Ui juma. Montaako lehteä luki samaan aikaan rabid fire tyylillä?No nyt. Itse leijonien leijona, kaikkien Juhanien Juhani Don Tami Suomen Turussa kahvilan terassilla. YokoPhone tms korvalla luonnollisesti että businekset rullaa.
En haluaisi nyt kehuskella, mutta olen nähnyt Tamin muutaman kerran pällistelemässä Gatorade centerin käytävillä tepsin pelien aikana. Vielä, joku päivä otan kuvan hänen kanssaan ja tuo kuva löytyykin sen jälkeen kunniapaikalta.Nyt en osaa kyllä vastata, hämmennyin niin totaalisesti aurinkokuninkaan näkemisestä livenä että ihan jokainen yksityiskohta ei jäänyt mieleen. Aika ikäänkuin pysähtyi ja tilanne tuntui hyvin henkilökohtailta. Kun selvisin hämmenyksestäni minulla oli vaikeuksia muistaa tapahtumia mutta minulla oli hyvin puhdistunut, rauhallinen olo.
No nyt. Itse leijonien leijona, kaikkien Juhanien Juhani Don Tami Suomen Turussa kahvilan terassilla. YokoPhone tms korvalla luonnollisesti että businekset rullaa.
Varmasti solmivat venekauppoja.Oliko kahvila kävelykadullamme Bryggman's? Tuossa herra terassilla usein notkuu, en tähän ketjuun jaksa bongauksiani luetella.
Itse bongasin taannoin Marinamme (eli se Radisson Blu -hotelli) terdellä Hjalliksen ja Jethron palaveeraamassa jotain.
Joo, kävelykadulla tämä tapahtui. Kahvilan nimestä ei ole tietoa kun en paikkoja tunne.
Varmasti solmivat venekauppoja.
Bongasin Duudsonien Jarpin Kolmenkulman ABC:llä varmaan viisi vuotta sitten. Söi hesellä ja näytti siltä, kuin olisi ryypännyt viimeisen viikon.
Ilja Janitskin Eerikin Kulmassa ihan vitun dokatussa seurassa. Kai tuokin ihmispaska on julkkis
Joel Harkimo istui Ruttopuiston reunalla autossa, jonka kyljessä luki Janni Hussi. Laskentaanko kahdeksi bongaukseksi?
Roope Salminen tänään metroasemalla (Rautatientori). Bongasin miehen siellä arviolta klo 17 tai ihan vähän ennen. Hämmästys oli suuri, kun nyt katson maikkarilta kuinka äijä juontaa jotain konserttia Porissa. Onko äänitetty lähetys vai kaahasiko mies Poriin. Eikö Poriin mene autolla melkein kolme tuntia...Roope Salminen tai ainakin samannäköinen jannu tuli viereen metrossa.
Roope bongattu kaikkialla muualla paitsi Teatterikorkeakoulussa.Siellä on bongattu Roopea vähän kaikkialla. Vissiin laittanut karavaani kulkemaan.
Roope Salminen tai ainakin samannäköinen jannu tuli viereen metrossa.
Mikä tai kuka on Köli #22?Köli #22 oli Mummotunnelissa. Sekin on muuten snadi. Tai sitten mäkin olin tunnelissa (mikä on hyvin mahdollista).
Suotte anteeksi, yksi l jäi pois.Mikä tai kuka on Köli #22?
Ei vaan ihan oikeasti mietin että onko Köli joku tyyppi, mutta se oli vaan typo. Kölli toki on tuttu.E: pitikö sitä pilkkua panna?