nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Lampun terassilla jotain Stam1na-ukkoja. En minä niitä nimeltä muista. Jotain eteläkarjalaisia hevimiehiä kuitenkin. Saman näköisiähän ne kaikki on.
Muttei onnistunut?
Mattiesko Hytönen eilen Hietsussa.
Oli hänellä ihan säällisesti vaatteet päällä.Toivottavasti vaatteet päällä.
Oon joskus lentokentällä turvatarkastuksessa työskennellessäni tehnyt Dannyn vyölaukkuun satunnaistarkastuksen. Oli hieno fiilis.Äsken kun astuin ulos täällä Poroholmassa Augustin majatalosta niin ihan Dannyn näköinen mies oli talon kuistilla. Oliko se tosiaan itse iso D? Dannyllä on ainakin kesähuvila täällä Raumalla että ihan mahdollista tuo varmaan olisi?
Näkyikö käsikynkässä/lähettyvillä nuori daami tai useampi? Jos näin oli, muodostetaan yhtälö D=n^2, D:n ollessa luonnollisesti Iso D ja n muuttujana alle 30-vuotias nainen. Tällä laskukaavalla saadaan tulokseksi Dannyn olleen kyseessä noin 95 prosentissa tapauksista. Jos taas seurassa oli nainen/naisia +40 v. saadaan sataprosenttinen varmuus, ettei kyseessä ollut Danny. Ihan ilman laskutoimituksia.Äsken kun astuin ulos täällä Poroholmassa Augustin majatalosta niin ihan Dannyn näköinen mies oli talon kuistilla. Oliko se tosiaan itse iso D? Dannyllä on ainakin kesähuvila täällä Raumalla että ihan mahdollista tuo varmaan olisi?
Niko Ranta-Aho menee listalle ihmiset, joihin en toivoisi törmääväni edes unissani.Niko Ranta-aho keskiviikkona bongattu kauppakeskus Redin K-supermarketista, oltiin samassa kassajonossa.
Mitä, eiks se ole vankilassa...Niko Ranta-aho keskiviikkona bongattu kauppakeskus Redin K-supermarketista