Henk koht minun on vaikea kuvitella että kukaan pelaaja kehtaisi heittää homoläppää ja vittuilla jos on tiennyt kaikki nuo tapahtumat.
Itse voisin olla täysin varma, että jos on kuultu Beachin ja Aldrichin välillä olevan olleenon jotain, että tästä on väännetty homoläppää. Olen myös varma, että jos Aldrichin on epäilty ahdistelleen Beachia ja on joutunut sen takia lähtemään, tästä on väännetty homoläppää.
Jos olisi tiedetty, että kyseessä on näin vakavaa seksuaalista tekoa/raiskausta niin siitä ei olisi tehty pilkkaa. Ellei läpänheittäjä osapuolena ole Sean Avery.
Ihan oikeesti jos joku on kuullut, että jotain on tapahtunut. Kuullut, että asiaa tutkitaan ja sen jälkeen ketään ei tuomita, niin voisi kuvitella että tilanne on ok.
Beachin haastattelussa ei edelleenkään kerrota mitä kaikki hallilla tiesi, tiesikö ne raiskauksesta vai siitä että joitain oli ollut. Kyllähän lähtökohtaisesti parikymppisen urheilija nuorukaisen vapaa-aika on sitä ihmissuhteiden hakemista, että on säätöä, pakkeja, irtosuhteita jne. Lähtökohtaisesti kukaan tuon ikäinen tuskin osaa ajatella siinä taustalla voi olla kyse jostain rikoksesta, varsinkin jos asia pitäisi olla jo ylemmiltä tahoilta tutkittu.
Katsotaan nyt tämä tapaus loppuun ennenkuin kivitetään kaikkia pelaajia. Sitä paitsi, jos esim Carcillo on tiennyt jo 2010 väkivaltaisesta homo raiskaajasta, niin miksi ei ole tehnyt asialle mitään? Ei kai se pelkästään Chicagon pelaajien asia ole, vaan vastuu pitää olla kaikilla jotka asiasta tietää. Tuon tapauksen jälkeen ja siitä muutama viikko eteenpäin suuri joukko pelaajia vaihtoi maisemia.