Bongaa julkkis!

• 1 359 851
  • 4 626
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Antti Mäkinen bongattu Nokia arenan käytävällä :D

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Benita Heiskanen Rautatieaseman edessä olevalla ratikkapysäkillä aika tarkalleen kello 12. Ymmärtääkseni jatkoi matkaansa kutosella Mannerheimintien suuntaan.

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Ivan Puopolo Redi tänään ja Johannes Holopoainen perjantaina Pasilan asema.

axe

Jäsen
Maija Vilkkumaan kanssa faindainaamassa (samassa ravintolassa) viime perjantaina. Tai en tiedä lasketaanko tätä, koska en ite bongannut mutta vaimo tiedotti asiasta.

Olipa muuten hieno itse juuri keksitty sana, faindainaaminen. Lisätään sanakirjaan.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olipa muuten hieno itse juuri keksitty sana, faindainaaminen. Lisätään sanakirjaan.
On hieno! Sisältää myös sopiva hyppysellisen humble bragiä, kun kertoo tekevänsä faindainaamista. Samoin sitä voi käyttää myös joko kehuna tai kielteisessä rakenteessa jopa ivaavana.

MegaForce

Jäsen
Niko Saarinen bongasin maanantaina Helsingin Pitäjänmäessä, ja Maria Veitolan eilen punavuorelaisen Alepan jonossa. Muita bongauksia viime viikolla ovat olleet Mikael Jungner ja Jari Tervo. Ei juteltu kenenkään kanssa.

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Heikki Silvennoinen oli Paakareissa kahvilla ja morjesti, kun huomasin sen. Ihmettelin, kun ei mielestäni olla koskaan tavattu ja mietin, sekoittikohan se johonkin muuhun ihmiseen. Sitten tuli uusi asiakas ja se morjesteli senkin ja avautui, että se varmuuden vuoksi moikkaa kaikki.

Täältä löytyi omakin muisto Heikki Silvennoisesta.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Heikki Silvennoinen oli Paakareissa kahvilla ja morjesti, kun huomasin sen. Ihmettelin, kun ei mielestäni olla koskaan tavattu ja mietin, sekoittikohan se johonkin muuhun ihmiseen. Sitten tuli uusi asiakas ja se morjesteli senkin ja avautui, että se varmuuden vuoksi moikkaa kaikki.
Itse tein kerran käänteisesti saman. MM-kisat olivat pyörineet sen pari viikkoa televisiossa ja Lehterä oli siellä studiossa pelejä kommentoimassa. Kisojen jälkeen Lehterä tuli kaupassa vastaan ja ihan sen enempää miettimättä sanoin Lehterälle terve. Noin sekunnin myöhemmin tajusin, että eihän Lehterä minua tunne. Mietti varmaan hetken, että kukakohan tuokin oli.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Joskus kävi lentokoneessa aivan kummallisesti. Huomasin koneeseen noustessani, että näkyypä olevan näyttelijä Jarmo Mäkinenkin tuossa. No, jossain vaiheessa lentoa piti sitten päästä vessaan, ja kuikuilin paikaltani koneen peräosan suuntaan, olisiko vapaata. Mäkinen tuijotti parin penkkirivin päästä rävähtämättä silmiin, ja tuntui vähän kummalta. Oli pakko vielä vilkaista - ja toden totta, tiukka tuijotus vaan jatkui. Sitten hän avasi pelin kysymällä ”mitä etsit? Jarmo tässä!” Oli vähän helvetin kummallista se.

No, siinä rupatetuamme kävi selväksi, että hän tietenkin luuli minua joksikin muuksi tyypiksi. Hän sitten toi minulle vielä matkan aikana Hesarin (haluatko ehkä lukea?), ja vielä bussissa koneelta terminaaliin tuli viereen istumaan. Mukava mies, paljon riitti höpöttelemistä.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vähän ennen joulua tuli Helsingin keskustassa kohdattua kansanedustaja Timo Harakka (Sd.) ja Duudsonien Jukka Hildén.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy