Bongaa julkkis!

  • 1 335 303
  • 4 578
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Madonnan autosaattue paineli 20 sekuntia sitten Sörkän/Kurvin läpi. Tai en ole varma oliko se Madonna, mutta ainakin valkoinen Audi Q7 se oli..Eli en sitte tiedä näinkö sittenkään julkkista.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onkohan Partanen jo alkanut noudattamaan omia neuvojaan vai onko vieläkin pullukka?

Hän ei ollut ainakaan minun asteikollani pullukka, muttei myöskään lähelläkään mallimittoja.

Olihan se hupaisaa kuultavaa, kun hän kertoi, miten oli päässyt Seiskan juorupalstalle, kun hänet oli bongattu syömästä pikaruokaa.

Foorumin aiheiseen liittyen, hän kertoi juhlistavansa jääkiekon MM-kisojen loppuottelua isolla pussilla sipsejä. Sekin oli raportoitu, kun hän oli ollut seuraamassa ottelua Senaatintorilla olleelta isolta screeniltä ja sipsipussi oli huomattu.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Nyt tarvitaan apua! Bongatkaa joku Folke West... Missä mies on?! Kellään edes mitään tietoa asiasta...?
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt tarvitaan apua! Bongatkaa joku Folke West... Missä mies on?! Kellään edes mitään tietoa asiasta...?

Ei taida Kuubasta kukaan pahemmin JA:ta lukevan. Folke "1600-luvulta" West kun ei taida pahemmin uskaltaa tulla tänne puolelle palloa.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Ei taida Kuubasta kukaan pahemmin JA:ta lukevan. Folke "1600-luvulta" West kun ei taida pahemmin uskaltaa tulla tänne puolelle palloa.

Joo kuubalaiset jääkiekon (tai edes jatkoajan) ystävät taitaa olla vähissä... Mutta mitä tarkoittaa ettei taida uskaltaa tälle puolen palloa? Onko mulla mennyt joku shokkiuutinen ohi silmien ja korvien?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Joku BB-Henna lähijunassa eilen. En muuten olisi tiennyt, kuka on kyseessä, mutta JMA, Tutzba ja Tutzban hallitus "sivistivät" tässä asiassa.

Näyttää muuten melko pahalta, kun on niin huonosti tehdyt silikonirinnat, että niiden tueksi on otettava rintaliivit, joista on itse otettu olkaimet pois ja joista näkyy noin puolet, kun "mekko" liikuskelee tuolla vyötärön tietämillä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Bongasin eilen Karita Tuomolan (vaimikäsenykyäänon) uimastadionilla. 8)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Bongasin eilen Karita Tuomolan (vaimikäsenykyäänon) uimastadionilla. 8)

Se on nykyään Karita Tykkä ei Tuomola. Mutta täytyy todeta että olen vähän kateellinen. Ihan uimassako ja aurinkoa ottamassa Karita siellä oli? Ja tietenkin Karita oli vielä joissain hyvin vähän mielikuvitukselle tilaa jättävissä pikkupikku-bikineissä? :P
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ihan uimassako ja aurinkoa ottamassa Karita siellä oli? Ja tietenkin Karita oli vielä joissain hyvin vähän mielikuvitukselle tilaa jättävissä pikkupikku-bikineissä? :P
Ihmettelin itsekkin että rahvaan joukkoon oli vaivautunut. Ja kun kerta kysyit niin kerrotakoon että Karita oli punaisissa bikineissä ja on timmissä kunnossa. :)

Tänään taas näin kaupungilla The Stig:in! Tai sitten se oli vaan joku wanbee copycat...
 

scholl

Jäsen
Olet siis päässyt todistamaan ensimmäistä hyvännäköistä naista uimastadikalla. Itse olen käynyt joku neljä kertaa tänä kesänä uimassa siellä tonnin ja täytyy sanoa, että siellä on rumannäköisiä ja huonokuntoisia ihmisiä varsinkin nurtsialueilla. Tai sitten uima-asu on retale. Miten jengi kehtaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Aina niin ihastuttava, charmantti ja sympaattinen Matti-Esko Hytönen rouvansa kanssa kävelemässä Töölössä tänään illalla kolmisen tuntia sitten.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja kun kerta kysyit niin kerrotakoon että Karita oli punaisissa bikineissä ja on timmissä kunnossa. :)

Uuuh, mä niin arvasin tuon ja vai oli sillä Karitalla vieläpä oikein punaset biksut - nyt mä olen entistä kateellisempi...
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Räikkösen Kimi Vimpelissä katsomassa pesäpallopeliä. Huhujen mukaan Räikkönen katsoi ensimmäisen jakson, jonka jälkeen siirtyi paikalliseen. Myöhemmin illalla Kimi seurueineen siirtyi Lappajärvelle, jossa hän on tänään harrastanut golfia.
 

scholl

Jäsen
Oliko Mestari samassa seurueessa kuin Räkä? Eikös Mestari viihdy nimenomaan Vimpelin maisemissa.

Itse näin eilen Eero Aarnion Stockan parkkihallissa. Osuttiin samaan aikaan maksuautomaatille. En nähnyt kummalla oli miehekkäämpi summa maksettavana. Minulla oli 11 euroa.
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Oliko Mestari samassa seurueessa kuin Räkä? Eikös Mestari viihdy nimenomaan Vimpelin maisemissa.

En kyllä Porttilaa bongannu, mutta Tommi Mäkinen(mestari ralliautoilussa) oli kylläkin paikalla. Tosiaan tuota Spordea näkee sen verran usein, että hän on julkkistittelinsä menettänyt.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Wallu Valpio kävi tänään näyttäytymässä Henry's Pubin terassilla.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Teemu Wirkkala bongattu tänään Tikkurilan juna-asemalla ja sen jälkeen samassa junassa matkalla Pohojanmaalle. Aika matalalla profiililla mies liikkui, en olis varmaan kiinnittäny huomiota ilman jumalatonta putkiloa kädessä. Eli siis keihäitä siellä kanniskeli.
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin juuri bongaamassa Ruotsin kuningasparin Aurajoelta. Lähinnä Silvia se sieltä Tarjan jahdilta huiskutteli, mutta oli siellä toki muutkin statistit.

On muuten aika miehekkään kokonen tuo paatti, varsinkin Aurajoella ajellessaan.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Heikki Paasonen söi juuri äsken, ilmeisesti krapuloissaan, Hakaniemen mäkissä jonkun naisen ja miehen seurassa. Tämän tuntemattoman miehen karvainen rectumi paistoi niin, että meinasi jäädä mäkfiistit syömättä meikäläiseltä.....
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tämän tuntemattoman miehen karvainen rectumi paistoi niin, että meinasi jäädä mäkfiistit syömättä meikäläiseltä.....
Että ihan rectuminkin näit? ;)

Tästä nyt on aikaa mutt Tommi Evilä oli ralleissa ottamassa aurinkoa.
 

tutzba

Jäsen
Myöhässä, niin myöhässä.

Eero oli katsomassa Haka-Inter-matsia viime viikonloppuna Valkeakoskella. Kävin heti kauluksiin kiinni ja huusin "kerro missä Paula on, kerro!", mutta ei se saatana paljastanut juontaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös