Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Antti Mäkinen bongattu Nokia arenan käytävällä :D
Just olin tulossa laittamaan samaa. Lihamuki taisi olla näpeissä...Kiekkoprofessori Westerlund bongattu Isku Areenalla.
Toivottavasti jää sinne eikä tule enää Turkuun.Kiekkoprofessori Westerlund bongattu Isku Areenalla.
Alkoi tämä soimaan päässä.Tunna Milonoffilla oli viereinen paikka Helsingin jäähallissa Kingston Wallin keikalla. Sivusilmällä huomasin, että lähetti pienen videopätkän keikasta Riku Rantalalle.
Simo Frangén baarissa.
Pikilinnassa? Vakiokasvo aikoinaan ainakin Ässien pelien jälkeen, kun pelit pelattiin vielä Hakametsässä.Simo Frangén baarissa.
On hieno! Sisältää myös sopiva hyppysellisen humble bragiä, kun kertoo tekevänsä faindainaamista. Samoin sitä voi käyttää myös joko kehuna tai kielteisessä rakenteessa jopa ivaavana.Olipa muuten hieno itse juuri keksitty sana, faindainaaminen. Lisätään sanakirjaan.
Ei, vaan Sailorsissa.Pikilinnassa? Vakiokasvo aikoinaan ainakin Ässien pelien jälkeen, kun pelit pelattiin vielä Hakametsässä.
Heikki Silvennoinen oli Paakareissa kahvilla ja morjesti, kun huomasin sen. Ihmettelin, kun ei mielestäni olla koskaan tavattu ja mietin, sekoittikohan se johonkin muuhun ihmiseen. Sitten tuli uusi asiakas ja se morjesteli senkin ja avautui, että se varmuuden vuoksi moikkaa kaikki.
Itse tein kerran käänteisesti saman. MM-kisat olivat pyörineet sen pari viikkoa televisiossa ja Lehterä oli siellä studiossa pelejä kommentoimassa. Kisojen jälkeen Lehterä tuli kaupassa vastaan ja ihan sen enempää miettimättä sanoin Lehterälle terve. Noin sekunnin myöhemmin tajusin, että eihän Lehterä minua tunne. Mietti varmaan hetken, että kukakohan tuokin oli.Heikki Silvennoinen oli Paakareissa kahvilla ja morjesti, kun huomasin sen. Ihmettelin, kun ei mielestäni olla koskaan tavattu ja mietin, sekoittikohan se johonkin muuhun ihmiseen. Sitten tuli uusi asiakas ja se morjesteli senkin ja avautui, että se varmuuden vuoksi moikkaa kaikki.
Joskus kävi lentokoneessa aivan kummallisesti. Huomasin koneeseen noustessani, että näkyypä olevan näyttelijä Jarmo Mäkinenkin tuossa. No, jossain vaiheessa lentoa piti sitten päästä vessaan, ja kuikuilin paikaltani koneen peräosan suuntaan, olisiko vapaata. Mäkinen tuijotti parin penkkirivin päästä rävähtämättä silmiin, ja tuntui vähän kummalta. Oli pakko vielä vilkaista - ja toden totta, tiukka tuijotus vaan jatkui. Sitten hän avasi pelin kysymällä ”mitä etsit? Jarmo tässä!” Oli vähän helvetin kummallista se.Heikki Silvennoinen oli Paakareissa kahvilla ja morjesti, kun huomasin sen. Ihmettelin, kun ei mielestäni olla koskaan tavattu ja mietin, sekoittikohan se johonkin muuhun ihmiseen. Sitten tuli uusi asiakas ja se morjesteli senkin ja avautui, että se varmuuden vuoksi moikkaa kaikki.