Lisää vaihtoehtoja
Ketjuun kirjoittaneetKourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Päättymätön prosessi III - Pekan vastaisku
Hannes Hyvönen sunnuntaiaamuna bar Populuksessa laulamassa karaokea. Hyvässä kondiksessa näytti vielä olevan.
SM-Liiga - Cosa nostra.
Pekko Pelikaani
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Timo Pärssinen bongattu lentokentällä lätkäjunnujen kanssa matkalla...Prahaan. Samassa koneessa mennen tullen.
Koskaan ei pidä tunnustaa sen ehtii myöhemminkin.
UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun jengit, yksilöinä Rantanen ja Kakko
Kari Jalosella lomaa, toistui tismalleen sama kuin muutama kuukausi sitten: Turun Stockmannilla herralla oli juteltavaa kosmetiikkaosaston myyjien kanssa.
On hetki, jolloin ajan soisi lentää,
Pyytää mukaansa ja sielua keventää
diiiii di di di diiiii (kitaravingutus <3)
Pyytää mukaansa ja sielua keventää
diiiii di di di diiiii (kitaravingutus <3)
Bussilastillinen ihmisiä on bongannut ex-liigakiekkoilijan:
www.iltalehti.fi
/img-s3.ilcdn.fi/a8fe2cd2d2fdfe8d1a39e3524d42eb1b918ef0c55f58fcd5251fc024a01babf9.jpg)
Ex-liigakiekkoilija masturboi aamuruuhkassa Helsingin Mannerheimintiellä – sai 234 euron sakot: ”Teko herätti matkustajissa pahennusta”
Jääkiekon SM-liigassa pitkän uran tehnyt entinen hyökkääjä sai sakot masturboituaan omassa autossaan.

Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Hyvin käy kädet viä uran jälkeenkin. Ammattimies.Bussilastillinen ihmisiä on bongannut ex-liigakiekkoilijan:
![]()
Ex-liigakiekkoilija masturboi aamuruuhkassa Helsingin Mannerheimintiellä – sai 234 euron sakot: ”Teko herätti matkustajissa pahennusta”
Jääkiekon SM-liigassa pitkän uran tehnyt entinen hyökkääjä sai sakot masturboituaan omassa autossaan.www.iltalehti.fi
"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins
Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Oliko habitus yhä niinkun olis kuukauden ränni päällä?Tomi Kallion bongasin tänään Suomen pelissä.
"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins
Saman näkönen, ku ennenkin.Oliko habitus yhä niinkun olis kuukauden ränni päällä?
-"Saat ylpeenä lausua: Olen Lahesta ja kannatan Pelsua!"
Kuten myös minä. Eilen puolestaan Saku Koivu oli katsomassa nuorten peliä.Tomi Kallion bongasin tänään Suomen pelissä.
Espoolainen ja ylpeä siitä
Kysäisin ihan mielenkiinnosta Tompalta mitä lääkkeitä hän olisi keksinyt erikoistilanteisiin tämän päivän pelissä, koska hänhän oli aikoinaan melkoinen erikoistilannevirtuoosi eikä tämän päivän Suomi-Tshekki-pelissä erikoistilanteilla juhlittu. Tompan mielestä maalille pitäisi hyökätä suoraviivaisemmin, näin hän itse asian kiteytti.Kuten myös minä. Eilen puolestaan Saku Koivu oli katsomassa nuorten peliä.
Espoolainen ja ylpeä siitä
Melkoinen analyytikko. Raipe puolestaan analysoi taannoin, että joukkueelta pitää löytyä yritystä jos meinataan voittaa pelejä.Kysäisin ihan mielenkiinnosta Tompalta mitä lääkkeitä hän olisi keksinyt erikoistilanteisiin tämän päivän pelissä, koska hänhän oli aikoinaan melkoinen erikoistilannevirtuoosi eikä tämän päivän Suomi-Tshekki-pelissä erikoistilanteilla juhlittu. Tompan mielestä maalille pitäisi hyökätä suoraviivaisemmin, näin hän itse asian kiteytti.
Saatana.
Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Juti neuvoisi veljiä menemään eteenpäin.Melkoinen analyytikko. Raipe puolestaan analysoi taannoin, että joukkueelta pitää löytyä yritystä jos meinataan voittaa pelejä.
Onko tietoa kuka tää puskahanskaaja on?Bussilastillinen ihmisiä on bongannut ex-liigakiekkoilijan:
![]()
Jääkiekon SM-liigassa pitkän uran tehnyt entinen hyökkääjä sai sakot masturboituaan omassa autossaan.www.iltalehti.fi
Yritä heittää keskelle, mä meen läpi siitä. Pystytsä?
vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Ennen oli toisin. Nykyään tää on vaan tätä, että jokaista pientä hanskaamista kauhistellaan.Bussilastillinen ihmisiä on bongannut ex-liigakiekkoilijan:
Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.
palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Luulin vaihdekepiksi.
YV-spesialisti asuu mutsinsa luona. Aikuiset äijät asuu mutsinsa luona.
Kukas se nyt on mennyt parittamaan? Äsken oli se autorunkkari mutta nyt on jo vakavampaa. Mie en asu siellä lähelläkään näitä etelän synnin pesiä, eli ei aavistustakaan kuka se sutenööri on. Kertokaa.
You can call me lost, I call it freedom.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy