Kalle Palander jalanjäljilläni!
Niin, tämä ketju lienee oikea paikka esittää julkkista, sekä itseäni koskeva salaliittoteoria. Tai oikeastaan kyseessä on julkkiksen virittämä bongausansa koskien itseäni.
Homma on nimittäin niin, että mäenlaskeskelija Kalle Palander seuraa allekirjoittanutta mitä oudoimpiin paikkoihin.
Kaikki alkoi männä keväänä, kun lensin seurueineni Tzzadista Frankfurtiin ihan tavallisella Lufthansan reittilennolla. Istuskelimme kaikessa rauhassa Tzzadi-Vanthaan lentoaseman odotustilojen kaljaakin myyvässä kuppilassa. Yht-äkkiä ja ennalta arvaamatta Kalle Palander perheineen istui lähimpään viereiseen pöytään pulisemaan keskenään.
Aika kului ja kuulimme kuuntelemattakin mistä kaikesta he puhuivat. Lopulta lento kuulutettiin normaalisti ja menimme koneeseen. Frankfurtin kentälle saavuttuamme astuimme aivan tavalliseen lentokenttäbussiin, johon Kalle Palander perheineen myös saapui istumaan aivan kosketusetäisyydelle.
Matka terminaaliin meni hyvin.
Terminaalissa seikkailimme hieman etsiessämme matkalaukkuhihnaa. Hihna löytyikin erinäisten vaiheiden ja ketunlenkin jälkeen. Hihnan äärellä odotti laukkujaan myös Kalle Palander perheineen! Tämän jälkeen tiemme erosivat hetkeksi, koska itse lähdimme tavallisella IC-junalla Ranskaan ja Kalle Palander perheineen johonkin muualle, koska Ranskan junassa heitä ei ainakaan näkynyt. Korostan kuitenkin, että vaihtoehtoa, että Kalle Palander perheineen olisi ollut ko. junassa, ei voida sulkea pois.
Yhtä kaikki, heitä ei ainakaan näkynyt.
Tämän kaiken jälkeen vettä virtasi joltisestikin Hiidenjoessa, kunnes koitti kuluvan vuoden heinäkuun ihan normaali päivä numero 19, jolloin suuntasin seureineni Hämeenlinnan Asuntomessuille.
Täällä em. messuilla Kalle Palander perheineen luonnollisesti taas oli. Ja luonnollisesti myös samassa kuljetuksessa parkkipaikalta itse alueelle. Myös itse messutapahtumassa Kalle Palander perheineen tupsahti milloin mistäkin mökistä ja koijasta esiin.
Sanomattakin on siis selvää, että Kalle Palander perheineen kutoo eräänlaista meduusan verkkoa allekirjoittaneen ja seurueeni bongaamiseksi. En maltakaan olla kysymättä, onko joku ilmiantanut menoni, vai lukeeko Kalle Palander perheineen Jatkoaikaa? Mikä on totuus, kuka on huuhkaja?
Loppukaneetiksi päädyn vielä kertomaan asiaan liittyen omituisen sattuman, joka osui em. tapausten väliin tapahtuen Tallinnassa.
Olin nimittäin taannoin seurueineni erään Tallinnassa sijaitsevan ja Jatkoajastakin tutun palstahenkilön ravitsemusliikkeen avajaisissa. Avajaistilaisuudesta teki tähän asiaan liittyen merkittävän se asia, että paikalla oli muuan aivan Kalle Palanderin näköinen mieshenkilö, joka tuli omatoimisesti jututtamaan. Vaikka olin vain keskivertaisessa tallinnakännissä*, alkoi mieleni syövereissä välittömästi syntyä ajatus, onko kaiken taustalla Kalle Palander perheineen? Mielestäni asia on kristalliakin kirkaampi, eli on.
*Suuri suomalainen räkäkännitutkimus vuodelta 2006, määrittää ko. humalatilan noin 2-2,5 promilleksi.
Täältä tähän