Bongaa julkkis!

  • 1 329 708
  • 4 555

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eiku tuu sä tänne... testataan samalla, kuinka kauan menee ennen kuin tuntematon mieshenkilö poistetaan päiväkodin läheisyydestä norkoilemasta. Kerrot vain, ettet stalkkaa tenavia, vaan eräiden lasten äitiä ;).

No joo, jospa minä nyt kuitenkin vaan keskityn stalkkaamaan median välityksellä niin välttyy ehkä jatkoseuraamuksilta...
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Kansanedustaja Asell bongattu Porissa myymässä alkomahoolia.
 

scholl

Jäsen
Mikä se sellainen julkkis on kuin Nuutila kun en ole ko. nimeä kuullutkaan? Eikö ketjun nimeksi voisi muuttaa bongaa "julkkis", kun jokainen raportti kertoo jostain BB-kilpailijasta.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Mikä se sellainen julkkis on kuin Nuutila kun en ole ko. nimeä kuullutkaan? Eikö ketjun nimeksi voisi muuttaa bongaa "julkkis", kun jokainen raportti kertoo jostain BB-kilpailijasta.

Mikäli tarkoitat Miia Nuutilaa, hän on suomalainen näyttelijä ja oppiarvoltaan teatteritieteen maisteri. Nuutila on näyellyt muutamassa suomalaisessa elokuvassa, sekä tv-sarjassa "Tahdon asia", sekä teatterissa. Lisäksi hän on tullut tutuksi tv-sarjan "Maajussille morsian" juontajana ja osallistui ohjelmaan "Tanssii tähtien kanssa" tanssipartnerinaan Vesa Anttila.
On vieläpä varsin miellyttävän näköinen daami ainakin sivuunkirjoittaneen mielestä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pete Seppälä Sonispheressä jos se jamppa vielä joksikin julkisuuden henkilöksi lasketaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Laulaja Danny eli Iso Dee tänään Raumalla. Melkein kurvasin vahingossa fillarilla taiteilija Lipsasen päälle, kun tämä harppoi Vanhan Rauman kapeaa katua eteenpäin. Ei sentään laulanut mennessään "polttaa kesäkatu miestä"..
 

scholl

Jäsen
Mikäli tarkoitat Miia Nuutilaa, hän on suomalainen näyttelijä ja oppiarvoltaan teatteritieteen maisteri. Nuutila on näyellyt muutamassa suomalaisessa elokuvassa, sekä tv-sarjassa "Tahdon asia", sekä teatterissa. Lisäksi hän on tullut tutuksi tv-sarjan "Maajussille morsian" juontajana ja osallistui ohjelmaan "Tanssii tähtien kanssa" tanssipartnerinaan Vesa Anttila.
On vieläpä varsin miellyttävän näköinen daami ainakin sivuunkirjoittaneen mielestä.

Katsoin googlesta. Onpas tosiaan karmeannäköinen henkilö.

Maikkarin huuhaaohjelmissa esiintyminen ei tee kenestäkään julkkista. Eikä teatterissa näytteleminen. Itse esim. kävin katsomassa Tuntemattoman Sotilaan Kansallisteatterissa, enkä näin jälkeenpäin muista, keitä näyttelijöitä siellä oli mukana. Toki ehkä tuttuja naamoja, mutta nyt kun aikaa on kulunut niin on päässyt taas unohtumaan. Sama juttu joka kerta. Eikä niitä nimiä edes hehkuteta samallatavalla kuin elokuvissa. En millään jaksa uskoa, että tuollainen tyyppi olisi mikään julkkis.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saimi Nousiainen, vai mikä Hoyer se nykyään onkaan, bongattu Mannerheimintieltä tänään. Kuulin ensin hänen kamalan äänensä ja kun nostin pääni ylös, luurankovartaloinen Saimihan se siinä jolkotti. Kaamee akka.
 

