Hyvin käy kädet viä uran jälkeenkin. Ammattimies.Bussilastillinen ihmisiä on bongannut ex-liigakiekkoilijan:
Ex-liigakiekkoilija masturboi aamuruuhkassa Helsingin Mannerheimintiellä – sai 234 euron sakot: ”Teko herätti matkustajissa pahennusta”
Jääkiekon SM-liigassa pitkän uran tehnyt entinen hyökkääjä sai sakot masturboituaan omassa autossaan.www.iltalehti.fi
Oliko habitus yhä niinkun olis kuukauden ränni päällä?Tomi Kallion bongasin tänään Suomen pelissä.
Saman näkönen, ku ennenkin.Oliko habitus yhä niinkun olis kuukauden ränni päällä?
Kuten myös minä. Eilen puolestaan Saku Koivu oli katsomassa nuorten peliä.Tomi Kallion bongasin tänään Suomen pelissä.
Kysäisin ihan mielenkiinnosta Tompalta mitä lääkkeitä hän olisi keksinyt erikoistilanteisiin tämän päivän pelissä, koska hänhän oli aikoinaan melkoinen erikoistilannevirtuoosi eikä tämän päivän Suomi-Tshekki-pelissä erikoistilanteilla juhlittu. Tompan mielestä maalille pitäisi hyökätä suoraviivaisemmin, näin hän itse asian kiteytti.Kuten myös minä. Eilen puolestaan Saku Koivu oli katsomassa nuorten peliä.
Kysäisin ihan mielenkiinnosta Tompalta mitä lääkkeitä hän olisi keksinyt erikoistilanteisiin tämän päivän pelissä, koska hänhän oli aikoinaan melkoinen erikoistilannevirtuoosi eikä tämän päivän Suomi-Tshekki-pelissä erikoistilanteilla juhlittu. Tompan mielestä maalille pitäisi hyökätä suoraviivaisemmin, näin hän itse asian kiteytti.
Juti neuvoisi veljiä menemään eteenpäin.Melkoinen analyytikko. Raipe puolestaan analysoi taannoin, että joukkueelta pitää löytyä yritystä jos meinataan voittaa pelejä.
Bussilastillinen ihmisiä on bongannut ex-liigakiekkoilijan:
Ex-liigakiekkoilija masturboi aamuruuhkassa Helsingin Mannerheimintiellä – sai 234 euron sakot: ”Teko herätti matkustajissa pahennusta”
Jääkiekon SM-liigassa pitkän uran tehnyt entinen hyökkääjä sai sakot masturboituaan omassa autossaan.www.iltalehti.fi
Bussilastillinen ihmisiä on bongannut ex-liigakiekkoilijan: