No ei tuota nyt varsinaisesti voi arvostaa, lähinnä noloa kääniääliöintiä. Sinänsä lätkäpelaajien pakarat ovat kyllä ihan kivaa katsottavaa, mutta en ole varma haluaisinko keskellä yötä, että joku austoni tulee mulle kadulla kännissä vilauttamaan.Parikymppinen miljonääri kesälomalla pitämässä hauskaa ystävien kanssa, alkoholi liittyy asiaan. Tehdään pikku jekkua. Way to go Auston! Hienoa, että käyttäydyt kuin normaali ihminen. Suuri arvostus tälle tempaukselle ja nuoruudelle. Vielä kun oppisi haastatteluissa sanomaan mielipiteensä, eikä hokijargonia. Viikset ja tyyli jo on ja vielä kun pääsee pois Torontosta niin täydellistä.
Olisikohan vartija toiminut eri tavalla, jos esim. Ryan Reaves kavereineen olisi yrittänyt väkisin avata hänen autonsa ovea kello 02.00 aamuyöllä? Mietinpä vaan.Hyvä ettei joutunut ammutuksi, Arizona ei varmaan ole se osavaltio jossa kannattaa kuumotella toisia ihmisiä yrittämällä tunkeutua näiden ajoneuvoihin.
Ei normaali ihminen yritä tunkeutua vartijan autoon ja ahdistele naisia esittelemällä takapuolta. Onhan tuo kokemuksena varmaan aika perseestä kun 100kg painavat kaverit yrittävät joukolla päästä autoon. Tummaihoinen kaveri olisi varmaan ammuttu kysymyksiä kysymättä.
PK-seudulla 13 vuotta piirivartijana toimineena täytyy kyllä sitten sanoa, että onpahan epätavallisen paljon epänormaaleja ihmisiä liikenteessä Helsingin keskustassa viikonloppuöinä n. klo 3-5...
Mites reagoisit jos neljä bodarin näköistä kaveria tulisi yöllä rynkyttämään auton ovea tai tulisivat autoon sisään? Tämä tietty vielä olettaen, että olisit nainen.
Kannikat sitten typerää kännihuumoria.
Minusta ei.Tai oikeassa elämässä seksuaalista ahdistelua.
Niin, onpas noin kerran käynytkin, joskin niitä korstoja oli vain kolme. Ajoin pois, vaikken nainen olekaan.
Mä en tuota kannikoiden vilauttelua pidä minään ahdisteluna, vaikka tuon allekirjoitan, että hyvinkin ahdistava tilanne, kun miesporukka autoon pyrkii. Kannikat sitten typerää kännihuumoria.
Kai kuitenkin ymmärrät, että nimenomaan naiselle tuommoinen tilanne voi olla aika uhkaava, etenkin Yhdysvalloissa väkivaltatekoja ja raiskauksia tapahtuu huomattavasti enemmän. Toki vartijana tuommoiseen varmaan enemmän tottunut, mutta oli lätkänpelaaja tai ei niin typerää käytöstä silti.
Olihan tässä potentiaalia käydä todella ikävästikin, joten toivottavasti Torontossa istutetaan Matti alas ja sanotaan miten kannattaa käyttäytyä.Oliko Matthewsin tempaus typerää känniääliöilyä? Oli. Oliko se nyt sitten loppujen lopuksi niin vakavaa? Mun mielestä ei.
Joo, luin mä uutisen, ja tuo housujen jalassa pito siis lieventävä asianhaara.Tarkennetaan nyt sen verran, että kalsarit pysyi jalassa, joten kannikat eivät vilahtaneet.