Benny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Byllistys
Jyrki 69 ja se bikinimimmi Münchenista Helsinkiin lentsikalla. Luulin Jyrkiä ensin Stig Doggiksi.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viime viikolla Aurajokirannassa Tauski Peltonen ja Virpi Kätkä kahvilla ja Kauko Röyhkä lastenvaunuja lykkimässä.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maikkarin huuhaaohjelmissa esiintyminen ei tee kenestäkään julkkista. Eikä teatterissa näytteleminen.

Kyllä muutamassa tv-sarjassa ja teatterissa esiintyminen tekee suomalaisesta julkkiksen. Ei täällä remontti-reiskaa isompaa julkkista olekaan presidentin lisäksi.
Jos ei jotain Taalasmaan Seppoa tunnista, on yleissivistyksessä puutteita. En minäkään salkkareita tai kaunareita katso, mutta tiedän silti keitä ovat Laitelan Ismo ja Forresterin Ridge.
 

NK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Maikkarin huuhaaohjelmissa esiintyminen ei tee kenestäkään julkkista.
Ei teekään. Jos et ole huomannut niin niihin Maikkarin huuhaaohjelmiin nimenomaan otetaan julkkiksia.

Vielä noista Nuutilan esiintymisistä (pl. huuhaaohjelmat ja teatteri): Leffoista ei tule mieleen kuin FC-Venus, mutta TV-sarjoista löytyy ainakin
- Isänmaan toivot
- Vain muutaman huijarin tähden
- Peräkammarin pojat
- Mooseksen perintö
- Turvetta ja timantteja
- Tahdon asia

Kyllä nyt schollilla taitaa olla pienoinen aukko sivistyksessä tämän asian suhteen.


Sitten ketjun aiheesta:
Janne Ahonen perheineen bongattu Tampereella, eilen n. puoli yhdeksän aikaan illalla. Särkänniemestä olivat tulossa, suuntana näytti olevan Onkiniemen parkkipaikka.
 
Viimeksi muokattu:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kiekkovaimo (onko julkkis?) Hanna Koivu tuli aamulla Donnan edessä vastaan. Aamulenkki taisi olla jo lopuillaan, sen verran irvitystä oli jo näkyvissä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Eilen Hietsun rannalla Osmo Soininvaara pyöräilijän paita päällä. Pienehkön hymyn nostatti, varsinainen rantaleijona!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jos ei jotain Taalasmaan Seppoa tunnista, on yleissivistyksessä puutteita. En minäkään salkkareita tai kaunareita katso, mutta tiedän silti keitä ovat Laitelan Ismo ja Forresterin Ridge.

Piti ihan wikipedian kautta katsoa, että kuka kuuluisuus tämä Seppo Taalasmaa oikein on ja kyseessähän onkin joku kuvitteellinen hahmo mitäänsanomattomassa sarjassa. Ei siis yleissivistyksen puute vaikka kyseistä hemmoa ei tuntisikaan. Eipä sillä, en kyllä tunne Jarmo Koskeakaan joka näyttelee kyseistä Seppoa.

Näemmä jokainen käsittää yleissivistyksen omalla tavallaan - tai sitten ajoin miinaan ja rytinällä.

vlad.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Piti ihan wikipedian kautta katsoa, että kuka kuuluisuus tämä Seppo Taalasmaa oikein on ja kyseessähän onkin joku kuvitteellinen hahmo mitäänsanomattomassa sarjassa. Ei siis yleissivistyksen puute vaikka kyseistä hemmoa ei tuntisikaan. Eipä sillä, en kyllä tunne Jarmo Koskeakaan joka näyttelee kyseistä Seppoa.

Näemmä jokainen käsittää yleissivistyksen omalla tavallaan - tai sitten ajoin miinaan ja rytinällä.

vlad.
Menenkö mäkin nyt miinaan, mutta mun mielestä saa aika pimennossa elää, jos ei ole koskaan kuullutkaan Seppo Taalasmaasta. Vaikka ei edes telkkaria omistaisikaan, niin on varmasti osunut silmiin tai korviin jossain. Josnoin joka viides suomalainen katselee sarjaa päivittäin, niin kyllä siitä jossain töissä tms. ohimennen mainitaan tai lehden lööpistä bongaa, että sepolla on selkä kipeä.

Kyllä mäkin olen esim. ton Mia Nuutilan kuullut, kun sitä nyt joka tuutista on tullut, vaikka en ole maajussia tai mitään sarjaa, missä hän on esiintynyt, ikinä katsonut sekuntiakaan.

Muuten mulla ei tähän ketjuun asiaa tule, kun en julkkisten naamoja tunnista jos vastaan kävelevät. Nimet kyllä usein tunnistan, mutta naama on yleensä aika tuntematon.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Menenkö mäkin nyt miinaan, mutta mun mielestä saa aika pimennossa elää, jos ei ole koskaan kuullutkaan Seppo Taalasmaasta. Vaikka ei edes telkkaria omistaisikaan, niin on varmasti osunut silmiin tai korviin jossain. Josnoin joka viides suomalainen katselee sarjaa päivittäin, niin kyllä siitä jossain töissä tms. ohimennen mainitaan tai lehden lööpistä bongaa, että sepolla on selkä kipeä.

Kyllä mäkin olen esim. ton Mia Nuutilan kuullut, kun sitä nyt joka tuutista on tullut, vaikka en ole maajussia tai mitään sarjaa, missä hän on esiintynyt, ikinä katsonut sekuntiakaan.

Muuten mulla ei tähän ketjuun asiaa tule, kun en julkkisten naamoja tunnista jos vastaan kävelevät. Nimet kyllä usein tunnistan, mutta naama on yleensä aika tuntematon.

Et mennyt miinaan. Jos minulle olisi joku ennen tätä sanonut, että Seppo Taalasmaa on "julkkis" ja näyttelee salkkareissa niin olisi ollut ihan uutta tietoa minulle - Ismon sentään tiedän kun sillä taitaa olla ketju täällä mutta en nyt minään julkkiksena pidä sen tähden, että näyttelee salkkareissa. Näytteleminen salkkareissa nyt on minusta vähemmän mairittelevaa julkisuutta (vaikka esim. Ismo Laitela eli Esko Kovero nyt on koulutettu näyttelijä - mutta kaikesta huolimatta).

En todellakaan katso televisiota kuin hyvin valikoiden, en osallistu töissä tai missään muuallakaan minkään sortin keskusteluihin tv-hömpästä. Hömppään lasken kuuluvaksi Salkkarit, Kauniit ja rohkeat, tosi-tv -ohjelmat, Maikkarin ja Nelosen kaikki sekunda-ohjelmat etc. etc. En lue käytännössä lainkaan iltapäivälehtiä, en missään nimessä seiskoja tai muitakaan sekundajulkaisuja. Sanalla sanoen, minua ei kiinnosta tippaakaan minkään sortin (minusta) epä-älyllinen ohjelmatarjonta televisiosta tai lehdistä.

Voi olla, että minäkin olen Mia Nuutilan nimen kuullut tai sitten en mutta minulle kyseinen henkilö on täysi nolla. Jos joku olisi sanonut minulle hänen nimensä ja käskenyt yhdistää johonkin asiaan niin enpä olisi kyennyt tähän tehtävään. Enkä näemmä ole menettänyt mitään jos kyseinen henkilö juontaa jotain maajussia tms.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Enkä näemmä ole menettänyt mitään jos kyseinen henkilö juontaa jotain maajussia tms.
No, on kyseinen henkilö ihan pätevä näyttelijäkin. Lisäksi vielä luonnollisen kaunis nainen, mutta se nyt taas ei liity tietysti julkisuuteen millään lailla. Piti vaan päästä sanomaan.

***

Jippu tuli nähtyä Helsingissä viime viikolla yksi päivä. Käveli ohi. Tykkään kyllä vaaleista naisista, mutta tuollaiset vetyperoksidiblondit ei kyllä nappaa oikein. E tosin kyseinen henkilö muutenkaan ole mieleeni.

Kai tämä kuitenkin lasketaan julkkisbongaukseksi? Mitä sanovat viralliset palstamme bongauspoliisit?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Eipä sillä, en kyllä tunne Jarmo Koskeakaan joka näyttelee kyseistä Seppoa.
Empä mäkään ole salkkareita seurannut enkä paljoa muutenkaan telkkaria, mutta silti tunnen Jarmo Kosken ja erityisesti hänen äänensä koska salkkarien lisäksi herran ääni on monessa mainoksessa ja piirrettyjen dubbauksessa mukana.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Empä mäkään ole salkkareita seurannut enkä paljoa muutenkaan telkkaria, mutta silti tunnen Jarmo Kosken ja erityisesti hänen äänensä koska salkkarien lisäksi herran ääni on monessa mainoksessa ja piirrettyjen dubbauksessa mukana.

No kun en katso mainoksia (kun en juurikaan katso Maikkaria tai Nelosta) eli en tunnista pelkkää ääntä. En myöskään katso dubattuja piirrettyjä koska minä haluan kuulla alkuperäisten ääninäyttelijöiden suoritukset.

Ted Raikkaalle:

Eipä auta vaikka olisi kuinka pätevä näyttelijä tahansa tämä Miia Nuutila kun en myöskään katso tv-sarjoja, kotimaisia elokuvia tai näytelmiä.

vlad.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
En todellakaan katso televisiota kuin hyvin valikoiden, en osallistu töissä tai missään muuallakaan minkään sortin keskusteluihin tv-hömpästä. Hömppään lasken kuuluvaksi Salkkarit, Kauniit ja rohkeat, tosi-tv -ohjelmat, Maikkarin ja Nelosen kaikki sekunda-ohjelmat etc. etc. En lue käytännössä lainkaan iltapäivälehtiä, en missään nimessä seiskoja tai muitakaan sekundajulkaisuja. Sanalla sanoen, minua ei kiinnosta tippaakaan minkään sortin (minusta) epä-älyllinen ohjelmatarjonta televisiosta tai lehdistä.

....

No kun en katso mainoksia (kun en juurikaan katso Maikkaria tai Nelosta) eli en tunnista pelkkää ääntä. En myöskään katso dubattuja piirrettyjä koska minä haluan kuulla alkuperäisten ääninäyttelijöiden suoritukset.

Ted Raikkaalle:

Eipä auta vaikka olisi kuinka pätevä näyttelijä tahansa tämä Miia Nuutila kun en myöskään katso tv-sarjoja, kotimaisia elokuvia tai näytelmiä.

vlad.
Mitä sä sitten oikein teet? Katsot telkkarista pelkät ylen uutiset sekä ei-dubatut piirretyt ja muuten käyt jossain mensan kokouksissa?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mitä sä sitten oikein teet? Katsot telkkarista pelkät ylen uutiset sekä ei-dubatut piirretyt ja muuten käyt jossain mensan kokouksissa?

Itseasiassa minulla ei ole edes digiboksia, joten katson televisiota vain jos olen paikassa jossa sellainen on ja televisiosta tulee katsottavaa ohjelmaa ja muutkin sitä haluavat katsoa (katsottavaa ohjelmaa -> laatudokumentit tms.), tai sitten katson YLE-areenalta jonkin dokkarin ja uutiset jos jotain merkittävää on tapahtunut. Keskimäärin saatan viikossa katsoa televisiota noin tunnin verran, joskus vähän enemmän jos hyvä tilaisuus sattuu kohdalle.

Pääasiassa vietän aikaani katsomalla leffoja, lukemalla kirjoja ja lehtiä (Tiede ja Tähdet ja avaruus), osallistumalla keskusteluun Jatkoajassa, facebookattua tulee myös sekä luen artikkeleja ja uutisia netistä - youtubekin on käytössä. Kirjoittaminenkin kuuluu harrastuksiini. Välillä tulee käytyä kirjastossa lukemassa lehtiä (Ilmailu, Siivet, Sotilasaikakauslehti tms.) Istumassa kahvilassa, jopa tavattua kavereita. Unohtamatta sitten kehon fyysistä harjoittamista.

Kenties jonkun mielestä tylsää - ja mahdollisesti liiankin "älyllistä" elämää mutta minulle oikein sopivaa ja jopa nautinnollista.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös