Bongaa ex-liigakiekkoilija

  • 253 997
  • 588

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
15.12. iltapäivällä Kämpin sisäänkäynnin edestä Ville Peltonen hyppäsi Bentleyn kyytiin.
19.12. aamulla Jarkko Ruutu lähti puudeli sylissä ja lapsi kyydissä autollaan Korkeavuorenkadulta.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jere Lehtinen Apollo Live Clubissa (Helsinki) Kai Hahtoa katsomassa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itsekin olen Jortikan Espanjan aurinkorannikolla useaan otteeseen bongannut. Kerran satuttiin samaan aikaan jopa Fuengirolan markinoille, siellä oli muuten halpoja kenkiä myynnissä...
Oliko Jortikka pystyssä, vai levossa? Kovasti pönötteli lennolla, siitä hänet bongasinkin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ole minun bongaus, mutta Nesteen Kilpilahden jalostamon duunarit väittävät nähneensä Jere Karalahden tällä viikolla kaksi kertaa eräässä Porvoon Kulloon lounaspaikassa, joka sijaitsee aika lähellä jalostamoa (missä minäkin olen töissä). Ihmettelen, että mitä se Jere täällä Porvoossa puuhailee.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Pari päivää sitten tuli bongattua entinen Kiekko-Espoon ja Jyp HT:n maalivahti Risto Dufva Kampin ostoskeskuksessa. Googlasin että ilmeisesti jotain valmennushommia tehnyt sitten uran loppumisen jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös