorastaan hävetti. Se olisi saattanut toimia, jos ohjelma-aikaa olisi ollut tuplasti, mutta kun ei ollut, olisi tilalle pitänyt kehittää jotain muuta.

No, menneet ovat menneitä, eikä Maikkari onneksi enää pääse kiekkoa hämmentämään.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Time Out oli ainakin allekirjoittaneelle pettymys. Keskusteluosuus samaa liirunmlaarumia kuin MTV3:lla ja koosteet, vaikka olivat pidempiä kuin Maikkarilla, olivat mielestäni myös epäonnistuneita. Teknisesti suttuisia, feidit kummallisia ja hidastukset puuttuivat kokonaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös