Bongaa julkkis!

  • 1 337 042
  • 4 584

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Maailman paras mäkihyppääjä käveli pienessä hiivassa ohitsemme miljoonarockissa. Tunnistin kun sortsit oli kainaloissa asti...

Sama jannu oli tänään Hämeenkadulla Pancho Villan edessä, tupakkia poltteli urheilijanuorukainen.
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
J. Sarasvuo antoi kaikkensa eilen Stadionilla!
 

Veijari

Jäsen
Lola Vallinkoski os. Odusoga Hämeenlinnan asuntomessuilla. On se iso tyttö nykyään, silleen sopivalla tavalla runsas. Menis.
 

Rocco

Jäsen
RockPerryssa tuli bongattua todella monta julkkista, muutenkin kuin siis itse lavalla. Mike Monroe tuli vastaan, samoin Idols-Agnes (joka läppäisi mua takapuolelle...), koko Hellacoptersin poppoo ja Hardcore Superstars.
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aki "radio rock" Linnanahde bongattu Helsinki-Vantaan kentällä, torstaina 12.7.
Lähdössä johonkin, kun kerta oli jo portin paremmalla puolella.

Kai toi nyt menee julkkikseksi, ainakin ääni julkinen.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Viimeviikolla käppäilin stadissa kämpin kulmilla ja katoin kun hotellin eteen tulee Kovasen bussi.. ihmettelin "mitä jumalattoman isoja korstoräppäreitä tuolta tulee?"...

No siinähän oli vaan The Game & sen ~10 kaveria. Siinä oli yksi sellanen varmasti puolitoista metriä leveä ja kolme metriä pitkä tyyppi.. hauiksellakin oli enemmän mittaa kuin mun reidellä. : ) varmaa joku Gamen personal badigaardi.
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kari Tapio viime viikonloppuna Hesassa ja Jussi Lampi Metallican keikalla.

Samainen Jussi Lampi lauantai-aamuna Pasilan asemalla. Näytti vähän reissussa rähjääntyneeltä, keikkamatkalta tulossa? Helvetti se on muuten iso äijä.

Ai niin, viime tai toissa viikolla näin Helena Lindgrenin Lasipalatsin tienoilla, näytti todella pelottavalta, oikeesti. Botox-asiat kunnossa?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Roosa Meriläinen ja Simo Frangen tuli nähtyä päivällä Tampereen Stockmannin Forex-pisteessä. Tulivat asioimaan viereiselle tiskille. Minä vaihdoin euroja litoiksi ja Roosa teki kuulemani mukaan toisinpäin.
 
Ai niin, viime tai toissa viikolla näin Helena Lindgrenin Lasipalatsin tienoilla, näytti todella pelottavalta, oikeesti. Botox-asiat kunnossa?
Oliko botoxia liikaa vai liian vähän? Leikattu ämmähän se on, ja vielä pahimmasta päästä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kari Peitsamolla oli kova meno päällä sunnuntai-iltana Helsingin Lost&Foundissa...
 

Chintiki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Tuomas, Anette ja Tero Nightwish-yhtyeestä bongattu Keravan Prismasta ruokaostoksilta. Samaisesta yhtyeestä myös Marco samaisen kaupungin juna-asemalta menossa Helsinkiin päin. Mitäköhän bändi Keravalla tekee? Levyttää? Asuu?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Oliko botoxia liikaa vai liian vähän? Leikattu ämmähän se on, ja vielä pahimmasta päästä.

Näin kyseisen naisen myös vajaa pari viikkoa sitten. Hän on "autosta parinkymmenen metrin päästä hel~wetin hyvännäköinen"-kimalainen. Eikö se ole hyvä juttu että on joku kireä kohta mitä venyttää äärimmilleen...
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Urheilukanavan Tuomas Virkkunen käveli eilen kadulla vastaan, kun olin Tampereella käymässä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tuomas, Anette ja Tero Nightwish-yhtyeestä bongattu Keravan Prismasta ruokaostoksilta. Samaisesta yhtyeestä myös Marco samaisen kaupungin juna-asemalta menossa Helsinkiin päin. Mitäköhän bändi Keravalla tekee? Levyttää? Asuu?

Tero? Vai lasketko roudaritkin julkkiskerhoon..?

Kitaristi Emppu taitaa asua Keravalla ja Marco Helsingissä.
 

Chintiki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Tero? Vai lasketko roudaritkin julkkiskerhoon..?

Kitaristi Emppu taitaa asua Keravalla ja Marco Helsingissä.

Laitoin nyt mukaan kaikki ketä tunnistin. Emppu tosiaan asuu Keravalla, kait bändi vierailulla vaan sitten on.
 

suomi-poika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
..

Én nyt tiedä onko lopettaneen JANE-bändin laulaja Eeva-Leena Rautio kovinkaan julkkis mutta bongasin hänet kuukausi sitten meidän talon ruokapöydästä, nimittäin hän on minun serkku.
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Oliko botoxia liikaa vai liian vähän? Leikattu ämmähän se on, ja vielä pahimmasta päästä.

Voisin kuvitella, että liikaa. Huulet oli kuin Jaggerilla ja naamasta tuli mieleen Morgan Fairchild, jolla on ilmeisesti myöskin jotain luonnollista vanhenemista vastaan.

Tänään bongattu Finskillä legendaarinen Nulli Nylund ja mahdollisellisesti vieläkin legendaarisempi Mursu Muurinen. Jälkimmäinen havainto tosin hivenen epävarma, oli sillä ainakin mursut, takakalju ja vekkuli ilme.
 

JiiTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hanno Möttölä ja Teemu Rannikko bongattu viime viikonloppuna paikalliselta kuntosalilta. Hyvät oli jutut pojilla. Kuulin kun Teemu sanoi Hannolle tosissaan että Petteri Koponen pitäisi ehdottomasti valita Suomessa vuoden urheilijaksi. Noh, mikäs siinä.

Eikä ollut ensimmäinen kerta kun kyseiset herrat olen nähnyt.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Én nyt tiedä onko lopettaneen JANE-bändin laulaja Eeva-Leena Rautio kovinkaan julkkis mutta bongasin hänet kuukausi sitten meidän talon ruokapöydästä, nimittäin hän on minun serkku.

Onko JANEssa siis lestoja?

Uuh...JANElaisia paljaalla. ~UFF!!! Pojat tykkää, pojat tykkää...

*****

1,5 viikkoa sitten törmäsin muuten Kalliossa yhdellä käydessäni Ismo Alankoon. ei uskaltanut kysellä nimmariani. Ilosaarirockissa yleiön puolella pyöri ainakin Namiska, eikun Mariska, olisi ollut upeaa sotkea ne rastat. Mikko von Hertzen kävi myös HIMiä katsomassa, toivon silti että seuraava levy ei kuulosta samalta. Ei muuta tällä kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös