Antti kun lähti niin tuli vihanneksia ikävä.Sanna Marin lähikaupassa! Tutki salaatteja mietteliään näköisenä.
Antti kun lähti niin tuli vihanneksia ikävä.Sanna Marin lähikaupassa! Tutki salaatteja mietteliään näköisenä.
Oliko sillä joku kotka mukana?Petri Varis lenteli tänään Pasilassa.
Oliko sillä joku kotka mukana?
Eikö Ateneum olekaan kiinni näin maanantaisin?Suvi-Anne Siimes Ateneumissa.
Tietenkin. Mutta bongattu viime viikolla. Schjerfbeckiä toki katsomassa. Nyt kun odottelen että pääsis jatkamaan duunia, tuli mieleen.Eikö Ateneum olekaan kiinni näin maanantaisin?
Kyllä tämä minulle tuli uutena juttuna silti. Tosin minun mielestäni Pykäreiden olisikin pitänyt pysyä ikuisesti yhdessä ja Regina sekä erityisesti Regina Hauer maistuvat paremmin kuin Iisan soolotuotanto.Iisa ja Sam Shingler istuivat aiemmin illalla kovasti rakastuneen oloisina Sellosalissa pari riviä edessäni Knipin keikalla. Mietin, että oliko tuo paparazzihetki, mutta näkyy löytyvän artikkeleja jo kahden vuoden takaa. Jaa siis Samista se Kiitos exille kertoo. Sympaattisen olosia ihmisiä molemmat, että mikäpä siinä.
Regina on kieltämättä aika korkealla listallani "bändit joiden pitäisi tehdä comeback", vaikka diggaan Iisan soolotuotantoakin. Tiedä häntä, miten verinen Pykärien ero oli. Tosin minulle selvisi, jo aika tovi sitten, että Eva & Manu eivät ole olleet pariskunta enää vuosikausiin, mutta musiikillinen yhteistyö on silti jatkunut hedelmällisenä, että voi sitä kai eron jälkeenkin vielä olla bändikavereita.Kyllä tämä minulle tuli uutena juttuna silti. Tosin minun mielestäni Pykäreiden olisikin pitänyt pysyä ikuisesti yhdessä ja Regina sekä erityisesti Regina Hauer maistuvat paremmin kuin Iisan soolotuotanto.
Lintujen Ari Kettunen eilen metrossa matkalla Sörnäisiin.
Helena Petäistön näin eilen Historiapäivillä.
Olen melko varma koska ko. ihminen oli aamulla osallistunut paneelikeskusteluun liittyen Ranskaan/Saksaan (ks. liite). Itse en ollut sitä aamulla kuuntelemassa vaan näin Petäistön iltapäivällä kun hän lähti pois ja hyvästeli ihmisiä.Oletko aivan varma? Eikös se ole ollut Ranskassa ja muualla Länsi-Euroopassa viimeiset noin 50 vuotta?
Olen melko varma koska ko. ihminen oli aamulla osallistunut paneelikeskusteluun liittyen Ranskaan/Saksaan (ks. liite). Itse en ollut sitä aamulla kuuntelemassa vaan näin Petäistön iltapäivällä kun hän lähti pois ja hyvästeli ihmisiä.