Uskotko että noin pienestä kukkahattupolitikot kuplastaan säikähtäisivät..?Minä luulen, että tällä iskulla sinetöitiin Schengen-alueen kohtalo.
Uskotko että noin pienestä kukkahattupolitikot kuplastaan säikähtäisivät..?
Minä luulen, että tällä iskulla sinetöitiin Schengen-alueen kohtalo.
Terrorismihan on hyvin vanha sotilaallinen taktiikka - lähinnä siihen turvautuu sotilaallisesti paljon heikompi osapuoli. Väittäisin että metodina se ei ole koskaan ollut kovin tehokas ainakaan ilman siihen usein yhdistyvää sissisotaa. Sillä voidaan toki saada maita esimerkiksi vetäytymään valtaamiltaan alueilta, mutta ei tule mieleen yhtäkään valtiota, mikä olisi romahtanut pelkän terrorin voimasta.
Kerrotko vähän lisää tästä?Ainut asia mitä nämä hullut hihhulit tottelevat on luoti päässä.
Rajat kiinni ja jokainen ääri-imaami ja mamaani hiuksista vittuun. Jossain vaiheessa vain pitää lopettaa ymmärtäminen.
Minä luulen, että tällä iskulla sinetöitiin Schengen-alueen kohtalo.
Jotenkin absurdia kuvitella, että Schengen perustuisi kukkahattuisuudelle eikä pyrkimykselle yhdentää eurooppalaista markkina-aluetta.
Jotenkin absurdia kuvitella, että Schengen perustuisi kukkahattuisuudelle eikä pyrkimykselle yhdentää eurooppalaista markkina-aluetta.
Ööh, okei tuo ei olisi kyllä enää kovin hauskaa. No, onneksi ydinvoimaloissa taitaa olla vähän parempi turvallisuustilanne, ainakin länsimaissa. Tosin muistan kyllä parin vuoden takaa lehtijutun, jossa joku tutkiva journalisti oli tsekkaillut Olkiluodon rakennustyömaata ja huomannut, että alueelle pääsee helposti sisään ja ulos ilman kunnollista kontrollia. Ei toki suoraan reaktoreille.
Ööh, okei tuo ei olisi kyllä enää kovin hauskaa. No, onneksi ydinvoimaloissa taitaa olla vähän parempi turvallisuustilanne, ainakin länsimaissa. Tosin muistan kyllä parin vuoden takaa lehtijutun, jossa joku tutkiva journalisti oli tsekkaillut Olkiluodon rakennustyömaata ja huomannut, että alueelle pääsee helposti sisään ja ulos ilman kunnollista kontrollia. Ei toki suoraan reaktoreille.
Vaikuttaisi enemmänkin varo toimenpiteeltä, mutta kyllähän tuo kuulostaa silti melko rajulta.
Ei vaikeaa lainkaan kun käyttää järkeään. Ei vapaalla liikkuvuudella ole mitään tekemistä tavaroiden siirtelyyn maasta toiseen. Schengenissä siis liikkuu ihmiset.
Kukkahatut ovat itse luoneet tämän "hirviön" joka näyttää kynsiään ympäri maailmaa. Ei ole yhtään ihme, että useasssa maassa on noussut puolueita ja ihmisiä jotka haluavat turvata kotikadut islamilta.
Samaa mieltä, mutta sen sijaan tuo kuviteltu "yhtenäinen markkina-alue" on ihan huuhaata. Rauhanprosessina Unionilla oli aikanaan paikkansa, mutta muuten tämä(kin) asia on lähinnä epäonnistumista. Se yhtenäinen markkina-alue olisi kannattanut pitää Saksa, Ranska, Beneleux, Pohjoismaat-akselilla ja siihen päälle pari poikkeusta. Maksimissaan.