Rosa Meriläinen alkuviikosta. Tämä nyt on vähän tyhmää, kun Helsingissä julkimoita näkee harva se päivä, mutta Meriläisen näin pitkään, kun oli jotain juttua järjestelemässä. Teki mieli käydä toivottamassa voimia, jos Frangen yhä rasittaa, mies, joka on lähettänyt minulle sähköpostia ja pyytämättä. Vastasin silti asiallisesti. En ole kuin hän. Vittuako posteja lähettää, en ymmärrä, ei kuitenkaan ollut vihaposti, joita olen saanut eräältäkin vittupäältä, jota ihmiset "arvostavat" kun eivät tiedä että sehän on täysi kusipää enkä tarkoittanut Jari Tervoa, jonka kusipäisyys on tunnettua, mutten ole saanut häneltä sähköpostia. Tässä nyt oli sitten humble bragia että ääliö kehuskelee tuttavuuksillaan, että joku nilkki linnan juhlien jonosta on avautunut no voi vittu kun näin on. Tiedän muuten yhden eukon, joka vaihtoi miestä että pääsisi elämässään eteenpäin, ehkä linnan juhliin, hän on tietenkin vasemmistolainen. Ai niin! Ja sen typerän Mercedes Bentson olen tavannut peräti kahdesti ja se käveli ikkunan ohi oliko viime viikolla mutta ei ollut Ranisen seurassa. Olin anniskeluliikkeessä ja tsiigasin että haista sinäkin vittu. Sen sijaan en tunnistanut, ketkä oliko eilen puhuivat lähipöydässä Ranskan- ja Amerikan-kiertueesta, jotain nuormuusikoita.