Mä oon varmaan ainoa joka ei oo paljon julkkiksia tavannut? Tää käpykylä on niin pieni, et ei tääl julkkuja bongaa. Kärppäpelaajia vain:D
Antti Aarnio oli Zeppeliinis joskus sen vaimon ja tyttären kans. Ja kyl niitä muitaki on näkyny.
Tänään joskus klo 12 näkyi Neste tuuli-ruusussa Summasen Petteri ja Jouko "Touko-Pouko" Rasila.... Petteri teki lottoa 90 egen arvosta, jonka jälkeen kaksikko tuli pelaamaan pokeria viereiselle koneelle. Pelivarauksia 8e.
Oltiin kaverin kanssa omia ihastuttavia itsejämme ja mitä saatiin palkinnoksi? Rasilan kommentti Petterille: "Olipa hämäriä kavereita!"
Maj Karman Herra Ylppö seuralaisensa kanssa lensi viime yönä samalla lennolla Barcelonasta Helsinkiin. Rokkari-imago oli kunnossa niin ulkoisen habituksen kuin "cooliudenkin" puolesta.
P-P Petelius on tullut nähtyä parina päivänä tässä työharjoittelumestalla. Tänään jopa moikkasi meikäläistä ja kysäisi nopeasti kuulumisia. =)
Yhtä hauskan oloinen jamppa siviilissä kuin huumoriohjelmissakin.
Lisäksi Lauri Törhönen vielä kuuluisamman "Niko" poikansa kanssa oli myös tänään visiitillä mestoilla. Olisi pitänyt melkein huuliherpesgurulta pyytää nimmari. Mitähän olisi mahtanut tuumia? Parempi Niko se oli kuin nykyinen, uskomatonta, mutta totta.
Todellinen julkkis eli BB "Rambo-Pro-Henri" -Henri noin puolituntia sitten Kaivopihalla puhumassa puhelimeen. Ohi kävellessä erotin puhelusta vain "...se meni tosi hienosti....". Noh, mikäpä ei Hekalta menisi?
Kalle Palander seurueineen tiistai-iltana Aussibaarissa Kampissa.
Sikäli mikäli kyseinen jamppa on oikeasti niin pienikokoinen mauripekkarismaisista kengänkoroista huolimatta. Yhden oluen ajan jaksoi rugby kiinnostaa ja sitten poistuivat.
Eilen Ilveksessä/Tavastialla Timo Rautiainen, Mikko Karmila, Ari Koivunen, Sammy Aaltonen, Jimi Pääkallo, Kwanin Tidjan, Jone & Ellen, Radio Rockin Klasu ja oli niitä varmaan muitakin.
Harkimot, Jortsu, ynnä muita kiekkoihmisiä lauantaiaamuna Seutulan loungessa odottamassa koneiden lähtöä Lontooseen. Hjallis kumppaneineen lensi vartin aikaisemmalla koneella kuin Jortsu ja minä.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy