Kyllä silti näkisin, että ennemmin tarvitsisitte yhden jämäkän ja luotettavan pakin.
No pakkihan sieltä ekana tuli. Samaa peliä katson Bruinsin johdon kanssa näköjään.
Kyllä silti näkisin, että ennemmin tarvitsisitte yhden jämäkän ja luotettavan pakin.
Taidan olla sitä Nashiin uskovaa vähemmistöä. Vaikkei pisteitä ole tullut vaan laskusuunnassa niiden suhteen, niin vetoja kuiteskin top25 verran koko liigan hyökkääjistä 189 laukauksella, mikä hieman kyllä laittaa miettimään tuota hiipumista. En ole kyllä montakaan paska rangereitten peliä nähnyt tällä kaudella,mutta Bostonia vastaan Nash ainakin taisi riistää kiekon ja iskeä itse maalin. Lisäksi muistan jonkun vastaavan tilanteen toisesta pelistä. Selostajien mukaan paikkoja olisi ollut tehdä tuplasti enemmän maaleja, mikä riittää mulle. Toivotaan että saa verkot tötterölle ja siten auttaa Bruinsia kohti pitkää kevättä.
Gionta hankintaa en ymmärrä.
Wingels muistaakseni kovaa luisteleva ja taisteleva pelaaja, mutta siihen omat tiedot kaverista jääkin. Olisiko sitten kyseessä joku tähtiä jarruttava santapaperi neloseen tai tiedä sitten mitä varamiehen roolia kaavailtu kaverille.
David Krejci on kovassa iskussa ja uskon että tämä jatkuu pudotuspeleissä. Tuuletti jopa maalia Pensin verkkoon menneen kolmannen jälkeen, näittekö fistpumpin? IsoNash syö Krecjin aikaa kiekolla hieman aiempia laitureita enemmän ja on mielenkiintoista nähdä miten näiden kahden yhteispelaaminen kehittyy. En kuitenkaan pidä tätä pahana kun Krejcin vauhti on parhaista päivistä jo hidastunut. Voi olla hyväkin että ketjusta löytyy tuollainen "tee-se-itse" pelaaja joka tuo lisää tilaa hieman eri tavalla kuin ne edelliset isot laiturit.Krejci - liekö Nash vai mikälie syynä, mutta tuli cup-kevät mieleen.
Ok, tämä selvensi.Oiskohan siksi että toimistolla on ollut prioriteettinä vahvista puolutusta ja laituriosastoa, jotka yleensä ovat kahden suunnan pelaajia. Arpojahan nuo draftit on jos ei jossain top3 pääse varaamaan niin ei kyllä jaksa vaivautua miettimään tyhjiä arpoja ja ottaa sitten ilon irti niistä osuneista.
Katoin tuota 2015 draftin nimilistaa ja huomasin, että Bostonilla oli 3 vuoroa putkeen, jonka jälkeen NYI varasi Barzalin. Miten toi kaveri onnistuttiin olemaan nappaamatta Bostoniin, kun muistaakseni oli korkeammallakin alkuperäisarvioissa? Nyt tietysti jälkiviisaana helppo sanoa, mutta varmaan jo draftin aikana tätä ihmeteltiin.