Bongaa julkkis!

  • 1 323 930
  • 4 548

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Muuten kieltämättä samannäköisiä, mutta korvista erottaa. Arjenin korvat ovat vähän aerodynaamisempaa mallia.
Vai Komentaja Kristian Arje? Paitsi hän taitaa olla jo Valhallassa.

Torstaina oli tähtisadetta oikein kaksin kappalein kauppakeskus Pasaatissa Kotkassa, kun muutaman minuutin välein näin Rasmus Kuparin ja Sirpa Paateron.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaj Kunnas tässä päivänä eräänä Espoon Ikeassa.

Ensin kuulin äänen, se oli kyllä hyvin kuuluva. Sitten huomasin korvat. Nekin ovat tunnetusti hyvin näkyvät.

Kappas, Kajhan se siinä ostamassa huonekaluja!
Kajtsu on siitä hieno mies että osaa kuiskata lujempaa kuin moni huutaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lampun terassilla jotain Stam1na-ukkoja. En minä niitä nimeltä muista. Jotain eteläkarjalaisia hevimiehiä kuitenkin. Saman näköisiähän ne kaikki on.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Eilen uimarannalla tuli vastaan Hannu Manninen. Oli vieläkin erittäin tiukassa kunnossa.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
THL:n ylilääkäri Taneli Puumalainen juuri pamahti seuralaisensa kanssa samalle terdelle täällä Suomenlinnassa.

Harvoja ToHeLo-viraston julkisuudessa esiintyneitä täysjärkisiä asiantuntijoita.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jussi Ahokas bongattu Juvan yöstä männä viikonloppuna.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mattiesko Hytönen eilen Hietsussa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eilen Jussi Parviainen Seurasaaren lähellä. Olin huutaa auton ikkunasta, että moikkati moi silleen homosti, mutta Juskalla oli naisseuraa niin en häirinnyt.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Itse Manserockstar Pate Mustajärvi vieraili eilen tamperelaisessa viinakaupassa. Lienee haki jollekulle juotavaa. Hyvä kuntoiselta vaikutti hän.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vesku Jokinen Parkanon Shellillä pari viikkoa sitten. Punkkari.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hexi Riihiranta käveli juuri vastaan Tapiolassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Äsken kun astuin ulos täällä Poroholmassa Augustin majatalosta niin ihan Dannyn näköinen mies oli talon kuistilla. Oliko se tosiaan itse iso D? Dannyllä on ainakin kesähuvila täällä Raumalla että ihan mahdollista tuo varmaan olisi?
 

444

Jäsen
Äsken kun astuin ulos täällä Poroholmassa Augustin majatalosta niin ihan Dannyn näköinen mies oli talon kuistilla. Oliko se tosiaan itse iso D? Dannyllä on ainakin kesähuvila täällä Raumalla että ihan mahdollista tuo varmaan olisi?
Oon joskus lentokentällä turvatarkastuksessa työskennellessäni tehnyt Dannyn vyölaukkuun satunnaistarkastuksen. Oli hieno fiilis.
 

LaiLaiLei

Jäsen
Äsken kun astuin ulos täällä Poroholmassa Augustin majatalosta niin ihan Dannyn näköinen mies oli talon kuistilla. Oliko se tosiaan itse iso D? Dannyllä on ainakin kesähuvila täällä Raumalla että ihan mahdollista tuo varmaan olisi?
Näkyikö käsikynkässä/lähettyvillä nuori daami tai useampi? Jos näin oli, muodostetaan yhtälö D=n^2, D:n ollessa luonnollisesti Iso D ja n muuttujana alle 30-vuotias nainen. Tällä laskukaavalla saadaan tulokseksi Dannyn olleen kyseessä noin 95 prosentissa tapauksista. Jos taas seurassa oli nainen/naisia +40 v. saadaan sataprosenttinen varmuus, ettei kyseessä ollut Danny. Ihan ilman laskutoimituksia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Martti-Iina Aitolehti koiralenkillä Kalasatamassa just nyt.

Aiemmin päivällä vanhan liiton musiikkitoimittaja Jake Nyman Viikin Prismassa. Osti S-ryhmän bulkkilageria ja pakastevihanneksia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hopea-Jukka hopeisessa tukassaan Liatsun Prismassa. Päkki Santtua oli ainakin kannossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös