Bongaa julkkis!

  • 1 324 262
  • 4 548

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko menossa joku Roope Salminen-kloonien hyökkäys? Voi olla, että tarttui tämän ketjun lukemisesta, mutta mietin että bongasinko sen äsken Olavinlinnassa Battle Beastia ynnä muita katsomassa.

Mutta varma, tai voi olla tietysti kloonikin, bongaus oli Kie von Hertzen. (Sitä olen muistaakseni tässä ketjussa bongaillut aiemminkin.)
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Köli #22 oli Mummotunnelissa. Sekin on muuten snadi. Tai sitten mäkin olin tunnelissa (mikä on hyvin mahdollista).

Sielläkö juotit Ville Peltoselle ekat kännit?

Ed Sheeranista ei olekaan pitkään aikaan puhuttu! Eli keikalla bongasin Ernest Lawsonin ja paluumatkalla Tikkurilan asemalla seistessä näin viereen pysähtyneen junan ravintolavaunussa Roman Schatzin. Olut edessä, kädet reteesti takaraivolla esitteli kainaloitaan kaverilleen. Näytti juuri siltä että kertoi parhaillaan jotain legendaarista.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Tuosta jos jättäisi kettuilun pois, ei jäis paljon jäljelle.

Hyvin pitkälti näin. Mutta ajattele sitä tosiaan lempeänä kettuiluna, älä vittuiluna. Hyvät tarinat ja anekdootit ovat elämän suola, ja Peltosvillen ensikännit kuulunee tähän kategoriaan varsinkin jos sitä lähdet vielä joskus enemmän avaamaan. Ja jos et, niin syntykööt siitä vielä palstalegenda josta jotkut ovat kuulleet vain kaukaisia huhuja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hyvin pitkälti näin. Mutta ajattele sitä tosiaan lempeänä kettuiluna, älä vittuiluna. Hyvät tarinat ja anekdootit ovat elämän suola, ja Peltosvillen ensikännit kuulunee tähän kategoriaan varsinkin jos sitä lähdet vielä joskus enemmän avaamaan. Ja jos et, niin syntykööt siitä vielä palstalegenda josta jotkut ovat kuulleet vain kaukaisia huhuja.
En todellakaan ota pahalla. Jo olisin, kielellinen anti olisi ollut ihan toisenlainen. Saatan sitä joskus avata. Katsotaan.
E: viimeistään kun Villestä tulee HIFKn päävalmentaja. Tulee rispektiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sam Inkinen tuli kättelemään. Jonnet ei muista. Se oli 80-lukua se. Inkinen on supliikkimiehiä ja hyvä niin. Minä sanoin vaan jotta terve. Sitten mökötin tunnin.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Köli #22 oli Mummotunnelissa. Sekin on muuten snadi. Tai sitten mäkin olin tunnelissa (mikä on hyvin mahdollista).
Menneenä lauantaina Mika Salo ja Mikael Junger mummiksessa, etkoilla Rock’sin terassilla kiva-Harri, ketä ei varmastikaan montaa päivää mantereella ole viettänyt sen verran syvä rusketus näytti olevan...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Rautatieasema taas kerran. Pasilassa viikonloppuna Kauko Röyhkä näkyi ensin, kun astui toisesta junasta ulos. Tulikin sitten samaan Turun junaan allekirjoittaneen kanssa. Ei ollut ensimmäinen kerta tämän herran kanssa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Rautatieasema taas kerran. Pasilassa viikonloppuna Kauko Röyhkä näkyi ensin, kun astui toisesta junasta ulos. Tulikin sitten samaan Turun junaan allekirjoittaneen kanssa. Ei ollut ensimmäinen kerta tämän herran kanssa.

VR antaa alennusta jos joutuu samaan vaunuosastoon Röyhkän kanssa. Jos tilanne toistuu, ravintolavaunussa ilmaiset juomat.
 

ace

Jäsen
Tämä bongaus on jo reilun viikon vanha, mutta bongasin Unkarin pääministerin Viktor Orbánin (tai Orbán Viktor niinkuin täällä sanotaan) mustassa Mersussa Budapestin keskustassa.

Poliiseja oli tietysti joka puolella, mutta hauskinta oli se, että Viktor istui Mersun etupenkillä ikkuna auki ja ohikulkijat kävivät ottamassa selfieitä auton vierellä Viktorin kanssa. Kukaan ei puuttunut asiaan millään tavalla ja näytti jopa että Viktor poseerasi mukana niitä kuvia varten.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Eipä noi ta julkimoita liiaksi bongaa tällä lappeessa, mutta tänään kaksi puolen tunnin aikana, joten ehkä voi jo laitta tänne. Jarkko Tammisen näin ensin, ja jokunen sanakin vaihdettin. Hetki tuon jälkeen pyöräilin Antti Hyyrysen ohi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Rosa Meriläinen alkuviikosta. Tämä nyt on vähän tyhmää, kun Helsingissä julkimoita näkee harva se päivä, mutta Meriläisen näin pitkään, kun oli jotain juttua järjestelemässä. Teki mieli käydä toivottamassa voimia, jos Frangen yhä rasittaa, mies, joka on lähettänyt minulle sähköpostia ja pyytämättä. Vastasin silti asiallisesti. En ole kuin hän. Vittuako posteja lähettää, en ymmärrä, ei kuitenkaan ollut vihaposti, joita olen saanut eräältäkin vittupäältä, jota ihmiset "arvostavat" kun eivät tiedä että sehän on täysi kusipää enkä tarkoittanut Jari Tervoa, jonka kusipäisyys on tunnettua, mutten ole saanut häneltä sähköpostia. Tässä nyt oli sitten humble bragia että ääliö kehuskelee tuttavuuksillaan, että joku nilkki linnan juhlien jonosta on avautunut no voi vittu kun näin on. Tiedän muuten yhden eukon, joka vaihtoi miestä että pääsisi elämässään eteenpäin, ehkä linnan juhliin, hän on tietenkin vasemmistolainen. Ai niin! Ja sen typerän Mercedes Bentson olen tavannut peräti kahdesti ja se käveli ikkunan ohi oliko viime viikolla mutta ei ollut Ranisen seurassa. Olin anniskeluliikkeessä ja tsiigasin että haista sinäkin vittu. Sen sijaan en tunnistanut, ketkä oliko eilen puhuivat lähipöydässä Ranskan- ja Amerikan-kiertueesta, jotain nuormuusikoita.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Rosa Meriläinen alkuviikosta
Joskus taannoin oli Rosan pyörä myynnissä erään Tampereen Tammelassa sijaitsevan kirpputorin tiloissa. Olen siis vaan pyörän bongannut, mutta kait sekin lasketaan. Myyntilapussa luki että Rosa Meriläisen käyttämä pyörä. Mummomallinpyörä eli liekkö luovuttanut, kun satulan koko eroaa ketsuppipullosta ja pistänyt myyntiin. Ethän vaan ollut sinä, kun pyörän osti? Simon viesteille vaan sais valaistusta. Ehkä se oli Simo itse joka osti. Jonnekkin se sieltä kuitenkin hävis.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Vaikuttaa siltä, että Miika Nousiainen ja Kari Ketonen asuvat jossain tässä kulmilla. Yksi ilta kävelin Hakaniemenrantaa kotiin ja katsoin, että kuka helvetin kääpiö tulee haalareissa vastaan. Syntyi katsekontakti Rimpulan ja Kari Ketosen välille. Viikkoa myöhemmin törmäilin saman jätkän kanssa useita kertoja paikallisessa, ahtaassa Alepassa. Nousiainen hiippailee usein jossain Hakaniemen torin kulmilla muuten vaan. Tavallisen oloisia tyyppejä.

Väyrysen olen myös nähnyt pariin kertaan; ensin Kaisaniemen puistossa, jolloin tämän rupsahtaneisuus yllätti, ja toisen kerran tämä ajoi Hakaniemen torin ohi ihan vitun kalliin oloisella urheiluautolla. Jotenkin kuvittelisi Väyrysen ajelevan jollain kanttiladalla. Ajoi vielä punaisia päin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Videopelisankari Duke Nukem äsken Oulun Scandic Cityssä.

Ei kun helvetti, se olikin jokaisen lätkähökäleen suosikkikiekkojournalisti ja todellinen tseneral mänitseri, Saaris-Jussi!
 

Liitteet

  • IMG_6381.JPG
    IMG_6381.JPG
    395,7 KB · kertaa luettu: 442

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieman toivoin näkeväni Ellipsin Timanttisella keikalla Kuoppis-kytkösten takia (vrt. Von Hertzen Brothers viime vuonna). Tavallaan toteutui - Elli oli katsomassa Melrosen keikkaa. Ainakin yksi kameramiehistä oli niin ihastunut, että varmaan näkyy pari kertaa lähetyksessäkin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Leo Hakanen Nordiksella. Tämä ei ole varsinaisesti uutinen. Oli naisseurassa, tiedä sitten onko se uutinen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös