UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Aki Uusikartanon työ taisi selvitä. Minulla on hänen kanssaan treffit ensi viikolla. Eli okei, bongannut olen vasta sitten.
Eli bongattu.
Aki Uusikartanon työ taisi selvitä. Minulla on hänen kanssaan treffit ensi viikolla. Eli okei, bongannut olen vasta sitten.
JEilen olin samassa kahvilassa samaan aikaan Antti Aallon kanssa ja mietin, mitä hän mahtaa työkseen tehdä tänä päivänä. Puku päällä hän siinä nopeaan lounasti.
Eikös hän ole nykyään olympiatason mäkihyppääjä.Eilen olin samassa kahvilassa samaan aikaan Antti Aallon kanssa ja mietin, mitä hän mahtaa työkseen tehdä tänä päivänä. Puku päällä hän siinä nopeaan lounasti.
Eikös hän ole nykyään olympiatason mäkihyppääjä.
LinkedInistä löytyi tieto, että hän olisi salkunhoitajana Visio Varainhoito oy:ssä.
Lauantaina Turussa bongasin Kari Jalosen. Oltiin samaan aikaana Rennon terassilla juomassa hapanta. Oli sillä pari daamiakin mukana. Pelimies.
Ja minä kun luulin, että herran kantakuppila on Mallaskukko. Siellä bongannut hänet useamminkin.
Karalahti venailee sporaa tossa mun edessä Lasipalatsin pysäkillä.
Karalahti venailee sporaa tossa mun edessä Lasipalatsin pysäkillä.
kysyitkö meneekö spåra Keravalle?
Btw, miksi on erikseen ketjut ex-liigakiekkoilijoille, änärijätkille, liigapelaajille, khl-pörrääjille ja muille lätkäpelaajille? Miksei voisi olla yksi yleisketju bongaa lätkäpelaaja/-jätkä?
Aika monethan noihin eri ryhmiin kuuluvista ovat ex-liigapelaajia. Olin eräässä tilaisuudessa, missä ex-liigapelaaja ja ex-änärijätkä ja nykyinen jokeri Jesse Joensuu oli keskustelemassa. Ihan fiksusti puhui.Btw, miksi on erikseen ketjut ex-liigakiekkoilijoille, änärijätkille, liigapelaajille, khl-pörrääjille ja muille lätkäpelaajille?
Entiset liigakiekkoilijat epäiltynä miljoonan euron parkkimittarikavalluksessa