Bongaa julkkis!

  • 1 336 166
  • 4 579

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Martina Aitolehti oli tänään miehensä ja rottweilerin kanssa aamulenkillä Ruoholahdessa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Martina Aitolehti oli tänään miehensä ja rottweilerin kanssa aamulenkillä Ruoholahdessa.

Olet siis nähnyt kolmikon, jonka älykkäin osapuoli tässä tapauksessa on rottweiler. Onnea.
Jani Toivola nähty monen monta kertaa Laajasalossa kuten myös BB-Cheryl.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihanainen meteorologi Anne Borgström fillaroimassa Pasilassa tänä aamuna vähän ennen klo kahdeksaa.
Tulen olemaan tästä sinulle ikuisesti kateellinen. Tuo on kyllä täysin jumalainen olento, onkohan edes tältä planeetalta. Jos olisi fanikerho niin liittyisin välittömästi.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tulen olemaan tästä sinulle ikuisesti kateellinen. Tuo on kyllä täysin jumalainen olento, onkohan edes tältä planeetalta. Jos olisi fanikerho niin liittyisin välittömästi.
Oliko ironiaa? Maalainen ei aina ymmärrä...mutta olen nähnyt netissä joskus jonkinlaiset fanisivut.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliko ironiaa? Maalainen ei aina ymmärrä...mutta olen nähnyt netissä joskus jonkinlaiset fanisivut.
Ei todellakaan ole ironiaa. Itse asiassa esim. kaikissa "The Nainen" äänestyksissä olen tuota ehdottanut, mutta ilmeisesti kaikilla muilla on huono maku, kun kannatusta ei ole tullut! Jotenkin tuosta vaan tulee minulle mielikuva sopivan täydellisestä naisesta. Kaikki kohdillaan ulkonäöstä aina viehättävän olemuksen kautta selkeästi älykkääseen ja esiintymiskykyiseen tervehenkiseen ja järkevään naiseen.

Lisäys. Fanisivut näköjään googlella löytyi, mutta sivujen jutut ei ensi vilkaisulla vakuuta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulen olemaan tästä sinulle ikuisesti kateellinen. Tuo on kyllä täysin jumalainen olento, onkohan edes tältä planeetalta. Jos olisi fanikerho niin liittyisin välittömästi.
Olen itsekin AB-fani vimosen päälle ja olen usein toivonut törmääväni Anneen, kun varsinkin edellisessä duunipaikassa tuli pyörittyä Pasilassa ja siinä YLE:n nurkilla. Tänään sitten bongasin neidon fillaroimassa, eikä tainnut olla meikin häivääkään naamassa, mutta silti erittäin viehättävä ilmestys. Enkä voinut edes juosta perään, kun istuin dösässä...
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kaksi paikallista muusikkoa, taiteilijanimiltään Corpse & Master Bates tänään keskustan alueella. Eivät kuitenkaan samaan aikaan, mutta kuitenkin.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Jani Toivola nähty monen monta kertaa Laajasalossa kuten myös BB-Cheryl.

Samassa paikassa pongattu BB-Nino. Pongauksesta on tosin aikaa hetki. Se tais hengata aika usein Ylkän ostarilla. BB-Cheryl viime viikolla keskustan Amarillossa jonkun miehen kanssa.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
The Raimo 0,5 metrin päässä istuinpaikastani Helsingin Sport Academyssä nauttimassa oluesta ja Ilveksen voitosta TPS:stä. Hieno mies.
 
Suosikkijoukkue
Taistelijat
Sinänsä julkisuusarvoltaan mitätön bongaus eli BB-Terttu sattui joensuulaiseen lähikauppaan samaan aikaan. Rekisteröin henkilön vasta kun hän alkoi papattaa kassalla. Tertulla oli vaatimattomat ostokset, mutta huvittavan tilanteesta teki hänen ropojensa leviäminen lattialle kassan eteen ja tokaisu: "Oho. Mistä näitä senttejä tulee?... no Saunalahdelta tietenkin." En yleensä tuijota julkkiksia, mutta tilanne vaan sattui huvittamaan niin, etten voinut muuta ja sitten vielä raportoin tänne seiskatyyliin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mikko Leppilampi oli lenkillä perjataina. Telakkakadulla miehen bongasin ja suuntasi pienen häröilyn jälkeen Tehtaankadulle.
 

TW

Jäsen
Virpi Kuitunen ja Jari Sarasvuo Ison Omenan Citymarketissa perjantaiostoksilla. Virpi oli yllättävän pitkä, television perusteella mieltänyt lyhyemmäksi. Hyvät perät. Jari taas yllättävän huonosti pukeutuneena ja kauhtuneen oloisena, neulepaitakin oli suoraan 80-luvulta.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Helsinki-vantaan tax free myymälässä ne lentopalloa pelaavat siskokset. En olisi muuten tunnistanut, mutta toinen alkoi puhua...
Ostivat ison laatikon sukulakuja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tästä voi melkein olla jo ylpeä: Ron Jeremy eilen Heatrow'n kentällä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jyrki Katainen avasi minulle kohteliaasti Stockan oven viime viikon torstaina.
 

CuChulainn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka, Flyers, DFB-Elf
Ei julkimo, mutta Korpiklaani-bändi tuli kokonaisuudessaan bongattua samalta lennolta Latviasta Helsinkiin sunnuntaina. Kovasti olivat väsyneen oloisia ja taisipa mm:ssa viulisti haiskahtaa sille kuuluisalle vanhalle viunalle.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Puustisen Juuso tuli havaittua pari viikkoa sitten Kuopion yössä. Sulkemisaikaan pikkupimppaa oli pyörimässä melkoisen paljon pojan kintereillä.

Ja varsinaiseen bongaukseen: Pasi Rautiainen Pasilan asemalla eilen iltapäivällä. Mahtava mies ja nyökkäsi tervehdykseksi takaisin. Hieno pipo ja mahtava meininki! Mahtava persoona!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Timo Koivusalo viime viikolla Ulvilassa. Vaihdoimme jopa muutoman sanan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös