Bongaa julkkis!

  • 1 324 382
  • 4 548

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voinut mennä toisella kertaa noin sillä näin ihan omin silmin, kun raha liikkui. Kaukana rajasta ei kylläkään tavallaan tapahtunut. Ja Teboililla kaikenlisäks....mm.
Se vain antoi vaihtorahat takaisin?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran kova, että pakko raportoida. Sami Kuoppamäki Hietalahdentorin ja Nosturin välimaastossa. Aika varmasti ainakin. Huomasin vasta melkein kohdalla, koska huomioon oli kiinnitettynä ihmettelemään, mistä helvetistä tässä pääsee yli.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt en osaa kyllä vastata, hämmennyin niin totaalisesti aurinkokuninkaan näkemisestä livenä että ihan jokainen yksityiskohta ei jäänyt mieleen. Aika ikäänkuin pysähtyi ja tilanne tuntui hyvin henkilökohtailta. Kun selvisin hämmenyksestäni minulla oli vaikeuksia muistaa tapahtumia mutta minulla oli hyvin puhdistunut, rauhallinen olo.
En haluaisi nyt kehuskella, mutta olen nähnyt Tamin muutaman kerran pällistelemässä Gatorade centerin käytävillä tepsin pelien aikana. Vielä, joku päivä otan kuvan hänen kanssaan ja tuo kuva löytyykin sen jälkeen kunniapaikalta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
No nyt. Itse leijonien leijona, kaikkien Juhanien Juhani Don Tami Suomen Turussa kahvilan terassilla. YokoPhone tms korvalla luonnollisesti että businekset rullaa.

Oliko kahvila kävelykadullamme Bryggman's? Tuossa herra terassilla usein notkuu, en tähän ketjuun jaksa bongauksiani luetella.

Itse bongasin taannoin Marinamme (eli se Radisson Blu -hotelli) terdellä Hjalliksen ja Jethron palaveeraamassa jotain.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Joo, kävelykadulla tämä tapahtui. Kahvilan nimestä ei ole tietoa kun en paikkoja tunne.

Näin uskalsin arvella. Eli josko palstan ei-turkulaiset haluaa Tamia bongata, suosittelen Turun kävelykadun Bryggman'sia (Scandic-hotellin yhteydessä).

Varmasti solmivat venekauppoja.

Tätä mietin. En viitsinyt Jetiltä udella, oliko tapaamiseen saapunut veneellä, vai pelkäsikö veneen uppoavan.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aleksi Elorinne tv-ostoksilla.
 
Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jukka Koivu vaimonsa ja kahden ilmeisesti lapsenlapsen kanssa laivalla viime lauantaina.
 

Ralph

Jäsen
Roope Salminen tai ainakin samannäköinen jannu tuli viereen metrossa.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Se joku salkkarimuija, joka siirtyi vetämään Veikkauksen lottolähetyksiä bongattu viime viikolla eräästä Helsingin kaupunginosasta. Livenä noin sata kertaa nätimpi.
 

Grafix

Jäsen
Joku, en jaksa käydä lähempää katsomassa kuka, on juuri mm-pokaalin kanssa Matsi-baarin terassilla keitottamassa. Oletettavasti siis bongasin jonkun mm-leijonan.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Roope Salminen tai ainakin samannäköinen jannu tuli viereen metrossa.
Roope Salminen tänään metroasemalla (Rautatientori). Bongasin miehen siellä arviolta klo 17 tai ihan vähän ennen. Hämmästys oli suuri, kun nyt katson maikkarilta kuinka äijä juontaa jotain konserttia Porissa. Onko äänitetty lähetys vai kaahasiko mies Poriin. Eikö Poriin mene autolla melkein kolme tuntia...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Köli #22 oli Mummotunnelissa. Sekin on muuten snadi. Tai sitten mäkin olin tunnelissa (mikä on hyvin mahdollista).
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Roope Salminen tai ainakin samannäköinen jannu tuli viereen metrossa.

Luultavasti kyseessä on kuitenkin monen metromatkustajan tuntema nuorempi rantojen mies eli rannikkojääkäri, joka ilmestyi piristämään työmatkailijoiden päiviä, kun Länsimetro avautui. Sen jälkeen tuon on voinut bongata lähes päivittäin, jos ei itse vaunussa, niin vähintään savitakkien retuuttamana asemalaiturilla.

On todella samannäköinen Salmisen kanssa eli virhetunnistuksen riski on ilmeinen, mutta rähjäisempi habitus ja huomattavasti matalampi ääni paljastaa tarkemmalla silmäyksellä. Elias Pestoksi tuo itsensä esitteli, tiedä sitten onko oikea nimi, kun kerran alkoi ääneen kertoa elämäntarinaansa koko vaunulle. Tuo vielä menee, mutta usean kerran on tunkenut ovista sisään ns. peipponen paljaana ja alkanut leikkiä lekkerillään. Näin ilmeisesti(?) oli nytkin ja toivottavasti ei roiskunut päälle ja pyyhki edes penkin tällä kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös